twitter:mokkaprinses twitterde op zondag 18-03-2018 om 14:06:06mijn telefoon is gisteren gestolen en ik zie in mijn Icloud deze man selfies maken. weet iemand wie dit is https://t.co/fR1TU91eaG reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Huth is één van de beste keepers op het momentquote:Op zondag 18 maart 2018 15:37 schreef Brammess het volgende:
Die keeper van SParta ken het spelletje aardig
quote:Op zondag 18 maart 2018 15:37 schreef richolio het volgende:
twitter:mokkaprinses twitterde op zondag 18-03-2018 om 14:06:06mijn telefoon is gisteren gestolen en ik zie in mijn Icloud deze man selfies maken. weet iemand wie dit is https://t.co/fR1TU91eaG reageer retweet
Matige garp. 4/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kenner.quote:
Te makkelijk de 1-1 weggegeven. Sindsdien is Ajax veel beter.quote:
Ben je nu weer voor Ajax?quote:Op zondag 18 maart 2018 15:41 schreef BadderHaring het volgende:
Die legt Schone er toch weer lekker in.
Lief dagboekquote:Op zondag 18 maart 2018 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een gekut weer van AZ vanmiddag op momentenZat wel lekker in het zonnetje op de tribune
Ik praat ook altijd in mijzelf.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een gekut weer van AZ vanmiddag op momentenZat wel lekker in het zonnetje op de tribune
Wat is dit voor rare opmerking? Ik mag van een speler van de concurrent niet zeggen dat hij iets goed doet?quote:
Het wordt tijd voor hockeywissels in het voetbal.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 15:47 schreef Brammess het volgende:
Hoe de fuck is dit een overtreding van NicoKraampie moet daar rood krijgen
Higler he. Kennie fluiten.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:47 schreef Brammess het volgende:
Hoe de fuck is dit een overtreding van NicoKraampie moet daar rood krijgen
De nieuwe van Marlon Williams.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog een lekker albumpie wat ik op kan zetten?
Erg zonde, het ging in het begin nog best goedquote:
madquote:Op zondag 18 maart 2018 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
die schone moeten ze echt helemaal kapot schoppen
quote:Op zondag 18 maart 2018 15:55 schreef Syntix het volgende:
Kramer, moet wel een kakkerlak zijn met zo'n kop![]()
Toch jammer dat er geen pillen zijn tegen inteelttypes als jijquote:Op zondag 18 maart 2018 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Doodsverwensing dit.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch jammer dat er geen pillen zijn tegen inteelttypes als jij.
Jou ookquote:Op zondag 18 maart 2018 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Luie kutstudentquote:Op zondag 18 maart 2018 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezapt naar NAC - Roda en even een klein beetje aan de studie werken.
Morgen een tentamentje dus daar moet iets aan gedaan worden.
Die zijn er wel, alleen is zijn moeder/zus die vergeten in te nemen.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2018 15:59 schreef Zipportal het volgende:
Doet Neres ook mee, of is de Bison Kit weer op?
en Verbeek heeft het nog steeds over nacompetitie ontlopenquote:Op zondag 18 maart 2018 16:00 schreef Zipportal het volgende:
NAC komt niet door de Roda muur heen, genot.
Echt wat heb ik me in die man vergistquote:Op zondag 18 maart 2018 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
en Verbeek heeft het nog steeds over nacompetitie ontlopen
de idioot
Maar wel vier ton pakken.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Verbeek niet eens vermakelijk meer. Dat is gewoon een sneue act aan het worden
Hou op. Twente moet blijvenquote:Op zondag 18 maart 2018 16:03 schreef PicoMMP het volgende:
Verbeek is een held als hij het voor elkaar krijgt om Twente te laten degraderen
EENSquote:Op zondag 18 maart 2018 16:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Hou op. Twente moet blijven
alsnog gerechtigheidquote:Op zondag 18 maart 2018 16:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Hou op. Twente moet blijven
Loop maar wegquote:Op zondag 18 maart 2018 16:05 schreef richolio het volgende:
Er is niks meer aan
Ik ga iets anders doen
Misschien kunnen ze Verbeek dan ook een standbeeld geven.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slechts 1/3e van wat Blaise N'Kufo verdiende per jaar
uitleggen hoe het voetbal werktquote:Op zondag 18 maart 2018 16:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Gert Jan moet gewoon weer lekker bij Foxy aan de slag als hij bij weg moet bij Twente.
1,4 punt per wedstrijd is ook niet zo bijzonderquote:Op zondag 18 maart 2018 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
uitleggen hoe het voetbal werkt
hij kan het weten want hij heeft het een jaartje leuk gedaan bij bochum
Ik vind jou ook leuk en lekkerquote:Op zondag 18 maart 2018 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor bitterballen.
JR vindt dit leuk en lekker.
Oke, dan maar gewoon weer blokhutten gaan bouwen.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
uitleggen hoe het voetbal werkt
hij kan het weten want hij heeft het een jaartje leuk gedaan bij bochum
Dat is goed bedacht van jou zegquote:Op zondag 18 maart 2018 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie de volgende keer zingen LAAT JE FANS MAAR IN DE STEEK
goeiequote:Op zondag 18 maart 2018 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie de volgende keer zingen LAAT JE FANS MAAR IN DE STEEK
fijn tijdens roda-adoquote:Op zondag 18 maart 2018 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
Degradatie gaat op de laatste dag beslist worden.
Twente nietquote:Op zondag 18 maart 2018 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit in een goede flow zoals je merkt.
U las het hier voor het eerstquote:Op zondag 18 maart 2018 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
Degradatie gaat op de laatste speeldag beslist worden.
Stelling: Sparta kan er helemaal niks vanquote:Op zondag 18 maart 2018 16:18 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Dick Advocaat is een overschatte trainer
Oneens, Sparta voetbalde goed (eerste helft)quote:Op zondag 18 maart 2018 16:18 schreef Kopsterk het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
Degradatie gaat op de laatste speeldag beslist worden.
quote:Op zondag 18 maart 2018 16:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oneens, Sparta voetbalde goed (eerste helft)
Pijnlijk het EK niet halen met Oranje en degraderen met Spartquote:Op zondag 18 maart 2018 16:18 schreef Kopsterk het volgende:
Dat boeit Dick helemaal niets joh. Zijn bankrekening is voller dan ooitquote:Op zondag 18 maart 2018 16:19 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Pijnlijk het EK niet halen met Oranje en degraderen met Spart
Kijk naar beide wedstrijden. En Barcelona ook nog erbij nu.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar jouw clubje?
Heb je zo veel schermen?quote:Op zondag 18 maart 2018 16:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kijk naar beide wedstrijden. En Barcelona ook nog erbij nu.
quote:Op zondag 18 maart 2018 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
Om het leuk te houden vliegen Twente, Roda en Sparta er allemaal uit dit jaar.
Opper en ik hopen van niet.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:20 schreef Slobeend het volgende:
Roda zal het wel weer op de laatste dag halen.
Niks mis meequote:Op zondag 18 maart 2018 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien maar doorstart maken in Regionalliga of zo
Fuseren met Heracles.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien maar doorstart maken in Regionalliga of zo
Magic Dick moet blijvuhquote:Op zondag 18 maart 2018 16:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doe maar gelijk alledrie. Even wat fris bloed in beide competities.
Sparta mag wel blijven.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
sparta is net terugquote:Op zondag 18 maart 2018 16:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Twente moet eigenlijk blijven. Alleen al voor de aanhang en het stadion.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sparta mag wel blijven.
En Twente ook als ik eerlijk ben, al mogen ze wel even zweten. Roda heeft niemand wat aan.
En omdat als ze daar de boel op de rit krijgen wel de middelen hebben om een goede subtopper te zijn en ook Europees wat puntjes kunnen pakken.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Twente moet eigenlijk blijven. Alleen al voor de aanhang en het stadion.
quote:Op zondag 18 maart 2018 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Twente moet eigenlijk blijven. Alleen al voor de aanhang en het stadion.
Toch nog verstandige mensen hierquote:Op zondag 18 maart 2018 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En omdat als ze daar de boel op de rit krijgen wel de middelen hebben om een goede subtopper te zijn en ook Europees wat puntjes kunnen pakken.
Je verwacht het niet met mongolen als HMF, Caland en Scrummiequote:Op zondag 18 maart 2018 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe "supporters" Gio en zijn familie hebben bedreigd en uitgescholden
Misschien moeten ze kijken of er een goeie deal gemaakt kan worden met een investeringsmaatschappij of iets. Lijkt me echt iets voor kale Jan omdat te regelen.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En omdat als ze daar de boel op de rit krijgen wel de middelen hebben om een goede subtopper te zijn en ook Europees wat puntjes kunnen pakken.
Scrummie is geen mongool. (HMF en Caland wel)quote:Op zondag 18 maart 2018 16:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet met mongolen als HMF, Caland en Scrummie
Daar wordt al aan gewerkt (ja serieus)quote:Op zondag 18 maart 2018 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien moeten ze kijken of er een goeie deal gemaakt kan worden met een investeringsmaatschappij of iets. Lijkt me echt iets voor kale Jan omdat te regelen.
Sorry ik bedoelde Klummiequote:Op zondag 18 maart 2018 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie is geen mongool. (HMF en Caland wel)
HMF geeft volgens mij geen reet meer om voetbal, gezien hoe hij de laatste keer postte hier.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die 'hooligans' ook nietquote:Op zondag 18 maart 2018 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HMF geeft volgens mij geen reet meer om voetbal, gezien hoe hij de laatste keer postte hier.
Doe eens normaal idioot.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze gingen alweer aandelen verkopen voor meer geld ja. Misschien ook nog wat talentpools net als Feyenoord ooit deed.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien moeten ze kijken of er een goeie deal gemaakt kan worden met een investeringsmaatschappij of iets. Lijkt me echt iets voor kale Jan omdat te regelen.
Bedankt GGMM.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie is geen mongool. (HMF en Caland wel)
Dat soort types heeft nooit om voetbal gegeven.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HMF geeft volgens mij geen reet meer om voetbal, gezien hoe hij de laatste keer postte hier.
Ik zal het eens aan Rens vragen.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat soort types heeft nooit om voetbal gegeven.
Ok... zeker die Iranier uit Zeeuws Vlaanderen die eerder NAC al wilde kopenquote:Op zondag 18 maart 2018 16:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar wordt al aan gewerkt (ja serieus)
Het kan alle kanten opvallenquote:Op zondag 18 maart 2018 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ok... zeker die Iranier uit Zeeuws Vlaanderen die eerder NAC al wilde kopen
een gingerquote:Op zondag 18 maart 2018 16:44 schreef Typisch het volgende:
wait wut, iemand van 16 bij PEC in de basis?
GGMM gaat nu met de auto naar Zwollequote:Op zondag 18 maart 2018 16:44 schreef Typisch het volgende:
Die viel vorige week al in.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:44 schreef Typisch het volgende:
Praat geen onzin aub.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HMF post altijd als een hersenloze debiel.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2018 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF post altijd als een hersenloze debiel.
Wat dat aan gaat had het je broer kunnen zijn.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, nee.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat dat aan gaat had het je broer kunnen zijn.
(lol)quote:Op zondag 18 maart 2018 16:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. We winnen daar niet sinds het promoveren van Zwolle zei Stijn vanmorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |