Hm... In de kou tegen racisme demonstreren of een bitterbal vreten en naar 2 20-jarige studentes kijken op een white-pride-boot...quote:Op zondag 18 maart 2018 14:30 schreef skysherrif het volgende:
En prima bitterballen op zo'n boot, ook warmer. Tsja geen moeilijke keuze allemaal.
Veel liever drink ik gewoon een biertje terwijl ik een pot voetbal kijk.quote:Op zondag 18 maart 2018 14:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm... In de kou tegen racisme demonstreren of een bitterbal vreten en naar 2 20-jarige studentes kijken op een white-pride-boot...
Ja, zal vast stom klinken, maar als ik toch moet kiezen, dan heb ik het maar koud tegen racisme.
Voetbal kijken of het koud hebben...quote:Op zondag 18 maart 2018 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Veel liever drink ik gewoon een biertje terwijl ik een pot voetbal kijk.
In mijn geval met een bak koffie, maar dit heeft inderdaad de voorkeur.quote:Op zondag 18 maart 2018 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat. En het feit dat hij bij de stemming over de vraag of Rutte zich nog bij hetzelfde debat moest verantwoorden of dat dat uitgesteld moest worden de situatie compleet verkeerd inschatte en precies deed wat de coalitie het liefste had. Die ziet het politieke spelletje gewoon écht niet.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:51 schreef Jigzoz het volgende:
O, wacht! Dat stilletromgedoe met Wilders?
Als je staatsrechtelijk op je flikker krijgt van Wilders, dan zegt dat wel vrij veel ja.
Hup Sparta!quote:Op zondag 18 maart 2018 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou ze dit soort grapjes kunnen waarderen, als waar stijlloos twitterende moppentapsterquote:Op zondag 18 maart 2018 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
Waarschijnlijk waren het ook de enige 2 vrouwen op de boot. Annebol lag in de grachten een walvis na te doen.
Het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat onze moppentapster hier stevig(pun intended) om kan lachen.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:45 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Zou ze dit soort grapjes kunnen waarderen, als waar stijlloos twitterende moppentapster![]()
![]()
Die gaat meer voor iets in de stijl van: 'Mensen noemen me dik, maar ik doe gewoon niet aan hongerwinter. Ik ben toch geen jood.'quote:Op zondag 18 maart 2018 16:45 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Zou ze dit soort grapjes kunnen waarderen, als waar stijlloos twitterende moppentapster![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2018 16:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die gaat meer voor iets in de stijl van: 'Mensen noemen me dik, maar ik doe gewoon niet aan hongerwinter. Ik ben toch geen jood.'
quote:Op zondag 18 maart 2018 16:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die gaat meer voor iets in de stijl van: 'Mensen noemen me dik, maar ik doe gewoon niet aan hongerwinter. Ik ben toch geen jood.'
Misschien kunnen we het ruilen tegen Vlaanderen.quote:Op zondag 18 maart 2018 17:30 schreef remlof het volgende:
Kunnen we Limbabwe niet gewoon aan Afrika doneren?
quote:Op zondag 18 maart 2018 17:30 schreef remlof het volgende:
De foute mensen worden hier politiek kaltgestellt door andere mensen.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:56 schreef Jigzoz het volgende:
Jezus, wat is FOK! rustig geworden. Paar jaar terug zag je rond deze tijd rustig een kleine 2000 users online zijn. Nu zijn het er nog maar een ruime 600.
Nee, andersom.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:11 schreef cempexo het volgende:
[..]
De foute mensen worden hier politiek kaltgestellt door andere mensen.
je zou een uitstekende moderator zijn.quote:
Ik zie dat de slachtofferrol goed bevalt.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:11 schreef cempexo het volgende:
[..]
De foute mensen worden hier politiek kaltgestellt door andere mensen.
Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:26 schreef cempexo het volgende:
[..]
je zou een uitstekende moderator zijn.
Stalin weer natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
Spannend.
Ben benieuwd wie de nieuwe president van Rusland wordt
Nee, mooie streek. Kom er graag.quote:Op zondag 18 maart 2018 17:30 schreef remlof het volgende:
De huidige president wordt herkozen bedoel je? Dat kan ook.quote:
Ik denk dat het bij de oude blijft.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
Spannend.
Ben benieuwd wie de nieuwe president van Rusland wordt
Mjah, vanuit Rusland gezien is dat een prima leider. Wij in het westen zijn er iets minder blij mee. Stalin was 100x erger.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:39 schreef remlof het volgende:
Oh Poetin natuurlijk, dat is de nieuwe Stalin.
Poetin legt ook al zijn vijanden om, zelfs op grondgebied van de NAVO. In en na een grote oorlog zou hij net zo erg zijn als Stalin.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, vanuit Rusland gezien is dat een prima leider. Wij in het westen zijn er iets minder blij mee. Stalin was 100x erger.
Jouw moppertrommel (Blechtrommel) doet me ook niks.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij vindt aftandse Oost-Europese industriesteden ook mooi, dus dat zegt niet zoveel.
Als men zich maar niet weer vergissen doet in dat land, Napoleon was there done that, there was another what has don itquote:Op zondag 18 maart 2018 18:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, vanuit Rusland gezien is dat een prima leider. Wij in het westen zijn er iets minder blij mee. Stalin was 100x erger.
Wat dan? Intimidatie van de oppositie?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De huidige president wordt herkozen bedoel je? Dat kan ook.
Hij doet het immers beter dan menig president in Noord-Europa.
Bereid je dan maar voor op de plannen voor de EU waar Merkel en Macron mee gaan komenquote:Op zondag 18 maart 2018 18:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jouw moppertrommel (Blechtrommel) doet me ook niks.
Agent Orange vergeten vriend.Selectieve waarheidsberustring.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Poetin legt ook al zijn vijanden om, zelfs op grondgebied van de NAVO. In en na een grote oorlog zou hij net zo erg zijn als Stalin.
Rusland kun je nu eenmaal niet besturen zoals een kleine gemeente in Brabant.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat dan? Intimidatie van de oppositie?
Zal wel meevallen. Iedereen is het er mee oneens. Nog een goede crisis plus de goede zorgen van Ome Poetin en er is niet eens een EU meerquote:Op zondag 18 maart 2018 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op de plannen voor de EU waar Merkel en Macron mee gaan komen
Deze hele post slaat weer als een tang op een varken.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Agent Orange vergeten vriend.Selectieve waarheidsberustring.
Pffft, meer geld en zo. Wir schaffen das, Sure.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op de plannen voor de EU waar Merkel en Macron mee gaan komen
Juist de opstelling van Poetin doet zelfs Oost-Europa er van overtuigen dat een sterke EU nu meer dan ooit nodig is.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Iedereen is het er mee oneens. Nog een goede crisis plus de goede zorgen van Ome Poetin en er is niet eens een EU meer
Dus, omdat Rusland zo groot is moet je de oppositie intimideren. Duidelijk.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland kun je nu eenmaal niet besturen zoals een kleine gemeente in Brabant.
Zie deze dan niet staan en negeer ze!quote:Op zondag 18 maart 2018 18:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ze komen dit topic binnenrollen, schijten uitgebreid over de keurige dames in de OP (die naar hun standaarden veel te vaak douchen) en vragen zich dan af waarom niemand hier meer komt.
Misschien zijn het die zure, extreemlinkse, intolerante ratten die ieder straaltje zonlicht en blijdschap wegzuigen en hier met zijn allen uitgebreid gaan zitten masturberen de oorzaak? Welk normaal mens wil met zo'n type in gesprek? Zelfs maar slowchatten? Tijdverspilling. Dit lijkt meer op een kraakpand dan een cafe.
Die was er toch al twee keer en nog lukte het niet?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist de opstelling van Poetin doet zelfs Oost-Europa er van overtuigen dat een sterke EU nu meer dan ooit nodig is.
Wat denk zelf, dat ze in Moskou het wiel opnieuw hebben uitgevonden. Was dit 60 jr geleden anders. Nee.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Deze hele post slaat weer als een tang op een varken.
Sterke Navo ja. Een grote EU staat ook daar zowat gelijk aan kanker.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist de opstelling van Poetin doet zelfs Oost-Europa er van overtuigen dat een sterke EU nu meer dan ooit nodig is.
Jij doelt op de miljarden die ze van het VK gaan mislopen?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pffft, meer geld en zo. Wir schaffen das, Sure.
Vertel, welke voormalig spionnen zijn 60 jaar geleden omgelegd met Agent Orange?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat denk zelf, dat ze in Moskou het wiel opnieuw hebben uitgevonden. Was dit 60 jr geleden anders. Nee.
Of er is gewoon weinig animo om oppositie te voeren.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dus, omdat Rusland zo groot is moet je de oppositie intimideren. Duidelijk.
Als ze moeten kiezen tussen Brussel en Moskou weet ik wel wat ze daar kiezenquote:Op zondag 18 maart 2018 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sterke Navo ja. Een grote EU staat ook daar zowat gelijk aan kanker.
Die denken wel 2 x na onder welke dictatuur ze willen lijden. Brussel of Moskou. Liver onder geen enkele.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig zal die keuze nooit zo zwart-wit zijnquote:Op zondag 18 maart 2018 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze moeten kiezen tussen Brussel en Moskou weet ik wel wat ze daar kiezen
Daar is iets voor te zeggen. Als al je collega oppositieleden telkens op raadselachtige wijze om het leven komen, zou ik het ook wel weten.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of er is gewoon weinig animo om oppositie te voeren.
pssst, ze hebben al voor de EU gekozen. Niet verder vertellen.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die denken wel 2 x na onder welke dictatuur ze willen lijden. Brussel of Moskou. Liver onder geen enkele.
Dat is het kiezen of delen discussie. Maar politiek ligt dat veel gevoeliger.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze moeten kiezen tussen Brussel en Moskou weet ik wel wat ze daar kiezen
Als ze uit de EU stappen komen ze eigenlijk per direct onder de invloedssfeer van Moskou. En dat weten ze daar gelukkig ook.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig zal die keuze nooit zo zwart-wit zijn
Ja de penicilline tegen longontsteking moet nog uitvonden worden daar.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar is iets voor te zeggen. Als al je collega oppositieleden telkens op raadselachtige wijze om het leven komen, zou ik het ook wel weten.
Wil mijn partner ook niet kwijt al werd ze nog zo lastig, weet je wel hoeveel ik dan misloop!quote:Op zondag 18 maart 2018 18:55 schreef remlof het volgende:
Die nationaalpopulistische regeringen in de Visegrad hebben wel een grote bek, maar ze willen echt niet uit de EU.
Niemand wil vooralsnog uit de EU, maar willen ook geen verdere Europese integratie.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze uit de EU stappen komen ze eigenlijk per direct onder de invloedssfeer van Moskou. En dat weten ze daar gelukkig ook.
Die nationaalpopulistische regeringen in de Visegrad hebben wel een grote bek, maar ze willen echt niet uit de EU.
Schijnt ook slecht te werken tegen loodvergiftiging en doorgesneden remleidingen.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja de penicilline tegen longontsteking moet nog uitvonden worden daar.
Stabiliteit. Onder Jeltsin kon je slechts raden (dat was 1 en al zwarte markt). Technisch hebben de russen wel de oorlog in WO-II gewonnen (80 %) van alle Duitse effort ging daar naar toe.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schijnt ook slecht te werken tegen loodvergiftiging en doorgesneden remleidingen.
Maar goed, wat is er nou zo fantastisch aan Poetin?
Jij bedoelt een Polonium-vergiftiging.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schijnt ook slecht te werken tegen loodvergiftiging en doorgesneden remleidingen.
Maar goed, wat is er nou zo fantastisch aan Poetin?
Niet weten wat een loodvergiftiging isquote:Op zondag 18 maart 2018 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bedoelt een Polonium-vergiftiging.
Weet ik niet. Maar ik schijt op onze zelfverklaarde moreel superieuren.
Shots firedquote:Op zondag 18 maart 2018 18:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ze komen dit topic binnenrollen, schijten uitgebreid over de keurige dames in de OP (die naar hun standaarden veel te vaak douchen) en vragen zich dan af waarom niemand hier meer komt.
Misschien zijn het die zure, extreemlinkse, intolerante ratten die ieder straaltje zonlicht en blijdschap wegzuigen en hier met zijn allen uitgebreid gaan zitten masturberen de oorzaak? Welk normaal mens wil met zo'n type in gesprek? Zelfs maar slowchatten? Tijdverspilling. Dit lijkt meer op een kraakpand dan een cafe.
Er zit nogal een een verschil tussen die twee stoffen. Bij de een ga je van dood, en van de andere krijg je hooguit wat schade aan je zenuwstelsel.quote:
Kraakpand... Ik dacht dit dit het A.P. Penthouse was.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit was meer een hit and run van onze VA.
quote:Op zondag 18 maart 2018 19:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kraakpand... Ik dacht dit dit het A.P. Penthouse was.
Ik vind het FvD echt veel en veel erger dan de VVD.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben ik nog niet zo eens met je tussen twee kwaden kiezen?
Twee jonge meisjes in de OP zetten trekt ook wel een bepaald slag Fokkertjes aan.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit was meer een hit and run van onze VA.
Vooral als ze dan ook nog eens van de catering zijn.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twee jonge meisjes in de OP zetten trekt ook wel een bepaald slag Fokkertjes aan.
Dat is dan ook de enige reden dat ze op die FvD-boot zijnquote:Op zondag 18 maart 2018 20:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral als ze dan ook nog eens van de catering zijn.
Nee dat is de SC van klb.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:18 schreef sigme het volgende:
Oh hoi, hier is het krakerskafe las ik. Dan hoor ik hier.
Volgens mij houdt die jongeman het dienblad vast.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral als ze dan ook nog eens van de catering zijn.
De oude Xi Jinping.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:39 schreef remlof het volgende:
Oh Poetin natuurlijk, dat is de nieuwe Stalin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |