Dus omdat kut-Marokkaantjes Nederlandse vrouwen uitschelden, vind jij het begrijpelijk dat een inwoner van Emmen deze dame 'zwarte aap' noemt?quote:Op maandag 19 maart 2018 13:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Afschuw nog wel.1000 meisjes die jarenlang worden verkracht door een kudde Paki's, dat is afschuwelijk.
Dat deze dame - mogelijk - is uitgescholden is heel naar, maar het is al jarenlang de realiteit voor heel veel blanke vrouwen in Nederland. Of moslims moeten maar eens kappen met hun vuile taal, of ze moeten leren dat het mes aan twee kanten snijdt. Wie zaait, zal oogsten.
Sorry, mijn jip en janneke generator is offline, je doet maar een beetje je best.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat mij niet boeit?
[..]
Probeer eens een taalkundig juiste zin te formuleren anders.
Nee, maar de selectieve verontwaardiging is wel weer heel erg typisch. Pssssst meisje is kattenkwaad en dit is een misdaad tegen de menselijkheidquote:Op maandag 19 maart 2018 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat kut-Marokkaantjes Nederlandse vrouwen uitschelden, vind jij het begrijpelijk dat een inwoner van Emmen deze dame 'zwarte aap' noemt?
Ik zou niet weten hoe je representativiteit verliest door een hoofddoek te dragen. Dat win en verlies je door de standpunten die je verkondigd.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welnee. Het enige dat ik aangeef is dat je niet gek moet opkijken dat je een bepaalde vorm van representativiteit verliest door bepaalde kledij aan te trekken. Geldt ook voor raadsleden in spe die met een enorme gekleurde hanenkam op hun kop o.i.d. rondlopen. Verder moet iedereen dat lekker zelf weten, maar dat mensen daar een mening over hebben is hun goed recht, mits ze die netjes verwoorden.
Mensen op straat uitschelden voor 'aap' en 'mongool' is dom gedrag en dat hoef je niet te accepteren.
Typisch ook dat mijn eerste punt genegeerd wordt.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, mijn jip en janneke generator is offline, je doet maar een beetje je best.
Top. Je verzint een standpunt en gaat daar vervolgens tegen tekeer.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar de selectieve verontwaardiging is wel weer heel erg typisch. Pssssst meisje is kattenkwaad en dit is een misdaad tegen de menselijkheid.
Wederom sterk zeg, wat ben je toch een geweldige gesprekspartner, beetje schelden en je hebt weer gelijkquote:Op maandag 19 maart 2018 13:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Typisch ook dat mijn eerste punt genegeerd wordt.
Echt, je hier tegen uit willen spreken en dan maar roeptoeteren dat ik niet zou walgen van een verkrachting
Triest figuur.
Kattenkwaad ook echtquote:Op maandag 19 maart 2018 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar de selectieve verontwaardiging is wel weer heel erg typisch. Pssssst meisje is kattenkwaad en dit is een misdaad tegen de menselijkheid.
Je bent nu zelf aan het ridiculiseren. Zowel de linkse als rechtse kant van fok zal toch echt wel erkennen dat dat gewoon respectloos isquote:Op maandag 19 maart 2018 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh sorry, was even helemaal weggeslagen door de sterke inhoud van je "Jip en Janneke generator" postquote:Op maandag 19 maart 2018 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom sterk zeg, wat ben je toch een geweldige gesprekspartner, beetje schelden en je hebt weer gelijk.
Er was niets mis met die post, dus blijkbaar was het te ingewikkeld voor je.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh sorry, was even helemaal weggeslagen door de sterke inhoud van je "Jip en Janneke generator" post
Dit is echt slecht Koos, zelfs voor jouw doen. Nergens geef ik aan dat het ''begrijpelijk'' is dat deze dame is uitgescholden.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat kut-Marokkaantjes Nederlandse vrouwen uitschelden, vind jij het begrijpelijk dat een inwoner van Emmen deze dame 'zwarte aap' noemt?
Was er vorig jaar niet juist een wet doe het naroepen van/sissen naar vrouwen op straat verbood?quote:Op maandag 19 maart 2018 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Top. Je verzint een standpunt en gaat daar vervolgens tegen tekeer.
Wederom sterk zeg, wat ben je toch een geweldige gesprekspartner, beetje uit de hoogte doen en je hebt weer gelijkquote:Op maandag 19 maart 2018 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was niets mis met die post, dus blijkbaar was het te ingewikkeld voor je.
Zie gewoon niet in wat moslims hier in vredesnaam mee te maken hebben. Kandidaat-raadslid wordt uitgescholden waarop jij reageert met 'ja, maar moslims'.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dit is echt slecht Koos, zelfs voor jouw doen. Nergens geef ik aan dat het ''begrijpelijk'' is dat deze dame is uitgescholden.
Ik geef slechts aan dat ik de emotie ''afschuw'' liever bewaar voor dingen die werkelijk afschuwelijk zijn dan wat kinderachtig gescheld. En dat de afschuw voor deze gebeurtenis in schril contrast staat met de alledaagse werkelijkheid in Nederland. Tot en met Lodewijk Asscher die opeens zijn bek opentrekt aan toe.
Het was volgens jou haar eigen schuld, want ze was moslim:quote:Op maandag 19 maart 2018 14:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dit is echt slecht Koos, zelfs voor jouw doen. Nergens geef ik aan dat het ''begrijpelijk'' is dat deze dame is uitgescholden.
Ik geef slechts aan dat ik de emotie ''afschuw'' liever bewaar voor dingen die werkelijk afschuwelijk zijn dan wat kinderachtig gescheld. En dat de afschuw voor deze gebeurtenis in schril contrast staat met de alledaagse werkelijkheid in Nederland. Tot en met Lodewijk Asscher die opeens zijn bek opentrekt aan toe.
quote:Of moslims moeten maar eens kappen met hun vuile taal, of ze moeten leren dat het mes aan twee kanten snijdt. Wie zaait, zal oogsten.
Nee nee, zo makkelijk kom je er niet mee weg. Je negeert mijn post omdat je de zin niet snapt.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wederom sterk zeg, wat ben je toch een geweldige gesprekspartner, beetje uit de hoogte doen en je hebt weer gelijk.
Pfff, het zal wel weer niet zo zijn.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
De politie heeft geconcludeerd dat er onvoldoende bewijs is.
[..]
Abu Aardbei heeft gesprokenquote:Op maandag 19 maart 2018 13:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Of moslims moeten maar eens kappen met hun vuile taal, of ze moeten leren dat het mes aan twee kanten snijdt. Wie zaait, zal oogsten.
Met het dragen van een hoofddoek draag je ook een standpunt uit, en met deze klederdracht helemaal.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je representativiteit verliest door een hoofddoek te dragen. Dat win en verlies je door de standpunten die je verkondigd.
Of het is gebeurd, en dan bedoel ik niet het islamgerelateerde gescheld, en dan valt het niet mee. Of het is niet gebeurd en verzonnen voor politiek gewoon en dat valt ook helemaal niet mee.quote:Maargoed, het blijkt dus kennelijk allemaal mee te vallen als de politie te weinig bewijs ziet om er onderzoek naar te doen.
Het enige standpunt wat ze daarmee uitstraalt is dat ze van islamitische afkomst is.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Met het dragen van een hoofddoek draag je ook een standpunt uit, en met deze klederdracht helemaal.
[..]
Of het is gebeurd, en dan bedoel ik niet het islamgerelateerde gescheld, en dan valt het niet mee. Of het is niet gebeurd en verzonnen voor politiek gewoon en dat valt ook helemaal niet mee.
Gelul, het is een volwassen vrouw die zichzelf kleedt, dat heeft niets met afkomst te maken.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige standpunt wat ze daarmee uitstraalt is dat ze van islamitische afkomst is.
Nou vertel, wat straalt ze hiermew uit?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gelul, het is een volwassen vrouw die zichzelf kleedt, dat heeft niets met afkomst te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |