Ja dan ben je ook nooit weggeswiped hequote:Op donderdag 22 maart 2018 18:11 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Jij doet toch niet aan Tinder zei je eerder?
ZE - HEEFT - GEREAGEERDDD!!!quote:Op anderendaags schreef Stratotanker het volgende hiephoi bericht:
[..]
Afgelopen week zat ik even door mijn matches te scrollen. Daar zat een dame tussen waar ik vorig jaar vrij intensief mee heb gechat. Op de een of andere manier is dat contact verwaterd. Waarschijnlijk heeft mijn agenda mij destijds opgepeuzeld. Hoe dan ook, ze had d'r foto's even geupdate. Voor zover ik weet heb ik geen enkele ab-flex TellSell reclame gemist en het lijkt mij sowieso niet dat ze dit in zo'n korte periode voor elkaar heeft geflext, maar omg. Kan wel janken nu.
Ow nee toch niet! Gewoon berichtje sturen.
Meid toch...quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:46 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
ZE - HEEFT - GEREAGEERDDD!!!
De eerste kus, sjansen in de ballenbak, verloving, trouwerij, poepluiers, de eerste barstjes, onze hereniging, de relatietherapeute, de ineenstorting, het financieel uitkleden, hoe ik berooid in Zuid Frankrijk op een bankje eindig. Jullie zijn overal bij uitgenodigd.
ghehequote:Op donderdag 22 maart 2018 18:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mijn date van vanavond heb ik afgeblazen. Ze kon alleen maar "hè hè" en "oké" zeggen op de app, dan laat maar hoor
Okéquote:Op donderdag 22 maart 2018 18:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mijn date van vanavond heb ik afgeblazen. Ze kon alleen maar "hè hè" en "oké" zeggen op de app, dan laat maar hoor
Heb je dit wel netjes uitgelegd aan haar?quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Natuurlijk, hij is een man van fatsoen. Hij mag er zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je dit wel netjes uitgelegd aan haar?
Awh super leuk! Het is je gegund! Heel veel plezierquote:Op donderdag 22 maart 2018 18:46 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
De eerste kus, sjansen in de ballenbak, verloving, trouwerij, poepluiers, de eerste barstjes, onze hereniging, de relatietherapeute, de ineenstorting, het financieel uitkleden, hoe ik berooid in Zuid Frankrijk op een bankje eindig. Jullie zijn overal bij uitgenodigd.
Ah, tofquote:Op donderdag 22 maart 2018 18:46 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee hoor, als je je locatie wijzigt staat hij gewoon op de werkelijke afstand.
Ik zie soms Amerikaanse vrouwen langs komen maar dat schijnen dan weer echte profielen te zijn en geen neppequote:Op donderdag 22 maart 2018 22:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik zie af en toe van die Indonesische, Bulgaarse of Russische dames verschijnen en bij lokatie staat: Amsterdam, 32 km
En de tekst eronder (incl spelfouten).:
I want life in Holland, with an adorable, nice man, age doesn't matter.
So I life now in Russia/Indonesia but with a real click we meet soon!
No hookups, if yo have a wife swip left
FakeGPS?quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik zie af en toe van die Indonesische, Bulgaarse of Russische dames verschijnen en bij lokatie staat: Amsterdam, 32 km
En de tekst eronder (incl spelfouten).:
I want life in Holland, with an adorable, nice man, age doesn't matter.
So I life now in Russia/Indonesia but with a real click we meet soon!
No hookups, if yo have a wife swip left
Sommige mensen houden niet zo van appen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ook. op 8929km afstand.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:49 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik zie soms Amerikaanse vrouwen langs komen maar dat schijnen dan weer echte profielen te zijn en geen neppe
Of het zijn mensen die op vakantie zijn geweest en jou tijdens hun verblijf hebben geswiped.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ook. op 8929km afstand.
Dát zijn volgens mij mensen die betalen en hun pinpoint ergens anders heengesleept hebben.
Toen had ik geen Tinder.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of het zijn mensen die op vakantie zijn geweest en jou tijdens hun verblijf hebben geswiped.
Had ik vorig jaar, toen ik veel en ver weg was, vrij regelmatig.
okequote:Op donderdag 22 maart 2018 18:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je dit wel netjes uitgelegd aan haar?
quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Awh super leuk! Het is je gegund! Heel veel plezier![]()
quote:
hè hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |