Hoezo? Twente moet netjes degraderen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Wel matig voor de degradatiestrijd dit, overigens
Jawel maar een beetje spanning is wel leukquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoezo? Twente moet netjes degraderen.
De groeten terugquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:04 schreef GGMM het volgende:
Jullie krijgen trouwens de groetjes van mijn vader. (behalve Tagliano)
wordtquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax word kampioen
Psv is leeggespeeld
Dit concludeer je na 20 minuten?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax word kampioen
Psv is leeggespeeld
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk nu aan jou onder de douche.
Nou tot zo
Dat is niet verboden ouwe reus. Hopelijk heb je er wat aanquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk nu aan jou onder de douche.
Nou tot zo
What do you mean his head fell off?quote:
Indekken tegen VVV thuis als koploperquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax word kampioen
Psv is leeggespeeld
Hallo Vasion, leuk dat je er bent!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Indekken tegen VVV thuis als koploper
En na de wedstrijd van vorig weekquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit concludeer je na 20 minuten?
Als jij dat niet hebt is meestal het omgekeerde waar.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En na de wedstrijd van vorig week
Heb er geen vertrouwen meer in
feyenoord verloor ervan als kampioenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoi makkerquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan Scarface en Dj-Day_Vquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En na de wedstrijd van vorig week
Heb er geen vertrouwen meer in
Toch raar dat ze PSVers vaak Calimero's noemen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vermakelijke users zijn dat.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan Scarface en Dj-Day_V
Nou hequote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch raar dat ze PSVers vaak Calimero's noemen.
Ik doe niet mee aan die onzin, PSV wint dit gewoon.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV-fans hier op FOK! zijn wel met straatlengte voorsprong kampioen indekken.
Jij bent een prettige uitzonderingquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die onzin, PSV wint dit gewoon.
quote:
Ja maar waarom dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:16 schreef Befbekje het volgende:
Ik begin steeds meer aan de intelligentie van de Tukker te twijfelen..
Eens, maar het is grappiger als ze verliezen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aan een punt heeft Twente ook geen reet.
En een type Kufo.quote:
Alles of niets olé ole..quote:
Elk puntje is er één in de strijd tegen rechtstreekse degradatie-cliché.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aan een punt heeft Twente ook geen reet.
Arnold Karnebeekquote:
Moet ook wel tijdens 34 finales in een seizoen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Elk puntje is er één in de strijd tegen rechtstreekse degradatie-cliché.
Het is jammer dat VVV er niet zoveel van kan.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moet ook wel tijdens 34 finales in een seizoen.
Ze beven allemaal nog van de donderspeech van Cocu.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat na die straftraining v/d week.
Je nieuwe dildo?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt makker. Even wat proberen.
Ga je nu het stadion bestormen?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Arnold Karnebeek
En een type Oude Kamphuis, Oale Kamphoes voor Tukkers.
Leeft Yuri Petrov nog?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Arnold Karnebeek
En een type Oude Kamphuis, Oale Kamphoes voor Tukkers.
Bans worden niet besproken makker. Ik verwijs je graag naar de FBquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:21 schreef Scrummie het volgende:
He Tagliano, nu ik je hier toch tref, is het nog steeds teveel moeite om mijn DM/PM ban weg te halen?
Ik snap wel dat jij geen mod meer bent, een goede mod had mij doorverwezen naar forum@fok.nl.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken makker. Ik verwijs je graag naar de FB
Dat roept hij elke week.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Volgens PSVCL gaat PSV punten laten liggen
Ja zo noemen ze hem.quote:
Zo dan. Overigens heb ik een PS4. Voor de bak ellende die ik daarmee heb verwijs ik je graag naar het PS4 topicquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij geen mod meer bent, een goede mod had mij doorverwezen naar forum@fok.nl.
ALLES OF NIETS OLÉ OLÉ..quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie in vijf minuten al dat PSV dit gaat winnen met iets van 3-0.
Lol, zal even kijken, misschien kan ik je helpen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo dan. Overigens heb ik een PS4. Voor de bak ellende die ik daarmee heb verwijs ik je graag naar het PS4 topic
quote:Op zondag 11 februari 2018 18:24 schreef PSVCL het volgende:
volgende week is het offieel gespeeld
ajax speelt gelijk in zwolle
psv wint
wordt je thuis tegen ajax kampioen![]()
hopelijk kan ik dan een kaartje regelen naast het uitvak!
quote:Op maandag 19 februari 2018 17:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Ajax eens moet proberen op eigen kracht bij te blijven , ipv telkens hulp uit Zeist in te schakelen wanneer het niet lukt
Zo wil je toch geen kampioen worden?
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:39 schreef PSVCL het volgende:
PSV verloor expres zodat ze tegen Ajax kampioen kunnen worden
quote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Veel plezier tijdens het spelen van een potje Splatoon!..
penalty tegen straksquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
VVV gaat nog wel rood pakken, als Gzbujuk z'n ogen open houdt.
Bedankt, maar ik kijk wel gewoon via Foxquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:35 schreef Befbekje het volgende:
Scrummie, ik heb een HD-stream van deze wedstrijd.. Als je een link wil moet je me even DM'en..
Ik zou niet weten waarom je een DM van Befbekje zou willen ontvangenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik negeer het feit dat Befbekje mij wil DM'en terwijl dat niet kan.
Ik heb je al veertien keer voor verrekte homofiel uitgemaakt via DM.. Misschien dat Tagliano dat kan controleren..quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik negeer het feit dat Befbekje mij wil DM'en terwijl dat niet kan.
Ik heb hier mijn twijfels bij, maar akkoordquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beugelsdijk is een multitalent
Wel een aardige kerel.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij valt me nog wel mee eigenlijk.
Het is maar wat je lekker vindt.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kees Kwakman is wel lekker vaak op de buis nu sinds hij gestopt is als profvoetballer.
Goed voor de portefeuillequote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kees Kwakman is wel lekker vaak op de buis nu sinds hij gestopt is als profvoetballer.
Vierduizend euro..quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat zou je krijgen voor een avondje wedstrijden kijken en een paar minuten slap lullen?
Paar honderd euro per avond? Al sluit ik niet uit dat Kees inmiddels al een contract heeft bij FOXquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat zou je krijgen voor een avondje wedstrijden kijken en een paar minuten slap lullen?
Ik verwacht meer dan het minimumloon.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is best de moeite. Ik ga mij ook aanmelden. Of ik stuur Danny een rekening voor mijn posts hier.quote:
Vandaar dat Haags zoveel postquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is best de moeite. Ik ga mij ook aanmelden. Of ik stuur Danny een rekening voor mijn posts hier.
Familieleden van klaasweetalles.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
Wie zijn die downies naast die kinderen?
Haags heeft zijn baan opgezegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vandaar dat Haags zoveel post
Misschien moet ik maar eens met Danny gaan onderhandelenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags heeft zijn baan opgezegd.
jeetjequote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags heeft zijn baan opgezegd.
Dat is Dirk Kuyt..quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
Wie zijn die downies naast die kinderen?
Ze zijn boos dat het bier op is, dat heeft niks met de wedstrijd te maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:48 schreef Bugno het volgende:
Philips Stadion met een offensief van 3 minuten
JE MOET JE ACHTERLIJKE MUIL HOUWEN MONGOOLquote:
TR gemaaktquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JE MOET JE ACHTERLIJKE MUIL HOUWEN MONGOOL
HEB JIJ JE LAGERE SCHOOL WEL AFGEMAAKT
Nee, De_Kraam is geen massamoordenaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Schepijs? Of gewoon een Magnum?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb Dirk Kuyt ooit ijs verkocht.
ZO een nsb figuur ben jij welquote:
kom danquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat praat je nou raar?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar woon je ?quote:
Nee, het was een soort kiosk. Enkel ijs, schepijs en softijs.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Poeh poeh.. Verkochten jullie ook thee?
Dat lijkt me niet, maar ik zou het wel heel erg leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:51 schreef Scrummie het volgende:
Het is overduidelijk wachten op de 0-1.
bij je moederquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar woon je ?
Pieter baan centrum?
of een downie centrum
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom wordt het zo 1-0 om ons te trollen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, maar ik zou het wel heel erg leuk vinden.
Ik Marc Overmars.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet weet wie Vasion is.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs voor jouw beperkt verstandelijk vermogen lijkt mij dit geen zin die vragen oproept.
in de 89e minuutquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom wordt het zo 1-0 om ons te trollen.
De man die de FP definitief om zeep heeft geholpen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet weet wie Vasion is.
Ik denk dat jij niet weet wie ik ben..quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs voor jouw beperkt verstandelijk vermogen lijkt mij dit geen zin die vragen oproept.
Zie bovenstaande postquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet weet wie ik ben..
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet weet wie ik ben..
ripquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Theo van Gogh kwam trouwens ook wel eens langs, op de fiets.
Dit is toch wel verreweg het slechtste seizoen dat ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welkom bij de Eredivisie.
Zie wat je nooit eerder zag.
Dit is wel oprechte en geniale marketing om het zo aan te kondigenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welkom bij de Eredivisie.
Zie wat je nooit eerder zag.
Hmmm, interessant. Kun je dit onderbouwen?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De man die de FP definitief om zeep heeft geholpen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:56 schreef Befbekje het volgende:
Vasion is voor de sfeer hier wat een ferme poepgeur is tijdens de seks..
Omdat het geen echte vent is.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:56 schreef Vasion het volgende:
Of aantonen waarom Danny zóveel energie steekt in de FP en daar alle aandacht op vestigt, en NOOIT op vbl komt?
Kick je daar niet op?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:56 schreef Befbekje het volgende:
Wacht even, wie begon wie voor verstandelijk beperkte uit te schelden? Nou?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:56 schreef Befbekje het volgende:
2013/14 was ook behoorlijk slechtquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is toch wel verreweg het slechtste seizoen dat ik me kan herinneren.
Klopt.. Dat was echt een aidsseizoen..quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2013/14 was ook behoorlijk slecht
Aad300quote:
Als ik er ben zijn alle problemen verholpen wil je zeggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Opperkleurder in het topic en jij stoort je aan de TT
Doe eens even normaal, sneu excuus voor alles wat er op aarde is.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Opperkleurder in het topic en jij stoort je aan de TT
net als schone, de ligt en veltmanquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:59 schreef Monolith het volgende:
Castelen kan er nu ook echt helemaal geen kut meer van.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
Dit is wel een terechte kaart overigens
van dat zetje gaat mij neefje van 5 niet eens liggenquote:
Die is ook viesdik zeker.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
van dat zetje gaat mij neefje van 5 niet eens liggen
lachwekkend man
nee hij lijkt niet op je vriendinquote:
Ai ai aiquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee hij lijkt niet op je vriendin
PSV heeft de lat duidelijk niet hoog genoeg gelegd.quote:
Gelukkig lijkt jouw neefje van 5 niet op mijn vriendin inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee hij lijkt niet op je vriendin
Hier sta ik ver boven Coco.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:03 schreef Coco. het volgende:
Sow daar wordt Opperkleurder even snoeihard aangepakt.
Volgens mij sta je helemaal niet boven Coco. Eerder daaronder.quote:
nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt jouw neefje van 5 niet op mijn vriendin inderdaad.
Als hij in elke game net zo goed is als Haxball kan hij z'n geld beter door het toilet spoelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb Buitendam aangespoord om Splatoon 2 te kopen
Mani is niet de vriendin van opperkleurder.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
mijn neefje eet gezond en hij duwt geen 4 hamburgers per avond naar binnen zoals jouw vriendin
Huh, jij bent toch getrouwd?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt jouw neefje van 5 niet op mijn vriendin inderdaad.
Waar?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat zagen we net jaJe liet je wel erg kennen net
Hoe lang (is een Chinees) ben jij al getrouwd?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt Befbekje, maar dat wist hij niet.
Ruim 5 jaar al weer.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hoe lang (is een Chinees) ben jij al getrouwd?
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij in elke game net zo goed is als Haxball kan hij z'n geld beter door het toilet spoelen.
Dan heb je daar een iets andere interpretatie van.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Toen je als een malle om je heen ging slaan toen ik vroeg over dat Dirk Kuyt-ijsje
138 met Feyenoord dacht ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
psv kan er geen reet van
het verschil is toch zeven punten nu
koekoekquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij in elke game net zo goed is als Haxball kan hij z'n geld beter door het toilet spoelen.
Dan zien we van zelf wel of niet. Geen haast.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat. Wanneer komt de kleine opper?
Als de jouwe een tuintje op z'n buik heeft, want opper doet alles klimaatneutraal..quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat. Wanneer komt de kleine opper?
Feyenoord was vorig seizoen de terechte kampioenquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom GGMM er een heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |