Hm.. niet echt, het gaat echt over zwanger zijn en de kraamperiode. Ik heb inmiddels een priveberichtje van iemand gekregen die het boek wil overnemen, maar als dat niet doorgaat kan ik 'm sowieso voor je vriendin bewaren hoor!quote:Op woensdag 18 april 2018 19:35 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Een vriendin met een overleden baby denkt na over een derde. Ik zou het haar wel willen geven, helpt het ook in het nadenken over wel/niet opnieuw zwanger worden?
Ik! Heel veel. Staat op de planning om vanavond uit te zoeken of er nog wat past. Ook rokjes of alleen jurkjes?quote:Op woensdag 18 april 2018 19:47 schreef L0t.. het volgende:
Heeft iemand nog zomerjurkjes in maat 122/128?
Heb je een messenger bericht gestuurd!quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:07 schreef laziness het volgende:
goed ik ga dus linkjes zien te fixen
Van imgur naar flickr heeft het opgelost![]()
Leuk! Nee rokjes heeft ze genoegquote:Op donderdag 19 april 2018 10:07 schreef Songeur het volgende:
[..]
Ik! Heel veel. Staat op de planning om vanavond uit te zoeken of er nog wat past. Ook rokjes of alleen jurkjes?
Ik kijk graag mee en dan ook naar de rokjesquote:Op donderdag 19 april 2018 10:07 schreef Songeur het volgende:
[..]
Ik! Heel veel. Staat op de planning om vanavond uit te zoeken of er nog wat past. Ook rokjes of alleen jurkjes?
Oh, als je wil graag!quote:Op donderdag 19 april 2018 13:52 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb nog wel wat jurkjes, niet zo heel veel. Kan ze zondag wel meenemen.
Tof! Ik ga even met manlief overleggen.quote:Op donderdag 19 april 2018 16:30 schreef Budabuddumbam het volgende:
Te koop
Geweldige draagdoek maat 6.
(ik heb hem 3 keer nieuw gekocht want elke keer spijt van verkoop maar nu mag hij toch echt gaan, mijn stash loopt echt uit de hand![]()
)
ideaal voor in de zomer door het fijne linnen.
50% linnen, 50% katoen.
Dit is de eerste limited uitgave van hoppediz met echt kleine oplage (200)
Niewprijs was 159
https://www.hoppediz.de/en/limitierte-tragetuecher.html
Mijn vraagprijs is 75 inclusief standaard verzending binnen nl.![]()
[ afbeelding ]
Wat voor kinderstoel en campingbedje?quote:Op maandag 23 april 2018 16:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een kinderstoel van Ikea die weg mag, en een campingbedje van Prenatal met een extra matras. Beiden voor weinig geld, voor de spaarpot van Sjaak. Kunnen worden opgehaald in 013 of 076. Opsturen kan wel maar heeft niet de voorkeur.
De Antilop van Ikea, met blad en poten.quote:Op maandag 23 april 2018 16:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat voor kinderstoel en campingbedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |