abonnement Unibet Coolblue
pi_185625589
Fantasie hier niet echt, ik kon/kan met Lego echt weinig anders dan de sets uit de boekjes maken :)
Staan een paar knuffels op de bank en ik loop rustig nog met m'n Star Wars shirt net al 25 jaar geleden. Houdt me jong :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_185626789
Ik heb zelf ook het idee gehad jaren achter te lopen qua interesses. Alsof ik toen ik studeerde nog niet het besef had van wat ik moest doen en deed ik dingen 'omdat het hoorde'. Als ik nu, tien jaar later, zou gaan studeren zou ik er zo veel meer uit kunnen halen.
Misschien een slecht voorbeeld, want je zou het ook onder 'opgroeien' kunnen scharen, maar er zijn meer vlakken waarop ik dat achterlopen terugzie.
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 13:09:50 #273
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_185626879
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 19:02 schreef kuolema het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af of achterlopen in de ontwikkeling, qua interesses en gedrag, te maken heeft met ASS, als er geen sprake is van een lagere intelligentie.
Ik heb altijd het idee gehad dat ik een paar jaar achterloop als ik mezelf vergelijk met leeftijdsgenoten. Nu ik volwassen ben valt dat niet echt meer op, maar als kind speelde ik liever met jongere kinderen (dat kan ook komen doordat mensen van mijn leeftijd niet met mij wilden spelen) en toen klasgenoten zich bezig begonnen te houden met jongens en msn wilde ik liever nog bezig zijn met fantasiespel, het liefst alleen. Ik had veel fantasie (wat voor zover ik weet atypisch is voor mensen met een ASS) en heb ongeveer tot mijn achttiende met Playmobil gespeeld. Mijn gedrag is ook altijd wat kinderlijker geweest.