SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Hun nieuwste album is wat meer elektronischquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier ook.
Vaak is het juiste zonde dat mensen alleen dat ene liedje maar kennen.
Nee, dat is meh meh meh meh meh meh mehquote:
Doet inderdaad nog steeds leuke dingenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
Deze man
Pas 60 geworden, maar wat een held nog steeds...
Jij kent dit niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
Zo ontdek je nog wat pareltjes
Ik ga hier vaker rondhangen!
Sowieso altijd een goed planquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben heel onbekend in dit soort genresquote:
Dit is toch wel een klassieker hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben heel onbekend in dit soort genres
Waarmee luister je?quote:
Ah, ja dan refreshed de site en houdt ie op. handiger is via iTunes of Media Playerquote:
WMP herkent het bestand niet, itunes heb ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, ja dan refreshed de site en houdt ie op. handiger is via iTunes of Media Player
In de OP staat de link voor windows media player... die heeft een iets andere extensie.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
WMP herkent het bestand niet, itunes heb ik niet
Op geklikt, herkent 'm ook niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In de OP staat de link voor windows media player... die heeft een iets andere extensie.
mmmm. das kutquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Op geklikt, herkent 'm ook niet.
pls-bestand lokaal opslaan; openen met VLC Media Playerquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Op geklikt, herkent 'm ook niet.
Gewerkt, thanks!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
pls-bestand lokaal opslaan; openen met VLC Media Player
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
Dog Eat Dog is toevallig ook de naam van een leuk nummer van AC/DC
Nog 20 minutenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:09 schreef DJ11 het volgende:
De muziek is leuk, maar ik ga wel zo afhaken helaas
quote:
Probeer het vol te houdenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nog 20 minuten
Dan stop ik er ook mee
Deze is briljantquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
Deze ken ik niet van the Bloodhound Gang![]()
Bij BG kan je altijd op geweldige tekst rekenenquote:
En dat terwijl deze muziek toch niet slaapverwekkend isquote:
Niet iedereen is gemaakt om te nachtbraken. En laat ik daar nou net een ster in zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dat terwijl deze muziek toch niet slaapverwekkend is
Mijn vaste afsluiterquote:
Thanks! Komt wel goed!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:27 schreef DJ11 het volgende:
Lekker showtje weer Oscar![]()
Fijne dag vandaag! En bedankt voor het draaien
Zeker, ik heb een mooie eerste indruk gehad, ik zal hier zeker vaker rondhangenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:27 schreef DJ11 het volgende:
Lekker showtje weer Oscar![]()
Fijne dag vandaag! En bedankt voor het draaien
Top!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zeker, ik heb een mooie eerste indruk gehad, ik zal hier zeker vaker rondhangen
Mooi om te weten! Welterusten mensen!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Top!
Tis hier altijd wel gezellig. Ook overdag, dan force feeden we gup vooral
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mooi om te weten! Welterusten mensen!
quote:Beste NULL,
Gefeliciteerd! U bent één van de weinige mensen die wij het officiële postzegelvel Prinses Beatrix 80 jaar kunnen aanbieden. Het indrukkwekkende postzegelvel bevat maar liefst 24 postzegels met de allernieuwste Hof foto’s van Prinses Beatrix en is een officiële uitgifte.
dat werd dan tijdquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 07:36 schreef MadMaster het volgende:
OK, ik pretendeer niet iets te zijn, maar dit is toch wel wat overdreven:
[..]
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 08:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mogguh mensen. Dank voor de felicitaties.
Dat maak ik zelf wel uit. Zie plaatje Mad.quote:
Dank uquote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Van harte gefeliciteerd Oscar![]()
![]()
![]()
Goedemorgen
NIet van mokka- en/of slagroomtaart houdenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:31 schreef peaceman het volgende:
Beide niet mijn smaak Oscar. Ik wacht wel op de hartige hapjes vanmiddag
mokka vind ik vies, slagroom niet echt gek op.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
NIet van mokka- en/of slagroomtaart houden
Wat is deze?
voor mij graag de slagroomtaartquote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wij hebben trouwens Mokka taart
[ afbeelding ]
en slagroomtaart
[ afbeelding ]
Tast toe!
Ja ipv taart krijgt ie liedjes in zn strot geduwdquote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Tune ook in aangezien gup z'n buikje weer goed vol zit
Mogguhquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
voor mij graag de slagroomtaart
Maar zonder de nootjes en de zijkant.
Doet u mij maar een patatje mayo, zonder de patat. Of een gin tonic zonder de gin. Een pannenkoek ham/kaas, zonder de pannenkoek.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
voor mij graag de slagroomtaart
Maar zonder de nootjes en de zijkant.
Ah een Virgin gin-tonicquote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doet u mij maar een patatje mayo, zonder de patat. Of een gin tonic zonder de gin. Een pannenkoek ham/kaas, zonder de pannenkoek.
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 10:35 schreef ok01 het volgende:
Morgen
Ik was in slaap gevallen gisteravond
Belachelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2018 10:35 schreef ok01 het volgende:
Morgen
Ik was in slaap gevallen gisteravond
Ja ik heb niet vaak dat ik ineens in slaap valquote:
Dank uquote:
Te langquote:Op zaterdag 17 maart 2018 11:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Hoelang duurt het huidige nummer eigenlijk? (Fluid X -Change)
Neuh, maar heb wel een vermoeden wie dit wel aanvraagt.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 11:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat dit niet door jou gevoerd is aan Gup
Zo bestel ik weleens wat. De mooiste is de tonijnsalade zonder salade.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doet u mij maar een patatje mayo, zonder de patat. Of een gin tonic zonder de gin. Een pannenkoek ham/kaas, zonder de pannenkoek.
Ik overweeg uit protest blanco te stemmen. De regering gaat namelijk toch z'n reet afvegen met de uitslag, 66 voorop.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Stem NEE tegen de sleepwet.
Ja dat weet men wel. Maar dan nog, als signaal gaan misschien meer mensen zich er over interesseren en toch mee bemoeien.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik overweeg uit protest blanco te stemmen. De regering gaat namelijk toch z'n reet afvegen met de uitslag, 66 voorop.
eh nee... Ik ben onschuldig.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
peaceman verzoekjes dit volgens mij
Net ook niet?quote:
Somewhere Over The Rainbow...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:53 schreef Melting het volgende:
Wie heeft die nummers met regenboog aangevraagd?
Ze beweren "bijvangst" weg te gooien, zoals dat ze zien dat iemand illegaal MP3's downloadt enzo, maar dat is sowieso al niet iets waar ze zich mee bezig houden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het best lastig die sleepwet... ik heb een voormalig Officier van Justitie gesproken, nu collega, en gevraagd wat hij ervan vindt qua wetgeving. Volgens hem lijkt het “ erger” dan het echt is. Ik twijfel.
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het best lastig die sleepwet... ik heb een voormalig Officier van Justitie gesproken, nu collega, en gevraagd wat hij ervan vindt qua wetgeving. Volgens hem lijkt het “ erger” dan het echt is. Ik twijfel.
Omdat ze hun derrière toch afvegen met de uitslag?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Uit principe stem ik niet bij referenda.
Oh en Happy Birthday to Oscar
nee, omdat we al gestemd hebben voor de Tweede Kamer en die gekozen mensen zich dus voor ons met dat soort dingen bezighouden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat ze hun derrière toch afvegen met de uitslag?
Ik zal in ieder geval Koos nooit aanvragen...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat is deze muziek?
Echt, wordt dit serieus aangevraagd?
Dat zij zich met dit soort dingen bezighouden, wil niet zeggen dat het goed is.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, omdat we al gestemd hebben voor de Tweede Kamer en die gekozen mensen zich dus voor ons met dat soort dingen bezighouden.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Uit principe stem ik niet bij referenda.
Oh en Happy Birthday to Oscar
Zo kun je er idd tegenaan kijken, ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, omdat we al gestemd hebben voor de Tweede Kamer en die gekozen mensen zich dus voor ons met dat soort dingen bezighouden.
Ja en ik heb zeker weten niet op Rutte gestemd!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zij zich met dit soort dingen bezighouden, wil niet zeggen dat het goed is.
Zeker niet als je kijkt naar de afgelopen jaren Rutte
Da's sowieso wel weer een goed puint, ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:52 schreef cafca het volgende:
Het nadeel van referenda is dat je een mening vraagt aan mensen die zich er over het algemeen niet erg in verdiept hebben.
Een beslissing op basis van een referendum is dus uiteindelijk gebaseerd op een hele hoop ongefundeerde meningen en onderbuikgevoelens.
Daarom ben ik ook geen voorstander van referenda
Eensquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:52 schreef cafca het volgende:
Het nadeel van referenda is dat je een mening vraagt aan mensen die zich er over het algemeen niet erg in verdiept hebben.
Een beslissing op basis van een referendum is dus uiteindelijk gebaseerd op een hele hoop ongefundeerde meningen en onderbuikgevoelens.
Maar Ja, dat geldt in zekere zin voor de tweede Kamerverkiezingen ook.....quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's sowieso wel weer een goed puint, ja.
[ afbeelding ]
Als dat je criterium is, kun je het stemrecht net zo goed volledig afschaffen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:52 schreef cafca het volgende:
Ook dat ja, en als je dan merkt dat ze zoals gewoonlijk weer eens heel andere beslissingen nemen dan wat ze voor de verkiezingen beloofd hebben........quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar Ja, dat geldt in zekere zin voor de tweede Kamerverkiezingen ook.....
Oew, maar Shaffy en List =quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gaan we nou weer van die nederlandse hits krijgen?
Ach, stemmen heeft toch nooit zin gehad. Het zijn altijd mooie praatjes en zodra ze in het pluche zitten hangen de oortjes weer naar de wensen van de bedrijven en de rijken.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als dat je criterium is, kun je het stemrecht net zo goed volledig afschaffen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, stemmen heeft toch nooit zin gehad. Het zijn altijd mooie praatjes en zodra ze in het pluche zitten hangen de oortjes weer naar de wensen van de bedrijven en de rijken.
Democratie heeft inderdaad zijn nadelenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als dat je criterium is, kun je het stemrecht net zo goed volledig afschaffen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
RIP Kwartjes
Ons ook al afgenomen
En ik dacht dat je zei dat je vriendin juist goed kon koken?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:15 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik dacht dat je zei dat je vriendin juist goed kon koken?
http://webshop.pepernotenfabriek.nl/quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Vraagje: waar kan ik nu kruidnoten kopen? Online is ook goed.
http://pepernotenfabriek.nl/nl/quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Vraagje: waar kan ik nu kruidnoten kopen? Online is ook goed.
Zeg dat dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Die site had ik al gevonden, maar ik hoef geen Lavendel-, Madame-Jeannet-, Biefstuk- of Darjeelingkruidnoten. Ik wil gewoon kruidnoten. En die kan ik daar niet vinden. Of ik ben blind.
"Let op! Dit product verkopen wij per 20 stuks. Geen losse verkoop mogelijk."quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg dat dan.
https://www.deonlinedrogist.nl/pepernoten/
De 250 gram verpakkingen zijn er nog blijkbaar.
Oh, dat lijkt er meer opquote:
Hmm.. is ook een idee. Dat zullen ze misschien nog wel meer op prijs stellen in de VS dan fabriekskruidnoten.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:49 schreef cafca het volgende:
En anders: http://www.smulweb.nl/recepten/119009/Kruidnoten
Nadeel is wel dat eigen baksels altijd eerder oud worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm.. is ook een idee. Dat zullen ze misschien nog wel meer op prijs stellen in de VS dan fabriekskruidnoten.
Da's ook weer waar. En met een beetje pech duurt het versturen van die doos weer 4 wekenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat eigen baksels altijd eerder oud worden.
recept via e-mail versturenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. En met een beetje pech duurt het versturen van die doos weer 4 weken
In, dan zou ik toch voor een gesloten zakje fabrieksbaksels met conserveermiddelen gaan denk ik....quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. En met een beetje pech duurt het versturen van die doos weer 4 weken
Mja, dat vind ik weer wat minder geschikt als housewarminggeschenk.quote:
referenda zouden wel nuttig kunnen zijn denk ik, maar dan moet de opkomst toch minstens 70 procent zijn om geldig te zijn. En geen ingewikkelde vraagstukken.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:52 schreef cafca het volgende:
Bij mij nu ff niet; ik ben met andere dingen bezig en moet nog weg.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:29 schreef peaceman het volgende:
Is er nog behoefte aan andere muziek dan Gup?
* OscarMopperkont gokt op de bankquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:48 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
17:00 - 19:00 DJ Peaceman - Omdat het kan
21:00 - 23:00 Melting in de avond
quote:
Haha nou 's avonds is het tegenwoordig wel wat minder nu ik mevrouw ToT hier heb en we regelmatig tv kijken!quote:
geniet er nog van zolang het kanquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou 's avonds is het tegenwoordig wel wat minder nu ik mevrouw ToT hier heb en we regelmatig tv kijken!![]()
Wie gaat er dan ook met deze temperaturen in de tuin aan het werk...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:14 schreef ToT het volgende:
Sow, net trouwens ff zitten tuinieren. Pijnlijk kouwe klauwen!
Even 2 kleine boompjes geprobeerd te verwijderen. Eentje ging vrij makkelijk, maar de andere is echt ellende; de wortels groeien door heel m'n gazon!
Ja m'n gazonnetje is nu een aardig hobbelpad!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met deze temperaturen in de tuin aan het werk...
Wortels zijn dan inderdaad niet leuk.
en na 10 minuten dacht je niet: wat zijn die dingen aan het einde van mijn arm die ik niet (meer) voel?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja m'n gazonnetje is nu een aardig hobbelpad!
En het zonnetje was verraderlijk!Ik dacht dat het een stuk aangenamer zou zijn!
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
en na 10 minuten dacht je niet: wat zijn die dingen aan het einde van mijn arm die ik niet (meer) voel?
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vond de kwaliteit van Gup al zo hoog.... maar peaceman draait dus
ik zie m nog wel staanquote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:10 schreef livelink het volgende:
Net zag ik nog een show van Melting staan voor vanavond en nu niet meer?
Is de pagina nog aan het laden?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:10 schreef livelink het volgende:
Net zag ik nog een show van Melting staan voor vanavond en nu niet meer?
Ja, ik zie hem nu ook weer.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Is de pagina nog aan het laden?
Het staat er nog wel gewoon, maar je ziet het pas na een halve minuut of zo.
Staat op de CD 7 levens. Geen slechte CD.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:16 schreef livelink het volgende:
Dit nummer heb ik pas recent leren kennen van De Dijk.
Het staat ook op hun akoestische CD Groef. Die heb ik dit jaar gekocht en daarvan ken ik het nummer.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat op de CD 7 levens. Geen slechte CD.
Staat Nieuwe laarzen daar ook op?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Het staat ook op hun akoestische CD Groef. Die heb ik dit jaar gekocht en daarvan ken ik het nummer.
Jammer. Ook een goed nummer, met helaas een nog steeds actuele tekst.quote:
Zo eten is op en ook ingetunedquote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jammer. Ook een goed nummer, met helaas een nog steeds actuele tekst.
Jammer wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:26 schreef peaceman het volgende:
hmmm sorry, die mp3 is niet best van The Offspring.
Ik doe zo een herkansing... andere MP3quote:
quote:Programma van vandaag
17:00 - 19:00 DJ Peaceman - Omdat het kan
20:27 - 21:00 MadMaster - Let The Beat Control The Maximum Overdrive: Get Ready For The Real Thing, The Magic Tribal Friend With No Limit In The Twilight Zone, The Workaholic Melting!!
21:00 - 23:00 Dj Melting - Golden oldies
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik doe zo een herkansing... andere MP3
gelukkig een stuk beter deze MP3.quote:
Ik krijg maar zo de rare indruk dat het met een bepaald onbeperkt duo heeft te maken.quote:
eet smakelijk!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:45 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu eten, dus Admiral Freebee kan ik niet afluisteren. Tot straks misschien, anders alvast bedankt peaceman
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:45 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu eten, dus Admiral Freebee kan ik niet afluisteren. Tot straks misschien, anders alvast bedankt peaceman
Ah gelukkig jullie leven nog!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
vanaf de bank. Lig al drie dagen meer in bed dan op de bank. Stomme migraine. Oh en Symph is nogal geobsedeerd door de spelletjes op zijn tablet en NCIS en aanverwante tvprogramma's volgens mij.
nieuw bandje. Best leuk he?!quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:51 schreef peaceman het volgende:
Oh en als je nog niet weet welk stimulerend middel je vanavond wil gaan nemen... dan heeft Velvet Underground misschien een tip....
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Wordt nu afgespeeld : MadMaster plays DJ MadMaster - Let The Beat Control The Maximum Overdrive: Get Ready For The Real Thing, The Magic Tribal Friend With No Limit In The Twilight Zone, The Workaholic Melting!!
Oh? Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even een jingle voor je gemaakt...
quote:Let The Beat Control The Maximum Overdrive: Get Ready For The Real Thing, The Magic Tribal Friend With No Limit In The Twilight Zone, The Workaholic Melting
2 Unlimited - Tribal Dance [Nerios Dub Work Radio Edit]
2 Unlimited - No Limit [Razor & Guido Club Mix]
2 Unlimited - Twilight Zone [DJ Jean Edit]
2 Unlimited - Let The Beat Control Your Body (Mistral Mix)
2 Unlimited - Get Ready For This [Yves Deruyter Remix]
2 Unlimited - The Magic Friend (Black Joker Trance Mix)
2 Unlimited - Maximum Overdrive (KG Hitman Remix)
2 Unlimited - Workaholic (K-Groove Trance Mix)
2 Unlimited - No Limit [Starfighter Remix]
2 Unlimited - The Real Thing (Trance Mix Edit)
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:05 schreef livelink het volgende:
MadMaster gemist door wiskunde![]()
![]()
![]()
En dan ook nog het meest verschrikkelijke onderdeel van wiskunde, namelijk meetkunde. Mijn ruimtelijk inzicht is 0,00000
Al mijn hoop is gericht op Melting om me weer een wat beter gevoel te geven.
Je bent denk ik de enige die het (deels) gehoord heeft...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:00 schreef Melting het volgende:
Dank voor de 2 onbegrensde muziekjes, Mad.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent denk ik de enige die het (deels) gehoord heeft...
Vast niet. Er zijn tegenwoordig best veel luisteraars die niet zoveel meeposten volgens mij.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent denk ik de enige die het (deels) gehoord heeft...
Dat zou inderdaad ook best kunnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast niet. Er zijn tegenwoordig best veel luisteraars die niet zoveel meeposten volgens mij.
Volgens mij ook niet echt een bekend nummer van hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:12 schreef livelink het volgende:
Tot nog toe veel voor mij onbekende nummers, Melting. En ik had nooit geraden dat dat Bob Dylan was net.
Ik kan lezen...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast niet. Er zijn tegenwoordig best veel luisteraars die niet zoveel meeposten volgens mij.
Kijk..... daar is er al 1.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm internet vloog er even uit.
Was leuke mix MM.
Je bedoelt het aantal luisteraars dat op de website stond? Ja, ik heb het niet meegekregen, dus dat weet ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:18 schreef livelink het volgende:
Klinkt lekker dit. En vaag bekend ook.
Ja dus. Ik weet altijd maar de helftquote:
Degene die na deze komt ken je wel helemaal, denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja dus. Ik weet altijd maar de helft
De complete familie zelfs.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Een Walker brother met You're All Alone?
Uiteindelijk wist ik Racey ook helemaal, maar wel later dan MadMaster. Maar ik ben benieuwd of je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Degene die na deze komt ken je wel helemaal, denk ik.
Ik herkende de stem, maar miste de rest.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
De complete familie zelfs.
[ afbeelding ]
Omdat ik kabouter 1.0 en 2.0 en Merel te logeren hebquote:
Kussengevecht!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ik kabouter 1.0 en 2.0 en Merel te logeren heb
Ah, is kabouter 2.0 weer wat opgeknapt?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ik kabouter 1.0 en 2.0 en Merel te logeren heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |