SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Wel een show voor jou ja.. al had jij waarschijnlijk nieuwe nummers uit een ander genre gekozen.quote:
Ben altijd benieuwd. Misschien is er wel overlapquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel een show voor jou ja.. al had jij waarschijnlijk nieuwe nummers uit een ander genre gekozen.
Haha dat klopt. De nieuwe liedjes zijn overigens niet allemaal gloednieuw, maar wel van - laten we zeggen - de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben altijd benieuwd. Misschien is er wel overlap
Ik zag dat je gisteren nog Nothing Has Been Proved hebt gedraaid, dus aan smaak geen gebrek
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha dat klopt. De nieuwe liedjes zijn overigens niet allemaal gloednieuw, maar wel van - laten we zeggen - de afgelopen tijd.
zijn misschien niet allemaal fokkers..quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben benieuwdAardig aantal luisteraars inmiddels; ze zijn alleen nog wat stil....
Ik vind het wel prettig klinken. Heel erg anders is het trouwens ook niet. Als de fans FFS aankonden, trekken ze dit ook wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:43 schreef peaceman het volgende:
Franz Ferdinand heeft een nieuw geluid. Dit zorgde voor een mengeling van reacties bij fans en recensenten. Hier en daar erg geprezen, elders gekraakt. Toch blijft dit nummer en het al door eerder door mij gedraaide nummer Lazy Boy erg fijn en live blijft Franz Ferdinand een feestje.
quote:
Klinkt nog steeds als een eighties-revival band.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:43 schreef peaceman het volgende:
Franz Ferdinand heeft een nieuw geluid. Dit zorgde voor een mengeling van reacties bij fans en recensenten. Hier en daar erg geprezen, elders gekraakt. Toch blijft dit nummer en het al door eerder door mij gedraaide nummer Lazy Boy erg fijn en live blijft Franz Ferdinand een feestje.
Ik vond FFS te gek!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig klinken. Heel erg anders is het trouwens ook niet. Als de fans FFS aankonden, trekken ze dit ook wel.
en wat dacht je van Radiohead fans toen Kid A uitkwamquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Als bands zichzelf te veel gaan herhalen, is het ook niet goed. Bovendien: sommige mensen blijven altijd zeiken. Toen Keane op hun derde album Perfect Symmetry wat speelser en elektronischer ging klinken, kwam daar forse kritiek op. Toen ze op Strangeland terugkeerden naar de oorspronkelijke sound was het weer niet goed en wilden sommigen juist weer de sound van het derde album horen.
Dat snap ik dan wel weer....quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
en wat dacht je van Radiohead fans toen Kid A uitkwam
Hij schijnt z'n hele band te zijn kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:52 schreef peaceman het volgende:
Tim Knol, ooit Fokker, heeft een nieuw album uit Cut the wire. Hopelijk een stap weer in de goede richting, want ik was hem even kwijt na de 1e twee albums. We horen nu Echoes of laughter.
Ik had kaarten voor hun concert in Amsterdam, maar heb die aan een mede-Fokker verkocht.quote:
Nu nog wat kilo's...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij schijnt z'n hele band te zijn kwijtgeraakt.
Ja, de helft speelt met Clean Pete nu geloof ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij schijnt z'n hele band te zijn kwijtgeraakt.
Op lowlands was het te gek!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had kaarten voor hun concert in Amsterdam, maar heb die aan een mede-Fokker verkocht.
Vond er qua album niet veel aan, ze verstoorden de Sparks, vond ik vooral...
dat heb ik ook wel vaak ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:56 schreef cafca het volgende:
Ja, Tim Knol. Op zich maakt ie prima muziek, maar het is het toch meestal nét niet voor mij.
Dit klinkt ook best lekker, maar de kans dat het beklijft schat ik niet zo groot in..
Ik sluit me wat zijn muziek betreft aan bij cafca...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tim Knol is niet een artiest die het van z'n uiterlijk moet hebben.
En daarvoor heb je dus die microfoon...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:06 schreef peaceman het volgende:
Belle & Sebastian. Ooit een klein hitje met Funny little frog, maar vrijwel elk ander album is beter dan die. Nu ook weer. Een drietal EP's met de fraaie titel How to solve our human problems Vol. 1-3.
Een paar liedjes heb ik al gedraaid, maar vandaag eentje die ik nog niet gedraaid heb: There is an everlasting song.
Ze blijven productief. Ooit ook al eens met Trevor Horn gewerkt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:06 schreef peaceman het volgende:
Belle & Sebastian. Ooit een klein hitje met Funny little frog, maar vrijwel elk ander album is beter dan die. Nu ook weer. Een drietal EP's met de fraaie titel How to solve our human problems Vol. 1-3.
Een paar liedjes heb ik al gedraaid, maar vandaag eentje die ik nog niet gedraaid heb: There is an everlasting song.
Ik weet het, maar Twan is thuis en ook nog beneden.....dat gaat echt niet goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarvoor heb je dus die microfoon...
Maak 'm belangrijk en laat hem het inspreken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet het, maar Twan is thuis en ook nog beneden.....dat gaat echt niet goed.
Er zitten echt juweeltjes tussen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:10 schreef cafca het volgende:
Ik was er nog niet aan toe gekomen om de nieuwe B&S in zijn geheel te luisteren. Hoor af en toe wat losse nummers langs komen, klinkt best leuk.
Toevallig vorige week een faces-revival gehad. Dus wel onlangs gehoord, maar niet deze versiequote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Ook weer zo'n lang niet gehoord ding...
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:13 schreef peaceman het volgende:
Marlon Williams, voor mij de verrassing op Best Kept Secret vorig jaar. Vooral Lost without you vind ik een prachtig nummer. Nu een nieuwe plaat. Ik draai Make way for love.
Zoon van Andy?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:13 schreef peaceman het volgende:
Marlon Williams, voor mij de verrassing op Best Kept Secret vorig jaar. Vooral Lost without you vind ik een prachtig nummer. Nu een nieuwe plaat. Ik draai Make way for love.
Zijn vader heet David...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoon van Andy?
Zo klinkt het wel in ieder geval...
Verre familie dan...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn vader heet David...
Hij komt uit Nieuw Zeeland
In recensies wordt bij dit nummer regelmatig naar een bepaald Brits popduo verwezen (dat overigens ook een obscure, nooit uitgebrachte remix van Kids heeft gemaakt). Ik hoor het niet zo, trouwens.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:23 schreef peaceman het volgende:
MGMT heeft ook een nieuw album uit. Het is afwachten of dit net zo succesvol zal zijn als het debuut uit 2008 Oracular spectacular met de hits Kids en Time to pretend.
Ik draai Me and Michael.
Iets met een alarm? dat duo bedoel ik?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In recensies wordt bij dit nummer regelmatig naar een bepaald Brits popduo verwezen (dat overigens ook een obscure, nooit uitgebrachte remix van Kids heeft gemaakt). Ik hoor het niet zo, trouwens.
Wel een oké nummer.
Correctquote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Iets met een alarm? dat duo bedoel ik?
Ik snap die vergelijking wel. Aardig, maar niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In recensies wordt bij dit nummer regelmatig naar een bepaald Brits popduo verwezen (dat overigens ook een obscure, nooit uitgebrachte remix van Kids heeft gemaakt). Ik hoor het niet zo, trouwens.
Wel een oké nummer.
Ik vind die alarm band toch leuker dan MGMT als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Correct(Ik zal die remix t.z.t. eens draaien, trouwens)
Ik ook, maar dat behoeft geen betoog denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind die alarm band toch leuker dan MGMT als ik eerlijk ben.
Had je al iets aan J&S weten te refereren?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel een oké nummer.
het klinkt niet slecht inderdaad. misschien toch eens wat vaker iets van draaien.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Lekker nummer![]()
Tijdje terug een keer gedraaid, geloof ik
Neequote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je al iets aan J&S weten te refereren?
Tip: Dit moet je eens live bekijken...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
het klinkt niet slecht inderdaad. misschien toch eens wat vaker iets van draaien.
Ja dat heb ik noobie ook al eens zien zeggen op fok.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Dit moet je eens live bekijken...
Ik wil ook de webcam versie van Fok!...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat heb ik noobie ook al eens zien zeggen op fok.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil ook de webcam versie van Fok!...
Klinkt best okéquote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:45 schreef peaceman het volgende:
Het derde album van Beach Fossils is uit. Een indie rock band waar ik tot voor kort nog nooit van gehoord had.![]()
Ik draai Sugar.
Zal ik het dan eens doen?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee; hangt van de muziek af. Is geen doel op zich.
Echt geen ideequote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik het dan eens doen?
Ik zag laatst een documentaire waarin een ander duo aangaf dat ze hun naam mede te danken aan Jam & Spoon.
Weet je, zonder het op te zoeken, welk duo dat was/is?
Mooi, dan ga ik je dat binnenkort muzikaal kenbaar maken.quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik je dat binnenkort muzikaal kenbaar maken.
Om eerlijk te zijn, ik wist het tot aan die docu ook niet.
Maar de helft vannhet duo gaf het zelf aan, dus het is waar...
Ik hoor de voorganger nog.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:52 schreef peaceman het volgende:
Black Rebel Motorcycle Club kwam op in dezelfde periode als The Hives, White Stripes en The Killers. Ik heb het altijd als de meest interessante van de 4 ervaren.
Een concert van hun verdenk ik toch zeker van het aanbrengen van een lichte gehoorbeschadiging. Mijn hemel wat stond het geluid hard.
Nu een nieuwe plaat Wrong Creatures, ik draai Question of faith.
wat denk je dat ik tussendoor aan het doen ben? typen dus....quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor de voorganger nog.
En zo snel kan jij niet typen...
Daar word je vrolijk van ja?quote:
Eensquote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:58 schreef peaceman het volgende:
Ff het beste liedje van Weezer tussendoor
Klinkt oké, maar meer kan ik er niet van maken vrees ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:01 schreef peaceman het volgende:
Shame is volgens de Engelse pers the next big thing. We gaan het zien.
One Rizla draai ik.
het klinkt vooral typisch Engels. En daar is niet echt iets mis mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt oké, maar meer kan ik er niet van maken vrees ik.
En zo wijken onze meningen weer flink van elkaar af.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt oké, maar meer kan ik er niet van maken vrees ik.
Om eerlijk te zijn zit ik propvol. Misschien in de mogelijke verlenging.quote:
OK, al weet ik niet of ik dat ga redden.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zit ik propvol. Misschien in de mogelijke verlenging.
kalm aan... je bent ook niet meer de jongste he?!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, al weet ik niet of ik dat ga redden.
Voel me de hele dag al alsof ik 3 flessen whisky achter m'n kiezen heb.
Alsof mijn evenwicht er geen zin in heeft vandaag...
Ja, leuke groep is datquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:07 schreef peaceman het volgende:
Superorganism is the Buzziest band volgens NME. Net als Shame compleet nieuw.
Ik draai Everybody wants to be famous.
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
kalm aan... je bent ook niet meer de jongste he?!
Ik vind het ook wel leuk inderdaad.quote:
Is vooral leuk dat "indie" bands tegenwoordig bij grote labels zittenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:15 schreef peaceman het volgende:
Van Weaves weet ik eigenlijk niet zoveel. Ja, ze komen uit Canada en spelen Indie. Al is dat tegenwoordig een breed begrip. Je hoort Scream.
kan dan idd ook aan de track liggen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Het is mij toch net wat te rauw. Dat geschreeuw helpt de track (voor mij) een beetje om zeep
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is vooral leuk dat "indie" bands tegenwoordig bij grote labels zitten
Heb dit voorbij zien komen op Spotifyquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:25 schreef peaceman het volgende:
Everything is Recorded is opgezet door XL-labelbaas Richard Russell als staalkaart van zijn muzikale diversiteit en inzicht. Grote woorden, maar de recensies zijn zeker niet slecht.
Ik draai Bloodshot red eyes.
ik snap wat je bedoelt en toch kan ik het niet lelijk vinden.quote:
Wat ik daar ook mee bedoel is dat ik het qua stem niet natuurlijk, te gekunsteld, vind klinken...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt en toch kan ik het niet lelijk vinden.
Daarom verschillen wij ook vaak van mening.quote:
Wat hebben zij niet gesampled?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:34 schreef DJ11 het volgende:
Gesampled door The KLF in What Time Is Love, dat intro....
dat is me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:34 schreef DJ11 het volgende:
En daar was 'ie...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:34 schreef DJ11 het volgende:
ik ken what time is love blijkbaar niet zo goed.... nou draaide ik van KLF ook liever die andere nummers.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kick Out The Jam, Motherfuckers.
What Time Is Love...
Brandend Zand...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat hebben zij niet gesampled?
quote:
Ik dan juist weer niet, dankzij What Time Is Love kocht ik hun eerste album, The White Room.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ken what time is love blijkbaar niet zo goed.... nou draaide ik van KLF ook liever die andere nummers.
Last train to trancentral is altijd mijn favoriet geweest en nog steeds.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dan juist weer niet, dankzij What Time Is Love kocht ik hun eerste album.
De single versie vind ik minder...
quote:
Ik zag dat je al vanaf 20.30 aan het draaien was, ja. Ik zat in bad met een boek saai te wezen.quote:
dan heb je lang in bad gezetenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag dat je al vanaf 20.30 aan het draaien was, ja. Ik zat in bad met een boek saai te wezen.
Ja, en het boek is nog niet eens uit.quote:
maar wel een gerimpelde huidquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en het boek is nog niet eens uit.
Mijn #2...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Last train to trancentral is altijd mijn favoriet geweest en nog steeds.
trusten! en hopelijk heb je morgen geen last meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor net dat Livelink mijn plek hier inneemt vaanaf nu.
Dank en slaap ze allen!
Wat was je plaats dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor net dat Livelink mijn plek hier inneemt vaanaf nu.
Dank en slaap ze allen!
Same herequote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Last train to trancentral is altijd mijn favoriet geweest en nog steeds.
Van mij mag je nog wel een half uurtje door natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:48 schreef peaceman het volgende:
Wat vinden jullie? moet ik er mee kappen om 23.00 uur? Of er nog een half uur aanplakken?
Ik zou lekker doorgaanquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:48 schreef peaceman het volgende:
Wat vinden jullie? moet ik er mee kappen om 23.00 uur? Of er nog een half uur aanplakken?
Proost dan maar. Ik moet nog even bedenken wat ik wil gaan drinken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft een whisky er bij gepakt
Even proosten. Proost mensen
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:48 schreef peaceman het volgende:
Altijd fijn als je die nog net haalt. Om er dan vervolgens op het station achter te komen dat je de laatste bus wel gemist hebt.quote:
Daarom; auto!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Altijd fijn als je die nog net haalt. Om er dan vervolgens op het station achter te komen dat je de laatste bus wel gemist hebt.
Ja, nog 1 uur en 5 minuten. St. Patrick's Dayquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Proost dan maar. Ik moet nog even bedenken wat ik wil gaan drinken.
Helaas, ik moet het doen met het OV. Of hele dure taxi's in geval van het missen van laatste bussen.quote:
Rode wijn past daar niet echt bij, he? Jammer dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, nog 1 uur en 5 minuten. St. Patrick's Day
Dat zuigt!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas, ik moet het doen met het OV. Of hele dure taxi's in geval van het missen van laatste bussen.
Mja, alles kan, als je je maar Iers voeltquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Rode wijn past daar niet echt bij, he? Jammer dan.
Hij was misschien wat verveeld.quote:
Als je 100 PSB-fans vraagt wat hun favoriete nummer is en daarna de punten optelt, zal dit nummer op 1 staan.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, alles kan, als je je maar Iers voelt
Ik vind het een leuk nummer, maar niet hun mooistequote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je 100 PSB-fans vraagt wat hun favoriete nummer is en daarna de punten optelt, zal dit nummer op 1 staan.
Vast iets van REM of Radioheadquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:03 schreef peaceman het volgende:
Hierna een persoonlijke favoriet. Wie weet welke?
Talk Talk?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:03 schreef peaceman het volgende:
Ik ook niet. Staat bij mij rond plek 20.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk nummer, maar niet hun mooiste
De ID-tag verraadt veelquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:03 schreef peaceman het volgende:
1 van die bands ja.. al vind ik dat ik me nog best inhoud wat betreft nummers draaien van die bands.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vast iets van REM of Radiohead
Ik zei het al voor de ID tag kwamquote:
Dat vind ik heul niet ergquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
1 van die bands ja.. al vind ik dat ik me nog best inhoud wat betreft nummers draaien van die bands.
tja spieken was natuurlijk niet de bedoeling.quote:
dat kan, kun je ook niks aan doenquote:
zing het eens?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:06 schreef livelink het volgende:
Dit nummer doet me heel erg denken aan een ander nummer, maar ik kom er niet op
Het gaat om dat muzikale achtergrondgedeelte. Ik kan het niet eens omschrijven.quote:
die baslijn?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat om dat muzikale achtergrondgedeelte. Ik kan het niet eens omschrijven.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:10 schreef peaceman het volgende:
Deze heb ik al eerder gedraaid, maar ik vind m dermate mooi dat ik m gewoon weer draai.
Die zou niet eens in mijn top 30 staan, misschien zelfs wel niet in mijn top 50.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:10 schreef DJ11 het volgende:
Sfeervol nummer, maar mijn voorkeur ligt toch bij No Surprises
Ik dacht weer precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, Pappie loop toch niet zo snel weer
Overigens lijken de albums Kid A en King of the Limbs juist meer jouw smaak.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:10 schreef DJ11 het volgende:
Sfeervol nummer, maar mijn voorkeur ligt toch bij No Surprises
Het is dat intro melodietje...quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die zou niet eens in mijn top 30 staan, misschien zelfs wel niet in mijn top 50.
Zo, dat is dan wel de superextended versie.quote:
U verlengt niet tot 12?quote:
haha breng me ff aan het twijfelen....quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
U verlengt niet tot 12?
Je hoeft toch niet naar voetbal enzo
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:23 schreef livelink het volgende:
Na deze show ga ik al mijn playlists weer doornemen om die Radiohead baslijn terug te vinden
Denk aan wat Barry Stevens altijd zeiquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha breng me ff aan het twijfelen....
die kon ik nooit verstaanquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Denk aan wat Barry Stevens altijd zei
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:27 schreef peaceman het volgende:
nee ik ga niet meer verlengen
beetje moe![]()
quote:maar je weet maar nooit wat het weekend nog brengt...
als jouw kleine er tzt is, ga je dat wel snappenquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
als jouw kleine er tzt is, ga je dat wel snappen
vooral doen... maar ik kruip achter de pc vandaan straksquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont twijfelt of hij er nog deuntjes in zal gooien
Oh maar luisteren kan je ook vanaf de bankquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
vooral doen... maar ik kruip achter de pc vandaan straks
ik zei ook niet dat ik gelijk naar bed gingquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh maar luisteren kan je ook vanaf de bank
Intunen dan maarquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:30 schreef Fogel het volgende:
Zo, kinderen in bed...
Tijd voor muziek maar geen show. Indien mopperdeuntjes tune ik in
Avondquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:30 schreef Fogel het volgende:
Zo, kinderen in bed...
Tijd voor muziek maar geen show. Indien mopperdeuntjes tune ik in
Dank je wel. En alvast welterusten voor straks.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:32 schreef peaceman het volgende:
Veel plezier met Oscar zijn gemopper muziek
Das laatquote:
Je begon op Gup te lijken?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik was al een maand niet meer geweest dus ik had wat in te halen
Het is flink koud inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:45 schreef livelink het volgende:
Goedenavond ok01. Heb net de koude getrotseerd om de konijntjes eten te geven en hun hok in te jagen. Brrr....
Hele album is prachtig. Hoop melancholie.quote:
Bij ons is het lang niet zo koud als bij jou, maar wel een hele koude wind erbij.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:49 schreef Fogel het volgende:
Bij jullie ook koud nu? -11 momenteel hier.
Truste peacequote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:50 schreef peaceman het volgende:
Ik heb nog wel even geluisterd Oscar, maar de oogleden worden nu wel heel zwaar. Veel plezier nog allen en voor straks welterusten!
Hier iets van -5quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:49 schreef Fogel het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:50 schreef peaceman het volgende:
Ik heb nog wel even geluisterd Oscar, maar de oogleden worden nu wel heel zwaar. Veel plezier nog allen en voor straks welterusten!
0 hierquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:49 schreef Fogel het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hele album is prachtig. Hoop melancholie.
Draai straks nog wel even nummer van ze.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:50 schreef peaceman het volgende:
Truste! En hopelijk slaap je straks goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:57 schreef livelink het volgende:
Mooie muziek, Oscar. Maar ik ga ook richting bed. Een aantal nachten slecht geslapen begint me nu op te breken. Dank je wel voor de muziek!
Trustequote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:57 schreef livelink het volgende:
Mooie muziek, Oscar. Maar ik ga ook richting bed. Een aantal nachten slecht geslapen begint me nu op te breken. Dank je wel voor de muziek!
Krijg er wel snel een ‘meer van hetzelfde’ gevoel bij, zelfs al is het aangenaam.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Saybia is echt zo'n band waarbij ik me ooit heb voorgenomen om er meer naar te luisteren, maar dit is er nog nooit echt van gekomen
Wat ik van ze hoor, klinkt altijd prima
Toch feliquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oscar wenst zichzelf een unhappy birthday!
Thanks!quote:
Je bent jarig?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Beatles zeggen het.quote:
Ben je jarig dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgens The Beatles welquote:
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:11 schreef DJ11 het volgende:
Waarom rappen dit soort lui altijd over nigga's?
Ach, dit was uit de tijd dat er nog redelijk niveau in rap/hiphop zat.... dit kan ik nog wel waarderen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:11 schreef DJ11 het volgende:
Waarom rappen dit soort lui altijd over nigga's?
I'm on it!quote:
Krijg altijd energie van dit nummerquote:
Truste Fogelquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:33 schreef Fogel het volgende:
Ik duik mijn bed in. Bedankt voor de tunes
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:33 schreef Fogel het volgende:
Ik duik mijn bed in. Bedankt voor de tunes
Avondquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:35 schreef MTheBassman het volgende:
Laat ik maar eens hier een kijkje nemenGoedenavond allen
Ik probeer bij veel artiesten juist niet de bekende nummers te draaienquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
Leuk om eens een keer wat anders van de Keizer chefjes te horen
En dat terwijl ik weer een jaartje ouder benquote:
Goeie zaak, ik heb bij veel artiesten vaak meer liefde voor de wat minder bekende singles.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik probeer bij veel artiesten juist niet de bekende nummers te draaien
Hier ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goeie zaak, ik heb bij veel artiesten vaak meer liefde voor de wat minder bekende singles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |