SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
Aha. Zou het niet doenquote:Op donderdag 15 maart 2018 15:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dunking donuts opent 11 april in Eindhoven, om 7u sochtends, eerste 100 klanten krijgen jaar lang gratis donuts. Zal ik daar mooi om 2u snachts voor de deur gaan zitten
Ik denk dat 't vooral is dat de meeste mannen nu eenmaal meer (kunnen ivm onderhoud) eten dan de meeste vrouwen, terwijl je toch geneigd bent twee gelijke porties te koken en uit te delen. En extra "gezelligheids" snacks voor de tv of in 't restaurant. Ik weet van mezelf dat ik thuis bijvoorbeeld geen alcohol drink, maar bij m'n vriend trek ik weleens een biertje open als hij ook eentje pakt, of een glaasje wijn bij 't eten. Dat soort dingetjes tikken dan toch aan, denk ik. Maar als je je daarvan bewust bent en de rest van je dag op aanpast, hoef je er niet bij aan te komen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:51 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben nog niet aan de vriend/man. Volgens mij moet ik daar ook maar niet aan beginnen als ik alle verhalen van aankomen hier lees
Dat!!quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:52 schreef Mss het volgende:
Ik vind die geglazuurde donuts er altijd heel aantrekkelijk uit zien, maar ze vallen echt altijd tegen.
Zag het net ook op Facebook.. Donutsquote:Op donderdag 15 maart 2018 15:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dunking donuts opent 11 april in Eindhoven, om 7u sochtends, eerste 100 klanten krijgen jaar lang gratis donuts. Zal ik daar mooi om 2u snachts voor de deur gaan zitten
Ze zien er wel tof uit ja.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:52 schreef Mss het volgende:
Ik vind die geglazuurde donuts er altijd heel aantrekkelijk uit zien, maar ze vallen echt altijd tegen.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 1 keer zo'n kingsize doos dunkin donuts weggevroten in New York. Aanrader! Dan hoef je van de rest van je leven geen donuts meer!
Kots alles?quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 1 keer zo'n kingsize doos dunkin donuts weggevroten in New York. Aanrader! Dan hoef je van de rest van je leven geen donuts meer!
Oh man de gedachte alleen al. Hoeveel donuts zijn dat wel nietquote:Op donderdag 15 maart 2018 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Appeltje met kaneelquote:Op donderdag 15 maart 2018 16:11 schreef Mss het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt een enorme sucker voor alles met kaneel. Nu gooi ik het maar braaf in de yoghurt.
Aangevallen! Omdat je een gbp had! Dat klinkt als dieetclub 2008quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:50 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn vent 3 maanden na mijn GBP leren kennen dus ben nog wel flink aangevallen na eerste date. Ik zal wel altijd zwaarder blijven dan hem![]()
.
Oh bizar is dat inderdaad en herkenbaarquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van de week nog, lesje met wat gewichten. Dat je moeite hebt met een paar kg omhoog krijgen en je dan bedenken dat je vroegah gewoon vier keer zoveel altijd meedroeg. Belachelijk.
Haha nee gelukkig niet. Ben nu al in een positievere mindset.quote:Op donderdag 15 maart 2018 07:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het klonk als of je al een "tijdje" in die negatieve state of mind zat.
Niemand voelt zich élke dag top natuurlijk.
Euj! Enschede!quote:
Hengelo, maar sport en werk in Enschede (Noord)quote:
Oh echt? Van welk merk had je die?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik ha dook pasta vandaag. Maar blijkbaar had ik glutenvrije pasta gekocht. Niet echt lekker....
Waar sport je dan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hengelo, maar sport en werk in Enschede (Noord)
DMquote:
Geenen idee.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zou je glutenvrije pasta eten als je geen coeliakie hebt?
Verder fijn om al die verhalen te lezen. Veel herkenning
Ik kreeg em mee als tip van mijn PT'er.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Verder fijn om al die verhalen te lezen. Veel herkenning
dan krijg je weer andere koolhydraten in de plaats. Beter gewoon lekker voedsel etenquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kreeg em mee als tip van mijn PT'er.
Heeft te maken met bepaalde typen koolhydraten die je dan niet binnen krijgt.
Hahahaha eh... deels zul je wel een punt hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan krijg je weer andere koolhydraten in de plaats. Beter gewoon lekker voedsel eten
Dit.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan krijg je weer andere koolhydraten in de plaats. Beter gewoon lekker voedsel eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOMG ik weet niet waar die vandaan komtquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aangevallen! Omdat je een gbp had! Dat klinkt als dieetclub 2008
was het echte cheddar of zo'n plakje kaasfantasie in plastic?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:14 schreef Missladybug het volgende:
O: magere yoghurt met muesli en honing 275 kcal
L: 4 wasa crackers met kip en ei 332 kcal
D: 2 hamburgerbroodjes met hamburger cheddar tomaat ui en saus ruim 1000 kcal
S: los gaan bij concert van chef special.
Ik weet niet wat ik er zelf van vind.
Dat laatste. Inderdaaad zonde.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was het echte cheddar of zo'n plakje kaasfantasie in plastic?
Indien dat laatste is het wel zonde van de kcal
hahaha, en dan zo'n beloningquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb net als snack nog een blikje mais gegeten. Ik had ergens trek in en we hebben niets in huis. Waren 121kcal volgens het blikje. Na 2 uur volleyballen waar het zweet van me af droop, mocht dat best van mezelf.
Dit klinkt als de schuld van een blikje maïs wegmoffelen met een excuus als ik eerlijk benquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb net als snack nog een blikje mais gegeten. Ik had ergens trek in en we hebben niets in huis. Waren 121kcal volgens het blikje. Na 2 uur volleyballen waar het zweet van me af droop, mocht dat best van mezelf.
Koolhydraatarm is vaak extra groente (die zijn nog steeds gezond in 2018 toch?) in plaats van granen dus zeker geen "lege" voeding. Daarnaast gunstigere voedingswaarden, minder Kcals enzo. (maar niet lekker).quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Niet met je eens. als je dan tóch (loze) calorieën naar binnen tikt kun je beter voor het lekkere alternatief gaan ipv een smaakloos alternatief met gelijke voedingswaarden.
het ging over glutenvrij versus glutenrijk... dus ik vind dit een nogal bijzondere conclusiequote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Koolhydraatarm is vaak extra groente (die zijn nog steeds gezond in 2018 toch?) in plaats van granen dus zeker geen "lege" voeding. Daarnaast gunstigere voedingswaarden, minder Kcals enzo. (maar niet lekker).
Ik kan mij nog een discussie over proteïne herinneren waar je ook al zo'n stugge mening over had. All in the mind.
Dan nog steeds is het een link in je hoofd die je legt naar "niet lekker" zonder het ook maar te proberen omdat er geen echte italiaan overheen gejizzed heeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ging over glutenvrij versus glutenrijk... dus ik vind dit een nogal bijzondere conclusie
Sowieso al niet. Je eet gluten, heiden.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ga nooit fan worden van boerenkool. Gisteren weer eens geprobeerd, maar bleh. Nu word ik nooit een goeie hipster.
Blijft een rare conclusie. Dat je liever binnen je caldoel blijft met dingen die voedzaam én lekker zijn, is retenormaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan nog steeds is het een link in je hoofd die je legt naar "niet lekker" zonder het ook maar te proberen omdat er geen echte italiaan overheen gejizzed heeft.
nee. Zo ben ik juist helemaal niet, dat zou je na al die jaren hier toch wel door mogen hebben. Ik reageerde op de smaakbeleving van de posters hier. Maar wel intrigerend hoe graag je mij opvattingen in de mond wil leggenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan nog steeds is het een link in je hoofd die je legt naar "niet lekker" zonder het ook maar te proberen omdat er geen echte italiaan overheen gejizzed heeft.
ik heb er eentje van de Lidl. Een smart scale. Maar die doet het per bluetooth naar mijn telefoon sturen dus kun je het daarop aflezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Anyroads. Ik fiets nu even naar de jumbo om lunch te halen, aangezien mijn lunch gisteren tijdens het diner is geconsumeerd
En ik ga eens kijken of ik ergens een betaalbare weegschaal met verlicht display kan vinden, want ik wil me ook graag kunnen wegen als mijn man uitslaapt
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee. Zo ben ik juist helemaal niet, dat zou je na al die jaren hier toch wel door mogen hebben. Ik reageerde op de smaakbeleving van de posters hier. Maar wel intrigerend hoe graag je mij opvattingen in de mond wil leggen
Dit gaat niet echt over smaakbeleving maar over een keuze in voeding en de smaakbeleving die daar bij hoort toch?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vroeg inderdaad waarom hij glutenvrij at. Dat was een vraag. Het feit dat jij daar meteen een oordeel aan koppelt zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat niet echt over smaakbeleving maar over een keuze in voeding en de smaakbeleving die daar bij hoort toch?
of interpreteer ik dit fout?
De link naar "glutenvrij dus niet lekker" heb je zelf al gemaakt en Bartje heeft niet eens voor je gekookt (mijn eerste echte wilde aanname)
Mensen hebben allerlei redenen om shit wel of niet te eten.
Overtuigingen, rekening houdende met... Etc etc...
Vreetbuien heb ik nog sporadisch. Mijn relatie met eten is gelukkig minder ziekelijk geworden.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja die had/heb ik nog altijd. Helemaal niet in het verhaal gegooid.
Ik snap die vraag niet zo eigenlijk, mogen mensen niet glutenvrij eten zonder te weten wat het is dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
En waarom ik dat vroeg is wel omdat veel mensen tegenwoordig glutenvrij eten zonder dat ze weten wat glutenvrij eigenlijk is. Dus daarom vroeg ik het eerst voordat ik met oordelen ging wapperen.
Als ik dat zou hebben zou ik sowieso niets meer met koriander makenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:05 schreef Rauw. het volgende:
Zo at ik gisteren koriander, het is niet te vreten want het smaakt naar afwasmiddel.
maar ik heb geen aandoening die mij ziek laat worden van koriander, dus hap ik die meuk gewoon in een paar scheppen weg en ga ik verder met mijn leven.
tuurlijk mag dat wel. Ik mag er ook naar vragen .quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik snap die vraag niet zo eigenlijk, mogen mensen niet glutenvrij eten zonder te weten wat het is dan?
Maar ik begrijp nu in ieder geval dat je het allemaal wel goed bedoelde... Ik zag meer een BOOOOO- met z'n allen lekker flamen op een keuze aankomen zoals we die hier wel vaker gezien hebben.
Er werd voor mij gekookt, heb het wel aangegeven.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dat zou hebben zou ik sowieso niets meer met koriander maken![]()
Net als dat ik nu niet meer deze glutenvrije spaghetti ga eten thuis
Ik wil ouderwets discussieren in plaats van elkaar applaudiseren voor het delen van ons Anonymous Eaters verhaalquote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat wel. Ik mag er ook naar vragen .
Ik snap je ophef geloof ik niet zo
Het gehele eten zou ik sowieso niet weggooien.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:14 schreef Rauw. het volgende:
Er werd voor mij gekookt, heb het wel aangegeven.
Maar 't is niet persé iets wat ik weg zou gooien.
geen tijd voor, ander keertjequote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wil ouderwets discussieren in plaats van elkaar applaudiseren voor het delen van ons Anonymous Eaters verhaal
Don't get me started on this onequote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:18 schreef Sarasi het volgende:
de optimale sport voor lichaamsbeweging.
Oh ja, crap. En vegan wordt het ook al niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso al niet. Je eet gluten, heiden.
waarom is datquote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:20 schreef Sarasi het volgende:
Planning voor vandaag :
O: crackers met pindakaas (262)
L: shake met banaan, bosvruchten, melk en whey (332)
T: Ben&Jerry's wich chocolate fudge brownie(218)
A: gevulde tortellini met kipfilet, pancetta en roomkaas (787)
Totaal: 1599kcal.![]()
Ik ben wel benieuwd, eigenlijk.quote:
Mijn autisme kan 1599 niet zo goed aan.quote:
dan eet je een halve gram extra pindakaas?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn autisme kan 1599 niet zo goed aan.Het is verder heel netjes, maar ugh.
Nou ja, maar tegelijk zul jij zelfs de optimale sport niet optimaal beoefenen en daar de rest van je leven niet optimaal naar indelen. Het punt is dat er ergens een grens ligt bij wat je niet meer opgeeft, en die ligt voor iedereen anders. Voedsel is voor jou ook niet altijd brandstof (geweest), anders had je hier nu niet hoeven meeposten.quote:
Ik ga gewoon netjes 1599kcal eten vandaag en dat zien als een persoonlijke overwinning.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan eet je een halve gram extra pindakaas?
er zit een verschil in sport en lichaamsbeweging bedoel ik meerquote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou ja, maar tegelijk zul jij zelfs de optimale sport niet optimaal beoefenen en daar de rest van je leven niet optimaal naar indelen. Het punt is dat er ergens een grens ligt bij wat je niet meer opgeeft, en die ligt voor iedereen anders. Voedsel is voor jou ook niet altijd brandstof (geweest), anders had je hier nu niet hoeven meeposten.
Het was nooit mijn bedoeling te impliceren dat je een eetstoornis had. Ik bedoelde dat je dus ooit wel meer voedsel at dan je nodig had als brandstof. Dat heb je dus gegeten met een ander doel dan "brandstof".quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
er zit een verschil in sport en lichaamsbeweging bedoel ik meer
Overigens impliceer je dat ik een eetstoornis heb gehad, en dat is niet persé waar. Ik heb slecht voor mijzelf gezorgd omdat ik er weinig om gaf en niet het gevoel had dat ik ergens voor leefde. Het niet letten op mijn gewicht had meer te maken met eigenwaarde denk ik.
Maar ik ben nooit bij een psychiater/dokter geweest voor een diagnose.
Ik was gewoon dik, fixxed it, nu aardig onder controle alleen soms gaat een maandje de weegschaal de andere richting op wat betekent dat ik beter voor mijzelf moet zorgen weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |