SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Nu wel meer dan normaal, maar dat doet ze goedquote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Je kan wel horen dat Leonie uit Twente komt af en toe
Ja het is nogal afwisselend hoe erg je haar accent hoort.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Je kan wel horen dat Leonie uit Twente komt af en toe
Iets met emotie.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja het is nogal afwisselend hoe erg je haar accent hoort.
Is gewoon een front voor een drugslab.quote:
We moeten eerst nog maar afwachten of er een mens uit komt.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:47 schreef RamboDirk het volgende:
Ben benieuwd of het een getint kindje is
Ja, maar godverdomme dit is niet waar het voor bedoeld is man.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:47 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Ja, er is zelfs een landelijke: De gouden poot.
En geen hontquote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We moeten eerst nog maar afwachten of er een mens uit komt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We moeten eerst nog maar afwachten of er een mens uit komt.
Klopt. Ik ken zelf mensen die 2 katten hadden en kattenvoer bij de Gouden poot kregen. Maar toen ze er een 3e kat bij namen kregen en extra voer vroegen was het meteen nee. Je mag zolang je hulp ontvangt niet meer dieren erbij nemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar godverdomme dit is niet waar het voor bedoeld is man.
Is beter als je ze fraait ipv rooktquote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Sigaretten kregen ze gratis bij de Airfryer.
Ja, dat lijkt me nogal wiedes.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:49 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Klopt. Ik ken zelf mensen die 2 katten hadden en kattenvoer bij de Gouden poot kregen. Maar toen ze er een 3e kat bij namen kregen en extra voer vroegen was het meteen nee. Je mag zolang je hulp ontvangt niet meer dieren erbij nemen.
Godverquote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Aaphond is in haar slaap op haar gekropen
Ze rookt nu over haar kutje. Nou ja, Grand Canyon.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat die achterlijke trol gestopt is met roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:50 schreef Alieda-R het volgende:
Spoiler gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Dit is een zware teleurstelling. 1 punt aftrek voor deze aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wat lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Nee, maar dit is geeneens grappig lelijkquote:
Ach tegenwoordig hebben alle kinderen rare namen, hij valt niet eens echt uit de toon denk ik.quote:
Viel wel tegen dat geen big tasty naar binnen stouwdequote:
Net 5 bigmacs naar binnen gewerkt. Daar komt een moddervet kind uit.quote:
Leek de maanlanding wel.quote:
Heb je toch geen last van joh, iedereen zit op de mobiel.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:57 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou toch niet de hele familie om me heen moeten denk ik
Is dit weer een beetje een drama-aflevering? En dus de moeite waard om terug te kijken?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:57 schreef Tagliano het volgende:
Is weer eens wat anders dan de situatie waarbij alles op zich wel oke is behalve de naam
Dit is een topshow in optima formaquote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is dit weer een beetje een drama-aflevering? En dus de moeite waard om terug te kijken?
Da's waarquote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heb je toch geen last van joh, iedereen zit op de mobiel.
Ik heb al 5 bingokaarten vol.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 20:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is dit weer een beetje een drama-aflevering? En dus de moeite waard om terug te kijken?
Licht brand maar er is niemand thuis..quote:Op dinsdag 13 maart 2018 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Die meid kijkt echt niet gezond uit haar ogen.
Het belastingsgeld moet ergens heen..quote:Op dinsdag 13 maart 2018 21:01 schreef Rianne84 het volgende:
3 straten naast vader, ik voorspel kind nummer 2
Terwijl hij zoveel Bigmacs heeft kunnen eten.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 21:04 schreef Lonaa het volgende:
Goddomme, ff scrollen op feestboek. Kindje woog maar 2480 gram
Nee was niet heel spannend helaas, maar thanks mopjequote:Op dinsdag 13 maart 2018 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
DM gestuurd. Niet heel interessant nog
Tuulkquote:Op dinsdag 13 maart 2018 21:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee was niet heel spannend helaas, maar thanks mopje
Ga je mee door naar dateables?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 21:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tuulk![]()
Dit soort dingen hoor je te delen met je mede-dinsdag-tv-kijkers.
Bizar ook dat ze is blijven roken tot ze in het ziekenhuis gehouden werd...quote:Op dinsdag 13 maart 2018 21:04 schreef Lonaa het volgende:
Goddomme, ff scrollen op feestboek. Kindje woog maar 2480 gram
Hoezo? Het is gewoon een Arabische meisjesnaam, geen “djay”-tokkienaam.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
Wat een naam ook weerArn kind, gelijk al met een achterstand beginnen.
Oh ja, een Arabische naam betekent gelijk achterstand ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
Wat een naam ook weerArn kind, gelijk al met een achterstand beginnen.
Kind heet Hanan, en nee, je helpt je Nederlandse kind niet met een Arabische naam, en al helemaal niet als het kind geen enkel contact met de Arabische roots heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 23:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh ja, een Arabische naam betekent gelijk achterstand ja.Als je Hanane al een naam vindt, dan is mijn naam waarschijnlijk al helemaal een naam met 'achterstand'.
Is hetzelfde, het is maar net hoe je het zelf wil schrijven. Verder doe jij het lijken alsof een Arabische naam heel erg is. Er is helemaal niks met een Arabische naam. Zeg dan gewoon dat je het raar vindt gezien haar achtergrond ( en geen contact met vader), maar nu doe je het lijken alsof een Arabische naam überhaupt al lelijk is en achterstand betekent.quote:Op woensdag 14 maart 2018 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kind heet Hanan, en nee, je helpt je Nederlandse kind niet met een Arabische naam, en al helemaal niet als het kind geen enkel contact met de Arabische roots heeft.
Blegh. Doet me denken aan die aflevering uit een eerder seizoen, waar het baby'tje zo'n grote groeiachterstand bleek te hebben, dat de moeder streng werd toegesproken door de artsen en vaker op controle moest komen. Met boosheid over "het herhalende gezeik over hoe slecht roken is" verlaat de tienermoeder na dat nieuws huilend het ziekenhuis, om nog voor de ingang een sigaret op te steken.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bizar ook dat ze is blijven roken tot ze in het ziekenhuis gehouden werd...
Verder; kort pittig rood
Die mormels ook de hele tijd overal, en dan nog al dat volk dat er even bovenop kwam zitten om de bevalling mee te maken, tering nog an toe.
Zij schrijft het zo, dus niet zoals jij het schrijft.quote:Op woensdag 14 maart 2018 00:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Is hetzelfde, het is maar net hoe je het zelf wil schrijven. Verder doe jij het lijken alsof een Arabische naam heel erg is. Er is helemaal niks met een Arabische naam. Zeg dan gewoon dat je het raar vindt gezien haar achtergrond ( en geen contact met vader), maar nu doe je het lijken alsof een Arabische naam überhaupt al lelijk is en achterstand betekent.
Ik heb een zeer Arabische naam en nooit iets van een achterstand gemerkt. Het zou wat zijn als jouw naam daar invloed op zou hebben.
Dat idd...quote:Op woensdag 14 maart 2018 00:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Blegh. Doet me denken aan die aflevering uit een eerder seizoen, waar het baby'tje zo'n grote groeiachterstand bleek te hebben, dat de moeder streng werd toegesproken door de artsen en vaker op controle moest komen. Met boosheid over "het herhalende gezeik over hoe slecht roken is" verlaat de tienermoeder na dat nieuws huilend het ziekenhuis, om nog voor de ingang een sigaret op te steken.
Dat de artsen met 37 weken maar besluiten dat ze de baby gaan halen, omdat het beter af is in een couveuse dan in haar baarmoeder.
Er zijn meerdere schrijfwijzes, dus whateverr. Jij doet het wel degelijk doen lijken alsof een Arabische naam per direct lelijk is en achterstand oplevert. Niet voor niets heeft D.U.M.A.N daar ook al op gereageerd. Verwoord dingen de volgende keer dus wat beter in plaats van hier te lopen stuiteren.quote:Op woensdag 14 maart 2018 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zij schrijft het zo, dus niet zoals jij het schrijft.
Nee, dat doe ik niet, maar dat wil jij er graag van maken, net zoals het volstrekt niet interessant is wat jouw Arabische naam voor bijzondere naam is.
Dat zou alleen interessant kunnen zijn als je Arabische vader geen interesse in je had gehad vanaf het moment dat je 17-jarige moeder Anita hem verteld had dat je zwanger van hem was.
Niet dat zijn familie je dan ooit als iets anders zou zien dan het kind van die sloerie, want daar verandert je bijzondere Arabische naam niets aan.
Jij vindt het ook maar heel triest en ik loop te stuiteren?quote:Op woensdag 14 maart 2018 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Er zijn meerdere schrijfwijzes, dus whateverr. Jij doet het wel degelijk doen lijken alsof een Arabische naam per direct lelijk is en achterstand oplevert. Niet voor niets heeft D.U.M.A.N daar ook al op gereageerd. Verwoord dingen de volgende keer dus wat beter in plaats van hier te lopen stuiteren.
En tja, een Nederlander die een Arabische naam geeft vind ik zelf ook maar niks en heeel triest.
Nogmaals, jij deed het anders lijken. Anyway, kind is sowieso kansloos, dus een Nederlandse naam had ook niet veel uitgemaakt... en ik geloof niet echt in discriminatie op basis van naam ( bij vrouwen dan).quote:Op woensdag 14 maart 2018 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij vindt het ook maar heel triest en ik loop te stuiteren?
Stel je toch niet zo aan.
Kind wordt al onder zeer trieste omstandigheden geboren en een Arabische naam gaat daar niet bij helpen, en in dat oerHollandse tokkiebuurtje al helemaal niet.
Lees dan nog maar eens wat ik letterlijk gepost hebquote:Op woensdag 14 maart 2018 00:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nogmaals, jij deed het anders lijken. Anyway, kind is sowieso kansloos, dus een Nederlandse naam had ook niet veel uitgemaakt... en ik geloof niet echt in discriminatie op basis van naam ( bij vrouwen dan).
Dat snapte ik bij deze aflevering niet, waarom niet laten zitten doorgroeien als ze gestopt met roken is..quote:Op woensdag 14 maart 2018 00:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Blegh. Doet me denken aan die aflevering uit een eerder seizoen, waar het baby'tje zo'n grote groeiachterstand bleek te hebben, dat de moeder streng werd toegesproken door de artsen en vaker op controle moest komen. Met boosheid over "het herhalende gezeik over hoe slecht roken is" verlaat de tienermoeder na dat nieuws huilend het ziekenhuis, om nog voor de ingang een sigaret op te steken.
Dat de artsen met 37 weken maar besluiten dat ze de baby gaan halen, omdat het beter af is in een couveuse dan in haar baarmoeder.
Offtopic:quote:Op woensdag 14 maart 2018 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kind heet Hanan, en nee, je helpt je Nederlandse kind niet met een Arabische naam, en al helemaal niet als het kind geen enkel contact met de Arabische roots heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2018 01:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Offtopic:Dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens moet daar dan wel sprake zijn geweest van een erkenning, vanwege de achternaam.
quote:Op woensdag 14 maart 2018 01:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Offtopic:Uhu, jongetje is erkend door zijn vade waardoor hij dus zijn achternaam heeft. Maar ik begrijp niet waarom een Arabische voor- en achternaam zou moeten zorgen voor achterstand. Moeten alle Marokkanen of Turken dan maar de achternamen van hun vader niet meer aannemen want ja de toekomst kan dan wel eens pessimistisch zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2018 07:41:21 ]
Dat wel, maar van opvoeding of überhaupt omgang is geen sprake.quote:Op woensdag 14 maart 2018 07:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.
Overigens moet daar dan wel sprake zijn geweest van een erkenning, vanwege de achternaam.
Ja echt kanonne. Ik snap dit niet wat waarschijnlijk maar goed is ookquote:Op woensdag 14 maart 2018 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook aan het kijken
12 honden, al die schulden, maar het is allemaal de schuld van de Rabobank natuurlijk
Weet je ook meteen waarom er geen geld is voor de huur denk ik. Verkeerde prioriteiten..quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap ook nooit zo goed dat je geen cent hebt om je sociale huurwoning te betalen, maar wél geld hebt voor 6 kuub overbodige babyzooi, 12 honden, sjek voor 4 personen, de allernieuwste smartphone, enorme televisies, airfryers, babyshowers... maar misschien zie ik iets over het hoofd
Moslim idd. Maar waarom zou dat kind dat willen als ze er nooit mee in aanraking komt?quote:Op woensdag 14 maart 2018 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jawel dat bleek ook wel uit het feit dat ze op het laatst ook begon over dat ze er helemaal achter zou staan als haar dochter Marokkaanse zou worden ofzo.
quote:Op woensdag 14 maart 2018 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jawel dat bleek ook wel uit het feit dat ze op het laatst ook begon over dat ze er helemaal achter zou staan als haar dochter Marokkaanse zou worden ofzo.
Hehe. Dacht dat je een grapje maakte. Zit het nu te kijkenquote:
Ja dit vooral. Bij sollicitaties enzo wordt er toch anders naar gekeken. Ook al ben je blond met blauwe ogen.quote:Op woensdag 14 maart 2018 12:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het best een mooie naam. Alleen ik denk dat we wel reëel moeten zijn en je zet je kind gewoon met 1-0 achter in de huidige maatschappij. En nee ik ben helemaal niet racistisch ofzo. Maar ik merk gewoon dat vrienden van mij er "last" van hebben.
Voor hetzelfde geld wil ze joods wordenquote:Op woensdag 14 maart 2018 13:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Moslim idd. Maar waarom zou dat kind dat willen als ze er nooit mee in aanraking komt?
Ik ken ook een Hanan, maar dat spreekt ze zelf gewoon uit als "Hannan", niet als "Hennèn". En dat is een van originele Marokkaanse.quote:Op woensdag 14 maart 2018 17:45 schreef Ingolstadt het volgende:
En aan iedereen moeten uitleggen dat je het uitspreekt als "Hanén" ipv, Hanan. Ook zo handig.
Mooie seizoensfinale. Maakt toch een hoop goed.quote:Op woensdag 14 maart 2018 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Even terug aan het kijken, wat een ultieme paupershow zeg
Jaquote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:02 schreef DoubleDip het volgende:
Was dit nou de laatste aflevering van dit seizoen?
de laatste!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke aflevering is het waard om terug te kijken?
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 16:07 schreef Physsic het volgende:
Door die laatste aflevering bedacht ik me weer dat ik pleit voor het toevoegen van anticonceptiemiddelen aan tabak.
Dat is een fakking briljant plan!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 16:07 schreef Physsic het volgende:
Door die laatste aflevering bedacht ik me weer dat ik pleit voor het toevoegen van anticonceptiemiddelen aan tabak.
Doet ze dan voor de Nederlanders, want het het is toch echt Henane op zijn echt Arabisch. Ik spreek mijn naam ook anders uit op werk dan thuis. Het is toch een stukje aanpassen.quote:Op woensdag 14 maart 2018 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ken ook een Hanan, maar dat spreekt ze zelf gewoon uit als "Hannan", niet als "Hennèn". En dat is een van originele Marokkaanse.
Ik spreek mijn naam in het Engels ook anders uit dan in het Nederlands, aanpassen aan de taal is het vooral.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Doet ze dan voor de Nederlanders, want het het is toch echt Henane op zijn echt Arabisch. Ik spreek mijn naam ook anders uit op werk dan thuis. Het is toch een stukje aanpassen.
Ja precies, maar ook gewoon aan de mensen. Ik wil het ze niet aan doen, hoewel ik het wel zo Arabisch mogelijk houd, maar niet te dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik spreek mijn naam in het Engels ook anders uit dan in het Nederlands, aanpassen aan de taal is het vooral.
Ze roken niet meer binnen, zij is gestopt met roken en ze heeft haar eigen onderkomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eigenlijk is dit de enige aflevering zonder behaalde "doelen"...
Lee en dra.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik spreek mijn naam in het Engels ook anders uit dan in het Nederlands, aanpassen aan de taal is het vooral.
Je gelooft echt dat ze niet meer rookte?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze roken niet meer binnen, zij is gestopt met roken en ze heeft haar eigen onderkomen.
Waarschijnlijk ben jij wel smorgens voor negenen uit je bed. Het gaat mij erom dat ik me er aan erger dat die mensen echt werkelijk waar geen drol uitvoeren. Die moeder kan ook gewoon haar handjes laten wapperen. Wat die zus van Ashley deed, geen idee. Die was ook elke keer thuis. Nee, ik krijg serieus uitslag van deze slag mensen. En dan kunnen ze nog zo lief zijn, uiteindelijk zijn ze een last voor de maatschappij.quote:
Je pas geboren baby patat en frikandellen laten etenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke aflevering is het waard om terug te kijken?
Dacht ik ook. Maar TV gids spreekt over seizoen 5 aflevering 9 van de 10 met Patty die een moeder uit Engeland haalt?quote:
Oh nou morgen even kijken danquote:Op maandag 19 maart 2018 19:57 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar TV gids spreekt over seizoen 5 aflevering 9 van de 10 met Patty die een moeder uit Engeland haalt?
http://www.tvgids.nl/vier-handen-op-een-buik/programma/41695431/
quote:Op maandag 19 maart 2018 19:57 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar TV gids spreekt over seizoen 5 aflevering 9 van de 10 met Patty die een moeder uit Engeland haalt?
http://www.tvgids.nl/vier-handen-op-een-buik/programma/41695431/
quote:Bijzonderheden: Teletekst ondertiteld, Herhaling, HD 1080i
Maar als ik op de Facebook van die Tiffany kijk is kind 2 wel pas in 2018 geboren? Dus dan is het wellicht juist een foutje dat er herhaling staat.quote:
Het verhaal klinkt me ook niet bekend.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als ik op de Facebook van die Tiffany kijk is kind 2 wel pas in 2018 geboren? Dus dan is het wellicht juist een foutje dat er herhaling staat.
Dat staat heel vaak verkeerd op TVgids, ook bij Ik vertrek e.d.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als ik op de Facebook van die Tiffany kijk is kind 2 wel pas in 2018 geboren? Dus dan is het wellicht juist een foutje dat er herhaling staat.
Nog een avondje tvgenot dusquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:39 schreef WorkBitch het volgende:
[..]
Dat staat heel vaak verkeerd op TVgids, ook bij Ik vertrek e.d.
Op 18 januari heeft Patty met Tiffany een draaidag gehad, dus lijkt mij gewoon een nieuwe aflevering![]()
https://www.instagram.com/p/BeGFyGLhBPg/
Chai de huisstalker.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
2 dus zélfs, als dit 9/10 is. Volgende week ook nog dan
Red Bull checkquote:
Ik ken hem nog nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:30 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Sorry ben niet thuis dus kan niet zo snel checken maar is dit een nieuwe aflevering, of toch een herhaling? Of terug blik
Nieuw. Dit seizoen 10 afleveringen i.p.v. 8 dus volgende week ook nog 1.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:30 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Sorry ben niet thuis dus kan niet zo snel checken maar is dit een nieuwe aflevering, of toch een herhaling? Of terug blik
Zegt ze zelf ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
"een moeizame relatie"
Heeft Patty contact dan? Dat is toch al jaren weg?
Dat arme lijfquote:
Gelijk alle kleertjes recyclen, handig manquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
En dan altijd 2 peuters, 2 kleuters, 2 pubers. Ik moet er niet aan denken. Altijd twee in dezelfde leeftijd. Brrr.
Kia als het een meisje is.quote:
Oh dan is het fijn als dit een jongetje isquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelijk alle kleertjes recyclen, handig man
Na zes weken of zo zat er alweer een nieuw kind in d'r buikquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:35 schreef Crientj het volgende:
Ik schakel net in; wtf?
Heb ik nog iets gemist?
Kind van 10 maanden, 36 weken zwanger nu. Moeder vanaf haar jeugd weg, conflicten met haar vader. Ze woont in een opvang.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Shit begin gemist. Iemand kleine samenvatting?
roken, kind heet bentley, zwanger van de 2e na 6 weken, verschillende vaders en beide niet meer in beeldquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Shit begin gemist. Iemand kleine samenvatting?
Wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kind van 10 maanden, 36 weken zwanger nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |