abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:13:47 #1
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_177785613
Klets hier gerust verder. :)

Over pubers, kinderen, kleuters, baby's, kerst, Pasen, zomer en herfst en alles ertussenin.
Sport, scholen, puisten, kleding, en anderszins. Meubels, huizen, geld, ook goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door De_Taartjesfee op 13-03-2018 09:29:39 ]
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:14:15 #2
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_177785619
Boe :+
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:25:57 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177785780
Anderszins?

Mag ik hier naar hartelust stuiteren? Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek en ik ben echt helemaal door het dolle. :o Het moet gewoon ook echt, heel erg klaar op mijn eigen werk, echt HEEL ERG, maar ook... ik wil dit!

Voor velen zal het te luguber zijn, maar ik heb gisteren een dag stage gelopen in een mortuarium en het was zo interessant en het ging zo goed. Het was voor het eerst dat ik overledenen waste en verzorgde, maar het ging me supergoed af. Morgen mag ik weer een dag. En dan dus donderdag die sollicitatie. Voor uitvaartverzorger, echt wat ik wil dus. Gaat mega-gecompliceerd zijn met diensten en kinderen en whatnot, maar ik wil het zo graag! *O*

En dus stuiter ik. Er zit een bal energie in mijn buik, dat wil je niet weten.
***
pi_177785798
Be ik ga voor je duimen
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:28:19 #5
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177785811
Heel spannend, BE, ik duim mee!
in de haak.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:30:25 #6
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_177785838
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Anderszins?

Mag ik hier naar hartelust stuiteren? Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek en ik ben echt helemaal door het dolle. :o Het moet gewoon ook echt, heel erg klaar op mijn eigen werk, echt HEEL ERG, maar ook... ik wil dit!

Voor velen zal het te luguber zijn, maar ik heb gisteren een dag stage gelopen in een mortuarium en het was zo interessant en het ging zo goed. Het was voor het eerst dat ik overledenen waste en verzorgde, maar het ging me supergoed af. Morgen mag ik weer een dag. En dan dus donderdag die sollicitatie. Voor uitvaartverzorger, echt wat ik wil dus. Gaat mega-gecompliceerd zijn met diensten en kinderen en whatnot, maar ik wil het zo graag! *O*

En dus stuiter ik. Er zit een bal energie in mijn buik, dat wil je niet weten.
Heb de OP maar effe netjes gemaakt ja, had er nog niet naar gekeken :P

En tofheid BE, ik duim voor je!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_177785927
Tof BE! Ik duim voor je!

Interessant vakgebied heb je. Mag ik vragen wat je zo aantrekt daar in?
pi_177786100
Oh wat onwijs spannend BE!!
Ik ga keihard duimen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:55:37 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177786197
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 09:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Tof BE! Ik duim voor je!

Interessant vakgebied heb je. Mag ik vragen wat je zo aantrekt daar in?
Het is lastig te omschrijven Roomsnoes, ik heb echt al heel erg lang een fascinatie voor dit vak en de dood en alles erom heen.

Wat me aantrekt is de intensiteit en de afwisseling van het vak. De druk is hoog (je kan dit maar 1 keer doen en dan moet het wel gewoon goed zijn), de diversiteit is groot (de ene familie (of anderszins naasten) is de andere niet), emoties spelen een grote rol (niet alleen verdriet, maar ook onderlinge dynamiek tussen de verschillende naasten) wat een enorm contrast is met het voornamelijke e-mail verkeer wat ik nu doe..

Een werkdag kan bijvoorbeeld beginnen met een eerste gesprek met naasten, waarna je aan de slag gaat met het regelen van van alles, moet de overledene nog overgebracht worden van bijv. het ziekenhuis naar huis, wat wil de familie met de verzorging van de overledene (evt. doe je dat zelf) etc. etc. maar 's middags heb je misschien wel een uitvaart van een andere, dus daar moet je even goed het draaiboek nalopen, even kortsluiten met de dragers bijvoorbeeld, staat alles in de aula zoals afgesproken etc. etc.

[ Bericht 11% gewijzigd door BE op 13-03-2018 10:00:53 ]
***
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:59:02 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177786242
Spannend BE! Volgens mij wil je dit al zo lang ik je op fok 'ken', dus vind het wel tof dat je het eindelijk gaat doen!
KuikenGuppy
pi_177786249
Wat gaaf, BE! Ik duim voor je! *O* Het lijkt mij een erg mooi vak, zwaar en vast niet voor iedereen geschikt, maar een goed afscheid kan zo waardevol zijn.
pi_177786319
Je komt natuurlijk veel dicht bij mensen in een hele tekenende situatie. Kan me voorstellen dat dat je trekt ja. Je weet nooit van tevoren wat voor familie je aantreft natuurlijk.

Ik weet nog bij het overlijden van mijn vader dat er twee jonge mannen kwamen om hem mee te nemen. Wij waren nog boven bij mijn vader (mijn moeder, mijn zus, ik en mijn oom en tante). Mijn vader overleed na een ziekbed en we waren allemaal ergens opgelucht dat het voorbij was. En we zijn geen familie met zwaarmoed zeg maar. Dus die mannen staan daar statig in de huiskamer te wachten. Komt eerst mijn oom en tante naar beneden en biedt ze een stoel en een kopje thee aan. «Nee hoor dank u wel», zeggen ze beleefd. Toen kwam ik naar beneden en bood ze hetzelfde aan. En toen mijn zus. En toen mijn moeder :D Die hadden kennelijk een instructie «eerbiedig blijven staan» gekregen, maar zo zijn wij dus niet. Ik kreeg er de slappe lach van :D
  dinsdag 13 maart 2018 @ 10:15:56 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177786473
En dit is dus ook waarom ik het wil gaan doen. Omdat ik echt denk dat ik er goed in zal zijn en ook goed aan zal kunnen voelen waar een familie wel of niet behoefte aan heeft. De ene familie is wat formeler en zou dat soort statigheid ook waarderen, de andere krijgt daar idd juist de kriebels van en kan eigenlijk pas echt lekker met je werken als je wel eerst dat kopje thee neemt.

Ik ga nu dus solliciteren bij een grotere onderneming, daar zal het wat meer werken op de klok zijn, maar over een paar jaar wil ik alsnog voor mezelf gaan beginnen, denk ik, en dan kan ik nog persoonlijker werken. Meer tijd nemen als dat nodig is.

Maar dan nog is het wel zo dat de 'vervoerders' vaak ook echt niet meer doen dan dat, iemand ophalen en naar een andere plek brengen en dat dat voor hen ook precies genoeg contact is met de naasten. ;) Maar dan nog denk ik dat het niet altijd zo stijfjes hoeft te zijn.
Gisteren tijdens de stage werden er ook een aantal overledenen opgehaald door diverse vervoerders en daar zitten dan inderdaad ook wel 'de mannen met slechtzittende, goedkope pakken bij' ja. ;)
***
pi_177786670
Haha het waren ook beste jonge mannen. Studenten ofzo, daar hoef je idd niet te veel inzicht van te verwachten.

Voor ons gaf het wel een komische draai aan de situatie. We hebben het nog vaak over die gasten gehad :D
  dinsdag 13 maart 2018 @ 10:41:28 #15
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177786812
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha het waren ook beste jonge mannen. Studenten ofzo, daar hoef je idd niet te veel inzicht van te verwachten.

Voor ons gaf het wel een komische draai aan de situatie. We hebben het nog vaak over die gasten gehad :D
Hadden jullie het achteraf gezien liever anders gehad? Ik merk dat mijn eerste reactie namelijk is 'dat hoort toch zo', terwijl ik me daarna realiseer dat dat onzin is, er hoort niets, zeker niet rondom de dood en in je eigen huis.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 13 maart 2018 @ 10:43:00 #16
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177786840
En wat tof zeg, BE. Ik ga ook voor je duimen.

Maar de stage is dus in een mortuarium, wat niet 1 op 1 het werk is dat je gaat doen toch? Heeft het wel te maken met de sollicitatie, is het van twee kanten alvast kijken hoe het is? En je wou toch eigenlijk nog een opleiding gaan doen? Maar op deze manier kan je gewoon vast aan de slag in de praktijk en je baan opzeggen, dat klinkt heel goed :Y.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 13 maart 2018 @ 10:47:48 #17
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177786924
Ik vind de dood ingewikkeld. Ik heb er in mijn werk mee te maken, maar benader ook daar elke dode met eerbied en ook schroom. Het is alleen nog een lichaam, maar ook iemands naaste, en een uur geleden nog een levend mens. Ik vind het moeilijk te verklaren waarom ik nog steeds iedere keer een drempel over moet om iemand aan te raken. Is dat toch iets dat ik als kind al heb geleerd? Of is die eerbied toch iets menselijks, omdat lichtzinnig omgaan met de dood levensgevaarlijk kan zijn?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 13 maart 2018 @ 10:48:55 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177786936
Ik ben in januari met de opleiding tot Uitvaartbegeleidster begonnen Lemijn en deze stage is onderdeel daarvan.
Je loopt 2 dagen stage in een mortuarium voor het gedeelte 'verzorging van de overledene', dan nog 1 dag stage in een crematorium, om daar mee te kijken met alle voorkomende werkzaamheden (muziek, aula, ovenruimte, condoleance) en dan in het najaar nog een week lang een stage bij een uitvaartonderneming.

Het is dus toevallig in dezelfde week als de sollicitatie. Daar zat voor mij nog wel een extra bemoedingend dingetje aan. Ik had online mijn sollicitatiebrief verstuurd etc. en toen kreeg ik een uitnodiging voor een selectie-dag met speed-date ding, maar die is dus morgen en dan loop ik stage. Er stond in het mailtje dat dit vooralsnog de enige optie tot kennismaking was. Dus ik teruggemailed dat ik helaas niet kon vanwege een stage in het mortuarium maar dat ik graag toch op een ander moment kennis wilde maken. Toen kreeg ik een datumvoorstel, maar toen zat ik in Athene voor mijn werk (vorige week), daarop deed ik hen een voorstel, die dag konden zij helaas niet, waarop zij weer een voorstel deden. Voor een solliciatie-procedure waarbij staat dat dit vooralsnog de enige kennismakingsoptie is vind ik het dan wel bemoedigend dat ze heel flexibel waren in het zoeken naar een moment, dat ze me dus wel erg graag willen spreken. *)
***
pi_177787008
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:41 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Hadden jullie het achteraf gezien liever anders gehad? Ik merk dat mijn eerste reactie namelijk is 'dat hoort toch zo', terwijl ik me daarna realiseer dat dat onzin is, er hoort niets, zeker niet rondom de dood en in je eigen huis.
Nee wij zijn vrij makkelijk en zijn niet zo snel beledigd ofzo. Ik neem die mannen niets kwalijk ofzo :)

Maar ik vind het ook terecht dat ze in eerste instantie eerbiedig gaan staan. Maar als er dan mensen een aantal keer vragen of je niet wil zitten, dan is dat heus oké :D Kan me voorstellen dat andere mensen er juist ongemakkelijk van worden als er ineens in je eigen huiskamer mensen zo staan.

Het gaat denk ik wat BE ook zegt om het goed aanvoelen van een situatie en signalen van de naasten oppikken.
Mijn vader was 57 en wij waren 23 en 21. Dat is iets anders dan een deftige familie met allemaal volwassenen zeg maar.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 10:57:36 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177787067
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:47 schreef Lemijn het volgende:
Ik vind de dood ingewikkeld. Ik heb er in mijn werk mee te maken, maar benader ook daar elke dode met eerbied en ook schroom. Het is alleen nog een lichaam, maar ook iemands naaste, en een uur geleden nog een levend mens. Ik vind het moeilijk te verklaren waarom ik nog steeds iedere keer een drempel over moet om iemand aan te raken. Is dat toch iets dat ik als kind al heb geleerd? Of is die eerbied toch iets menselijks, omdat lichtzinnig omgaan met de dood levensgevaarlijk kan zijn?
Vreemd is dat he. Mijn stagebegeleidster vertelde gisteren ook dat ze daar ook eens een gesprek over had met een verpleegkundige, die aangaf doden altijd wat vies te vinden. Waarop zei zij, dus als jij nu overlijdt ben je straks ook vies. 'Eh nee, ik natuurlijk niet'.
Het is wel wat gek gek, het ene moment verpleeg je iemand, het volgende is het een dode, wat is daar dan het verschil aan. Iemand koelt hooguit wat af in een uur, meer verschil is er dan niet. Maar toch snap ik het ook wel.

Wat mij gisteren trouwens opviel, en dat gaat ook mijn 'wat viel je op' in mijn stageverslag worden, ik vond het bij het verzorgen juist ongemakkelijker om te voelen dat (sommige delen van) de overleden nog warm aanvoelde dan degenen die helemaal al koud waren. Dat vond ik echt heel vreemd, daar had ik niet bij stil gestaan.
***
  dinsdag 13 maart 2018 @ 10:59:54 #21
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_177787099
BE wat gaaf. Dit wil je al heel lang volgens mij.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_177787136
Gek is dat ja. Ik heb mijn vader na zijn overlijden ook niet meer willen zien of aanraken. Ik durfde niet. Bang dat het idd vies oid zou voelen en dat dat gevoel in mijn herinneringen zou worden opgeslagen.

Toen mijn moeder overleed had ik mijn hand op haar hoofd liggen. Die wilde ik niet weghalen, want ik was bang dat als ik haar daarna weer aan zou raken, dat ze dan koud zou zijn.
Nou had ik natuurlijk een andere relatie tot hen dan wanneer je dat op professioneel gebied zou hebben. Maar kan me voorstellen dat er toch altijd een drempel is en dat het nooit echt normaal wordt, ofzo.
pi_177787159
Mooi, BE, ik hoop met je mee dat het gaat lukken.

Ik heb een mooi 'succesverhaal' hierover: mijn vader is zijn leven lang een tuinder geweest. Maar dit paste helemaal niet bij hem. Toen hij begin 60 was, moest hij het bedrijf verkopen omdat het niet meer liep. Het was een familiebedrijf dus je zou zeggen dat dit heel moeilijk zou moeten zijn. Maar voor hem was het eigenlijk vooral een opluchting. Vervolgens is hij bij een uitvaartonderneming gaan werken. Eerst alleen als drager, maar omdat hij zich overal tegenaan ging bemoeien en dat heel goed deed, lieten ze hem steeds meer andere dingen doen. Hij bloeide gewoon helemaal op. Dit was echt het werk dat bij hem paste. Inderdaad: het praten met de families over hun wensen, dat zo goed mogelijk organiseren, een uitvaart begeleiden. Het was echt prachtig om te zien dat mijn vader rond zijn pensioengerechtigde leeftijd een tweede carrière kreeg waar hij eindelijk echt in kon floreren. Hij is bij dat bedrijf pas twee jaar geleden 'afgezwaaid', op z'n 81ste (en heeft daar nog de plaatselijke krant mee gehaald).

Kortom, ik wens jou hetzelfde. :D . O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 13 maart 2018 @ 11:04:07 #24
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_177787166
Oh BE wat tof! Ik ga voor je duimen, zeker omdat zo lang ik op fok rond hang ik weet dat dit is waar je hart ligt.

Als verzorgende in de verpleeghuis zorg, kom ik regelmatig in aanraking met familie en de dood. En het is telkens anders. Bij de een moet je heel statig zijn, aanwezig maar toch ook weer niet. En de ander pakt je vast, daar lach je mee over dingen die je met de cliënt hebt mee gemaakt en huil je samen. Zo uiteenlopend.
Als ik straks klaar ben met mijn opleiding zou ik wel de palliatieve zorg willen gaan doen. Totaal anders dan nu (zorg voor dementerende)
Be happy with the little things in life
  dinsdag 13 maart 2018 @ 11:04:25 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177787171
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 11:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Gek is dat ja. Ik heb mijn vader na zijn overlijden ook niet meer willen zien of aanraken. Ik durfde niet. Bang dat het idd vies oid zou voelen en dat dat gevoel in mijn herinneringen zou worden opgeslagen.

Toen mijn moeder overleed had ik mijn hand op haar hoofd liggen. Die wilde ik niet weghalen, want ik was bang dat als ik haar daarna weer aan zou raken, dat ze dan koud zou zijn.
Nou had ik natuurlijk een andere relatie tot hen dan wanneer je dat op professioneel gebied zou hebben. Maar kan me voorstellen dat er toch altijd een drempel is en dat het nooit echt normaal wordt, ofzo.
Dat viel me dus zo mee gisteren Roomsnoes, ik had niet verwacht dat het me zo makkelijk en natuurlijk af zou gaan. Gelukkig maar, want ik was er wel nieuwsgierig naar, wat nou als ik het wel heel naar zou vinden, dan heb je in dit vak wel een probleem. Niet onoverkomelijk, maar toch...
***
pi_177787183
BE, wat supergaaf O+ Veel succes alvast bij je solliciatie! Ik vind het echt een prachtig vak. Heb zelf een tijdje getwijfeld over de opleiding overledenenverzorging, maar a la, het liep allemaal anders en nu heb ik een winkel, maar ik vind de dood nog steeds iets heel bijzonders en boeiends.

Roomsnoes :D Je snapt wel dat ze zich geen houding weten te geven en daarom gewoon standaard plechtig gaan staan, maar ik zou er denk ik ook bloednerveus van worden.

Franny, wat gaaf zeg O+
Make your own kind of music.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 11:05:32 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177787190
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 11:03 schreef Franny_G het volgende:
Mooi, BE, ik hoop met je mee dat het gaat lukken.

Ik heb een mooi 'succesverhaal' hierover: mijn vader is zijn leven lang een tuinder geweest. Maar dit paste helemaal niet bij hem. Toen hij begin 60 was, moest hij het bedrijf verkopen omdat het niet meer liep. Het was een familiebedrijf dus je zou zeggen dat dit heel moeilijk zou moeten zijn. Maar voor hem was het eigenlijk vooral een opluchting. Vervolgens is hij bij een uitvaartonderneming gaan werken. Eerst alleen als drager, maar omdat hij zich overal tegenaan ging bemoeien en dat heel goed deed, lieten ze hem steeds meer andere dingen doen. Hij bloeide gewoon helemaal op. Dit was echt het werk dat bij hem paste. Inderdaad: het praten met de families over hun wensen, dat zo goed mogelijk organiseren, een uitvaart begeleiden. Het was echt prachtig om te zien dat mijn vader rond zijn pensioengerechtigde leeftijd een tweede carrière kreeg waar hij eindelijk echt in kon floreren. Hij is bij dat bedrijf pas twee jaar geleden 'afgezwaaid', op z'n 81ste (en heeft daar nog de plaatselijke krant mee gehaald).

Kortom, ik wens jou hetzelfde. :D . O+ .
Wauw, wat gaaf zeg! O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 11:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh BE wat tof! Ik ga voor je duimen, zeker omdat zo lang ik op fok rond hang ik weet dat dit is waar je hart ligt.

Als verzorgende in de verpleeghuis zorg, kom ik regelmatig in aanraking met familie en de dood. En het is telkens anders. Bij de een moet je heel statig zijn, aanwezig maar toch ook weer niet. En de ander pakt je vast, daar lach je mee over dingen die je met de cliënt hebt mee gemaakt en huil je samen. Zo uiteenlopend.
Als ik straks klaar ben met mijn opleiding zou ik wel de palliatieve zorg willen gaan doen. Totaal anders dan nu (zorg voor dementerende)
Oh, dat lijkt me inderdaad ook heel mooi werk! :Y
***
  dinsdag 13 maart 2018 @ 11:06:56 #28
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_177787209
Franny O+ Mooi verhaal van je vader. Tof dat hij dan op die leeftijd zijn roeping vond

@BE mij ook, op het laatst doen wij ook wel de palliatieve zorg, maar is toch anders. In een palliatief zorghuis komen ze echt voor dat laatste stukje, lijkt mij ontzettend mooi en bijzonder.
Ik ga binnenkort met een vriendin een keer meelopen, die doet dit maar dan via de thuiszorg
Be happy with the little things in life
pi_177788422
Whoep!! Succes BE!! Duim voor je.
Met een meidenkwartet
pi_177788492
Prachtig beroep, BE! Succes!

Mooi verhaal ook van je vader, franny!
pi_177789794
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vreemd is dat he. Mijn stagebegeleidster vertelde gisteren ook dat ze daar ook eens een gesprek over had met een verpleegkundige, die aangaf doden altijd wat vies te vinden. Waarop zei zij, dus als jij nu overlijdt ben je straks ook vies. 'Eh nee, ik natuurlijk niet'.
Het is wel wat gek gek, het ene moment verpleeg je iemand, het volgende is het een dode, wat is daar dan het verschil aan. Iemand koelt hooguit wat af in een uur, meer verschil is er dan niet. Maar toch snap ik het ook wel.

Wat mij gisteren trouwens opviel, en dat gaat ook mijn 'wat viel je op' in mijn stageverslag worden, ik vond het bij het verzorgen juist ongemakkelijker om te voelen dat (sommige delen van) de overleden nog warm aanvoelde dan degenen die helemaal al koud waren. Dat vond ik echt heel vreemd, daar had ik niet bij stil gestaan.
Ik vind het wel degelijk anders. De kleur van de huid wordt anders, de nagels, de overledene laat ontlasting lopen... Als ze al helemaal koud zijn, voelt de huid ook veel harder. Dat vond ik heel naar aanvoelen.

Ik vind het heel knap als je met zoveel passie dit werkt kunt doen. Je kan zoveel voor een familie betekenen, heel mooi! Ik duim mee!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 maart 2018 @ 13:15:25 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177790015
BE wat gaaf!! Ik hoop dat je gesprek goed gaat!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177790137
BE, wat tof zeg! Heel veel succes met de sollicitatie! Fijn als je je passie gevonden hebt en er ook wat mee kunt :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 13 maart 2018 @ 13:44:16 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177790562
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vind het wel degelijk anders. De kleur van de huid wordt anders, de nagels, de overledene laat ontlasting lopen... Als ze al helemaal koud zijn, voelt de huid ook veel harder. Dat vond ik heel naar aanvoelen.

Ik vind het heel knap als je met zoveel passie dit werkt kunt doen. Je kan zoveel voor een familie betekenen, heel mooi! Ik duim mee!
Tuurlijk, dat van die kleur en temperatuur is zeker zo. Maar dat van die ontlasting is vaak niet eens zo. Ik heb bijvoorbeeld gisteren vier overledenen verzorgd en bij geen ervan heb ik ontlasting of urine gezien. Alleen bij eentje nog het kleine beetje urine wat er uit kwam bij het verwijderen van een katheter. Als de sluitspieren dicht zijn bij het overlijden, en het is een normaal en rustig overlijden, dan is er geen enkele reden voor die sluitspieren om weer open te gaan staan.
Dat is waarom ik dit verzorgen zelf een prettiger idee vindt dan bijvoorbeeld een levende zieke, omdat je daar veel vaker geconfronteerd wordt met uitwerpselen etc. Daar zou ik persoonlijk weer veel meer moeite mee hebben en daar heb ik dan weer enorm veel bewondering voor. :Y :@
***
  dinsdag 13 maart 2018 @ 13:50:08 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177790708
Tx trws allen! *;

En ik probeer niet al te evangelisch te zijn, maar ik merk dat er nog zo veel misverstanden bestaan omtrent overlijden en dode mensen. Niet gek ook, zo heel vaak heeft een mens er niet mee te maken in zijn directe omgeving, maar het is zo zonde. Het zou een heel minder eng en vreemd kunnen zijn voor veel mensen. Wat dan weer bij draagt aan een start van een goede rouwverwerking.
***
pi_177791616
Mijn moeder heeft destijds geholpen met aankleden van mijn oma.
Ik heb mijn oma heel vaak aangeraakt. Op een gegeven moment voelden we alleen nog botten bij haar bekken. Haar buik was weg.

Mijn schoonmoeder en schoonvader heb ik niet meer gezien na hun overlijden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 14:32:25 #37
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177791746
Topictitel doet wel een beetje vreemd aan inmiddels
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177792151
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat van die kleur en temperatuur is zeker zo. Maar dat van die ontlasting is vaak niet eens zo. Ik heb bijvoorbeeld gisteren vier overledenen verzorgd en bij geen ervan heb ik ontlasting of urine gezien. Alleen bij eentje nog het kleine beetje urine wat er uit kwam bij het verwijderen van een katheter. Als de sluitspieren dicht zijn bij het overlijden, en het is een normaal en rustig overlijden, dan is er geen enkele reden voor die sluitspieren om weer open te gaan staan.
Dat is waarom ik dit verzorgen zelf een prettiger idee vindt dan bijvoorbeeld een levende zieke, omdat je daar veel vaker geconfronteerd wordt met uitwerpselen etc. Daar zou ik persoonlijk weer veel meer moeite mee hebben en daar heb ik dan weer enorm veel bewondering voor. :Y :@
Ik spreek dan ook alleen uit eigen ervaring. Misschien net pech gehad dan ;).

Zelf vind ik overledenen niet per se eng of vies, maar ik vond degenen die ik heb gezien wel echt veranderd ten opzichte van levend. Maar bij onbekenden heb je die vergelijking natuurlijk ook niet, dat is alweer heel anders.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 maart 2018 @ 14:55:24 #39
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_177792450
BE Whoop whoop zolang ik al hier rondhang en dat is langggg inmiddels heb je het hier al over en ik wens je alle succes toe donderdag en het klinkt echt als iets moois en bijpassends voor je.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:14:01 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177792981
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 14:32 schreef Lemijn het volgende:
Topictitel doet wel een beetje vreemd aan inmiddels
:D.

Ik vind het knap hoor, als je dat kan, zo met doden omgaan. Ik vind de dood echt heel fascinerend, maar ben er ook heel erg bang van en vind dode mensen eng. Mocht ik ooit wakker worden naast mijn overleden partner, weet ik ook niet hoe ik zou reageren.

Voor de mensen hier die er (regelmatig) beroepsmatig mee te maken krijgen, kijk je daardoor zelf ook anders aan tegen de dood? Als in, je eigen dood?

Er is trouwens één moment geweest dat ik niet bang was voor de dood, en dat was na mijn eerste bevalling. Helaas was dat niet blijvend :'). Herkenbaar voor anderen hier?
KuikenGuppy
pi_177793491
BE ik ga voor je duimen!
pi_177793765
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 14:32 schreef Lemijn het volgende:
Topictitel doet wel een beetje vreemd aan inmiddels
Hah ik kwam hier wegens de topic titel. :D
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:47:46 #43
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177793807
Ik was na mijn bevalling juist banger voor de dood. Voor mijn eigen dood omdat ik dan mijn baby zou moeten achterlaten. Of voor zijn dood, omdat logische reden.

Ik denk dat ik door mijn beroep wel de variatie ken van ziekte en dood en hoe verschillend mensen daarmee omgaan. Dus ik zal dat beter kunnen begrijpen bij mezelf of mijn naasten. En het plastische van een dood lichaam ken ik. Maar nee hoor, mijn eigen dood vind ik nog steeds een heel onaantrekkelijk idee.

Over wakker worden naast je overleden partner: ik hoor nooit terug dat iemand dat eng vond. Zeker niet als je ouder bent. Dan leeft je denk ik bewuster met de gedachte dat je allebei dood kan gaan, en heb je ook al vaak gedacht dat dat een mooie manier zou zijn. Ik zie meestal dat mensen hun partner heel makkelijk blijven aanraken en bijvoorbeeld nog eens lekker een dekentje recht trekken of zo.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:52:17 #44
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177793935
Oh het is ook niet zo dat ik dood wilde (of wil), verre van, maar ik voelde me ineens heel erg onderdeel van "de gang der natuur" en aangezien dood ook gewoon iets is wat daar in past, kon ik het ineens plaatsen/begrijpen en hoefde ik er niet meer bang voor te zijn. Ben er intussen wel weer bang voor overigens, het was dus niks blijvends.
KuikenGuppy
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:03:27 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177794155
Ik denk dat ik ook knap in paniek zou zijn als ik wakker zou worden naast mijn overleden man. Maar puur omdat ik dat nooit zou verwachten en de gedachte ‘hoe nu verder’, maar niet vanwege zijn dode lichaam an sich.

Mijn eigen dood... daar ben ik op zich nooit bang voor geweest, ik geloof namelijk dat op dat moment alles gewoon op houdt, dus niks om bang voor te zijn of naar uit te kijken, gewoon klaar.
Ik heb wel heel goed nagedacht inmiddels over wat ik bijvoorbeeld bij mijn uitvaart zou willen. Maar ik hoop ook echt dat dat nog heel lang gaat duren.

Toch is het ook niet zo dat ik persé een superbijzondere uitvaart zou willen trouwens, ondanks dat ik nu veel opties heb gehoord etc.
***
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:06:19 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177794190
Nah, maar als je allebei 70+ bent dan weet je dat het kan gebeuren toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:31:47 #47
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_177794795
Ik ben niet bang voor de dood, nooit geweest volgens mij. Opgroeidende met een zieke vader was praten over de dood heel realistisch ofzo, het hoort er bij. Eerste aanraking met een dood persoon was op mijn 4e toen mijn overgroot oma stierf, ze lag er bij alsof ze sliep. Ik mocht haar ook aanraken en zo.
Toen mijn schoonmoeder stierf heb ik haar samen met mijn schoonzus verzorgd, dat was het mooiste, intenste maar ook heel grappig geweest. Het laatste wat ik voor haar kon doen. Ze lag er ook mooi bij, ook alsof ze sliep.

Zo hebben mijn man en ik ook al vaak besproken wat we zouden willen als een van ons zou sterven. Kist, bloemen, muziek, vooral geen crematie maar begraven worden, dat soort dingen. Zeker naar het overlijden van mijn schoonmoeder (die plotseling stierf) besefte we ons dat het leven ineens onverwachts voorbij kan zijn. Ik denk wel dat naarmate je ouder word je ook steeds meer beseft dat het eindig is het leven.

Waar ik wel soms moeite mee heb als kinderen of mensen die nog midden in het leven staan sterven, dan kijk ik op mijn werk waar sommige cliënten echt hun tijd uitzitten tot dat het leven ophoud. Dan vind ik het leven uitermate oneerlijk, zeker overlijden net in bekende kring heeft plaats gevonden
Be happy with the little things in life
pi_177794954
Ik ben er erg bang voor. Maar meer bang voor ziekte, ongelukken en vliegrampen enzo.

Na het overlijden van mn ouders heb ik een soort ramp-angst ontwikkeld. Vliegangst bv en voor kanker. Zo erg dat ik bij bv opgezette klieren met verkoudheid gelijk rampscenarios voor me zie. Heel naar. Maargoed. Ook niet heel vreemd.
pi_177794984
BE, heel veel succes met solliciteren, ik ga voor je duimen!
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:51:00 #50
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_177795284
Wat leuk BE, succes!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:52:02 #51
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177795309
Gaaf BE! Heel veel succes! Ik hoop dat je je enthousiasme kan overbrengen aan die mensen, als dat lukt krijg je de baan vast :) O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177797593
Van de was naar de dood. Mooi hoe onderwerpen elkaar hier afwisselen O+

Ook ik ga voor je duimen, BE!

Als ik denk aan de dood denk ik vooral aan de praktische consequenties :@ Alleen overblijven, hoe regel je dan alles, hoe zou ik reageren op het verdriet, enz.
pi_177798419
Succes met je sollicitatie BE! Lijkt me een superbijzondere baan!
pi_177799914
Ik wil even helemaal niet aan dood denken.. vandaag slecht nieuws gesprek gehad.. het is 1 voor 12 voor mijn paps ;(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 20:05:55 #55
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177799950
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:04 schreef Vicky het volgende:
Ik wil even helemaal niet aan dood denken.. vandaag slecht nieuws gesprek gehad.. het is 1 voor 12 voor mijn paps ;(
Ach Vicky :'(
Sterkte :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_177800031
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:04 schreef Vicky het volgende:
Ik wil even helemaal niet aan dood denken.. vandaag slecht nieuws gesprek gehad.. het is 1 voor 12 voor mijn paps ;(
Och jeetje, heel veel sterkte :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 13 maart 2018 @ 20:30:12 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177800567
Oh shit Vicky... jullie krijgen het ook flink voor de kiezen zeg... -O- Heel veel sterkte. :*
***
pi_177800619
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit Vicky... jullie krijgen het ook flink voor de kiezen zeg... -O- Heel veel sterkte. :*
hou op schei uit..

Dank!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_177800801
Sterkte vicky
pi_177800942
Wat naar Vicky. ;( Sterkte :*
  dinsdag 13 maart 2018 @ 20:43:20 #61
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_177800983
Sterkte Vicky :*
Be happy with the little things in life
pi_177801004
Oh Vicky wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte! :*
pi_177801217
sterkte vicky ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_177801687
Och Vicky, vreselijk.
Veel sterkte voor jullie x
Met een meidenkwartet
  dinsdag 13 maart 2018 @ 21:52:40 #65
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177803443
Sterkte Vicky :*
  dinsdag 13 maart 2018 @ 22:05:40 #66
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_177803881
Vicky sterkte voor jullie allemaal.
If you can dream it, you can do it...
pi_177805062
Net het programma van Beau gekeken op RTL. Toevallig toepasselijk nu. Wat heftig, maar ook heel mooi. Ik zou het werk zelf geloof ik niet kunnen doen, zoveel respect voor mensen die het wel doen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_177805137
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Tx trws allen! *;

En ik probeer niet al te evangelisch te zijn, maar ik merk dat er nog zo veel misverstanden bestaan omtrent overlijden en dode mensen. Niet gek ook, zo heel vaak heeft een mens er niet mee te maken in zijn directe omgeving, maar het is zo zonde. Het zou een heel minder eng en vreemd kunnen zijn voor veel mensen. Wat dan weer bij draagt aan een start van een goede rouwverwerking.
^O^
Leuk om te lezen :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_177805250
Sterkte Vicky.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 13 maart 2018 @ 22:48:19 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177805530
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 22:35 schreef LeSage het volgende:
Net het programma van Beau gekeken op RTL. Toevallig toepasselijk nu. Wat heftig, maar ook heel mooi. Ik zou het werk zelf geloof ik niet kunnen doen, zoveel respect voor mensen die het wel doen.
Is dat Beaufort?
(Ik kijk zelden ‘echte’ tv dus mis daar vaak van alles. :@ )
***
  dinsdag 13 maart 2018 @ 23:13:42 #71
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_177806211
Beau inside (zoiets) maar erg mooie aflevering vanavond met een traantje.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 13 maart 2018 @ 23:19:38 #72
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_177806349
Wat rot Vicky, veel sterkte gewenst!

Ik heb al zolang geen tv meer gekeken dat ik me niet meer kan herinneren wanneer het voor het laatst was. Voor mn verhuizing, schat ik :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_177806473
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 22:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Is dat Beaufort?
(Ik kijk zelden ‘echte’ tv dus mis daar vaak van alles. :@ )
Beau five days inside. Inderdaad een traantje weg moeten pinken.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 14 maart 2018 @ 06:08:15 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177809418
Wat een mooi programma, bedankt voor de tip LeSage. Ik heb net een stuk gekeken. Later verder.
Heel verdrietig, die man met die jonge kinderen, wat schrijnend... ;(

Maar wel mooi om eens een inkijkje in zo’n instuut te krijgen. Ik heb ook wel overwogen om daar vrijwilligerswerk te gaan doen, maar met mijn huidige werk is het niet te combineren.
***
  woensdag 14 maart 2018 @ 09:30:20 #75
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177810930
Wat erg, sterkte, Vicky!
in de haak.
  woensdag 14 maart 2018 @ 18:05:38 #76
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177820730
Ik hoorde vandaag dat het zoontje van die man bij ons op school heeft gezeten.
Ik moet het programma nog terugkijken
pi_177820959
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vreemd is dat he. Mijn stagebegeleidster vertelde gisteren ook dat ze daar ook eens een gesprek over had met een verpleegkundige, die aangaf doden altijd wat vies te vinden. Waarop zei zij, dus als jij nu overlijdt ben je straks ook vies. 'Eh nee, ik natuurlijk niet'.
Het is wel wat gek gek, het ene moment verpleeg je iemand, het volgende is het een dode, wat is daar dan het verschil aan. Iemand koelt hooguit wat af in een uur, meer verschil is er dan niet. Maar toch snap ik het ook wel.

Wat mij gisteren trouwens opviel, en dat gaat ook mijn 'wat viel je op' in mijn stageverslag worden, ik vond het bij het verzorgen juist ongemakkelijker om te voelen dat (sommige delen van) de overleden nog warm aanvoelde dan degenen die helemaal al koud waren. Dat vond ik echt heel vreemd, daar had ik niet bij stil gestaan.
Toen mijn vader in november overleed, had de schouwarts zijn deken nog tot onder zijn neus omhoog getrokken omdat ze wist dat mijn moeder hem wilde helpen verzorgen. Ze gaf achteraf aan dat ze wist dat dat prettiger was voor de familie. Ik kan me voorstellen dat het voor een "vakverzorger" juist prettiger kan zijn als iemand koel is, dat je dan meer afstand voelt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 14 maart 2018 @ 18:19:26 #78
11682 Moonah
Jolie femme
pi_177820964
Ach Vicky, wat verdrietig... :*

En BE, hoe ging het vandaag? Ik duim heel hard voor je!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_177820990
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:04 schreef Vicky het volgende:
Ik wil even helemaal niet aan dood denken.. vandaag slecht nieuws gesprek gehad.. het is 1 voor 12 voor mijn paps ;(
Jeetje.... heel veel sterkte... dat die laatste minuut nog maar even mag duren.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 14 maart 2018 @ 18:58:35 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177821594
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 18:19 schreef McLaura het volgende:

[..]

Toen mijn vader in november overleed, had de schouwarts zijn deken nog tot onder zijn neus omhoog getrokken omdat ze wist dat mijn moeder hem wilde helpen verzorgen. Ze gaf achteraf aan dat ze wist dat dat prettiger was voor de familie. Ik kan me voorstellen dat het voor een "vakverzorger" juist prettiger kan zijn als iemand koel is, dat je dan meer afstand voelt.
Oh ja, dat is wel handig inderdaad ja. Voor de familie zal dat veel fijner voelen ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 18:19 schreef Moonah het volgende:
Ach Vicky, wat verdrietig... :*

En BE, hoe ging het vandaag? Ik duim heel hard voor je!
Vandaag was de tweede dag stage. Superinteressant weer. :Y Ik heb een verzorging gedaan in het ziekenhuis waar de familie bij was, dat is toch ook weer een heel andere ervaring dan gewoon samen met een collega in het mortuarium.

Morgenmiddag is de sollicitatie. Maar goed ook, ik was vanmorgen om 5 uur wakker dus ik zit te stuiteren van de slaap ondertussen. Eerst dus nog maar even een nachtje goed slapen.

Sowieso tol ik een beetje op mijn benen, mijn lieftallige echtgenoot werd afgelopen vrijdag, toen ik in Athene zat voor mijn werk, aangereden door een vrachtwagen, terwijl hij aan het fietsen was.
Vrachtwagen draaide de weg op om zeg maar in dezelfde richting als F. te gaan rijden, maar haakte daarbij met zijn trailer achter zijn fiets en trok hem zo mee. :X :X :X
Ik denk dat hij minstens 1000 engeltjes op zijn schouders moet hebben gehad, want hij heeft alleen maar een een gebroken sleutelbeen en een berg blauwe plekken.
Maar dat betekent wel dat hij dus nu even helemaal niks kan doen en dat ik dus tussen alle gebruikelijke bedrijven en twee stage dagen door ook het huishouden en alles op me moet nemen.
Uiteraard doe ik dat met liefde, maar ik voel me ondertussen wel een beetje 8)7 omdat het op mijn werk ook nog eens achterlijk druk is. (Wat ik dus maandagavond en ook vanavond zit te doen om in te halen wat ik overdag niet kon doen.) En O volgt op dinsdag een training in Antwerpen, dus dat heb ik ook nog even op en neer gedaan gisteren. Hierna nog twee keer. :s)

F. wordt vrijdag geopereerd, dan maken ze het sleutelbeen met een plaatje vast en dan zou hij snel daarna weer iig minder pijn moeten hebben en daardoor iets mobieler. Komt goed uit, want woensdag moet ik naar Barcelona voor 3 dagen. 8)7

Dusss... never a dull moment zeg maar. :D
***
  woensdag 14 maart 2018 @ 19:16:22 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177821940
Darn BE :X

Vicky, heel veel sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177821989
Hij heeft al meerdere engeltjes gehad. ;)

Ik ga heel hard duimen morgen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_177822287
Vicky. Sterkte :*

Be. Ik ga duimen voor je.
En wat een schrik zeg. Dat ongeluk. :*
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 maart 2018 @ 19:35:33 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_177822338
Vicky :*

En BEtje, heel veel succes morgen! En met het redderen allemaal ook!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_177822631
Wat een vooruitzicht, BE.

Sterkte, Vicky.

Voelt heel stom zo na deze onderwerpen, maar ik wil toch even klagen. Ik had liever mijn oude keuken gehouden dan de chaos die de verbouwing nu geeft :(. De helft van de stroom beneden doet het nu niet, dus er ligt een verlengsnoer dwars door de kamer voor mijn koelkast en ik moest de magnetron in de gang zetten om mijn eten op te kunnen warmen. Want mijn kookplaat heeft vandaag ook geen stroom. Zucht.
pi_177822653
Oh bah wat balen Hupje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 14 maart 2018 @ 19:52:15 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177822667
Oh, daar zou ik ook heel chagrijnig van kunnen worden Hupje. :Y Het wordt straks vast prachtig, maar dit is echt even doorbijten. :*

quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:18 schreef Vicky het volgende:
Hij heeft al meerdere engeltjes gehad. ;)

Ik ga heel hard duimen morgen.
Uhuh, ik zei dat hij maar moest gaan dammen en badmintonnen ipv motor, duiken (meermaals) en nu fietsen. ;)

Tx voor alle support ladies! :* *;
***
pi_177823668
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, daar zou ik ook heel chagrijnig van kunnen worden Hupje. :Y Het wordt straks vast prachtig, maar dit is echt even doorbijten. :*

[..]

Uhuh, ik zei dat hij maar moest gaan dammen en badmintonnen ipv motor, duiken (meermaals) en nu fietsen. ;)

Ja zoiets.. 😂😂
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 14 maart 2018 @ 20:44:07 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177823854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:50 schreef Hupje het volgende:
Wat een vooruitzicht, BE.

Sterkte, Vicky.

Voelt heel stom zo na deze onderwerpen, maar ik wil toch even klagen. Ik had liever mijn oude keuken gehouden dan de chaos die de verbouwing nu geeft :(. De helft van de stroom beneden doet het nu niet, dus er ligt een verlengsnoer dwars door de kamer voor mijn koelkast en ik moest de magnetron in de gang zetten om mijn eten op te kunnen warmen. Want mijn kookplaat heeft vandaag ook geen stroom. Zucht.
Vervelend, hoewel ik heel pragmatisch chinees zou halen of naar de Mac zou gaan in zo'n geval O-)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177824062
Vicky, sterkte!

BE, succes met de sollicitatie. Wat een drukte als je alle ballen in de lucht moet houden, gelukkig dat F er redelijk goed vanaf is gekomen.

Soms komen alle dingen tegelijk...
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 14 maart 2018 @ 21:18:59 #91
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_177824812
Vicky wat een klote nieuws :( Veel sterkte in de tijd die jullie rest. Hopelijk is dat nog lang.

BE :o wat een drukte momenteel bij jullie. Heel veel succes morgen!

Hupje, ik sluit me aan bij Leandra. Maak het jezelf gemakkelijk in zulke tijden ;)

Hadden we het laatst over sokken hier. Mijn kind besloot me te helpen niet meer ze bij elkaar te hoeven zoeken bij de was vouwen. Al twee wekenlang ELKE dag is het paar dat hij aan heeft stuk. Tenen en schoenen gecheckt maar het lijkt er op dat ze allemaal spontaan nu tegelijk doorslijten.
Moest ik potdorie net toch doordeweeks een was aanzetten omdat hij nauwelijks meer hele sokken heeft :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_177824922
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vervelend, hoewel ik heel pragmatisch chinees zou halen of naar de Mac zou gaan in zo'n geval O-)
Gisteren hadden we inderdaad supermarkt bami en vrijdag gaan we uit eten. Daarom dacht ik vandaag toch iets 'gezonds' op te warmen uit de diepvries. Dit hele gedoe duurt nog zeven weken. Iets te lang voor peuter om te leven op afhaal :P
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2018 @ 21:36:55 #93
240917 Mula
pi_177825261
Vicky :*
  woensdag 14 maart 2018 @ 22:06:12 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177826001
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:23 schreef Hupje het volgende:

[..]

Gisteren hadden we inderdaad supermarkt bami en vrijdag gaan we uit eten. Daarom dacht ik vandaag toch iets 'gezonds' op te warmen uit de diepvries. Dit hele gedoe duurt nog zeven weken. Iets te lang voor peuter om te leven op afhaal :P
7 weken is idd een beetje lang :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 maart 2018 @ 22:15:49 #95
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_177826302
Vicky :* verdorie toch..


Be wat gaaf dat je dit nu doet. Je wilde het zo lang al. Heel veel succes:*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_177826343
Lurker hier..

Vicky, sterkte! Wat een rotnieuws..

Hupje, is het een optie voor je om bij een vriendin of zo in het weekend een keer wat vooruit te koken wat je dan thuis kan invriezen en 's avonds wat kan opwarmen? Dan kan je toch wat gezonds eten af en toe :). Moet je nog steeds wel de magnetron in de gang zetten, maar dan hoef je iig niet elke dag je kookplaat te hebben ;) .

BE, heel veel succes morgen bij je sollicitatie! De passie springt van het scherm af als je erover schrijft.
pi_177831242
Hupje, 7 weken... dat is lang.
Succes!
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:55:18 #98
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177832900
Hup, wat lang zeg, succes ermee. Hopelijk is je nieuwe keuken het straks allemaal heel erg waard.

BE, wat schrikken, en dat terwijl je zo ver weg zit. Succes vandaag en met alle drukte. X

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 15-03-2018 10:14:50 ]
in de haak.
pi_177833137
7 weken, wat lang!
We hebben hier de keuken zelf gedaan. 's avonds alles eruit gesloopt na etenstijd. De dag erna om 5 uur stonden de kastjes, met aanrecht en fornuis weer op hun plek.. De vorige keuken in het oude huis heeft 3 dagen gekost, vanwege nogal slechte ondergrond. Toen hebben we met 2 campingbrandertjes buiten gekookt..
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:12:37 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177833205
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:55 schreef trui het volgende:
Hup, wat lang zeg, succes ermee. Hopelijk is je nieuwe keuken het straks allemaal heel erg waard.
BE, wat schrikken, en dat terwijl je zo ver weg zit. Succes vandaag en met alle drukte. X
Lief Truike, mijn eigen naam! :o :X Mag hij weg? O-)
***
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:15:03 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_177833241
Check.
disclaimer
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:46:46 #102
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177833752
oh sorry sorry!! :@ XXX

[ Bericht 71% gewijzigd door trui op 15-03-2018 12:36:38 ]
in de haak.
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:15:56 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177834346
*; Tx SQ! :*
***
pi_177838381
Ik duim voor BE, hoe laat mag/mocht je?

De planning is ook ruim genomen (en dat is nodig ook, er komen steeds onaangename verrassingen van de vorige bewoners naar boven), maar we moesten bijv helemaal tot de riolering uitgraven. En een pui eruit, enz. Dus ook wel wat meer dan alleen de keuken an sich vervangen.
Ooit ben ik er vast blij mee.
Vooruit koken heb ik gedaan, ik kook 1 a 2 dagen per week nu. De rest is magnetron of ergens anders. Dat scheelt wel.
  donderdag 15 maart 2018 @ 15:00:57 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177838655
Het gesprek was om 13.30.
Morgen hoor ik of ik door mag naar de volgende ronde.

Even 24u nagelbijten dus. :X
***
  donderdag 15 maart 2018 @ 16:59:29 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_177841560
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Het gesprek was om 13.30.
Morgen hoor ik of ik door mag naar de volgende ronde.

Even 24u nagelbijten dus. :X
^O^ ^O^ ^O^
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 15 maart 2018 @ 17:19:13 #107
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177842061
Hoe ging 't gesprek, vond je? Spannend hoor!

En 't klinkt inderdaad behoorlijk drastisch, Hupje. Lastig als je er tegelijkertijd ook nog moet wonen he. Fijn dat je af en toe even elders kan koken.
in de haak.
  donderdag 15 maart 2018 @ 17:44:40 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177842668
Ik dacht dat het wel goed ging, maar nu ga ik aan alles twijfelen. :P -O-
Pfff, wat een stress dit zeg... :X :D
***
pi_177843980
Blijf voor je duimen BE! Je gaat voor wat je echt wil. Ben er van overtuigd dat het dan lukt. Links of rechtsom.
En wat schrikken zeg dat ongeluk.

Mijn man komt morgen avond terug thuis na 2,5 week. Heb een oppas voor zaterdagavond. Veel bij te praten. En kinderen zijn 4 weken vrij. Lekker wat vakantie uitstapjes op het programma. Zin in!
Met een meidenkwartet
  donderdag 15 maart 2018 @ 20:06:56 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177845671
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht dat het wel goed ging, maar nu ga ik aan alles twijfelen. :P -O-
Pfff, wat een stress dit zeg... :X :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177846075
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht dat het wel goed ging, maar nu ga ik aan alles twijfelen. :P -O-
Pfff, wat een stress dit zeg... :X :D
Oeh. Ik duim wel even mee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177846294
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 15 maart 2018 @ 20:30:15 #113
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177846334
;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177846374
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:30 schreef pinquit het volgende:
;(
Ik werd er wel een beetje misselijk van ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177846378
Wat naar tico
pi_177846479
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat naar tico
Onwerkelijk. Sneu voor de kinderen is het, die zijn wel een beetje van de rel ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 15 maart 2018 @ 20:37:29 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177846498
Oh Tico... ;( Wat gruwelijk...
***
  donderdag 15 maart 2018 @ 20:39:47 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177846564
quote:
Verschrikkelijk :-(
pi_177846795
Voor kinderen heel onwerkelijk idd.
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:18:07 #120
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177847708
Oh Ticootje, ik word er echt een beetje naar van. Wat een drama :{
Sterkte voor Bram en jullie.

Brighteyes, ik duim met je mee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:24:25 #121
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_177847883
Oh bah tico, dat is heftig nieuws zeg. Sterkte voor jullie :*

BE mijn duimen draaien ^O^
Be happy with the little things in life
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:29:37 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177848074
Ah verdomme Tico :'( :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177848335
Wat vreselijk Tico ;(
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:49:43 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_177848764
Jeetje tico ;(
disclaimer
pi_177848867
Kinderen hebben ook wel de lompste uitspraken in dit soort situaties. Bram stapt thuis uit de auto: “nou het is maar goed dat ik niet dood ben he?”
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177848892
Brrr Tico wat afschuwelijk. ;(

BE fingers crossed dat het is gelukt! Je praat er met zoveel liefde en passie over, dat het bijna niet anders kan dan dat het lukt. :*
  donderdag 15 maart 2018 @ 22:58:28 #127
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_177851177
Tico wat afschuwelijk! En ik moest wel lachen om zn opmerking :')
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 10:10:11 #128
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_177858218
Brrr Tico wat naar...

BE de duimen draaien voor je. Het moet gewoon wel lukken de passie heb je al jaren.
If you can dream it, you can do it...
  vrijdag 16 maart 2018 @ 11:24:11 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_177859612
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
Brrr Tico wat afschuwelijk. ;(

BE fingers crossed dat het is gelukt! Je praat er met zoveel liefde en passie over, dat het bijna niet anders kan dan dat het lukt. :*
Dit dus.
pi_177860235
Och jee Tico.. wat erg!!

BE, weet je al wat?? *duimt zich de blaren op de handen*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 11:56:04 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177860295
Nope... ik zit hier met serieuze buikpijn, kan me totaal niet concentreren, moet eigenlijk werken, ik word echt helemaal gek. :o :@ Wat een stress, echt niet normaal... :o

Wel kreeg ik net een telefoontje van 'anoniem' dat de operatie van F. geslaagd is, dat de boel weer vast zit en hij op de uitslaapkamer ligt. Heel fijn nieuws natuurlijk, zeker, want ook daar zat ik wat over in, maar dat waren wel weer een paar grijze haren erbij zeg maar. :D :X
***
  vrijdag 16 maart 2018 @ 11:58:48 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177860372
Dat is iig al goed nieuws!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177860590
Dat is alvast het 1e goede nieuws!!

Dan blijven we duimen voor het 2e goede nieuws.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 12:33:01 #134
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_177860967
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
Nope... ik zit hier met serieuze buikpijn, kan me totaal niet concentreren, moet eigenlijk werken, ik word echt helemaal gek. :o :@ Wat een stress, echt niet normaal... :o

Wel kreeg ik net een telefoontje van 'anoniem' dat de operatie van F. geslaagd is, dat de boel weer vast zit en hij op de uitslaapkamer ligt. Heel fijn nieuws natuurlijk, zeker, want ook daar zat ik wat over in, maar dat waren wel weer een paar grijze haren erbij zeg maar. :D :X
Ook fijn! Nu de rest nog :-)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_177861140
Be sterkte met wachten. Maar fijn dat de operatie van F goed gegaan is.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 14:28:35 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177863231
Nope, niet door... ze hebben gekozen voor kandidaten met (meer) ervaring...
***
pi_177863323
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, niet door... ze hebben gekozen voor kandidaten met (meer) ervaring...
:(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_177863327
Ahhh flut BE, wat jammer ;( :*
Make your own kind of music.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 14:33:31 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177863334
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, niet door... ze hebben gekozen voor kandidaten met (meer) ervaring...
Geen idee waar het over gaat, maar toch :*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 16 maart 2018 @ 14:36:37 #140
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_177863399
BE mooi stom :(
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 16 maart 2018 @ 14:37:30 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177863418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 14:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Geen idee waar het over gaat, maar toch :*.
Oi! Ouwer lurkert! *; Jij was een van degenen die ik ging contacten als het wel gelukt was, ik heb gesollicteerd op de functie voor uitvaartverzorger, ik ging iets tegen je zeggen dat ik vanaf nu altijd het excuus van 'dan kan ik niet, ik heb een begrafenis' zou hebben bij meets. ;)
***
  vrijdag 16 maart 2018 @ 14:38:13 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177863442
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 14:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oi! Ouwer lurkert! *; Jij was een van degenen die ik ging contacten als het wel gelukt was, ik heb gesollicteerd op de functie voor uitvaartverzorger, ik ging iets tegen je zeggen dat ik vanaf nu altijd het excuus van 'dan kan ik niet, ik heb een begrafenis' zou hebben bij meets. ;)
Oh ja :D dat was ik allang alweer vergeten :P.

Nou ja, er gaan genoeg mensen dood, komt vast nog wel een keer voorbij ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 16 maart 2018 @ 14:40:10 #143
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177863487
BE, wat ontzettend jammer zeg. :{

Ticootje, wat verschrikkelijk... :'(
in de haak.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 14:41:11 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177863509
Jammer BE.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 14:50:05 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177863706
Zonde, ik denk vooral een gemiste kans voor hen trouwens, maar goed, het is voorlopig een booming business, dus dat komt nog wel ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 maart 2018 @ 15:05:50 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177864030
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 14:50 schreef Leandra het volgende:
Zonde, ik denk vooral een gemiste kans voor hen trouwens
Nou, dit!
Erg jammer, BE.
KuikenGuppy
  vrijdag 16 maart 2018 @ 15:06:46 #147
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177864055
Balen BE!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177864572
Vet balen BE!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_177865211
Wat jammer be. Vooral voor hun ze weten niet wie ze hebben afgewezen
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:37:36 #150
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_177865840
Wat jammer BE, balen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 17:53:00 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177867278
Tx lieverds! *;
***
  vrijdag 16 maart 2018 @ 18:39:56 #152
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177868100
Jammer inderdaad! Hopelijk snel weer zo'n kans. Fijn dat de operatie wel gewoon goed ging, daar is wachten op een tweede kans een stuk minder aantrekkelijk.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177870351
BE, wat jammer!
Fijn dat de operatie goed is gegaan!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_177870524
Tico. Wat vreselijk. Wat is het dan ineens dichtbjj.

Be. Balen zeg. :*
pi_177872716
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, niet door... ze hebben gekozen voor kandidaten met (meer) ervaring...
Doodzonde. }:|

Maar even serieus, ze weten niet wat ze laten lopen. Juist mensen die op latere leeftijd nog hun droom achterna gaan hebben een enorme drive om het te laten slagen (ook even naar mezelf kijkende). Ervaring zegt lang niet alles, erg jammer dat ze daar niet doorheen hebben kunnen/willen kijken. :*
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:23:56 #156
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_177877060
Wat jammer BE! -O-
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:24:33 #157
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_177877069
Wat zonde BE!

Hadden ze een gat waardoor ze direct inzetbare mensen nodig hadden? Helaas is dat ook nog wel eens een reden om niet een perfect gedreven iemand in te zetten.

Ik denk dan wel altijd als ze die reden kiezen dat het toch geen goede match zou zijn geweest. Dan hadden ze ook niet de tijd (kunnen) nemen om jou te geven wat je nodig hebt en verdient om je het vak compleet eigen te maken.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:30:15 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177877108
Ik weet het niet. Wel werd ik overvallen door vragen als ‘wat heb jij je collega’s te bieden’, nu heb ik daar inmiddels een heel mooi antwoord op geformuleerd met dingen als enthousiast, leergierig en behulpzaam, maar donderdag kwam dat er nog niet zo vlot uit.
Nadeel van 20 jaar niet solliciteren.

Nou ja goed, ik baal als een stekker, ook omdat ik echt weg wil waar ik nu zit. Daardoor functioneer ik niet meer goed en daar baal ik ook weer van.

Even flink slikken en weer door gaan maar...
***
  zaterdag 17 maart 2018 @ 08:47:02 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177877246
Dat soort vragen zijn dan ook van die BS-vragen, als ze van je vlotte BS-antwoord laten afhangen of je het wel of niet wordt moeten ze een verkoper vertegenwoordiger consultant zoeken, die vertellen je vooral wat je wilt horen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:11:38 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177877453
True. Maar goed, het is echt een populair vak, elk jaar doen er 72 mensen de opleiding die ik doe en dan zijn er nog 2 andere opleidingen.

Daarnaast wilde ik hem graag afmaken, en kan dus niet op vrijdag ingeroosterd worden. Dan zijn kandidaten die al klaar zijn natuurlijk ook aantrekkelijker.

Het is gewoon kut en jammer. Ik verheugde me er ook zo op O te kunnen zeggen dat ik dit jaar toch thuis zou zijn op zijn verjaardag. -O-
(Vorig jaar was ik er ook al niet en als ik niks anders vind dit jaar en de komende twee jaar ook niet.
***
pi_177877780
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, niet door... ze hebben gekozen voor kandidaten met (meer) ervaring...
En zo ontnemen ze jou de kans op meer ervaring. Waardeloos.

Ik ga zo op excursie naar de TBSkliniek. Als ik de komende jaren niet hier verschijn, kunnen kaartjes en andere steunbetuigingen naar de van Mesdagkliniek. En taart. Met zaag graag.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:00:13 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177878106
Oh, dat is ook boeiend! Have fun!

(En ja, dat van die ervaring dacht ik dus ook.)
***
pi_177888284
Hey BE,

Ik vind het bewonderenswaardig om je droom na te jagen en ik persoonlijk krijg er wel een boost van.
Ik werk al 18 jaar bij dezelfde werkgever en de gedachte dat ik er nog 20 jaar moet werken beangstigt me.Ik kan de motivatie die ik altijd had ook niet meer vinden (ben al even terug na een burn-out).
Ik, als kostwinner van een groot gezin, kan me financieel niet veel veroorloven op dat gebied maar jouw verhalen sterkt me wel en zet me zeker weer aan het denken.

Om op jouw droom terug te komen; Ik ben een van de (vele) mensen die bang is voor de dood. Niet mijn eigen maar die van de mensen om me heen maakt me gek. Altijd al gehad, als klein kind al.
Ik weet dat het bij het leven hoort maar ik kan er helemaal niets mee. Ik vind het een vreselijk iets.
Ik zou echt baat hebben met mensen zoals jij in dat vak.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 18:21:31 #164
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177888397
BE, ik kan me je gevoel van echt iets anders willen ook goed begrijpen. Ik vind het echt heel jammer dat het nu nog niet gelukt is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 18:26:36 #165
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177888505
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 18:16 schreef lily het volgende:
Hey BE,

Ik vind het bewonderenswaardig om je droom na te jagen en ik persoonlijk krijg er wel een boost van.
Ik werk al 18 jaar bij dezelfde werkgever en de gedachte dat ik er nog 20 jaar moet werken beangstigt me.Ik kan de motivatie die ik altijd had ook niet meer vinden (ben al even terug na een burn-out).
Ik, als kostwinner van een groot gezin, kan me financieel niet veel veroorloven op dat gebied maar jouw verhalen sterkt me wel en zet me zeker weer aan het denken.

Om op jouw droom terug te komen; Ik ben een van de (vele) mensen die bang is voor de dood. Niet mijn eigen maar die van de mensen om me heen maakt me gek. Altijd al gehad, als klein kind al.
Ik weet dat het bij het leven hoort maar ik kan er helemaal niets mee. Ik vind het een vreselijk iets.
Ik zou echt baat hebben met mensen zoals jij in dat vak.
Lily, wat naar dat je een burn-out hebt gehad. En ik vind jouw verhaal over de dood herkenbaar, hoewel ik tegenwoordig ook bang ben voor mijn eigen dood. Gewoon omdat ik vind dat de kinderen me nu nog veel te hard nodig hebben. Dat heeft me banger gemaakt. Een naar gevoel, want vroeger was ik daar veel nuchterder in. Na mij de zondvloed....
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_177888589
Ik ben er altijd bang voor geweest. Ik vind het zo'n ongrijpbaar iets. Je bent er en ineens ben je er nooit meer :{
Nu moet ik wel zeggen dat de sterfgevallen in mijn leven voornamelijk jonge mensen zijn.
Mijn nichtje van 2, mijn neefje van 14 (toen was ik zelf 13), mijn buurjongetje van 4, het zoontje van een goede kennis van 7, een klasgenootje van mijn zoon van 15.
Ik vind het praten erover al niet oke.

Het gevoel dat je kinderen je nog nodig hebben is er zeker ook maar vreemd genoeg beangstigt me dat weer minder.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 20:05:38 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177891628
Lily :*
Als kostwinner zijnde is het helemaal een moeilijke stap. Ik heb het geluk dat F een stap achteruit qua salaris wel op kan vangen.

Weet je wat je zou willen?

En ik kan het me ook wel goed voorstellen dat het idee dat je er idd ineens niet meer bent heel benauwend is. :Y Zeker als je zoverl verdriet rondom jonge mensen heb meegemaakt. Dan is het ook veel herkenbaarder.
***
pi_177902569
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 20:05 schreef Brighteyes het volgende:

Weet je wat je zou willen?
Dierenhulp in Afrika, Sri Lanka, Equador of Thailand :P
Nee, ach... mijn grote droom als kind was dierenarts worden. Die droom kon ik op de middelbare school al laten varen helaas.
Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat de angst ooit ontslagen te worden (de reorganisaties lopen nog steeds tot 2020) weg is. Ik hoop het bijna omdat me dat dwingt mijn grenzen te verleggen ;(
pi_177904477
Ik ben op zich niet bang voor de dood... maar het stukje mensen achterlaten benauwd mij ook wel.

De dood ligt hier op de loer.. Mijn vader gaat achteruit. Dr medicijnen die ze gingen geven door een niet wat ze moesten doen. Hij heeft nu weer andere medicijnen. Er was nog 1 optie, een redelijk zware operatie waarbij een Reinhart geplaatst wordt, maar mijn vader heeft aangegeven dit niet meer te willen.
Er is verder echt niks anders meer.... :'( :'(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_177906099
Wat erg Vicky ;(
  zondag 18 maart 2018 @ 14:44:01 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177906634
Ach Vicky... Wat vreselijk... ;(
***
  zondag 18 maart 2018 @ 14:46:08 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177906708
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:29 schreef lily het volgende:

[..]

Dierenhulp in Afrika, Sri Lanka, Equador of Thailand :P
Nee, ach... mijn grote droom als kind was dierenarts worden. Die droom kon ik op de middelbare school al laten varen helaas.
Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat de angst ooit ontslagen te worden (de reorganisaties lopen nog steeds tot 2020) weg is. Ik hoop het bijna omdat me dat dwingt mijn grenzen te verleggen ;(
Wat daar soms een bijkomend voordeel van is, is dat er een kans geboden wordt omscholing te doen op kosten van de werkgever, dat scheelt al weer qua eigen geld en tijd inbrengen.

Zo is mijn zus bij een reorganisatie bij een bank de vinologen opleiding gaan doen. Inmiddels werkt ze toch nog wel bij die bank, in een andere functie, maar die opleiding heeft ze toch maar mooi in haar zak. Ze is nu met het vervolg bezig.
***
pi_177907832
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat daar soms een bijkomend voordeel van is, is dat er een kans geboden wordt omscholing te doen op kosten van de werkgever, dat scheelt al weer qua eigen geld en tijd inbrengen.

Ja, dat klopt. Dat is inderdaad een groot voordeel :)
  zondag 18 maart 2018 @ 15:22:36 #174
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_177907845
Vicky :{ dat zijn niet de berichten die je wilt horen. Vreselijk, sterkte voor jullie :*

BE balen zeg dat je niet aangenomen bent.

Baan wisselen, ik ga dit jaar solliciteren. Sinds mijn 18e al bij dezelfde werkgever en het word er niet beter op. Nog steeds wel in de zorg maar hopelijk op een andere plek en andere werkgever. De banen in de zorg en mijn functie daar schreeuwen ze om. Wel eerst mijn diploma halen want dan nog meer kansen op de arbeidsmarkt, maar als alles goed gaat ben ik in juli al klaar
Be happy with the little things in life
pi_177907987
Sterkte vicky
pi_177949833
Vicky, wat naar... sterkte!
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 20 maart 2018 @ 10:48:06 #177
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177951933
Sterkte Vicky ;(.

Is Laura trouwens nog gespot, of moeten we beginnen met bakken?
KuikenGuppy
pi_177959507
Hij heeft nog maximaal 3 maanden.. Maar de verwachting is dat hij dat niet gaat redden... :'(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 16:48:11 #179
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_177960589
Triest Vicky. Wel ‘fijn’ dat jullie afscheid kunnen nemen.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 17:34:23 #180
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_177961498
Vicky :*
Be happy with the little things in life
pi_177963876
Och Vicky, heel veel sterkte. Hopelijk kunnen jullie nog veel mooie herinneringen maken de komende tijd. :*
  woensdag 21 maart 2018 @ 10:02:44 #182
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177978397
Wat een moeilijk gegeven, Vicky. Hopelijk hoeft hij niet al teveel pijn te hebben de komende tijd, en kunnen jullie nog echt even ´quality time´ met elkaar hebben. Sterkte! XX
in de haak.
pi_177979103
Heftig, Vicky.

Ik heb zojuist de rechtsbijstand ingeschakeld. Leuk joh, verbouwen en al het bijbehorend gedoe :(
pi_177979660
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 10:43 schreef Hupje het volgende:

Ik heb zojuist de rechtsbijstand ingeschakeld. Leuk joh, verbouwen en al het bijbehorend gedoe :(
Gaat dus niet zoals het moet, het verbouwen als ik het zo lees... succes/sterkte
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 21 maart 2018 @ 11:11:19 #185
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_177979717
Uh oh, hupje, ook dat nog...
in de haak.
pi_177979762
We kregen iets verkeerds geleverd. Kan gebeuren. Maar als er dan gezegd wordt, we hebben het niet op voorraad en kan nog niet zeggen wanneer ze weer geproduceerd worden, dan word ik chagrijnig.
pi_177979853
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:13 schreef Hupje het volgende:
We kregen iets verkeerds geleverd. Kan gebeuren. Maar als er dan gezegd wordt, we hebben het niet op voorraad en kan nog niet zeggen wanneer ze weer geproduceerd worden, dan word ik chagrijnig.
:X
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:08:07 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178010177
Kan snel gaan Vicky helaas. Hopelijk kun je deze laatste periode nog mooie herinneringen maken.

Vanmorgen is een kennis van 39 overleden. Moeder van 2 kinderen van 9 en 13.
Kreeg nog geen maand geleden te horen dat ze compleet uitgezaaide kanker had.
Erg triest.
  donderdag 22 maart 2018 @ 13:09:03 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178010201
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:13 schreef Hupje het volgende:
We kregen iets verkeerds geleverd. Kan gebeuren. Maar als er dan gezegd wordt, we hebben het niet op voorraad en kan nog niet zeggen wanneer ze weer geproduceerd worden, dan word ik chagrijnig.
Oh dat is zeker vervelend.
Vertraagt de hele boel alleen maar.
pi_178014452
Jeetje wat heftig Amaranta..

Mijn vader gaat heel hard achteruit. Het kan zijn dat hij de nacht niet redt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 maart 2018 @ 16:40:39 #191
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178014548
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 16:36 schreef Vicky het volgende:
Jeetje wat heftig Amaranta..

Mijn vader gaat heel hard achteruit. Het kan zijn dat hij de nacht niet redt.
Heel veel sterkte gewenst Vicky :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 22 maart 2018 @ 16:41:28 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178014562
Sterkte Vicky :*.
KuikenGuppy
  donderdag 22 maart 2018 @ 16:42:21 #193
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_178014579
Dat is ook heftig Amaranta.

Vicky sterkte voor jullie allemaal met je vader.
If you can dream it, you can do it...
  donderdag 22 maart 2018 @ 16:46:08 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178014676
Jeetje Vicky... Heel veel sterkte. :*
***
  donderdag 22 maart 2018 @ 17:25:57 #195
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_178015484
Jeetje Vicky dat gaat snel zeg :'( heel veel sterkte :*
Be happy with the little things in life
pi_178016086
Heel veel sterkte Vicky wat gaat het ineens hard.

Amaranta ook heftig zo snel ineens sterkte.
pi_178016123
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat is ook boeiend! Have fun!

Het was inderdaad enorm interessant! (en ik mocht weer naar huis dus)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_178016147
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 16:36 schreef Vicky het volgende:
Jeetje wat heftig Amaranta..

Mijn vader gaat heel hard achteruit. Het kan zijn dat hij de nacht niet redt.
Heel veel sterkte Vicky!

En Amaranta: jeetje... wat oneerlijk :(
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 22 maart 2018 @ 18:06:21 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_178016153
Vicky :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 22 maart 2018 @ 18:16:11 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178016351
Vicky :*
pi_178018916
Jemig Amaranta wat verschrikkelijk. ;(

Vicky heel veel sterkte. :*
pi_178019954
Amaranta, tjee... :{

Vicky, sterkte :*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_178020801
sterkte vicky :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 22 maart 2018 @ 20:59:17 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_178020955
Sterkte Vicky :*
pi_178021623
Sterkte Vicky :*

Amaranta. Heftig zeg. :*
  donderdag 22 maart 2018 @ 21:25:03 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178021836
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:04 schreef McLaura het volgende:

[..]

Het was inderdaad enorm interessant! (en ik mocht weer naar huis dus)
Gelukkig maar! ;)
***
  vrijdag 23 maart 2018 @ 09:12:51 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178029275
Hoe gaat het Vicky?
  vrijdag 23 maart 2018 @ 09:13:34 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178029282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:04 schreef McLaura het volgende:

[..]

Het was inderdaad enorm interessant! (en ik mocht weer naar huis dus)
Dus ik kan de bestelde taart weer annuleren?
KuikenGuppy
  vrijdag 23 maart 2018 @ 09:14:25 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178029291
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 16:36 schreef Vicky het volgende:
Jeetje wat heftig Amaranta..

Mijn vader gaat heel hard achteruit. Het kan zijn dat hij de nacht niet redt.
:{
Sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178029368
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 09:12 schreef amaranta het volgende:
Hoe gaat het Vicky?
heel slecht..
Hij zou naar een hospice gaan maar sinds gisteravond is hij zo onrustig en vannacht ook.. Hij heeft een morfine pomp en ik verwacht/hoop dat ze hem gaan laten slapen.

Hij heeft gister geroepen: dood kom me nou halen.. waar ben je nou. Hij is er klaar voor/mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 09:23:36 #211
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178029417
;(
Wat naar voor iedereen, Vicky ;(.
KuikenGuppy
pi_178029454
Jeetje vicky. Wat verdrietig dat de laatste dagen/weken zo’n strijd moeten zijn.

Wat bedoel je met laten slapen, euthanasie of echt slapen zeg maar?
  vrijdag 23 maart 2018 @ 09:32:16 #213
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178029562
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 09:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

heel slecht..
Hij zou naar een hospice gaan maar sinds gisteravond is hij zo onrustig en vannacht ook.. Hij heeft een morfine pomp en ik verwacht/hoop dat ze hem gaan laten slapen.

Hij heeft gister geroepen: dood kom me nou halen.. waar ben je nou. Hij is er klaar voor/mee
heftig
Maar nog langer lijden is voor niemand fijn.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 09:42:21 #214
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_178029757
Vicky kunnen jullie dat niet bespreken dat ze hem gaan sederen als je vader erachter staat.

Ik wens jullie echt alle kracht en wijsheid toe.
If you can dream it, you can do it...
pi_178029874
Mijn vader heeft een euthanasieverklaring maar dat is niet geldig in het ziekenhuis.

Ze gaan m in slaap brengen met een sterk middel en dan met morfine erbij.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_178030379
Ach Vicky, wat klinkt dat naar. Ik hoop dat hij daardoor vredig kan gaan. ;(
pi_178030678
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 09:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dus ik kan de bestelde taart weer annuleren?
Je mag hem ook adresseren aan de enige vrouw in de kliniek. Al weet ik niet of het handig is als zij voor het eind van de behandeling wordt vrijgelaten..... annuleer idd maar.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_178030686
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 09:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

Hij heeft gister geroepen: dood kom me nou halen.. waar ben je nou. Hij is er klaar voor/mee
Ach jee.... wat komt dat binnen zeg.....

Gaan ze hem zogenoemd palliatief sederen? Morfine en Dormicum?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_178030941
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 09:50 schreef Vicky het volgende:
Mijn vader heeft een euthanasieverklaring maar dat is niet geldig in het ziekenhuis.

Ze gaan m in slaap brengen met een sterk middel en dan met morfine erbij.
Sterkte Vicky!

Mijn opa's zijn ook op die manier geholpen. Hopelijk krijgt hij daarmee ook die gewenste rust..
pi_178031089
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 10:49 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Sterkte Vicky!

Mijn opa's zijn ook op die manier geholpen.
Mijn vader ook.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_178031527
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 10:37 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ach jee.... wat komt dat binnen zeg.....

Gaan ze hem zogenoemd palliatief sederen? Morfine en Dormicum?
ja
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_178031698
Sterkte. Blijf bij hem zitten, praat over leuke en mooie dingen.....

Achteraf gezien was mijn vaders overlijden een prachtig moment, hij is er tussenuit gepiept terwijl we zaten te kletsen op en aan zijn bed.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_178031774
Veel sterkte Vicky ook voor M, je meiden en de rest van je familie. Heel moeilijk.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 23 maart 2018 @ 12:18:56 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_178032616
Vicky, ook hier een dikke knuffel voor jou. Dit zijn van die defining moments in je leven... Heel veel sterkte en kracht toegewenst :*
disclaimer
pi_178032828
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 09:50 schreef Vicky het volgende:
Mijn vader heeft een euthanasieverklaring maar dat is niet geldig in het ziekenhuis.

Ze gaan m in slaap brengen met een sterk middel en dan met morfine erbij.
Euthanasie is ook een lang proces. Als ze verwachtend dat mensen binnen korte tijd zullen overlijden dan beginnen ze er niet aan. Iig niet de artsen van mijn moeder.

Fijn dat ze hem wel rust kunnen geven.
pi_178032858
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 10:37 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ach jee.... wat komt dat binnen zeg.....

Gaan ze hem zogenoemd palliatief sederen? Morfine en Dormicum?
hij is nu aangesloten op beide..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_178033240
Vicky :*
  vrijdag 23 maart 2018 @ 13:02:28 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_178033455
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

hij is nu aangesloten op beide..
Krijgt hij nog vocht toegediend, of is hij verder van alle toevoer af?
Heb je nog goed afscheid kunnen nemen? :* :*
disclaimer
pi_178033711
Verdorie Vicky, wat gaat het snel ;(. Veel kracht en sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_178033764
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 13:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Krijgt hij nog vocht toegediend, of is hij verder van alle toevoer af?
Heb je nog goed afscheid kunnen nemen? :* :*
nee geen vocht meer. Alleen dormicum en morfine.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 15:51:08 #231
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_178036868
Heel veel sterkte Vicky :*
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:25:44 #232
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178041149
Vicky, ik weet gewoon niks te zeggen. Ik hoop dat dit jullie ook wat meer rust geeft :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 19:58:19 #233
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_178042000
Sterkte lieve Vicks voor jullie allemaal :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 maart 2018 @ 20:28:08 #234
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_178042757
Vicky, een knuffel vanuit het Zuiden voor jou, de meiden en iedereen :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 23 maart 2018 @ 20:57:41 #235
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178043775
Veel sterkte Vicky. Ik hoop dat hij er rustig bij ligt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178043985
Vicky, wat intens verdrietig. Veel sterkte gewenst.
pi_178044741
Héél erg veel sterkte Vicky, familie en gezin! :* :*
pi_178046442
Vicky heel veel sterkte. :*
pi_178046671
Sterkte Vicky! :*
  Moderator vrijdag 23 maart 2018 @ 23:04:51 #240
5428 crew  miss_sly
pi_178047303
Och Vicky, wat verdrietig. Heel veel sterkte 😘
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_178048293
Wat erg vicky. Heel veel sterkte
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_178052594
Mijn vader is zojuist vredig ingeslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_178052666
gecondoleerd vicky,

heel veel sterkte de komende dagen en erna!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 24 maart 2018 @ 09:45:07 #244
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178052742
Gecondoleerd :* .
Veel sterkte voor jullie allemaal!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 24 maart 2018 @ 09:49:28 #245
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178052778
Gecondoleerd Vicky.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_178052835
Ach wat is dat ineens snel gegaan.
Veel sterkte voor jou en je familie!
  zaterdag 24 maart 2018 @ 09:57:23 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178052856
Gecondoleerd Vicky, heel veel sterkte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 24 maart 2018 @ 10:07:06 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178052934
Sterkte Vicky, gecondoleerd :*.
KuikenGuppy
pi_178053063
Gecondoleerd Vicky, veel sterkte :*
  zaterdag 24 maart 2018 @ 10:22:22 #250
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_178053075
Gecondoleerd Vicky. Heel veel sterkte
pi_178053087
Gecontroleerd en sterkte Vicky.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 24 maart 2018 @ 10:35:11 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178053235
Vicks :*
***
  zaterdag 24 maart 2018 @ 10:38:45 #253
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_178053282
Gecondoleerd Vicky :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_178053283
Sterkte vicky.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 10:44:55 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178053344
Gecondoleerd!
pi_178053346
Vicky :'( Gecondoleerd :*
  zaterdag 24 maart 2018 @ 10:56:41 #257
56471 pinquit
oh my lama!
pi_178053528
Wat fijn dat het allemaal vredig en rustig ging Vicky. Gecondoleerd en sterkte met het gemis :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 24 maart 2018 @ 11:19:56 #258
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_178053815
Gecondoleerd met het verlies van jullie vader/schoonvader en opa.

Sterkte voor de tijd die het nodig heeft om dit een plekje te kunnen geven. 😙
If you can dream it, you can do it...
pi_178053919
Gecondoleerd Vicky. Veel sterkte met dit verlies.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_178054022
Gecondoleerd Vicky :*
  zaterdag 24 maart 2018 @ 11:46:56 #261
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_178054190
Gecondoleerd Vicky😘
Be happy with the little things in life
  zaterdag 24 maart 2018 @ 12:12:42 #262
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_178054540
gecondoleerd vicky :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_178054683
Gecondoleerd Vicky. Wat is dat snel gegaan nog.. Heel veel sterkte en kracht gewenst :*
E.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 12:33:02 #264
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_178054848
Gecondoleerd Vicky. Wat is dat hard gegaan meid!
pi_178054977
Gecondoleerd Vicky. Sterkte en succes met alles regelen nu, zijn altijd hele intense dagen.
Pfff, echt snel gegaan hoor. Sterkte voor jullie.
pi_178056139
Gecondoleerd vicky
  zaterdag 24 maart 2018 @ 13:39:18 #267
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_178056158
Vicky gecondoleerd. Sterkte nu en straks :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_178058730
Vicky heel veel sterkte!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_178058754
Gecondoleerd Vicky. :*
pi_178058975
Gecondoleerd Vicky! Heel veel sterkte voor jou en de nabestaanden :*
pi_178060239
Vicky gecondoleerd. Heel veel sterkte. :*
  zaterdag 24 maart 2018 @ 19:58:49 #272
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_178062555
Ongelooflijk Vicky, wat is dat snel gegaan. Gecondoleerd en heel veel sterkte. XXX
in de haak.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:26:11 #273
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_178063183
Gecondoleerd Vicky ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_178063309
Vicky gecondoleerd :*
pi_178063514
Gecondoleerd Vicky :*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_178063680
Gecondoleerd Vicky, wat is dat snel gegaan zeg. Veel sterkte de komende tijd!
pi_178063900
Dank jullie.
Mijn vader had een hele rustige nacht gehad. Mijn moeder was gebleven. Ze was even van de kamer gegaan om zich op te frissen. Toen ze terug kwam was mijn vader wat onrustig. De verpleging had m op zijn rug gelegd en dat vond hij blijkbaar niet fijn.
Mijn moeder is toen tegen hem gaan praten, gezegd dat het goed was enzo en toen is hij weg gegleden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_178064360
Fijn dat hij vredig gegaan is Vicky. Gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_178066304
Vicky, wat is dat snel gegaan, toch?
Hoe oud was je vader? En hoe gaat het met je moeder, en met jou?

Heel veel sterkte allemaal, :* ;(
pi_178066433
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 22:44 schreef lily het volgende:
Vicky, wat is dat snel gegaan, toch?
Hoe oud was je vader? En hoe gaat het met je moeder, en met jou?

Heel veel sterkte allemaal, :* ;(
hij zou in juni 70 worden.

Ja heel snel.. we dachten dat hij na een weekje ziekenhuis weer op zou knappen. De medicijnen sloegen niet aan en toen zijn er nog wat andere pogingen gedaan. Hij kreeg er van de week een bloedvergiftiging bij. De antibiotica werkte niet.
En toen ging het heel snel downwards.


Het gaat redelijk. Ik ben nu vooral aan het regelen enzo.. vanmorgen/vanmiddag lukte het me amper om te huilen..
De uitvaart is al grotendeels geregeld dus dat is fijn.

Met mijn moeder gaat het een beetje hetzelde. Ene moment goed, andere moment minder. De kinderen idem.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_178066567
Ja, als het zo snel gaat krijg je natuurlijk amper tijd om te begrijpen wat er gebeurd.
Sterkte hoor... voor iedereen ;( en 69 is gewoon niet oud

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 24-03-2018 23:01:37 ]
  zaterdag 24 maart 2018 @ 23:09:02 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_178066897
Dat is erg jong inderdaad, Vicky.
in de haak.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 23:11:22 #283
73386 Fazz
onderweg
pi_178066954
Gecondoleerd en sterkte Vicky.
pi_178067147
Ik weet nog steeds niet hoe het is om een ouder te verliezen.
Mijn ouders zijn 79 en 82.
Ik was er toevallig vanmiddag, en ze gaan echt achteruit. Sinds een jaar pas eigenlijk.
Ze hebben last van de kou, veel kwaaltjes, zijn ineens veel minder actief. Wat depressiever, stiller dan normaal. Ik merk echt verandering in hun gedrag. Een beetje stoïcijns ofzo.

Hun kleinkinderen zijn nog steeds alles!, en dat veert zo ook gelijk op, maar naarmate die ouder worden hebben zij minder zin om langs te gaan.
Ik had vanmiddag de jongste twee bij me en dan zijn ze gelijk weer super vrolijk en blij.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 23:46:47 #285
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_178067619
Mijn ouders zijn ook 82 en 81 jaar, ik zie ook wel dat ze nu echt ouder worden, maar ze zijn ook nog altijd wel erg actief en betrokken. De kinderen hebben er laatst weer een aantal dagen gelogeerd in de voorjaarsvakantie, en gelukkig vinden alle partijen dat ook echt nog leuk. Ik besef terdege dat we daar heel blij mee mogen zijn. Het kan zomaar afgelopen zijn.
in de haak.
pi_178067738
Fijn, trui :Y
De omgang met hun kleinkinderen maakt ze bij ons ook actiever. Betrokken zeker absoluut. Altijd geweest.
Maar onze kinderen worden steeds ouder en onze zoon van 17 (en wat zijn ze gek met hem) heeft toch steeds meer andere "belangen", zeker nu hij een vriendin heeft.
Best lastig (D, vergeet je opa en oma niet! ) ga eens langs svp!

[ Bericht 12% gewijzigd door lily op 25-03-2018 00:04:19 ]
pi_178068235
Vicky gecondoleerd en veel kracht toegewenst de aankomende tijd! :*

Mijn ouders zijn nog zo jong. Zou zo raar zijn als een van de twee nu al weg zou vallen. Helaas hoor je steeds vaker om je heen dat mensen zo jong overlijden.
  zondag 25 maart 2018 @ 09:22:38 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_178071391
Mijn vader is alweer 14 jaar dood. Mijn moeder en schoonouders zijn begin 70. Mijn moeder draait haar hand er niet voor om om 3 kinderen te logeren te hebben of een hele dag met ze op pad te gaan. Mijn schoonouders zijn ook nog behoorlijk vitaal. Mijn schoonvader heeft vorige week een nieuwe hartklep gehad.
pi_178071438
Fijn dat het meeste geregeld is Vicky!

Mijn schoonouders zijn nu 62 en 63 geloof ik en met vervroeg pensioen gegaan. Die staan gelukkig midden in het leven. Ze zijn dol op de kinderen.

Mijn vader is al bijna 11 jaar dood en mijn moeder bijna 10. Echt, waar blijft de tijd :o
  zondag 25 maart 2018 @ 09:41:13 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_178071685
Gecondoleerd vicky :*
disclaimer
  zondag 25 maart 2018 @ 09:50:24 #291
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178071844
Als ik dit zo lees ben ik zo blij en dankbaar dat mijn ouders allebei nog leven. Hun gezondheid wordt helaas ook slechter, maar ze gaan nog bijna elke dag op pad en hebben een drukker sociaal leven dan ik heb.

Omdat we nooit een auto hebben gehad zijn mijn ouders gewend om alles met het OV te doen. Ik zie wel eens oudere mensen immobiel worden als ze niet meer kunnen autorijden, omdat ze de stap naar het OV niet meer durven te maken. Dat speelt bij mijn ouders gelukkig geen rol, hoewel ze tegenwoordig dankbaar een lift aanvaarden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_178072787
Mijn man heeft ook geen ouders meer. Schoonmoeder is afgelopen november overleden.

Bij ons thuis ook geen auto/rijbewijs. Mijn ouders deden ook alles met ov of de fiets. Mijn vader fietste altijd heel veel, dat vond hij heerlijk.

Mijn vader is met 57 met pensioen gegaan. Hij heeft tot Amber 4 was elke woensdag op haar gepast. Ze gingen altijd samen zwemmen, fietsen of naar de kinderboerderij.

Afgelopen december zijn mijn ouders met 3 kleinkinderen naar Scheveningen gegaan, minigolf en de Mac. En logeren met zn allen of op vakantie met zn 9-en was altijd gezellig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_178073000
Klinkt als een fijne opa voor je meiden, Vicky.
  zondag 25 maart 2018 @ 10:55:25 #294
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178073074
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 10:39 schreef Vicky het volgende:
Mijn man heeft ook geen ouders meer. Schoonmoeder is afgelopen november overleden.

Bij ons thuis ook geen auto/rijbewijs. Mijn ouders deden ook alles met ov of de fiets. Mijn vader fietste altijd heel veel, dat vond hij heerlijk.

Mijn vader is met 57 met pensioen gegaan. Hij heeft tot Amber 4 was elke woensdag op haar gepast. Ze gingen altijd samen zwemmen, fietsen of naar de kinderboerderij.

Afgelopen december zijn mijn ouders met 3 kleinkinderen naar Scheveningen gegaan, minigolf en de Mac. En logeren met zn allen of op vakantie met zn 9-en was altijd gezellig.
Dat is dan wel een fijne herinnering voor de kleinkinderen om op terug te kijken, Vicky. En fijn dat je vader in ieder geval nog de tijd heeft gehad om van zijn pensioen te genieten. Dat zou tegenwoordig wel anders zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 25 maart 2018 @ 10:57:45 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178073120
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:55 schreef Vicky het volgende:

Mijn moeder is toen tegen hem gaan praten, gezegd dat het goed was enzo en toen is hij weg gegleden.
Zo is het bij mijn schoonvader min of meer ook gegaan. Gezegd dat het goed was.
  zondag 25 maart 2018 @ 10:58:09 #296
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178073129
Fijne herinneringen heb je Vicky. Mooi.
  zondag 25 maart 2018 @ 11:00:52 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178073164
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 23:53 schreef lily het volgende:
Fijn, trui :Y
De omgang met hun kleinkinderen maakt ze bij ons ook actiever. Betrokken zeker absoluut. Altijd geweest.
Maar onze kinderen worden steeds ouder en onze zoon van 17 (en wat zijn ze gek met hem) heeft toch steeds meer andere "belangen", zeker nu hij een vriendin heeft.
Best lastig (D, vergeet je opa en oma niet! ) ga eens langs svp!
Mijn opa’s en oma woonden in Spanje, en zag ik uiteraard alleen als ik daar op vakantie was.
En mijn tante (zus van mijn moeder) woonde naast mijn oma (moeder van mijn vader) en élke dag zat ze er op te hameren dat ik op bezoek moest gaan bij mijn oma.
En als ik er niet was geweest dan stuurde ze me alsnog.
pi_178073361
Haha, nee, hem sturen zal ik zeker niet doen.
pi_178074668
Vicky, gecondoleerd.

Ik werd vroeger ook altijd gestuurd naar de opa's en oma's. Had daar meestal geen zin in. Nu vind ik het wel goed dat mijn moeder dat deed. Want zodoende heb ik toch best veel 1 op 1 gesprekken gevoerd met ze als puber. Als je ouder wordt, zie je steeds meer in dat zoiets waardevol is.

Mijn eigen ouders zijn nu 82 en 83 en nog heel lang waren ze zeer actief. En op hun manier nog steeds. Mijn schoonouders zijn jonger (73 en 77), maar ik vind hun veel passiever. Zij zien het bijvoorbeeld nu al niet meer zitten om naar ons toe te komen (behalve als het 'moet', bij verjaardagen), en het is net een uurtje rijden. Daar verbaas ik me wel over, je beperkt jezelf daarmee. In mijn familie is het echt de norm om zolang mogelijk zoveel mogelijk te doen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 25 maart 2018 @ 12:30:32 #300
11682 Moonah
Jolie femme
pi_178074728
Hey vicky, gecondoleerd. :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_178079950
Mijn schoonvader is 2 weken terug overleden, nog geen 65. Was al wel langere tijd ziek, alzheimer. Uiteindelijk een longontsteking die hem fataal is geworden.
Schoonmoeder is bijna 65, is nog wel redelijk actief.

Mijn vader is 71, mijn moeder is 69. Die zijn hier nog regelmatig, zijn ook nog best wel actief. Het lijkt soms wel of ze het alleen maar drukker hebben gekregen sinds ze zijn gestopt met werken ;) en daar doen ze het gelukkig goed op.
Mama van 2 lieve meiden :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')