*kijk ons eens snel zijn!!!* /Zak B.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van Mclaren om weer zo vroeg op de dag een snelle ronde neer te zetten? 2 dagen geleden deed Stoffel dat ook, maar iedereen weet dat ze op de zachtste band rijden en niemand zal verbaasd zijn als die tank leeg is.
Van Sky F1:quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van Mclaren om weer zo vroeg op de dag een snelle ronde neer te zetten? 2 dagen geleden deed Stoffel dat ook, maar iedereen weet dat ze op de zachtste band rijden en niemand zal verbaasd zijn als die tank leeg is.
quote:The cynics among you - and we may even find a few of those in the paddock too - will no doubt note with some scepticism that McLaren have once again been the first of the teams to bolt on the hypersofts.
Are they deliberately trying to inflate their pace in order to disguise some car weaknesses?
Absolutely not according to McLaren. They told us yesterday that there were "technical reasons" why the team preferred to run the softer Pirelli tyres this week.
Omdat ze later op de dag stuk zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van Mclaren om weer zo vroeg op de dag een snelle ronde neer te zetten?
Zie het nut gewoon niet, ze hebben geen enkele dag de tests normaal kunnen volgen. Elke dag zijn er problemen, maar ook elke keer gaan ze snel naar buiten om een snelle ronde te knallen die de halve dag blijft staan maar ze schieten er werkelijk niets mee op, behalve wat Belgen die doordraaien omdat ze nu opeens denken dat Mclaren de snelste auto van het veld heeft.quote:
De hypersofts zijn sneller op temperatuur, waardoor ze eerder snelle ronden kunnen rijden dan op een andere band en dus eerder data kunnen vergaren waarvoor ze die snelheid nodig hebben (met name aero denk ik dan), aldus McLaren.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zie het nut gewoon niet, ze hebben geen enkele dag de tests normaal kunnen volgen. Elke dag zijn er problemen, maar ook elke keer gaan ze snel naar buiten om een snelle ronde te knallen die de halve dag blijft staan maar ze schieten er werkelijk niets mee op, behalve wat Belgen die doordraaien omdat ze nu opeens denken dat Mclaren de snelste auto van het veld heeft.
Kunnen beter eens proberen minimaal één raceafstand af te leggen, kijken of die bak het houd.
Potentiële sponsors weten dit soms nietquote:Op donderdag 8 maart 2018 10:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van Mclaren om weer zo vroeg op de dag een snelle ronde neer te zetten? 2 dagen geleden deed Stoffel dat ook, maar iedereen weet dat ze op de zachtste band rijden en niemand zal verbaasd zijn als die tank leeg is.
Springenquote:Op donderdag 8 maart 2018 10:28 schreef Sounddragon het volgende:
Veel dichterbij kom je niet..
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook, alleen snap ik het doel niet. Dat de rest van de teams zoiets doen is wel te begrijpen, die hebben al meermaals meerdere raceafstanden op een dag gereden en weten dat hun auto het houd, dus richten ze zich op de snelheid. Mclaren heeft nog geen dag gekend zonder problemen, nog geen raceafstand op een dag afgelegd, zij zouden zich toch moeten focussen op de long runs en de betrouwbaarheid. Wat doet die bak als die 60 rondes heeft afgelegd, of 120, moeten dan alle onderdelen vervangen worden? Nee het lijkt erop dat ze nu in de testen even willen laten zien hoe "snel" ze zijn, terwijl iedereen weet dat ze niet bij de top 4 zullen zitten. En al waren ze de snelste, als ze nog niet eens één grandprix kunnen rijden zonder dat die wagen uit elkaar valt heb je er ook niets aan.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:22 schreef SnowOokami het volgende:
Denk ook dat Vandoorne net die ronde met weinig brandstof heeft gedaan want hij was daarna snel weer binnen en nu weer buiten...
Gezien we nu ook 4 soorten soft banden hebben denk ik dat deze banden ook wel in races worden ingezet.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De hypersofts zijn sneller op temperatuur, waardoor ze eerder snelle ronden kunnen rijden dan op een andere band en dus eerder data kunnen vergaren waarvoor ze die snelheid nodig hebben (met name aero denk ik dan), aldus McLaren.
Nee, dan kijken ze me zo raar aan, we zijn hier een soort van 'illegaal', dit is in het perscentrumquote:
Trek je broek af met je billen tegen het raam als Max komt aanrijden.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dan kijken ze me zo raar aan, we zijn hier een soort van 'illegaal', dit is in het perscentrum
Rare plek om te bevallen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dan kijken ze me zo raar aan, we zijn hier een soort van 'illegaal', dit is in het perscentrum
Nou ja, we horen over de boordradio anders vaak genoeg "Push, Push!", dus waarschijnlijk is het niet zo raar als we denken.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:39 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nou ja, we horen over de boordradio anders vaak genoeg "Push, Push!", dus waarschijnlijk is het niet zo raar als we denken.
Toch lastig, misschien dat ze daarom zo vaak vers rubber halen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:39 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nou ja, we horen over de boordradio anders vaak genoeg "Push, Push!", dus waarschijnlijk is het niet zo raar als we denken.
Klopt. Dus geen verbeeldingquote:Op donderdag 8 maart 2018 10:59 schreef ondeugend het volgende:
Verbeeld ik het me of heeft Max op nauwelijks andere banden gereden dan Mediums?
Heb het idee dat Verstappen de nieuwe onderdelen test en Ricciardo test de performance en long runs deze wintertest.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:59 schreef ondeugend het volgende:
Verbeeld ik het me of heeft Max op nauwelijks andere banden gereden dan Mediums?
Ja zou kunnen, Max weet vaak goed aan te geven wat er werkt en wat nietquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:04 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb het idee dat Verstappen de nieuwe onderdelen test en Ricciardo test de performance en long runs deze wintertest.
twitter:tgruener twitterde op donderdag 08-03-2018 om 11:18:45 Red Bull running a modified bargeboard wing today. Looks a bit like the Williams version. #AMuS https://t.co/psimlW91aL reageer retweet
wtf een band verkeerd om plaatsenquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:32 schreef SnowOokami het volgende:
De bijnaam McClown is toch enigszins terecht:
http://www.skysports.com/(...)wJhxOeO8gYd1wBVkmUvY
quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:32 schreef SnowOokami het volgende:
De bijnaam McClown is toch enigszins terecht:
http://www.skysports.com/(...)wJhxOeO8gYd1wBVkmUvY
quote:Ferrari-coureur Sebastian Vettel is er nu goed voor gaan zitten en perst op de superzachte compound een 1:18.666 uit zijn SF71H.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:32 schreef SnowOokami het volgende:
De bijnaam McClown is toch enigszins terecht:
http://www.skysports.com/(...)wJhxOeO8gYd1wBVkmUvY
Volgens mij 07:10.quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:47 schreef Coelho het volgende:
Is het al duidelijk of Australië nou ook om 07:10 NL tijd begint ipv 07:00?
https://www.gpupdate.net/(...)-van-australie-2018/quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:47 schreef Coelho het volgende:
Is het al duidelijk of Australië nou ook om 07:10 NL tijd begint ipv 07:00?
En leuk dat ze dit jaar 2 extra compounds hebben ingevoerd, maar ik hoop dat ze dan ook eens 3 totaal verschillende compounds in een race mee te nemen en niet alleen de 3 opeenvolgende. Dus ipv Soft/SuperSoft/UltraSoft ook eens Hard/Soft/HyperSoft zodat het verschil tussen snelheid en duurzaamheid groter wordt en strategie dus belangrijker.
https://www.rtlgp.nl/item(...)uwe_starttijden_f1_rquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:47 schreef Coelho het volgende:
Is het al duidelijk of Australië nou ook om 07:10 NL tijd begint ipv 07:00?
En leuk dat ze dit jaar 2 extra compounds hebben ingevoerd, maar ik hoop dat ze dan ook eens 3 totaal verschillende compounds in een race mee te nemen en niet alleen de 3 opeenvolgende. Dus ipv Soft/SuperSoft/UltraSoft ook eens Hard/Soft/HyperSoft zodat het verschil tussen snelheid en duurzaamheid groter wordt en strategie dus belangrijker.
Roze is Hypersoftsquote:
ultra.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan richting 1.17. Vettel nu al op 1.18.0 op ultrasofts
[..]
Roze is Hypersofts
quote:
Duidelijkquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:56 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk ultra... de hyper zijn nog iets lichter volgens mij
om te qualifien denk ik.. Als dat nut heeft.. Er op starten na een paar rondjes kwali-abuse lijkt me niks.quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:57 schreef KingRadler het volgende:
gaan ze de Hyper ook gebruiken tijdens de race
1:17.0 met Ultra'squote:Op donderdag 8 maart 2018 12:00 schreef Sounddragon het volgende:
Er liggen 2 setjes ultra's klaar iig, dus ik denk dat het knallen wordt vanmiddag.
Ik denk dat Monaco de eerste kans is.quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:57 schreef KingRadler het volgende:
gaan ze de Hyper ook gebruiken tijdens de race
Verstappen deed dinsdag ook al een aantal long runs.quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:04 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb het idee dat Verstappen de nieuwe onderdelen test en Ricciardo test de performance en long runs deze wintertest.
Verstappen en Ric testen beide dingenquote:Op donderdag 8 maart 2018 12:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verstappen deed dinsdag ook al een aantal long runs.
Wat wil je zeggen? Dat Kubica anderhalve seconde snelller is dan de vaste rijders?quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
Williams;
1e testdag stroll 1;22,450
2e testdag Sirotkin 1:21:822
4e testdag Stroll 1:21:142
5e testdag Sirotkin 1:21:500
6e testdag Kubica 1:19:922
Lekker Williams.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
Williams;
1e testdag stroll 1;22,450
2e testdag Sirotkin 1:21:822
4e testdag Stroll 1:21:142
5e testdag Sirotkin 1:21:500
6e testdag Kubica 1:19:922
Lekker Williams.
Max heeft nog een paar uurtjes.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:12 schreef aesop het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Dat Kubica anderhalve seconde snelller is dan de vaste rijders?
Dan is Ricciardo tot nu toe ook twee seconde sneller dan Max...
Die blik van die "jackman" als ze merken dat de band verkeerd om zit Die schrijft vanavond al sollicitatiebrieven naar andere teamsquote:Op donderdag 8 maart 2018 11:32 schreef SnowOokami het volgende:
De bijnaam McClown is toch enigszins terecht:
http://www.skysports.com/(...)wJhxOeO8gYd1wBVkmUvY
Bottas is lekker aan het cruisen idd... armpje uit de halo, muziekje op.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ongemerkt heeft Bottas inmiddels al 93 laps gereden. Snel en betrouwbaar...
Het gat van SS naar US naar HS schijnt ongeveer twee tiende per compound te zijn. De Haas zou in theorie dus nog vier tiende sneller kunnen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:42 schreef aesop het volgende:
En nog steeds is het gat met de Haas op SS maar 7 tienden.
Die 1.16 komt echt nog wel.
Is er iemand die serieus denkt dat Mercedes dit seizoen niet beide titels pakt dan ?quote:
Het laat maar weer eens zien dat de tijden nog lang niet representatief zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:03 schreef SnowOokami het volgende:
13:02 Gasly also marks the imminent onset of comestibles by setting a new personal best of 1m17.805s on his hypersofts - second overall now ahead of Magnussen.
wtf!!!
M.a.w. de betere ploegen zijn nog niet echt hard gegaan.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:03 schreef SnowOokami het volgende:
13:02 Gasly also marks the imminent onset of comestibles by setting a new personal best of 1m17.805s on his hypersofts - second overall now ahead of Magnussen.
wtf!!!
Gasly sneed de chicane af.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:03 schreef SnowOokami het volgende:
13:02 Gasly also marks the imminent onset of comestibles by setting a new personal best of 1m17.805s on his hypersofts - second overall now ahead of Magnussen.
wtf!!!
Ja ik.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:04 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Is er iemand die serieus denkt dat Mercedes dit seizoen niet beide titels pakt dan ?
Ik ook.quote:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij was Ferrari vorig jaar de eerste seizoenshelft toch beter dan Mercedes. Daarna wat op en neer, maar als Azië iets minder dramatisch was verlopen voor Ferrari dan weet ik nog niet zo zeker of Hamilton kampioen was geworden.quote:
Ferrari had het wel spannender kunnen maken, dat is wat anders dan een titel pakken, maar ik hoop echt dat jij gelijk krijgt hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij was Ferrari vorig jaar de eerste seizoenshelft toch beter dan Mercedes. Daarna wat op en neer, maar als Azië iets minder dramatisch was verlopen voor Ferrari dan weet ik nog niet zo zeker of Hamilton kampioen was geworden.
Dat vind ik weinig. Ik las dat het verschil tussen soft en hypersoft ongeveer 1,3 seconde was. Dat zou betekenen dat het verschil tussen soft en supersoft 0,9s is, wat ik dan weer veel vind.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het gat van SS naar US naar HS schijnt ongeveer twee tiende per compound te zijn. De Haas zou in theorie dus nog vier tiende sneller kunnen.
Vanaf 18:10quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat vind ik weinig. Ik las dat het verschil tussen soft en hypersoft ongeveer 1,3 seconde was. Dat zou betekenen dat het verschil tussen soft en supersoft 0,9s is, wat ik dan weer veel vind.
Het zit in ieder geval een stuk dichter bij elkaar dan de voorgaande jaren.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:04 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Is er iemand die serieus denkt dat Mercedes dit seizoen niet beide titels pakt dan ?
De motor was vorig jaar al tot 20% zuiniger dan de Ferrari, en produceerde toen al meer kracht.
Met de benzine misschien, maar de sjoemeldieselfactor is sterk verminderd dit jaar.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:04 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Is er iemand die serieus denkt dat Mercedes dit seizoen niet beide titels pakt dan ?
De motor was vorig jaar al tot 20% zuiniger dan de Ferrari, en produceerde toen al meer kracht.
Testen zegt niks!!!quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het zit in ieder geval een stuk dichter bij elkaar dan de voorgaande jaren.
Idd, die gast staat er nog net niet hoofdschuddend bij maar zijn blik zegt genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die blik van die "jackman" als ze merken dat de band verkeerd om zit Die schrijft vanavond al sollicitatiebrieven naar andere teams
Ach... Tis de schuld van Hon... never mind.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Idd, die gast staat er nog net niet hoofdschuddend bij maar zijn blik zegt genoeg.
Die liggen nog steeds op de grond van het lachen denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ach... Tis de schuld van Hon... never mind.
Echt, je kan me opvegen als Mclaren achter TR eindigt dit jaar. Ik denk het niet want Mclaren heeft toch wel de wat betere coureurs.... maar het zou wel een mooie opsteker voor Honda zijn .quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die liggen nog steeds op de grond van het lachen denk ik.
[ afbeelding ]
Nee. Misschien wel dronken 😂😆quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:42 schreef alpeko het volgende:
Gasly naar RedBull en Max terug in de Torro Rosso? Of ben ik nu te voorbarig?
Max vliegt dadelijk in 1:16:7 op de hypersofts rond het circuitquote:Op donderdag 8 maart 2018 13:42 schreef alpeko het volgende:
Gasly naar RedBull en Max terug in de Torro Rosso? Of ben ik nu te voorbarig?
Heeft Max al een rondje op HS gedaan eigenlijk?quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:48 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Max vliegt dadelijk in 1:16:7 op de hypersofts rond het circuit
Volgens mij nietquote:Op donderdag 8 maart 2018 13:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heeft Max al een rondje op HS gedaan eigenlijk?
Hij staat erbij alsof hij in de hoek moest staan van Horner.quote:
Zo ziet focus eruitquote:Op donderdag 8 maart 2018 14:02 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Hij staat erbij alsof hij in de hoek moest staan van Horner.
quote:14:28 The Red Bull is looking planted. A bit lazy, so suspect it's on a reasonable fuel load. But Verstappen is able to turn in decisively and, other than a few laps ago when he tried to follow the Mercedes through Turn 3, he's able to hold a good line through the corner.
Edd Straw
Was een fotoshoot, hij stond net zijn handschoenen aan te trekkenquote:Op donderdag 8 maart 2018 14:02 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Hij staat erbij alsof hij in de hoek moest staan van Horner.
Die indruk heb ik ook.. RIC heeft één keer even de tandjes van de RB14 laten zien, en nu zijn ze aan het toneelspelen volgens mij.. Ding is veel sneller dan ze laten zien volgens mij.quote:
bijna een seconde langzamer dan Bottas vanmorgen @ race simquote:Op donderdag 8 maart 2018 14:56 schreef ChilllayD het volgende:
Wel mooi constant 😆
Zijn rondetijden: 1:23.5, 1:23.3, 1:23.1, 1:23.2, 1:23.2, 1:23.0, 1:22.9.
Niks telt mee nu.quote:Op donderdag 8 maart 2018 14:59 schreef chiren het volgende:
Wat ik me afvraag, telt de motor waar ze nu km's op zetten mee als motor in het seizoen?
Of; gaat er straks in Melbourne gewoon een verse in en beginnen we op 0?
Nope, je mag er zoveel opblazen als je wilt.quote:Op donderdag 8 maart 2018 14:59 schreef chiren het volgende:
Wat ik me afvraag, telt de motor waar ze nu km's op zetten mee als motor in het seizoen?
Of; gaat er straks in Melbourne gewoon een verse in en beginnen we op 0?
quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:01 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nope, je mag er zoveel opblazen als je wilt.
De 1e motor inzet start op vrijdag van het weekend van Melbourne.
Duidelijk thanksquote:
Waarschijnlijk vol, weet je nooit.quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:12 schreef Ener-G het volgende:
Max doet gewoon racesim op de mediums, en dat ie op softs of nog zachter automatisch sneller zal zijn hoeft niet het geval te zijn. Heeft ook te maken met de mate van onderstuur bij de verschillende compounds.
Las ook net dat Max met een volle tank weg is gegaan, dit doen ze ook vaak om extra stress te zetten op de componenten over een langere afstand.
Precies dat pakte goed uit vorig jaarquote:Op donderdag 8 maart 2018 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorig jaar riepen we ook dat RBR zat te sandbaggen en uiteindelijk bleek dat niet zo te zijn
quote:
https://www.autosport.com(...)1-test-two-day-threequote:The Red Bull is looking planted. A bit lazy, so suspect it's on a reasonable fuel load. But Verstappen is able to turn in decisively and, other than a few laps ago when he tried to follow the Mercedes through Turn 3, he's able to hold a good line through the corner.
quote:In zijn 125ste rondje van de dag heeft Max Verstappen een 1:21.461 neergezet, op de medium compound. Hij zit een beetje klem achter Kevin Magnussen.
Als ik de long runs van de afgelopen twee dagen vergelijk is de RB op de mediums net zo snel als de Ferrariquote:Op donderdag 8 maart 2018 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorig jaar riepen we ook dat RBR zat te sandbaggen en uiteindelijk bleek dat niet zo te zijn
staat nu weer binnen, zometeen op hypers weer naar buiten.quote:Op donderdag 8 maart 2018 14:54 schreef SnowOokami het volgende:
Ik begin die mediums zat te worden
14:51
Verstappen rijdt nog steeds op de medium-compound. Zijn laatste ronde ging in 1.22.2.
14:48
Na een pitstop gaat Verstappen gelijk weer verder.
Staan er hypers klaar voor hem ja?quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
staat nu weer binnen, zometeen op hypers weer naar buiten.
Hyperrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 8 maart 2018 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
staat nu weer binnen, zometeen op hypers weer naar buiten.
kweenie, ben niet op het paddock momenteel dus ik kan niet kijken, maar dat melden ze via de groepsapp hier.quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Staan er hypers klaar voor hem ja?
Maarrrrrrr... Er komt nog steeds niks langsquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:20 schreef Karstman het volgende:
Ja Sainz, die sneller is dan Verstappen. De Renault lijkt de snelste Renault te zijn vandaag.
https://www.motorsport.co(...)bull-rivals-1012637/quote:But while the Milton Keynes-based outfit is not yet bullish enough to declare itself firmly a victory contender, Verstappen has made it clear that he is no longer worried about opposition from within the Renault-powered camp.
"You pay attention to everybody, but I don't think they will be our main rivals," the Dutchman told Motorsport.com about the potential threat from McLaren and Renault.
Kun je alleen serieus zeggen zodra Max ook wat rondjes op de Hypersoft heeft geredenquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:20 schreef Karstman het volgende:
Ja Sainz, die sneller is dan Verstappen. De Renault lijkt de snelste Renault te zijn vandaag.
medium that izz..quote:
twitter:tgruener twitterde op donderdag 08-03-2018 om 16:38:06 Don't get fooled by Vettels lap record on hypersofts. Bottas race simulation this morning was around 1 second per lap quicker than Vettel & Verstappen in the afternoon.#AMuShttps://t.co/iWCVdbAAEe reageer retweet
Doet Marko niet aan mee dan zekerquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:02 schreef beantherio het volgende:
Vandaag lijkt me een typisch geval van 'sandbaggen' van RBR. Ik geloof wel dat ze vandaag vooral de aero aan het testen zijn, maar misschien dat ze de positieve reacties van Lauda en Wolff ook een beetje proberen te dimmen.
Zal het vanavond wel analyserenquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:47 schreef Tarado het volgende:twitter:tgruener twitterde op donderdag 08-03-2018 om 16:38:06 Don't get fooled by Vettels lap record on hypersofts. Bottas race simulation this morning was around 1 second per lap quicker than Vettel & Verstappen in the afternoon.#AMuShttps://t.co/iWCVdbAAEe reageer retweet
Die komt zo plotseling binnen voor een setje HS /houd hoopquote:
Rijd hij op.quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die komt zo plotseling binnen voor een setje HS /houd hoop
Hij rijdt op USquote:
Dat is langzamer dan zijn rondjes net op de mediums toch? Dat waren lage 21’ers dacht ik.quote:Verstappen rijdt hoge 1.22'ers, lage 1.23'ers op de ultrasofts.
Is voor ons echt geen touw meer aan vast te knopen... Vettel's stints waren ook al zo apart.quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat is langzamer dan zijn rondjes net op de mediums toch? Dat waren lage 21’ers dacht ik.
Ohja xDquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:40 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hij rijdt op US
... ja kom er soms ook niet meer uit.
Een 1:15.5 waar Mercedes & Ferrari spierwit van worden.quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:49 schreef Dven het volgende:
Net voor de vlag een setje hypers eronder knallen en snelste tijd van de dag rijden
Of RBR wilt niet dat Max gaat stampen... straks wordt Ricciardo depriquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:55 schreef Meike26 het volgende:
Ik krijg het idee dat Max zelf niet eens 'wil' om snelle tijden neer te zetten. Beetje de media op afstand houden, verwachtingen temperen en daarnaast ook de focus op raceafstanden en duurzaamheid banden/materiaal. Max wordt ook door buitenlandse media gehyped, als Max ziet wat Ricciardo kan qua tijden, weet hij al voldoende.
Wil Ricciardo niet meer bijtekenenquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Of RBR wilt niet dat Max gaat stampen... straks wordt Ricciardo depri
maar goed... nog 2 weken en en we gaan het echte werk zien.
[insert] 1001 redenen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef Tinos85 het volgende:
Toch wel benieuwd waarom Verstappen tijdens de gehele testweek geen echt snelle ronde gereden heeft.
Hij heeft wel "echt" snelle rondes gereden alleen niet op de zachte banden.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef Tinos85 het volgende:
Toch wel benieuwd waarom Verstappen tijdens de gehele testweek geen echt snelle ronde gereden heeft.
Klopt, dat testen hè. Je weet nooit wat ze echt testenquote:
Hoor ik meer mensen over, heb het zelf nog niet gezien. Ben benieuwd wat het betekent.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:12 schreef HansvanOchten het volgende:
De rookpluimen bij de Ferrari motoren zijn veel interessanter.
Psies.. En daarbij waren de asfalttemperaturen vandaag op zijn best matig, zeker na de middag.. Bewolkt en frisjes, aardig windje, verre van ideaal.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:13 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Klopt, dat testen hè. Je weet nooit wat ze echt testen
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoor ik meer mensen over, heb het zelf nog niet gezien. Ben benieuwd wat het betekent.
twitter:Berrageiz twitterde op donderdag 08-03-2018 om 14:18:46 #F1Testing working on a #Ferrari .. detected a problem ok Vettel's car ... https://t.co/lepf2XFI5B reageer retweet
Seb die ff achteruit door de pits vlamttwitter:ForceIndiaF1 twitterde op donderdag 08-03-2018 om 17:55:46 Erm, Seb... the exit is the other way! Cc: @ScuderiaFerrari https://t.co/xM3YwA1XrW reageer retweet
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:42 schreef ChatGirl het volgende:Seb die ff achteruit door de pits vlamttwitter:ForceIndiaF1 twitterde op donderdag 08-03-2018 om 17:55:46 Erm, Seb... the exit is the other way! Cc: @ScuderiaFerrari https://t.co/xM3YwA1XrW reageer retweet
Nog niet eerder gezien. Het lijkt meer op stoom dan op rook.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]twitter:Berrageiz twitterde op donderdag 08-03-2018 om 14:18:46 #F1Testing working on a #Ferrari .. detected a problem ok Vettel's car ... https://t.co/lepf2XFI5B reageer retweet
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:52 schreef Smacked_Actor het volgende:
Kan iemand die achteruit rijdende Vettel reversen?
twitter:HondaRacingF1 twitterde op donderdag 08-03-2018 om 18:03:05 @ForceIndiaF1 @ScuderiaFerrari Or is it?... https://t.co/4T0PUgfbxl reageer retweet
Ik denk dat mercedes als ze zich daardoor uit de tent laten lokken er dan alsnog 1.15 rond van maken.quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:50 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Een 1:15.5 waar Mercedes & Ferrari spierwit van worden.
Phew... dat moet wel echt één van de beste sites voor een hendig overzicht zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2018 19:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Alleen de Engelse versie:
https://www.gpupdate.net/nl/
De site doet het weer maar de laatste tijd ligt ie er regelmatig uit ja.quote:
Ik was al weer vergeten dat motorsport de boel overgenomen hadquote:
Dat is geen zuinig pluimpje ookquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]twitter:Berrageiz twitterde op donderdag 08-03-2018 om 14:18:46 #F1Testing working on a #Ferrari .. detected a problem ok Vettel's car ... https://t.co/lepf2XFI5B reageer retweet
Ik denk dat er wat olie uit de wastegate van turbo wordt gepurged... maar vreemd is het welquote:Op donderdag 8 maart 2018 20:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik was al weer vergeten dat motorsport de boel overgenomen had
[..]
Dat is geen zuinig pluimpje ook
Mercedes - RBR - Ferrari op dit moment.quote:[AMuS]
Trotzdem warnt man beim Titelverteidiger vor voreiligen Schlüssen. Mercedes fährt seit dem sechsten Testtag bereits mit dem Auto, das auch in Melbourne am Start stehen wird. Red Bull rüstete am siebten Tag mit einem Aero-Paket im Bereich der Leitbleche nach. Bis zum Saisonstart soll es noch eine Ausbaustufe geben. Auch bei Ferrari sind offenbar noch Aero-Entwicklungen im Köcher.
Mercedes glaubt außerdem, dass speziell Red Bulls Motorenpartner Renault noch Leistungsreserven hat. Aus dem Lager der Franzosen hören wir, dass die Leistung am siebten Tag zum ersten Mal hochgeschraubt wurde. Das stellt ungefähr 50 Prozent der Steigerung da, die man für Melbourne erwarten kann. Gut für Red Bull, schlecht für Ferrari.
De geruchten zeggen dat het om een nieuwe truc gaat om olie mee te stoken.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoor ik meer mensen over, heb het zelf nog niet gezien. Ben benieuwd wat het betekent.
Om de betrouwbaarheid te testen met deze nieuwe setting bedoel je?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:09 schreef SnowOokami het volgende:
Dit wordt op AMuS gemeld:
[..]
Mercedes - RBR - Ferrari op dit moment.
Renault heeft 50% van het achtergehouden vermogen vrijgegeven vandaag. De rest krijgt RBR in Australië.
Nu klinkt het opeens niet zo vreemd meer dat RBR zoveel rondjes reed vandaag (zonder een FL).
Dat iddquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:12 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Om de betrouwbaarheid te testen met deze nieuwe setting bedoel je?
Dat Renault iets achterhoudt is geen geheim: dat hebben ze kort geleden zelf namelijk al eens gezegd. Zie Renault: Reliability, not power, the focus for Melbourne engine specquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:09 schreef SnowOokami het volgende:
Dit wordt op AMuS gemeld:
[..]
Mercedes - RBR - Ferrari op dit moment.
Renault heeft 50% van het achtergehouden vermogen vrijgegeven vandaag. De rest krijgt RBR in Australië.
Nu klinkt het opeens niet zo vreemd meer dat RBR zoveel rondjes reed vandaag (zonder een FL).
Mwja, ik wist dat ze underpowered deze test in gingen maar tis voor mij wel nieuws dat ze vandaag een deel hebben vrijgegeven.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat Renault iets achterhoudt is geen geheim: dat hebben ze kort geleden zelf namelijk al eens gezegd. Zie Renault: Reliability, not power, the focus for Melbourne engine spec
Er wordt nu toch gekeken naar het maximale olieverbruik per GP? Dus tenzij ze een verborgen tankje ergens hebben lijkt me dit niet echt geloofwaardig.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:10 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
De geruchten zeggen dat het om een nieuwe truc gaat om olie mee te stoken.
Ook de Sauber en Haas hebben het.
Het gebeurt niet als ze rijden toch? Want bij stilstand met een 'koude' motor kan ik me er wel iets bij voorstellen namelijk. Zodra de motor warm is, is die extra oliestook niet meer nodig en kan de motor gewoon aan alle regels voldoen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoor ik meer mensen over, heb het zelf nog niet gezien. Ben benieuwd wat het betekent.
Tnx!quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:53 schreef SnowOokami het volgende:
James Key over STR Honda klinkt goed iig.
Geen probleem hier met het geluid iig?quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tnx!
Is het geluid zo zacht of is er bij mij iets niet goed?
Dan ligt het probleem hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:01 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geen probleem hier met het geluid iig?
Waarschijnlijk werd het te beschamend voor de 2 knoeiers die het dit jaar moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 08:41 schreef aesop het volgende:
Ai, toch geen Kubica vandaag. Williams is kennelijk niet tevreden over zijn input gisteren, aangezien ze volgens Lowe de mist ingingen met de setup.
Die Renault is helemaal niet zo slecht... Alleen gaat ie vaak stuk als je hem open zet. Als dat probleem is opgelost (en daar lijkt het met de rondenaantallen wel een beetje op), dan zouden ze bij Red Bull inderdaad best wel eens mee kunnen komen en aan het eind misschien nog voor wat verrassingen kunnen zorgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:12 schreef ShaoliN het volgende:
Mercedes en Ferrari hebben volgens de nieuwssites toch wel het idee dat Red Bull mee kan komen dit jaar. Zou wel een uitzonderlijke prestatie zijn met een Renault motor.
Als die Renault motor inderdaad 40/50 pk te kort komt op de Mercedes, dan zou ik het erg knap vinden dat je dat kan compenseren met je chassis.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:14 schreef TagForce het volgende:
[..]
Die Renault is helemaal niet zo slecht... Alleen gaat ie vaak stuk als je hem open zet. Als dat probleem is opgelost (en daar lijkt het met de rondenaantallen wel een beetje op), dan zouden ze bij Red Bull inderdaad best wel eens mee kunnen komen en aan het eind misschien nog voor wat verrassingen kunnen zorgen.
een copy paste dingetjetwitter:andihaupt1 twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 09:53:58 #F1: #McLaren stopped at turn 7 ... #AMuS live: https://t.co/w0loM85ftW reageer retweet
Maar die 40/50 PK komen ze te kort omdat ze hem niet open kunnen zetten... En daarnaast is het zo dat Mercedes in de quali wel wat extra heeft, maar in de race kunnen ze dat ook niet allemaal gebruiken. Ja, op de absolute top komen ze misschien wel meer dan 50 PK te kort op de Mercedes, maar a) het chassis van de RBR is beter, en b) Mercedes rijdt de race ook niet op de absolute top, dus van die 50 PK is gedurende een race-afstand misschien 10 tot 15 over. En dat trekt het misschien wel weer aardig gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als die Renault motor inderdaad 40/50 pk te kort komt op de Mercedes, dan zou ik het erg knap vinden dat je dat kan compenseren met je chassis.
Duidelijk Ben in ieder geval alvast gematigd enthousiast. Het is een stuk positiever dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar die 40/50 PK komen ze te kort omdat ze hem niet open kunnen zetten... En daarnaast is het zo dat Mercedes in de quali wel wat extra heeft, maar in de race kunnen ze dat ook niet allemaal gebruiken. Ja, op de absolute top komen ze misschien wel meer dan 50 PK te kort op de Mercedes, maar a) het chassis van de RBR is beter, en b) Mercedes rijdt de race ook niet op de absolute top, dus van die 50 PK is gedurende een race-afstand misschien 10 tot 15 over. En dat trekt het misschien wel weer aardig gelijk.
misschien vanwege zijn uitspraken waarin hij de 2018 bolides vergeleek met een lijnbus?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 08:41 schreef aesop het volgende:
Ai, toch geen Kubica vandaag. Williams is kennelijk niet tevreden over zijn input gisteren, aangezien ze volgens Lowe de mist ingingen met de setup.
Waar basseer je op dat het chassis van Mercedes minder goed is?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar die 40/50 PK komen ze te kort omdat ze hem niet open kunnen zetten... En daarnaast is het zo dat Mercedes in de quali wel wat extra heeft, maar in de race kunnen ze dat ook niet allemaal gebruiken. Ja, op de absolute top komen ze misschien wel meer dan 50 PK te kort op de Mercedes, maar a) het chassis van de RBR is beter, en b) Mercedes rijdt de race ook niet op de absolute top, dus van die 50 PK is gedurende een race-afstand misschien 10 tot 15 over. En dat trekt het misschien wel weer aardig gelijk.
Ik dacht serieus even dat ik net naar de verkeerde dag keek @ autosportquote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:54 schreef Tarado het volgende:een copy paste dingetjetwitter:andihaupt1 twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 09:53:58 #F1: #McLaren stopped at turn 7 ... #AMuS live: https://t.co/w0loM85ftW reageer retweet
Een deel van de rechtelijnsnelheid zit hem ook in de langere wielbasis en de lage rake. Dat heeft nadelen voor de bochten.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als die Renault motor inderdaad 40/50 pk te kort komt op de Mercedes, dan zou ik het erg knap vinden dat je dat kan compenseren met je chassis.
Dus eigenlijk is het knap dat die Mercedes motor het zwakke design kan compenseren.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een deel van de rechtelijnsnelheid zit hem ook in de langere wielbasis en de lage rake. Dat heeft nadelen voor de bochten.
quote:🔴🔴 Red flag on track. Charles Leclerc hits the barrier at Turn 11. Driver OK! #F1Testing
Ik hoop dat iedereen McLaren neemt in de managerquote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik dacht serieus even dat ik net naar de verkeerde dag keek @ autosport
De analyses van mensen die er verstand van hebben langs de baan de afgelopen 2 weken.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:05 schreef mikieu het volgende:
[..]
Waar basseer je op dat het chassis van Mercedes minder goed is?
Het is altijd een compromis. Volgens mij had de FIA vorig jaar vastgesteld dat de Renault maar een pk of 30 minder had. Waarschijnlijk loont het meer om met een sterke motor qua chassis op rechtelijnsnelheid in te zetten en met een zwakkere motor op bochtensnelheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het knap dat die Mercedes motor het zwakke design kan compenseren.
over die pk's waren de meningen wel verdeeld maar heel begrijpelijk dat Mercedes een succesvol systeem evolueert.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is altijd een compromis. Volgens mij had de FIA vorig jaar vastgesteld dat de Renault maar een pk of 30 minder had. Waarschijnlijk loont het meer om met een sterke motor qua chassis op rechtelijnsnelheid in te zetten en met een zwakkere motor op bochtensnelheid.
Idd. Je gaat je haast afvragen of het wel het probleem van de motor was vorig jaar of dat de auto zelf zorgde dat de motor telkens plofte.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:42 schreef Dauthi het volgende:
Die Japanners lachen zich de ballen uit de broek
Als de meningen verdeeld zijn tussen mensen die wel toegang hebben tot data en mensen die dat niet hebben dan ga ik af op de eerste. Waar baseren die andere mensen hun inschatting op? En hebben ze daarbij de aerodynamische voordeel van het chassis meegerekend?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
over die pk's waren de meningen wel verdeeld maar heel begrijpelijk dat Mercedes een succesvol systeem evolueert.
twitter:karunchandhok twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 10:47:15 Ricciardo able to use a tighter line turning into turn 3. Impressive front end to stay flat from that tighter angle allowing him to carry more speed out of turn 2. https://t.co/odUiQDyYC4 reageer retweet
Ik weet wel 100% zeker dat de motor van Honda niet betrouwbaar genoeg was, maar de auto zal dat dan verder versterkt hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Je gaat je haast afvragen of het wel het probleem van de motor was vorig jaar of dat de auto zelf zorgde dat de motor telkens plofte.
ze hebben iig die optie alleen moeten ze wel in mei beslissenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:50 schreef KingRadler het volgende:
Was het niet zo dat RB ook gaat overstappen naar Honda als Torro Rosso een goed seizoen gaat draaien met de nieuwe motor.
Dat lijkt me wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:50 schreef KingRadler het volgende:
Was het niet zo dat RB ook gaat overstappen naar Honda als Torro Rosso een goed seizoen gaat draaien met de nieuwe motor.
Dit idd.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:50 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik weet wel 100% zeker dat de motor van Honda niet betrouwbaar genoeg was, maar de auto zal dat dan verder versterkt hebben.
Ja in dat opzicht is het misschien niet zo handig geweest om te switchen naar Renault. bewijs nu maar een beter chassis te hebben dan de Red Bull.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zie net pas dat er weer een Mclaren stil stond.
Wat zijn die afgezakt, als ze dit seizoen niet minimaal 4e worden achter de top 3 is het een zwaar faal seizoen en moeten koppen gaan rollen, vooral als je al 3 jaar oppert het beste chassis te hebben.
denk het ook, zeker omdat Renault een eigen team heeftquote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:11 schreef KingRadler het volgende:
Mclaren had gewoon Honda moeten aanhouden
Ik had Alonso omdat ik het hem gun, maar na deze week toch teruggekrabbeldquote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen McLaren neemt in de manager
Maar ben het eens met wat bedachtzaam zegt:quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook, zeker omdat Renault een eigen team heeft
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:11 schreef bedachtzaam het volgende:
Gelukkig voor Honda deden ze dat niet.
Ik gun Alonso dit wel. Grappige kerel wel, maar met afstand de meest onsportieve lul van het stel. Bovendien had hij zelf een stevige hand in de scheiding met Honda.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik had Alonso omdat ik het hem gun, maar na deze week toch teruggekrabbeld
Zeker de eerste jaren was het een onsportieve lul ja, nu vind ik het nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik gun Alonso dit wel. Grappige kerel wel, maar met afstand de meest onsportieve lul van het stel. Bovendien had hij zelf een stevige hand in de scheiding met Honda.
... Karma.twitter:PHortonF1 twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 10:15:11 "Engine... Five laps", said Alonso as he returned to McLaren's hospitality... reageer retweet
Canada in ieder geval, mogelijk ook Monaco.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Monaco de eerste kans is.
Vamiddag..quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:25 schreef SnowOokami het volgende:... Karma.twitter:PHortonF1 twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 10:15:11 "Engine... Five laps", said Alonso as he returned to McLaren's hospitality... reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Gezien het aantal plofs bij McLaren en geen plofs bij RBR en Renault denk ik dat Alonso z'n kritiek eerst maar naar z'n eigen team mag uiten.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Renault kan het niet hebben als Red Bull commentaar geeft over de motor, dit gaat genieten worden met Alonso dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |