staat nu weer binnen, zometeen op hypers weer naar buiten.quote:Op donderdag 8 maart 2018 14:54 schreef SnowOokami het volgende:
Ik begin die mediums zat te worden![]()
14:51
Verstappen rijdt nog steeds op de medium-compound. Zijn laatste ronde ging in 1.22.2.
14:48
Na een pitstop gaat Verstappen gelijk weer verder.
Staan er hypers klaar voor hem ja?quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
staat nu weer binnen, zometeen op hypers weer naar buiten.
Hyperrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 8 maart 2018 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
staat nu weer binnen, zometeen op hypers weer naar buiten.
kweenie, ben niet op het paddock momenteel dus ik kan niet kijken, maar dat melden ze via de groepsapp hier.quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Staan er hypers klaar voor hem ja?
Maarrrrrrr... Er komt nog steeds niks langsquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:20 schreef Karstman het volgende:
Ja Sainz, die sneller is dan Verstappen. De Renault lijkt de snelste Renault te zijn vandaag.
https://www.motorsport.co(...)bull-rivals-1012637/quote:But while the Milton Keynes-based outfit is not yet bullish enough to declare itself firmly a victory contender, Verstappen has made it clear that he is no longer worried about opposition from within the Renault-powered camp.
"You pay attention to everybody, but I don't think they will be our main rivals," the Dutchman told Motorsport.com about the potential threat from McLaren and Renault.
Kun je alleen serieus zeggen zodra Max ook wat rondjes op de Hypersoft heeft geredenquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:20 schreef Karstman het volgende:
Ja Sainz, die sneller is dan Verstappen. De Renault lijkt de snelste Renault te zijn vandaag.
medium that izz..quote:
twitter:tgruener twitterde op donderdag 08-03-2018 om 16:38:06Don't get fooled by Vettels lap record on hypersofts. Bottas race simulation this morning was around 1 second per lap quicker than Vettel & Verstappen in the afternoon.#AMuShttps://t.co/iWCVdbAAEe reageer retweet
Doet Marko niet aan mee dan zekerquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:02 schreef beantherio het volgende:
Vandaag lijkt me een typisch geval van 'sandbaggen' van RBR. Ik geloof wel dat ze vandaag vooral de aero aan het testen zijn, maar misschien dat ze de positieve reacties van Lauda en Wolff ook een beetje proberen te dimmen.
Zal het vanavond wel analyserenquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:47 schreef Tarado het volgende:
twitter:tgruener twitterde op donderdag 08-03-2018 om 16:38:06Don't get fooled by Vettels lap record on hypersofts. Bottas race simulation this morning was around 1 second per lap quicker than Vettel & Verstappen in the afternoon.#AMuShttps://t.co/iWCVdbAAEe reageer retweet
Rijd hij op.quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die komt zo plotseling binnen voor een setje HS/houd hoop
Dat is langzamer dan zijn rondjes net op de mediums toch? Dat waren lage 21’ers dacht ik.quote:Verstappen rijdt hoge 1.22'ers, lage 1.23'ers op de ultrasofts.
Is voor ons echt geen touw meer aan vast te knopen... Vettel's stints waren ook al zo apart.quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat is langzamer dan zijn rondjes net op de mediums toch? Dat waren lage 21’ers dacht ik.
Ohja xDquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:40 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hij rijdt op US
... ja kom er soms ook niet meer uit.
Een 1:15.5 waar Mercedes & Ferrari spierwit van worden.quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:49 schreef Dven het volgende:
Net voor de vlag een setje hypers eronder knallen en snelste tijd van de dag rijden
Of RBR wilt niet dat Max gaat stampen... straks wordt Ricciardo depriquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:55 schreef Meike26 het volgende:
Ik krijg het idee dat Max zelf niet eens 'wil' om snelle tijden neer te zetten. Beetje de media op afstand houden, verwachtingen temperen en daarnaast ook de focus op raceafstanden en duurzaamheid banden/materiaal. Max wordt ook door buitenlandse media gehyped, als Max ziet wat Ricciardo kan qua tijden, weet hij al voldoende.
Wil Ricciardo niet meer bijtekenenquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Of RBR wilt niet dat Max gaat stampen... straks wordt Ricciardo depri![]()
maar goed... nog 2 weken en en we gaan het echte werk zien.
[insert] 1001 redenen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef Tinos85 het volgende:
Toch wel benieuwd waarom Verstappen tijdens de gehele testweek geen echt snelle ronde gereden heeft.
Hij heeft wel "echt" snelle rondes gereden alleen niet op de zachte banden.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:03 schreef Tinos85 het volgende:
Toch wel benieuwd waarom Verstappen tijdens de gehele testweek geen echt snelle ronde gereden heeft.
Hoor ik meer mensen over, heb het zelf nog niet gezien. Ben benieuwd wat het betekent.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:12 schreef HansvanOchten het volgende:
De rookpluimen bij de Ferrari motoren zijn veel interessanter.
Psies.. En daarbij waren de asfalttemperaturen vandaag op zijn best matig, zeker na de middag.. Bewolkt en frisjes, aardig windje, verre van ideaal.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:13 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Klopt, dat testen hè. Je weet nooit wat ze echt testen
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoor ik meer mensen over, heb het zelf nog niet gezien. Ben benieuwd wat het betekent.
twitter:Berrageiz twitterde op donderdag 08-03-2018 om 14:18:46#F1Testing working on a #Ferrari .. detected a problem ok Vettel's car ... https://t.co/lepf2XFI5B reageer retweet
Seb die ff achteruit door de pits vlamttwitter:ForceIndiaF1 twitterde op donderdag 08-03-2018 om 17:55:46Erm, Seb... the exit is the other way! Cc: @ScuderiaFerrari https://t.co/xM3YwA1XrW reageer retweet
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:42 schreef ChatGirl het volgende:
Seb die ff achteruit door de pits vlamttwitter:ForceIndiaF1 twitterde op donderdag 08-03-2018 om 17:55:46Erm, Seb... the exit is the other way! Cc: @ScuderiaFerrari https://t.co/xM3YwA1XrW reageer retweet
Nog niet eerder gezien. Het lijkt meer op stoom dan op rook.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]twitter:Berrageiz twitterde op donderdag 08-03-2018 om 14:18:46#F1Testing working on a #Ferrari .. detected a problem ok Vettel's car ... https://t.co/lepf2XFI5B reageer retweet
quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:52 schreef Smacked_Actor het volgende:
Kan iemand die achteruit rijdende Vettel reversen?
twitter:HondaRacingF1 twitterde op donderdag 08-03-2018 om 18:03:05@ForceIndiaF1 @ScuderiaFerrari Or is it?... https://t.co/4T0PUgfbxl reageer retweet
Ik denk dat mercedes als ze zich daardoor uit de tent laten lokken er dan alsnog 1.15 rond van maken.quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:50 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Een 1:15.5 waar Mercedes & Ferrari spierwit van worden.
Phew... dat moet wel echt één van de beste sites voor een hendig overzicht zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2018 19:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Alleen de Engelse versie:
https://www.gpupdate.net/nl/
Ik was al weer vergeten dat motorsport de boel overgenomen hadquote:
Dat is geen zuinig pluimpje ookquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]twitter:Berrageiz twitterde op donderdag 08-03-2018 om 14:18:46#F1Testing working on a #Ferrari .. detected a problem ok Vettel's car ... https://t.co/lepf2XFI5B reageer retweet
Ik denk dat er wat olie uit de wastegate van turbo wordt gepurged... maar vreemd is het welquote:Op donderdag 8 maart 2018 20:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik was al weer vergeten dat motorsport de boel overgenomen had
[..]
Dat is geen zuinig pluimpje ook![]()
Mercedes - RBR - Ferrari op dit moment.quote:[AMuS]
Trotzdem warnt man beim Titelverteidiger vor voreiligen Schlüssen. Mercedes fährt seit dem sechsten Testtag bereits mit dem Auto, das auch in Melbourne am Start stehen wird. Red Bull rüstete am siebten Tag mit einem Aero-Paket im Bereich der Leitbleche nach. Bis zum Saisonstart soll es noch eine Ausbaustufe geben. Auch bei Ferrari sind offenbar noch Aero-Entwicklungen im Köcher.
Mercedes glaubt außerdem, dass speziell Red Bulls Motorenpartner Renault noch Leistungsreserven hat. Aus dem Lager der Franzosen hören wir, dass die Leistung am siebten Tag zum ersten Mal hochgeschraubt wurde. Das stellt ungefähr 50 Prozent der Steigerung da, die man für Melbourne erwarten kann. Gut für Red Bull, schlecht für Ferrari.
De geruchten zeggen dat het om een nieuwe truc gaat om olie mee te stoken.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoor ik meer mensen over, heb het zelf nog niet gezien. Ben benieuwd wat het betekent.
Om de betrouwbaarheid te testen met deze nieuwe setting bedoel je?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:09 schreef SnowOokami het volgende:
Dit wordt op AMuS gemeld:
[..]
Mercedes - RBR - Ferrari op dit moment.
Renault heeft 50% van het achtergehouden vermogen vrijgegeven vandaag. De rest krijgt RBR in Australië.![]()
Nu klinkt het opeens niet zo vreemd meer dat RBR zoveel rondjes reed vandaag (zonder een FL).
Dat iddquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:12 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Om de betrouwbaarheid te testen met deze nieuwe setting bedoel je?
Dat Renault iets achterhoudt is geen geheim: dat hebben ze kort geleden zelf namelijk al eens gezegd. Zie Renault: Reliability, not power, the focus for Melbourne engine specquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:09 schreef SnowOokami het volgende:
Dit wordt op AMuS gemeld:
[..]
Mercedes - RBR - Ferrari op dit moment.
Renault heeft 50% van het achtergehouden vermogen vrijgegeven vandaag. De rest krijgt RBR in Australië.![]()
Nu klinkt het opeens niet zo vreemd meer dat RBR zoveel rondjes reed vandaag (zonder een FL).
Mwja, ik wist dat ze underpowered deze test in gingen maar tis voor mij wel nieuws dat ze vandaag een deel hebben vrijgegeven.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat Renault iets achterhoudt is geen geheim: dat hebben ze kort geleden zelf namelijk al eens gezegd. Zie Renault: Reliability, not power, the focus for Melbourne engine spec
Er wordt nu toch gekeken naar het maximale olieverbruik per GP? Dus tenzij ze een verborgen tankje ergens hebben lijkt me dit niet echt geloofwaardig.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:10 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
De geruchten zeggen dat het om een nieuwe truc gaat om olie mee te stoken.
Ook de Sauber en Haas hebben het.
Het gebeurt niet als ze rijden toch? Want bij stilstand met een 'koude' motor kan ik me er wel iets bij voorstellen namelijk. Zodra de motor warm is, is die extra oliestook niet meer nodig en kan de motor gewoon aan alle regels voldoen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoor ik meer mensen over, heb het zelf nog niet gezien. Ben benieuwd wat het betekent.
Tnx!quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:53 schreef SnowOokami het volgende:
James Key over STR Hondaklinkt goed iig.
Geen probleem hier met het geluid iig?quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tnx!
Is het geluid zo zacht of is er bij mij iets niet goed?
Dan ligt het probleem hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:01 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geen probleem hier met het geluid iig?
Waarschijnlijk werd het te beschamend voor de 2 knoeiers die het dit jaar moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 08:41 schreef aesop het volgende:
Ai, toch geen Kubica vandaag. Williams is kennelijk niet tevreden over zijn input gisteren, aangezien ze volgens Lowe de mist ingingen met de setup.
Die Renault is helemaal niet zo slecht... Alleen gaat ie vaak stuk als je hem open zet. Als dat probleem is opgelost (en daar lijkt het met de rondenaantallen wel een beetje op), dan zouden ze bij Red Bull inderdaad best wel eens mee kunnen komen en aan het eind misschien nog voor wat verrassingen kunnen zorgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:12 schreef ShaoliN het volgende:
Mercedes en Ferrari hebben volgens de nieuwssites toch wel het idee dat Red Bull mee kan komen dit jaar. Zou wel een uitzonderlijke prestatie zijn met een Renault motor.
Als die Renault motor inderdaad 40/50 pk te kort komt op de Mercedes, dan zou ik het erg knap vinden dat je dat kan compenseren met je chassis.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:14 schreef TagForce het volgende:
[..]
Die Renault is helemaal niet zo slecht... Alleen gaat ie vaak stuk als je hem open zet. Als dat probleem is opgelost (en daar lijkt het met de rondenaantallen wel een beetje op), dan zouden ze bij Red Bull inderdaad best wel eens mee kunnen komen en aan het eind misschien nog voor wat verrassingen kunnen zorgen.
een copy paste dingetjetwitter:andihaupt1 twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 09:53:58#F1: #McLaren stopped at turn 7 ... #AMuS live: https://t.co/w0loM85ftW reageer retweet
Maar die 40/50 PK komen ze te kort omdat ze hem niet open kunnen zetten... En daarnaast is het zo dat Mercedes in de quali wel wat extra heeft, maar in de race kunnen ze dat ook niet allemaal gebruiken. Ja, op de absolute top komen ze misschien wel meer dan 50 PK te kort op de Mercedes, maar a) het chassis van de RBR is beter, en b) Mercedes rijdt de race ook niet op de absolute top, dus van die 50 PK is gedurende een race-afstand misschien 10 tot 15 over. En dat trekt het misschien wel weer aardig gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als die Renault motor inderdaad 40/50 pk te kort komt op de Mercedes, dan zou ik het erg knap vinden dat je dat kan compenseren met je chassis.
Duidelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar die 40/50 PK komen ze te kort omdat ze hem niet open kunnen zetten... En daarnaast is het zo dat Mercedes in de quali wel wat extra heeft, maar in de race kunnen ze dat ook niet allemaal gebruiken. Ja, op de absolute top komen ze misschien wel meer dan 50 PK te kort op de Mercedes, maar a) het chassis van de RBR is beter, en b) Mercedes rijdt de race ook niet op de absolute top, dus van die 50 PK is gedurende een race-afstand misschien 10 tot 15 over. En dat trekt het misschien wel weer aardig gelijk.
misschien vanwege zijn uitspraken waarin hij de 2018 bolides vergeleek met een lijnbus?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 08:41 schreef aesop het volgende:
Ai, toch geen Kubica vandaag. Williams is kennelijk niet tevreden over zijn input gisteren, aangezien ze volgens Lowe de mist ingingen met de setup.
Waar basseer je op dat het chassis van Mercedes minder goed is?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar die 40/50 PK komen ze te kort omdat ze hem niet open kunnen zetten... En daarnaast is het zo dat Mercedes in de quali wel wat extra heeft, maar in de race kunnen ze dat ook niet allemaal gebruiken. Ja, op de absolute top komen ze misschien wel meer dan 50 PK te kort op de Mercedes, maar a) het chassis van de RBR is beter, en b) Mercedes rijdt de race ook niet op de absolute top, dus van die 50 PK is gedurende een race-afstand misschien 10 tot 15 over. En dat trekt het misschien wel weer aardig gelijk.
Ik dacht serieus even dat ik net naar de verkeerde dag keek @ autosportquote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:54 schreef Tarado het volgende:
een copy paste dingetjetwitter:andihaupt1 twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 09:53:58#F1: #McLaren stopped at turn 7 ... #AMuS live: https://t.co/w0loM85ftW reageer retweet
Een deel van de rechtelijnsnelheid zit hem ook in de langere wielbasis en de lage rake. Dat heeft nadelen voor de bochten.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als die Renault motor inderdaad 40/50 pk te kort komt op de Mercedes, dan zou ik het erg knap vinden dat je dat kan compenseren met je chassis.
Dus eigenlijk is het knap dat die Mercedes motor het zwakke design kan compenseren.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een deel van de rechtelijnsnelheid zit hem ook in de langere wielbasis en de lage rake. Dat heeft nadelen voor de bochten.
quote:🔴🔴 Red flag on track. Charles Leclerc hits the barrier at Turn 11. Driver OK! #F1Testing
Ik hoop dat iedereen McLaren neemt in de managerquote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik dacht serieus even dat ik net naar de verkeerde dag keek @ autosport
De analyses van mensen die er verstand van hebben langs de baan de afgelopen 2 weken.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:05 schreef mikieu het volgende:
[..]
Waar basseer je op dat het chassis van Mercedes minder goed is?
Het is altijd een compromis. Volgens mij had de FIA vorig jaar vastgesteld dat de Renault maar een pk of 30 minder had. Waarschijnlijk loont het meer om met een sterke motor qua chassis op rechtelijnsnelheid in te zetten en met een zwakkere motor op bochtensnelheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het knap dat die Mercedes motor het zwakke design kan compenseren.
over die pk's waren de meningen wel verdeeld maar heel begrijpelijk dat Mercedes een succesvol systeem evolueert.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is altijd een compromis. Volgens mij had de FIA vorig jaar vastgesteld dat de Renault maar een pk of 30 minder had. Waarschijnlijk loont het meer om met een sterke motor qua chassis op rechtelijnsnelheid in te zetten en met een zwakkere motor op bochtensnelheid.
Idd. Je gaat je haast afvragen of het wel het probleem van de motor was vorig jaar of dat de auto zelf zorgde dat de motor telkens plofte.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:42 schreef Dauthi het volgende:
Die Japanners lachen zich de ballen uit de broek
Als de meningen verdeeld zijn tussen mensen die wel toegang hebben tot data en mensen die dat niet hebben dan ga ik af op de eerste. Waar baseren die andere mensen hun inschatting op? En hebben ze daarbij de aerodynamische voordeel van het chassis meegerekend?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
over die pk's waren de meningen wel verdeeld maar heel begrijpelijk dat Mercedes een succesvol systeem evolueert.
twitter:karunchandhok twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 10:47:15Ricciardo able to use a tighter line turning into turn 3. Impressive front end to stay flat from that tighter angle allowing him to carry more speed out of turn 2. https://t.co/odUiQDyYC4 reageer retweet
Ik weet wel 100% zeker dat de motor van Honda niet betrouwbaar genoeg was, maar de auto zal dat dan verder versterkt hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Je gaat je haast afvragen of het wel het probleem van de motor was vorig jaar of dat de auto zelf zorgde dat de motor telkens plofte.
ze hebben iig die optie alleen moeten ze wel in mei beslissenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:50 schreef KingRadler het volgende:
Was het niet zo dat RB ook gaat overstappen naar Honda als Torro Rosso een goed seizoen gaat draaien met de nieuwe motor.
Dat lijkt me wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:50 schreef KingRadler het volgende:
Was het niet zo dat RB ook gaat overstappen naar Honda als Torro Rosso een goed seizoen gaat draaien met de nieuwe motor.
Dit idd.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:50 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik weet wel 100% zeker dat de motor van Honda niet betrouwbaar genoeg was, maar de auto zal dat dan verder versterkt hebben.
Ja in dat opzicht is het misschien niet zo handig geweest om te switchen naar Renault. bewijs nu maar een beter chassis te hebben dan de Red Bull.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zie net pas dat er weer een Mclaren stil stond.![]()
Wat zijn die afgezakt, als ze dit seizoen niet minimaal 4e worden achter de top 3 is het een zwaar faal seizoen en moeten koppen gaan rollen, vooral als je al 3 jaar oppert het beste chassis te hebben.
denk het ook, zeker omdat Renault een eigen team heeftquote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:11 schreef KingRadler het volgende:
Mclaren had gewoon Honda moeten aanhouden
Ik had Alonso omdat ik het hem gun, maar na deze week toch teruggekrabbeldquote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen McLaren neemt in de manager
Maar ben het eens met wat bedachtzaam zegt:quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook, zeker omdat Renault een eigen team heeft
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:11 schreef bedachtzaam het volgende:
Gelukkig voor Honda deden ze dat niet.
Ik gun Alonso dit wel. Grappige kerel wel, maar met afstand de meest onsportieve lul van het stel. Bovendien had hij zelf een stevige hand in de scheiding met Honda.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik had Alonso omdat ik het hem gun, maar na deze week toch teruggekrabbeld
Zeker de eerste jaren was het een onsportieve lul ja, nu vind ik het nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik gun Alonso dit wel. Grappige kerel wel, maar met afstand de meest onsportieve lul van het stel. Bovendien had hij zelf een stevige hand in de scheiding met Honda.
... Karma.twitter:PHortonF1 twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 10:15:11"Engine... Five laps", said Alonso as he returned to McLaren's hospitality... reageer retweet
Canada in ieder geval, mogelijk ook Monaco.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Monaco de eerste kans is.
Vamiddag..quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:25 schreef SnowOokami het volgende:
... Karma.twitter:PHortonF1 twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 10:15:11"Engine... Five laps", said Alonso as he returned to McLaren's hospitality... reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Gezien het aantal plofs bij McLaren en geen plofs bij RBR en Renault denk ik dat Alonso z'n kritiek eerst maar naar z'n eigen team mag uiten.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Renault kan het niet hebben als Red Bull commentaar geeft over de motor, dit gaat genieten worden met Alonso dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |