Tnx!quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:53 schreef SnowOokami het volgende:
James Key over STR Honda klinkt goed iig.
Geen probleem hier met het geluid iig?quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tnx!
Is het geluid zo zacht of is er bij mij iets niet goed?
Dan ligt het probleem hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:01 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geen probleem hier met het geluid iig?
Waarschijnlijk werd het te beschamend voor de 2 knoeiers die het dit jaar moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 08:41 schreef aesop het volgende:
Ai, toch geen Kubica vandaag. Williams is kennelijk niet tevreden over zijn input gisteren, aangezien ze volgens Lowe de mist ingingen met de setup.
Die Renault is helemaal niet zo slecht... Alleen gaat ie vaak stuk als je hem open zet. Als dat probleem is opgelost (en daar lijkt het met de rondenaantallen wel een beetje op), dan zouden ze bij Red Bull inderdaad best wel eens mee kunnen komen en aan het eind misschien nog voor wat verrassingen kunnen zorgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:12 schreef ShaoliN het volgende:
Mercedes en Ferrari hebben volgens de nieuwssites toch wel het idee dat Red Bull mee kan komen dit jaar. Zou wel een uitzonderlijke prestatie zijn met een Renault motor.
Als die Renault motor inderdaad 40/50 pk te kort komt op de Mercedes, dan zou ik het erg knap vinden dat je dat kan compenseren met je chassis.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:14 schreef TagForce het volgende:
[..]
Die Renault is helemaal niet zo slecht... Alleen gaat ie vaak stuk als je hem open zet. Als dat probleem is opgelost (en daar lijkt het met de rondenaantallen wel een beetje op), dan zouden ze bij Red Bull inderdaad best wel eens mee kunnen komen en aan het eind misschien nog voor wat verrassingen kunnen zorgen.
een copy paste dingetjetwitter:andihaupt1 twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 09:53:58 #F1: #McLaren stopped at turn 7 ... #AMuS live: https://t.co/w0loM85ftW reageer retweet
Maar die 40/50 PK komen ze te kort omdat ze hem niet open kunnen zetten... En daarnaast is het zo dat Mercedes in de quali wel wat extra heeft, maar in de race kunnen ze dat ook niet allemaal gebruiken. Ja, op de absolute top komen ze misschien wel meer dan 50 PK te kort op de Mercedes, maar a) het chassis van de RBR is beter, en b) Mercedes rijdt de race ook niet op de absolute top, dus van die 50 PK is gedurende een race-afstand misschien 10 tot 15 over. En dat trekt het misschien wel weer aardig gelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als die Renault motor inderdaad 40/50 pk te kort komt op de Mercedes, dan zou ik het erg knap vinden dat je dat kan compenseren met je chassis.
Duidelijk Ben in ieder geval alvast gematigd enthousiast. Het is een stuk positiever dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar die 40/50 PK komen ze te kort omdat ze hem niet open kunnen zetten... En daarnaast is het zo dat Mercedes in de quali wel wat extra heeft, maar in de race kunnen ze dat ook niet allemaal gebruiken. Ja, op de absolute top komen ze misschien wel meer dan 50 PK te kort op de Mercedes, maar a) het chassis van de RBR is beter, en b) Mercedes rijdt de race ook niet op de absolute top, dus van die 50 PK is gedurende een race-afstand misschien 10 tot 15 over. En dat trekt het misschien wel weer aardig gelijk.
misschien vanwege zijn uitspraken waarin hij de 2018 bolides vergeleek met een lijnbus?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 08:41 schreef aesop het volgende:
Ai, toch geen Kubica vandaag. Williams is kennelijk niet tevreden over zijn input gisteren, aangezien ze volgens Lowe de mist ingingen met de setup.
Waar basseer je op dat het chassis van Mercedes minder goed is?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar die 40/50 PK komen ze te kort omdat ze hem niet open kunnen zetten... En daarnaast is het zo dat Mercedes in de quali wel wat extra heeft, maar in de race kunnen ze dat ook niet allemaal gebruiken. Ja, op de absolute top komen ze misschien wel meer dan 50 PK te kort op de Mercedes, maar a) het chassis van de RBR is beter, en b) Mercedes rijdt de race ook niet op de absolute top, dus van die 50 PK is gedurende een race-afstand misschien 10 tot 15 over. En dat trekt het misschien wel weer aardig gelijk.
Ik dacht serieus even dat ik net naar de verkeerde dag keek @ autosportquote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:54 schreef Tarado het volgende:een copy paste dingetjetwitter:andihaupt1 twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 09:53:58 #F1: #McLaren stopped at turn 7 ... #AMuS live: https://t.co/w0loM85ftW reageer retweet
Een deel van de rechtelijnsnelheid zit hem ook in de langere wielbasis en de lage rake. Dat heeft nadelen voor de bochten.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als die Renault motor inderdaad 40/50 pk te kort komt op de Mercedes, dan zou ik het erg knap vinden dat je dat kan compenseren met je chassis.
Dus eigenlijk is het knap dat die Mercedes motor het zwakke design kan compenseren.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een deel van de rechtelijnsnelheid zit hem ook in de langere wielbasis en de lage rake. Dat heeft nadelen voor de bochten.
quote:🔴🔴 Red flag on track. Charles Leclerc hits the barrier at Turn 11. Driver OK! #F1Testing
Ik hoop dat iedereen McLaren neemt in de managerquote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik dacht serieus even dat ik net naar de verkeerde dag keek @ autosport
De analyses van mensen die er verstand van hebben langs de baan de afgelopen 2 weken.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:05 schreef mikieu het volgende:
[..]
Waar basseer je op dat het chassis van Mercedes minder goed is?
Het is altijd een compromis. Volgens mij had de FIA vorig jaar vastgesteld dat de Renault maar een pk of 30 minder had. Waarschijnlijk loont het meer om met een sterke motor qua chassis op rechtelijnsnelheid in te zetten en met een zwakkere motor op bochtensnelheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het knap dat die Mercedes motor het zwakke design kan compenseren.
over die pk's waren de meningen wel verdeeld maar heel begrijpelijk dat Mercedes een succesvol systeem evolueert.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is altijd een compromis. Volgens mij had de FIA vorig jaar vastgesteld dat de Renault maar een pk of 30 minder had. Waarschijnlijk loont het meer om met een sterke motor qua chassis op rechtelijnsnelheid in te zetten en met een zwakkere motor op bochtensnelheid.
Idd. Je gaat je haast afvragen of het wel het probleem van de motor was vorig jaar of dat de auto zelf zorgde dat de motor telkens plofte.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:42 schreef Dauthi het volgende:
Die Japanners lachen zich de ballen uit de broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |