Goedzo saind.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:57 schreef Saind het volgende:
Zijn ook van die landen waar ik uit een soort morbide nieuwsgierigheid wel heen zou willen maar ik zou er uit principe nooit naartoe gaan
Net als Noord-Korea ofzo.
Blijft communismequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Cuba zou ik nog wel doen
Die zijn niet zo meer zo erg van de mensenrechten schendingen toch
daar zou ik een keer heen gaan (begin 90) maar ging plotseling niet doorquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:57 schreef Saind het volgende:
Zijn ook van die landen waar ik uit een soort morbide nieuwsgierigheid wel heen zou willen maar ik zou er uit principe nooit naartoe gaan
Net als Noord-Korea ofzo.
Daar wil mn vriendin naartoequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
Vinden jullie dat Turkmenistan wel kan?
Inwoners van Turkmenistan kunnen zelf kiezen welke kleur auto ze rijden, zolang het maar wit of zilver is. Sinds 1 januari haalt de verkeerspolitie auto's met donkere kleuren van de weg. Chauffeurs krijgen hun auto pas terug als ze die beloven over te spuiten in wit of zilver.quote:
hmquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
zakelijk mag je overal wel naar toe vind ik maar voor m'n lol zijn er heel veel landen waar ik niet naar toe zou willenquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
Zakelijk vind ik het al helemaal niet kunnenquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zakelijk mag je overal wel naar toe vind ik maar voor m'n lol zijn er heel veel landen waar ik niet naar toe zou willen
Juist wel. Enige manier om die lui mee te krijgenquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Zakelijk vind ik het al helemaal niet kunnen
Je gaat toch niet handelen met Saoedi of n-koreanen
ik heb het nog niet gedaan hoor maar het is wel zo dat als je in de kledingproductie zit je sowieso vaak in shitlanden en gebieden komtquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Zakelijk vind ik het al helemaal niet kunnen
Je gaat toch niet handelen met Saoedi of n-koreanen
Heb het over het land zelf niet over politiek.quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als je een communisten vriend bent
Turkije is natuurlijk ook al geen baken van democratie en mensenrechten.quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het nog niet gedaan hoor maar het is wel zo dat als je in de kledingproductie zit je sowieso vaak in shitlanden en gebieden komt
nee inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Turkije is natuurlijk ook al geen baken van democratie en mensenrechten.
Die kans is zeker aanwezifquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je nou elke scheet posten over dat kut wielrennen
Goede ontwikkelingquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Er komt eb en vloed hé in het Grevelingenmeer.
Goede minister die dat heeft besloten.quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Er komt eb en vloed hé in het Grevelingenmeer.
Of loempia's bakken.quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kunnen jullie je eigen mosselen weer kweken
Knut heeft aan die ene mossel in Zuid Limburg genoeg.quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kunnen jullie je eigen mosselen weer kweken
quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Knut heeft aan die ene mossel in Zuid Limburg genoeg.
Ideaal zonder neusschotjequote:Op woensdag 7 maart 2018 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Gister wel heerlijk gepijpt zeg. Was al even geleden kwam er zo door dr neus weer uitgespoten.
Verstandigquote:
JUICHENquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is weer HOLLANDSE middag
Da's gewoon de skytruiquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:37 schreef Joezi het volgende:
Poels in de witte trui, netjes op die leeftijd zeg
Snoept van hetzelfde potje als froome en wiggo.quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind poels een toffe renner
Verse loempia's.quote:Op woensdag 7 maart 2018 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
bamiquote:Op woensdag 7 maart 2018 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Genot, heb ik lang niet gehad.quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2018 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Genot, heb ik lang niet gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |