Dan mag je veel landen niet meer in.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:50 schreef Joezi het volgende:
Ik heb een Israëlisch stempel in mijn paspoort
Welke behalve Iran?quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan mag je veel landen niet meer in.
Arab/Muslim countries that DO NOT accept visitors with Israeli stamped passports:quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
bij mij gaven ze de stempel op een apart papiertje, dus niet in je paspoortquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehoord jaquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij mij gaven ze de stempel op een apart papiertje, dus niet in je paspoort
Er zijn voor die landen over het algemeen wel sterkere redenen om niet te gaan dan zo'n stempelquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Arab/Muslim countries that DO NOT accept visitors with Israeli stamped passports:
◦Syria
◦Lebanon
◦Libya
◦Kuwait
◦Iran
◦Iraq
◦Pakistan
◦Saudi Arabia
◦Sudan
◦Yemen
Alsof iemand daarnaartoe wiltquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Arab/Muslim countries that DO NOT accept visitors with Israeli stamped passports:
◦Syria
◦Lebanon
◦Libya
◦Kuwait
◦Iran
◦Iraq
◦Pakistan
◦Saudi Arabia
◦Sudan
◦Yemen
Saudi kan wel tochquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zijn voor die landen over het algemeen wel sterkere redenen om niet te gaan dan zo'n stempel
Behalve Iran en Libanon
Heel liberaal.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:52 schreef Saind het volgende:
Ga je ook nog steeds meteen dood in Koeweit of valt dat tegenwoordig mee
Shiasquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet misschien voor werk naar Iran.
Dat lijkt me nog wel mooiquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet misschien voor werk naar Iran.
Sinds kort welquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Die geven toch uberhaupt geen toeristenvisa af
Terechtquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kuwait is one of the few countries in the world where alcohol is completely banned.
Ohquote:
Chopchop squarequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh
Hoorde laatst leuk verhaal van collega van m'n zus
Die moest naar Saudi, kreeg ie hotelkamer met uitzicht op een plein waar ze openbare executies doen
Heb je meer aan dan een kamer met tv.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh
Hoorde laatst leuk verhaal van collega van m'n zus
Die moest naar Saudi, kreeg ie hotelkamer met uitzicht op een plein waar ze openbare executies doen
Geen idee. Mijn enige ervaring is mijn schoonzusje die er op bedevaart ging en nu zo vaak mogelijk mededeelt wat een kutland het is.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Iedere vrijdagmiddag handen afhakken ofzo is het toch
Goedzo saind.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:57 schreef Saind het volgende:
Zijn ook van die landen waar ik uit een soort morbide nieuwsgierigheid wel heen zou willen maar ik zou er uit principe nooit naartoe gaan
Net als Noord-Korea ofzo.
Blijft communismequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Cuba zou ik nog wel doen
Die zijn niet zo meer zo erg van de mensenrechten schendingen toch
daar zou ik een keer heen gaan (begin 90) maar ging plotseling niet doorquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:57 schreef Saind het volgende:
Zijn ook van die landen waar ik uit een soort morbide nieuwsgierigheid wel heen zou willen maar ik zou er uit principe nooit naartoe gaan
Net als Noord-Korea ofzo.
Daar wil mn vriendin naartoequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
Vinden jullie dat Turkmenistan wel kan?
Inwoners van Turkmenistan kunnen zelf kiezen welke kleur auto ze rijden, zolang het maar wit of zilver is. Sinds 1 januari haalt de verkeerspolitie auto's met donkere kleuren van de weg. Chauffeurs krijgen hun auto pas terug als ze die beloven over te spuiten in wit of zilver.quote:
hmquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
zakelijk mag je overal wel naar toe vind ik maar voor m'n lol zijn er heel veel landen waar ik niet naar toe zou willenquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
Zakelijk vind ik het al helemaal niet kunnenquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zakelijk mag je overal wel naar toe vind ik maar voor m'n lol zijn er heel veel landen waar ik niet naar toe zou willen
Juist wel. Enige manier om die lui mee te krijgenquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Zakelijk vind ik het al helemaal niet kunnen
Je gaat toch niet handelen met Saoedi of n-koreanen
ik heb het nog niet gedaan hoor maar het is wel zo dat als je in de kledingproductie zit je sowieso vaak in shitlanden en gebieden komtquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Zakelijk vind ik het al helemaal niet kunnen
Je gaat toch niet handelen met Saoedi of n-koreanen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |