SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar!![]()
Nee hoor.... beetje afwisselend, en rustig. Heerlijk zo in de avond.quote:
Up above my head I hear music in the air I hear music!quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met die stinklucht in die attractie.
En je kan geen kant op...
Bestaat dat merk nog?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
This ride is sponsored by Toilet Aria...
Droomvlucht.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke is dat? Droomvlucht? Of de Indische lelies?
Wordt nu afgespeeld : MadMaster plays Efteling - Droomvluchtquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke is dat? Droomvlucht? Of de Indische lelies?
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:58 schreef peaceman het volgende:
ik ben helemaal niet zo van de attracties eigenlijk
Jij gaat straks de hele dag wippen in de speeltuin?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:58 schreef peaceman het volgende:
ik ben helemaal niet zo van de attracties eigenlijk
Ow dat had ik niet gezien...quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wordt nu afgespeeld : MadMaster plays Efteling - Droomvlucht
Hij gaat mee voor de gezelligheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij gaat straks de hele dag wippen in de speeltuin?
De Piranha vind ik wel leuk.quote:
Tsjuus!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga afhaken, bedankt vioor de tunes MM!
slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:00 schreef Melting het volgende:
Mad... bedankt voor de muziekjes.![]()
Ik ga nu echt mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
Daar zijn we zelf voor bij toch? Komt vast goed!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die attracties zijn er zeker, de gezelligheid moet je nog maar afwachten...
Je hebt het toch nog tot 22.00 uur volgehouden.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:00 schreef Melting het volgende:
Mad... bedankt voor de muziekjes.![]()
Ik ga nu echt mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
Wat wil je horen?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:01 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben net op tijd voor het laatste kwartiertje zie ik
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:01 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben net op tijd voor het laatste kwartiertje zie ik
Geen idee. Ik heb nu vooral behoefte aan alcohol.quote:
Verkeerde thema dan...quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nu vooral behoefte aan alcohol.
Ze is heel slecht in presentaties. Heel zenuwachtig. De laatste keer dat ze een presentatie deed had de klas geteld dat ze 65x euhh had gezegd. Nu had ik haar toch maar aangeraden om het uit haar hoofd te leren. Dat komt de spontaniteit niet ten goede, maar beter dan dat ze volkomen dichtslaat. Het ging redelijk. Ze vergat hele stukken, maar waarschijnlijk was ik de enige die dat doorhad. De docent gaf wel aan dat ze het teveel opgeleerd zei, maar ze is in ieder geval niet compleet door het ijs gezakt.quote:
Arm kind...quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is heel slecht in presentaties. Heel zenuwachtig. De laatste keer dat ze een presentatie deed had de klas geteld dat ze 65x euhh had gezegd. Nu had ik haar toch maar aangeraden om het uit haar hoofd te leren. Dat komt de spontaniteit niet ten goede, maar beter dan dat ze volkomen dichtslaat. Het ging redelijk. Ze vergat hele stukken, maar waarschijnlijk was ik de enige die dat doorhad. De docent gaf wel aan dat ze het teveel opgeleerd zei, maar ze is in ieder geval niet compleet door het ijs gezakt.
Het is ook wel een “vak apart” maar fijn dat het redelijk ging. Ze heeft het nu fijn achter de rug.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is heel slecht in presentaties. Heel zenuwachtig. De laatste keer dat ze een presentatie deed had de klas geteld dat ze 65x euhh had gezegd. Nu had ik haar toch maar aangeraden om het uit haar hoofd te leren. Dat komt de spontaniteit niet ten goede, maar beter dan dat ze volkomen dichtslaat. Het ging redelijk. Ze vergat hele stukken, maar waarschijnlijk was ik de enige die dat doorhad. De docent gaf wel aan dat ze het teveel opgeleerd zei, maar ze is in ieder geval niet compleet door het ijs gezakt.
Ik hou je nog wel even wakker...quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:07 schreef livelink het volgende:
Dit is trouwens wel een prima nummer voor mij nu, MadMaster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |