Lijkt me sterkquote:
Alleen hier doen ze geen badjassen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
madrid is net als feyenoord
uitgeschakeld voor de titel
ze kunnen alleen nog maar een beker winnen
PSG gaat zo alles of niets spelenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Op deze manier wordt dit niet echt interessant
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSG gaat zo alles of niets spelen
KingFloplandquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:26 schreef Mansjester het volgende:
Stelling: Het is een schande dat Benzema al jaren de eerste spits van Real is
Een schande gaat me wat ver, maar het zou wel de eerste zijn die ik zou vervangen jaquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:26 schreef Mansjester het volgende:
Stelling: Het is een schande dat Benzema al jaren de eerste spits van Real is
2021quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
In welk jaar denken jullie dat PSG voor het eerst de Champions League gaat winnen?
2069quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
In welk jaar denken jullie dat PSG voor het eerst de Champions League gaat winnen?
In het jaar dat Feyenoord kampioen wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
4045.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
2019 alquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
In het jaar dat Feyenoord kampioen wordt.
(lol)quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
In het jaar dat Feyenoord kampioen wordt.
Valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:29 schreef XL het volgende:
Heb ik iets gemist, traint Mourinho bij Real... wat een afbraakvoetbal
Winnaarsmentaliteit noem ik het persoonlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:29 schreef Tagliano het volgende:
Cavani is ook ieder potje weer betrokken bij een opstootje
Wat lul jij nouquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:29 schreef XL het volgende:
Heb ik iets gemist, traint Mourinho bij Real... wat een afbraakvoetbal
Lolquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat heb jij bereikt in al die jaren hier? Ik maak het je makkelijk; noem één prestatie
Het is: "Wat praat je nou raar"quote:
racistquote:
Real parkeert de bus en speelt kick and rush naar voorquote:
Vasion is echt een zeer vermoeiende actquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef Coco. het volgende:
The act van Vasion duurt voort.
Het was ooit een normale user
quote:
Ik vraag me oprecht af of dat soort users lachend achter hun PC zitten bij het plaatsen van een post of als iemand reageert op hemquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef Coco. het volgende:
Het was ooit een normale user.
Dat valt wel meequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef XL het volgende:
[..]
Real parkeert de bus en speelt kick and rush naar voor
Peter Boszquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie wordt de nieuwe trainer van PSG?
Patrick Kluivertquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Minibusje dan. Maar Real speelt tegen goede teams altijd op de counter. Die omschakelingen zijn om van te smullen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef XL het volgende:
[..]
Real parkeert de bus en speelt kick and rush naar voor
Marcel Keizerquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Fame maakt een ander mens van je, ik geef het toequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef Coco. het volgende:
Daar hebben we een plaatje voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of dat soort users lachend achter hun PC zitten bij het plaatsen van een post of als iemand reageert op hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
En waarom moet het om mij gaan opeens?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vasion is echt een zeer vermoeiende act
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
iedereen is hier zogenaamd een act
het zijn meestal de clowns die dat roepen
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
iedereen is hier zogenaamd een act
het zijn meestal de clowns die dat roepen
Ik denk dat Patrick echt hoog op het lijstje staat hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Wow, de Veronica commentator spreekt Engels.
Ik heb KingRoland nooit echt als moderator meegemaakt. Was hij toen wel geestelijk volwaardig?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef Coco. het volgende:
Neequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb KingRoland nooit echt als moderator meegemaakt. Was hij toen wel geestelijk volwaardig?
Je bent zelf een nobuddiequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:34 schreef Vasion het volgende:
Weet je wat ik nou altijd grappig vind? Van die nobuddies die iets roepen over mij, ik confronteer hen en ze negeren en gaan over tot de wedstrijd.Tttttriest
Dat jij jezelf somebuddie vindt is nog het meest triestequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:34 schreef Vasion het volgende:
Weet je wat ik nou altijd grappig vind? Van die nobuddies die iets roepen over mij, ik confronteer hen en ze negeren en gaan over tot de wedstrijd.Tttttriest
Komt hij weer hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb KingRoland nooit echt als moderator meegemaakt. Was hij toen wel geestelijk volwaardig?
De perschef van ADO spreekt zijn talen natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Wow, de Veronica commentator spreekt Engels.
*sumbuddiequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat jij jezelf somebuddie vind is nog het meest trieste
vindt* Tiesgamingquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb JAREN aan het front gevochten en de naam van Fok! groot gemaakt, jij halve zoolquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij noemde Cavani een WARRIORquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De perschef van ADO spreekt zijn talen natuurlijk.
Je post nu als een kruising tussen Iwanius en tong80quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb JAREN aan het front gevochten en de naam van Fok! groot gemaakt, jij halve zool![]()
![]()
Nee knulletje, ik post als mezelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:37 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je post nu als een kruising tussen Iwanius en tong80
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb JAREN aan het front gevochten en de naam van Fok! groot gemaakt, jij halve zool![]()
![]()
De tram van Koos Stompe? Neequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zouden jullie een traan laten als Vasion onder een tram kwam?
Puur hypothetisch gezien dan he
Ja, ik hou niet van vertraagde trams.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeker, ik ben gek op trams en wil niet dat er iets mee gebeurt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan zullen we het nooit weten en zou iedereen Vasion snel vergeten.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja leukquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:39 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zeker, ik ben gek op trams en wil niet dat er iets mee gebeurt.
De user mezelf ken ik niet, maar dat moet een ongelooflijke kanjerdebiel zijn.quote:
Rare plaats voor een fapjequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Om Iwanius kan ik oprecht nog wel eens glimlachenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:39 schreef Caland het volgende:
Ik vind de act van vasion eigenlijk nog vermoeiender dan die van iwanius
Hallo Rotterdam-Zuidquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:39 schreef Caland het volgende:
Ik vind de act van vasion eigenlijk nog vermoeiender dan die van iwanius
Sterk argument maar hoe komen we dan van hem af?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet van vertraagde trams.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Om Iwanius kan ik oprecht nog wel eens glimlachen
Ik ken nog wel een meertje hier in de wijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterk argument maar hoe komen we dan van hem af?
Puur hypothetisch gezien dan.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, vind het wel een aanrader. Wel redelijk straf voor een triple.
This beer was once produced at the Abbey of Paix Dieu, where the lunar calendar played a central role. In keeping with the spirit of the Abbey, the Brasserie maintains the tradition of brewing only once a month, during the Full Moon.
The result?
A triple 10% brew which is smooth and full of character; a craft beer in the tradition of Belgian abbey beers. A symbol on each bottle will help you decipher under which moon your beer was brewed. This way you can compare the different brews you enjoy.
Wat drink je zelf?
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, was ook net aan het zoeken. Mijne is gebrouwen onder de maan van september 2017
Zo dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
De user mezelf ken ik niet, maar dat moet een ongelooflijke kanjerdebiel zijn.
Met zijn autistische gedoe om elk forumdeel stuk voor stuk af te gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Om Iwanius kan ik oprecht nog wel eens glimlachen
KLB-coryfee, CUL komt ie ook.quote:
doe ff normquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn autistische gedoe om elk forumdeel stuk voor stuk af te gaan
Goed, bestelwagen. Het zijn er geen 10, maar het gaat als een harmonica op en neer achter de bal aan en omschakelingen heb ik niet gezien. Alleen fouten vam PSG door druk zetten en dan direct op de vrije man. Dit is echt niet het niveau van Real in de laatste paar jaren eindfase champions league.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef franske19 het volgende:
[..]
Minibusje dan. Maar Real speelt tegen goede teams altijd op de counter. Die omschakelingen zijn om van te smullen.
Ik hoef het niet te zien hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:43 schreef Vasion het volgende:
Zo, gerapporteerd. Mij verkapt onder een tram willen zien, SCHAAM jullie.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:43 schreef Vasion het volgende:
Niemand wilde je onder een tram hebben?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:43 schreef Vasion het volgende:
Jij bent zeker niet gekquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:44 schreef Mansjester het volgende:
Ben ik gek, of heeft Real de betere kansen gehad in de eerste helft? PSG is zwaar favoriet voor de DNB, maar twijfel om op Real in te zetten
Beetje natquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:45 schreef Klummie het volgende:
[..]
Hoe verschilt dat met een normale rimjob?
Natuurlijk niet, dat is meeloop gedrag. Ik kan mezelf nog zijn, al proberen nobuddies als Ties en jij dat een koppie kleiner te maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand wilde je onder een tram hebben?
de meester vraagt aan Jantje : Waar ligt de grote oceaan?quote:
Ties kan niet eens lopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is meeloop gedrag. Ik kan mezelf nog zijn, al proberen nobuddies als Ties en jij dat een koppie kleiner te maken.
*mijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
de meester vraagt aan Jantje : Waar ligt de grote oceaan?
Jantje zegt weet ik niet meester mag ik naar de wc?
De meester zegt nee Jantje eerst moet je weten waar de grote oceaan ligt!
een kwartier later vraagt Jantje mag ik naar de wc meester?
de meester zegt nee eerst moet je weten waar de grote oceaan ligt.
Jantje antwoord onder me stoel meester!
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:43 schreef Vasion het volgende:
Antwoord. Achterlijk goor zwijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klootzak!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedankt. Jij wel heb ik gehoordtwitter:
De meester rook waarschijnlijk al nattigheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
me stoelquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat niet iets om grappen over te maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo niet? Onder een tram gekomen ooit ofzo?
Ik kan niet eens grappen maken, Frontpage weet je nog?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat niet iets om grappen over te maken.
Nee, heeft geen indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik kan niet eens grappen maken, Frontpage weet je nog?
Arnhemquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen Burger King hebben die 24/7 open is. In wat voor dorp woon je ook al weer Sked?
En jij, bitch? Wat heb jij bereikt? Antwoord dan. Antwoord dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, heeft geen indruk gemaakt.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
En jij, bitch? Wat heb jij bereikt? Antwoord dan. Antwoord dan.
Jantje moet plassen, eenmaal gedaan wil Jantje weer gaan slapen, maar hoort zijn vader nog bezig in de slaapkamerquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook niks.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
En jij, bitch? Wat heb jij bereikt? Antwoord dan. Antwoord dan.
Precies, omdat je niets en niemand bent op dit forum? Wie the fack ben jij om mij te judgen? Ken je plek, in die hoek, daar.quote:
Kleingeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boete van een tonnetje
En dan nog een boete erbij voor het blokkeren van de trappen
Tjah, mensen die nooit in een stadion komenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:53 schreef Caland het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat de beveiliging zo lek als een mandje is als je een fakkeltje naar binnen krijgt
Ik wacht op de uitzending van Alberto Stegeman om hier een oordeel over te kunnen vellenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:53 schreef Caland het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat de beveiliging zo lek als een mandje is als je een fakkeltje naar binnen krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |