Real parkeert de bus en speelt kick and rush naar voorquote:
Vasion is echt een zeer vermoeiende actquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef Coco. het volgende:
The act van Vasion duurt voort.
Het was ooit een normale user
quote:
Ik vraag me oprecht af of dat soort users lachend achter hun PC zitten bij het plaatsen van een post of als iemand reageert op hemquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef Coco. het volgende:
Het was ooit een normale user.
Dat valt wel meequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef XL het volgende:
[..]
Real parkeert de bus en speelt kick and rush naar voor
Peter Boszquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie wordt de nieuwe trainer van PSG?
Patrick Kluivertquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Minibusje dan. Maar Real speelt tegen goede teams altijd op de counter. Die omschakelingen zijn om van te smullen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef XL het volgende:
[..]
Real parkeert de bus en speelt kick and rush naar voor
Marcel Keizerquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Fame maakt een ander mens van je, ik geef het toequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef Coco. het volgende:
Daar hebben we een plaatje voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of dat soort users lachend achter hun PC zitten bij het plaatsen van een post of als iemand reageert op hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
En waarom moet het om mij gaan opeens?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vasion is echt een zeer vermoeiende act
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
iedereen is hier zogenaamd een act
het zijn meestal de clowns die dat roepen
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
iedereen is hier zogenaamd een act
het zijn meestal de clowns die dat roepen
Ik denk dat Patrick echt hoog op het lijstje staat hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Wow, de Veronica commentator spreekt Engels.
Ik heb KingRoland nooit echt als moderator meegemaakt. Was hij toen wel geestelijk volwaardig?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:31 schreef Coco. het volgende:
Neequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb KingRoland nooit echt als moderator meegemaakt. Was hij toen wel geestelijk volwaardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |