Je bent zelf een nobuddiequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:34 schreef Vasion het volgende:
Weet je wat ik nou altijd grappig vind? Van die nobuddies die iets roepen over mij, ik confronteer hen en ze negeren en gaan over tot de wedstrijd.Tttttriest
Dat jij jezelf somebuddie vindt is nog het meest triestequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:34 schreef Vasion het volgende:
Weet je wat ik nou altijd grappig vind? Van die nobuddies die iets roepen over mij, ik confronteer hen en ze negeren en gaan over tot de wedstrijd.Tttttriest
Komt hij weer hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb KingRoland nooit echt als moderator meegemaakt. Was hij toen wel geestelijk volwaardig?
De perschef van ADO spreekt zijn talen natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Wow, de Veronica commentator spreekt Engels.
*sumbuddiequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat jij jezelf somebuddie vind is nog het meest trieste
vindt* Tiesgamingquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb JAREN aan het front gevochten en de naam van Fok! groot gemaakt, jij halve zoolquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij noemde Cavani een WARRIORquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De perschef van ADO spreekt zijn talen natuurlijk.
Je post nu als een kruising tussen Iwanius en tong80quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb JAREN aan het front gevochten en de naam van Fok! groot gemaakt, jij halve zool![]()
![]()
Nee knulletje, ik post als mezelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:37 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je post nu als een kruising tussen Iwanius en tong80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |