Geldige scores worden automatisch gepost door MonitorSPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
quote:
hoi markquote:
quote:
quote:
gezellig hequote:
quote:
quote:
Er is ook menig jointje/biertje gedronken in deze reeksquote:Op dinsdag 6 maart 2018 04:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is een soort doping gebruiken.
En meerquote:Op dinsdag 6 maart 2018 04:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is ook menig jointje/biertje gedronken in deze reeks
Lang genoeg. Wil je hele dagen werken dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 05:06 schreef -sabine- het volgende:
Nee, tot 13.00 uur.
Ik werk geen hele dagen meer.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 05:06 schreef -sabine- het volgende:
Nee, tot 13.00 uur.
Ik werk geen hele dagen meer.
Goed gezegd shitquote:Op dinsdag 6 maart 2018 05:11 schreef -sabine- het volgende:
Koes zacht. Devzero![]()
Ik capituleer ook. Nog even shit kijken, vanderpumprules
prima tochquote:Op dinsdag 6 maart 2018 05:31 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ik zie de eerste punten voor haags alweer
Dat kan helemaal niet want er wordt continue gepostquote:Op dinsdag 6 maart 2018 05:31 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ik zie de eerste punten voor haags alweer
Jij, bikkelquote:Op dinsdag 6 maart 2018 05:36 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want er wordt continue gepost
lolquote:Op dinsdag 6 maart 2018 08:18 schreef noodgang het volgende:
Ziek thuis, depressie vanwege het mislopen van het kampioenschap
Hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2018 08:18 schreef noodgang het volgende:
Ziek thuis, depressie vanwege het mislopen van het kampioenschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |