Er viel geen wanklank dus er was weinig reden om in te grijpenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had kunnen overwegen te modereren in het livetopic.
Onlogodmod
La casa de papel.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op een betere markt.
PSG - Real? Viel dat even tegen inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2018 07:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er viel geen wanklank dus er was weinig reden om in te grijpen
Het was trouwens een moeilijk saaie wedstrijd vond je ook niet?
Als zo'n Benzema 3 grote kansen mist dan gebeurt er vrij weinig ja.quote:Op woensdag 7 maart 2018 07:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er viel geen wanklank dus er was weinig reden om in te grijpen
Het was trouwens een moeilijk saaie wedstrijd vond je ook niet?
welkom bij de CL.quote:Op woensdag 7 maart 2018 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSG - Real? Viel dat even tegen inderdaad
Daar zit ik ook niet in Inso. Heb alleen 1 op 1 contact met een enkeling van hier.quote:Op woensdag 7 maart 2018 10:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Jammer dat ik niet in de geheime vbl sc app zit klaarblijkelijk
Wanneer komt hij terugquote:Op woensdag 7 maart 2018 10:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Door hem heb ik een mooie laptop gekozen
Vroeg hem afgelopen weekend nog of zijn ban er bijna op zat, waarop hij reageerde met 'nee nooit'.quote:
Als je perm hebt kun je niet pmenquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vroeg hem afgelopen weekend nog of zijn ban er bijna op zat, waarop hij reageerde met 'nee nooit'.
Dat wist ik niet. Fijn dat ie terugkomt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als je perm hebt kun je niet pmen
Misschien leefde die in een andere tijdszone.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Had net meeting op airport. Met een gesprekspartner die al aan de gin tonic zat
Niet in de VBL SC app zittenquote:Op woensdag 7 maart 2018 10:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Jammer dat ik niet in de geheime vbl sc app zit klaarblijkelijk
Het was een Fransoos die uit Amsterdam kwam gevlogenquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien leefde die in een andere tijdszone.
Spreek jij eigenlijk Brits Engels?quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Had net meeting op airport. Met een gesprekspartner die al aan de gin tonic zat
Toch een uur verschil.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het was een Fransoos die uit Amsterdam kwam gevlogen
Nee, enkel Nederlands met een zwaar Pools accent.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spreek jij eigenlijk Brits Engels?
Geloof ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, enkel Nederlands met een zwaar Pools accent.
Ja heel erg naar het schijnt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spreek jij eigenlijk Brits Engels?
Vind ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel mooier dan Amerikaans Engels.
Nigeriaans of Jamaicaans Engels is geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel mooier dan Amerikaans Engels.
Misschien moet je niet meer reageren op e-mails van prinsen die je miljoenen beloven.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nigeriaans of Jamaicaans Engels is geen touw aan vast te knopen.
22 maartquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Fijn dat ie terugkomt.
D-d-dus Shaquila die naar Nederland komt via mijn geld voor een ticket is waarschijnlijk dus ook een leugen?quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien moet je niet meer reageren op e-mails van prinsen die je miljoenen beloven.
Ik hoop zo dat Landis gelijk krijgt, eindelijk weer genieten in de zomer hoe Baudet de tour wint.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso klassement met froome, quintana en dumoulin
Ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
D-d-dus Shaquila die naar Nederland komt via mijn geld voor een ticket is waarschijnlijk dus ook een leugen?
Ik ga CDA stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Net na de verkiezingen en de start van de lente.
Baudet?quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Landis gelijk krijgt, eindelijk weer genieten in de zomer hoe Baudet de tour wint.
Ik heb het accent van mijn vrouw overgenomen. Dus ik spreek een Engels accent wat eigenlijk niet bij mij klasse past.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik probeer altijd antiques roadshow te kijken vooral om het heerlijke accent
Wat vinden ze daar van als jij in een Poolse winkel komt?quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het accent van mijn vrouw overgenomen. Dus ik spreek een Engels accent wat eigenlijk niet bij mij klasse past.
Daar spreek ik dan weer geen Engels, maat.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat vinden ze daar van als jij in een Poolse winkel komt?
Bardet. Ging op de stomme radio de hele tijd over baudetquote:
Ik hoop dat wel eens dat er voor de tijd uitsluitsel komt over zijn dopinggebruik.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Napo
Eigenlijk echt anti genot dat froome de giro komt verneuken
Gister was een pool echt hard aan het schroeien in Parijs Nicequote:Op woensdag 7 maart 2018 11:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
De enige reden dat ik daar nog wel eens kom is voor een praatje in het Pools.
Slecht wel. Spreekt jouw vrouw eigenlijk een beetje Pools?quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Daar spreek ik dan weer geen Engels, maat.
Die kans lijkt me uitermate kleinquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop dat wel eens dat er voor de tijd uitsluitsel komt over zijn dopinggebruik.
Anders sla ik lekker de giro over dit jaar.
Hoezo slecht.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Slecht wel. Spreekt jouw vrouw eigenlijk een beetje Pools?
Ik.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wie doet er dit weekend mee met gokken op cheltenham
In het openbaar moet je gewoon Engels spreken.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo slecht.
Nauwelijks, ze kan zich net redden op een busstation ofzo.
Dat rapportje van de britse overheid geeft hoop.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die kans lijkt me uitermate klein
Lolquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In het openbaar moet je gewoon Engels spreken.
Volgens mij zit er geen enkele consequentie aanquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat rapportje van de britse overheid geeft hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |