Ligt eraan of je normaal eet/drinkt op airportquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
215 euro per jaar met lounge toegang is nog steeds best veel. Dit jaar verwacht ik niet heel veel meer te vliegen dan vorig jaar.
Hangt een beetje van de tijd af. Als ik alleen reis meestal niet zo veel op Schiphol.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je normaal eet/drinkt op airport
Meh. Dan mss niet. Al zou ik t mss wel over hebben voor douane. Hoewel ik niet weet hoe druk die zijn op ams atmquote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de tijd af. Als ik alleen reis meestal niet zo veel op Schiphol.
Max een kwartiertje meestal voor veiligheidscheck en marechaussee.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Meh. Dan mss niet. Al zou ik t mss wel over hebben voor douane. Hoewel ik niet weet hoe druk die zijn op ams atm
Het is wachten op een betere markt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
je vervelen anno 2018
Kijk een goede docu, lees een boek, check een vermakelijke serie
hoezo?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op een betere markt.
Soms is er teveel keuze en doe je uiteindelijk maar niks.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
je vervelen anno 2018
Kijk een goede docu, lees een boek, check een vermakelijke serie
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Gefrituurde augurk als vegetarische optie. Schiet me dood jongens
Klinkt als een russisch of pools traditioneel plattelandsgerechtquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
je hebt het er maar zwaar mee jaquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Kutland. Kutdag kutmeetings laat kutleven
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Serieus wtf.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |