Vroeg hem afgelopen weekend nog of zijn ban er bijna op zat, waarop hij reageerde met 'nee nooit'.quote:
Als je perm hebt kun je niet pmenquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vroeg hem afgelopen weekend nog of zijn ban er bijna op zat, waarop hij reageerde met 'nee nooit'.
Dat wist ik niet. Fijn dat ie terugkomt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als je perm hebt kun je niet pmen
Misschien leefde die in een andere tijdszone.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Had net meeting op airport. Met een gesprekspartner die al aan de gin tonic zat
Niet in de VBL SC app zittenquote:Op woensdag 7 maart 2018 10:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Jammer dat ik niet in de geheime vbl sc app zit klaarblijkelijk
Het was een Fransoos die uit Amsterdam kwam gevlogenquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien leefde die in een andere tijdszone.
Spreek jij eigenlijk Brits Engels?quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Had net meeting op airport. Met een gesprekspartner die al aan de gin tonic zat
Toch een uur verschil.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het was een Fransoos die uit Amsterdam kwam gevlogen
Nee, enkel Nederlands met een zwaar Pools accent.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spreek jij eigenlijk Brits Engels?
Geloof ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, enkel Nederlands met een zwaar Pools accent.
Ja heel erg naar het schijnt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spreek jij eigenlijk Brits Engels?
Vind ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel mooier dan Amerikaans Engels.
Nigeriaans of Jamaicaans Engels is geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel mooier dan Amerikaans Engels.
Misschien moet je niet meer reageren op e-mails van prinsen die je miljoenen beloven.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nigeriaans of Jamaicaans Engels is geen touw aan vast te knopen.
22 maartquote:Op woensdag 7 maart 2018 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Fijn dat ie terugkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |