SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar!![]()
Ik ga zo naar bed. Even uitzieken, kan ik er morgen hopelijk weer tegenaan.quote:
Draai gerust, als je de boel tenminste aan de praat krijgt, misschien kunnen anderen je bijdrage hier wel waarderen...quote:Op zondag 4 maart 2018 20:04 schreef tailfox het volgende:
mad weet je zoek het uit. Wilde vanavond gaan draaien maar stik er lekker in.
Ruzie? Waar?quote:Op zondag 4 maart 2018 20:17 schreef peaceman het volgende:
Kinderen geen ruzie maken...
[ afbeelding ]
Geeft niks, maar was weer een ouderwetse van de hak op de tak show.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:05 schreef just me het volgende:
Tsssk heb ik weer een show gemist![]()
ik heb de pc helemaal niet meer aangehad sinds einde van de middag
quote:Op zondag 4 maart 2018 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geeft niks, maar was weer een ouderwetse van de hak op de tak show.
Zeker zo'n lamp die met wat spuug weer flink gaat glimmenquote:Op zondag 4 maart 2018 20:30 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb in die tijd een lamp in de gangkast vervangen, keukengordijntjes weer opgehangen dus ook goed bezig van de hak op de tak geweest
kwestie van heel hard wrijvenquote:Op zondag 4 maart 2018 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zeker zo'n lamp die met wat spuug weer flink gaat glimmen
quote:Op zondag 4 maart 2018 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
kwestie van heel hard wrijvenfijne avond
* OscarMopperkont was gaan eten, maar wel geluisterd. Bedankt nog!quote:Op zondag 4 maart 2018 20:03 schreef peaceman het volgende:
Hier ook nog even de playlist voor de liefhebbers:
01. 0:00:00 Kool Moe Dee - Go See The Doctor
02. 0:05:32 Seasick Steve - My Donny
03. 0:08:42 Shocking Blue - Mighty Joe
04. 0:11:52 Handsome Poets - Dance (The War Is Over)
05. 0:15:18 Carly Simon - Coming Around Again
06. 0:19:00 Spice Girls - Wannabe
07. 0:21:42 André van Duin - 'k Heb Hele Grote Bloemkoole
08. 0:24:28 Double Trouble & Rebel MC - Street Tuff
09. 0:27:50 Tears for fears - Shout
10. 0:34:24 Klangstof - Telephone
11. 0:37:06 Rage Against the Machine - Bullet in the Head
12. 0:42:16 Creedence Clearwater Revival - I Put a Spell on You
13. 0:46:42 Pet Shop Boys - It's A Sin
14. 0:51:42 Marit Larsen - Fuel
15. 0:53:38 Guns 'N' Roses - Get In The Ring (Live)
16. 0:59:16 Major Lazer feat. Amber Coffman - Get Free
17. 1:04:00 Whitney Houston - Love Will Save The Day
18. 1:09:22 Aswad - Don't Turn Around
19. 1:12:34 Belle & Sebastian - Everything Is Now (Part Two)
20. 1:18:12 The Darkness - I Believe In A Thing Called Love
21. 1:21:38 Tic Tac Toe - Warum
22. 1:26:58 Matchbox - Midnight dynamos
23. 1:29:58 Simple Minds - Waterfront
24. 1:34:50 Milli Vanilli - Girl You Know It's True
25. 1:38:56 De Dijk - Groot hart
26. 1:42:40 Thirteen Senses - Spirals
27. 1:46:56 Steve "Silk" Hurley - Jack Your Body
28. 1:50:14 Tanita Tikaram - Twist in My Sobriety
29. 1:55:00 Cutting Crew - I've Been In Love Before
30. 1:59:04 Jimi Hendrix - Lullaby for the Summer
31. 2:02:48 Maxïmo Park - Apply Some Pressure
32. 2:06:10 Golden Smog - Listen Joe
33. 2:11:18 Melissa Etheridge - You Can Sleep While I Drive
34. 2:14:34 This Beautiful Mess - Black is the New Red
35. 2:19:08 Icehouse - Crazy
36. 2:23:56 The Cult - She Sells Sanctuary
37. 2:28:06 Marlon Williams - I'm Lost Without You
38. 2:33:22 Silver Jews - Open Field
39. 2:35:52 Stone Temple Pilots - Plush
40. 2:41:06 Great Lake Swimmers - When It Flows
41. 2:44:30 Pulp - Dishes
42. 2:48:00 Yann Tiersen - Comptine d'un autre été: L'après midi
Braaf te blijven en te pitten?quote:Op zondag 4 maart 2018 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]Slaap lekker.
Ik ga mijn best doen om een beetje braaf te blijven en lekker te pitten
zijn best vaak leuke shows. Ik kan ze ook niet allemaal luisteren helaas. Niettemin is het altijd handig om ff het rooster te checken. En in het weekend komt het geregeld voor dat er spontaan shows begonnen worden.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:22 schreef ok01 het volgende:
Goedenavond![]()
Ik zie dat ik een leuke show gemist heb
Ik probeer de komende tijd wat meer shows mee te krijgen (en er misschien wel zelf één te draaienquote:Op zondag 4 maart 2018 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
zijn best vaak leuke shows. Ik kan ze ook niet allemaal luisteren helaas. Niettemin is het altijd handig om ff het rooster te checken. En in het weekend komt het geregeld voor dat er spontaan shows begonnen worden.
Oh en Check de OP ff
Nou ben ik hier al heel lang niet geweest maar ik had altijd problemen met de ongenuanceerde uitspraken van jou...quote:Op zondag 4 maart 2018 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruzie? Waar?
Ik stik zowat van het lachen...
Goedemorgen Melting. Genoeg opgeknapt om weer te kunnen werken? Ik twijfel nog of ik me ziek ga melden of niet.quote:
oh dat klinkt interessant!quote:Op zondag 4 maart 2018 21:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik probeer de komende tijd wat meer shows mee te krijgen (en er misschien wel zelf één te draaien)
Ik was nog niet fit. Ik lag er al om 8 uur in, en onrustig geslapen, maar niet ziek genoeg om thuis te blijven.quote:Op maandag 5 maart 2018 06:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Genoeg opgeknapt om weer te kunnen werken? Ik twijfel nog of ik me ziek ga melden of niet.
Ik had het iets minder fel gebracht, maar wel mee eens hoor.quote:Op maandag 5 maart 2018 07:38 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Of ik gisteren e.e.a. op de beste wijze verwoord heb, daar kan en mag je iets van vinden.
Ik vond het alleen niet gepast dat, terwijl er iemand aan het draaien was, er plompverloren een link in het topic geplaatst wordt ter zelfpromotie. Dat was ook niet de eerste keer en ik hoop dat de plaatser voortaan rekening houdt met het moment en de wijze waarop hij dat doet.
Game on!
amenquote:Op maandag 5 maart 2018 08:30 schreef just me het volgende:
goede morgen
![]()
Leuk dat je het topic weer kwam binnen waaien Possie maar het is ook niet aan jou om zo naar MadMaster uit te halen, je was er niet bij, je weet niet wat er allemaal mis is gegaan met het draaien van Tailfox, en iedereen hoort nu eenmaal fatsoen te hebben richting een DJ die aan het draaien is. Niets meer en niets minder.
En beterschap voor hen die het nodig hebben ik ga straks maar eerst sporten .
prima verwoordquote:Op maandag 5 maart 2018 07:38 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Of ik gisteren e.e.a. op de beste wijze verwoord heb, daar kan en mag je iets van vinden.
Ik vond het alleen niet gepast dat, terwijl er iemand aan het draaien was, er plompverloren een link in het topic geplaatst wordt ter zelfpromotie. Dat was ook niet de eerste keer en ik hoop dat de plaatser voortaan rekening houdt met het moment en de wijze waarop hij dat doet.
Game on!
Goedemorgenquote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 5 maart 2018 09:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
prima verwoord
Echt helemaal niets mis mee![]()
Goedemorgen
voor ik het vergeet: je mag met Symph meerijden naar de Eftelingquote:
Had het gezien.quote:Op maandag 5 maart 2018 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor ik het vergeet: je mag met Symph meerijden naar de Efteling
Oh, hij zegt net dat hij je dat al gezegd had
Dat heb je deze week wel nodig.quote:
Ik heb net mijn koffer al naar beneden gebracht, ik ga straks lopen naar de trein en in Hilversum staat mijn prive taxi klaarquote:
Ik heb gereageerd!quote:Op maandag 5 maart 2018 10:45 schreef D. het volgende:
Even een linkje, kan men hier ook meediscussiëren
MUZ / Top 2000 Editie 2017 #284 tijd voor de ultieme FOK! Lijst
Gewoon doen wat jou het beste uitkomt.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:45 schreef D. het volgende:
Even een linkje, kan men hier ook meediscussiëren
MUZ / Top 2000 Editie 2017 #284 tijd voor de ultieme FOK! Lijst
Ik ben best flexibelquote:Op maandag 5 maart 2018 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon doen wat jou het beste uitkomt.
Doet de rest ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |