SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gek, want volgens de feiten speelde hij vrijwel altijd 4-3-3quote:Op zondag 4 maart 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jol speelde ook 4-4-2 met Ajax en dat was best leuk om te zien, de formatie maakt ook niet heel veel uit. Gaat om je intenties
http://www.transfermarkt.(...)/datum_ab/2010-12-06![]()
Die post zei dan ook niet zo heel veel, vandaar ook mijn vraag. Maar ik ben blij dat jij ze niet Ajaxonwaardig vindt en dat ze nog maar vele seizoenen mogen blijven schitterenquote:Op zondag 4 maart 2018 15:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neehoor, ik zeg dat ik niet vind dat alledrie die spelers Ajax onwaardig zijn
Dat jij een compleet andere conclusie trekt op basis van mijn post moet je zelf weten
Dit, dus.![]()
Nog een paar seizoenen aanklooien en we zijn weer op het punt van 2010 aanbeland. Zeven jaar geen titel. Wie zal dan de redder zijn?![]()
Ik heb ook niet gezegd dat ik ze alledrie Ajax waardig vind natuurlijkquote:Op zondag 4 maart 2018 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die post zei dan ook niet zo heel veel, vandaar ook mijn vraag. Maar ik ben blij dat jij ze niet Ajaxonwaardig vindt en dat ze nog maar vele seizoenen mogen blijven schitterenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heb jij een betere website die dit soort zaken bijhoudt?quote:Op zondag 4 maart 2018 15:26 schreef Caland het volgende:
‘De feiten’ en dan transfermarkt.de als bron aanvoeren (lol)![]()
"de feiten" zie je niet op papier op een opstellinkje staan maar juist de uitvoering daarvan op het veldquote:Op zondag 4 maart 2018 15:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gek, want volgens de feiten speelde hij vrijwel altijd 4-3-3
http://www.transfermarkt.(...)/datum_ab/2010-12-06
Op papier was het altijd 4-3-3 jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind dit totaal niet vermoeiend. Kwaliteitsuser dat je er rondloopt.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ik ze alledrie Ajax waardig vind natuurlijkDit, dus.![]()
Ik bied me aanquote:Op zondag 4 maart 2018 15:26 schreef PicoMMP het volgende:
Nog een paar seizoenen aanklooien en we zijn weer op het punt van 2010 aanbeland. Zeven jaar geen titel. Wie zal dan de redder zijn?![]()
quote:Op zondag 4 maart 2018 15:26 schreef PicoMMP het volgende:
Nog een paar seizoenen aanklooien en we zijn weer op het punt van 2010 aanbeland. Zeven jaar geen titel. Wie zal dan de redder zijn?
Tegen die tijd is deze man doorgeschoven na goede prestaties als jeugdtrainer en gaat hij ons kampioen maken.Ajacied.![]()
Boszquote:Op zondag 4 maart 2018 15:26 schreef PicoMMP het volgende:
Ja Emanuelson speelde gewoon hangend vanaf links met Pantelic en Suárez in de spits. Heb ze toch zelf zien spelen toen jeetje.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gek, want volgens de feiten speelde hij vrijwel altijd 4-3-3
http://www.transfermarkt.(...)/datum_ab/2010-12-06Oh.![]()
Tja er wordt een gat getrokken, maar niemand loopt erin.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:36 schreef Heeinz het volgende:
Donder eens op met die trieste afstandsschoten
Wat een ellendeVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nog uitkijken dat we niet 3e wordenquote:Op zondag 4 maart 2018 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het idee dat we geen kampioen worden.![]()
![]()
Beetje druk er op en je loopt over de ventjes heen, wat is Ajax het toch ongelofelijk kwijt. Belachelijk ook om met Siem te starten.Narf!![]()
FC Oogaids genotWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Briljante wissels
Goede moment om Wöber eruit te halen, Kluivert nu lekker beledigd, ineens is Cassierra wel goed genoeg, Younes.![]()
Ten Hag gaan ze echt niet ontslaan, van der Sar zal wel opstappen ja.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:45 schreef TheJanitor het volgende:
Het mooie aan dit is dat Ten Hag en Van der Sar deze zomer eruit liggen.Oh.![]()
het wordt eerder 3-0 dan 2-1quote:Op zondag 4 maart 2018 15:46 schreef Heeinz het volgende:
Briljante wissels
Goede moment om Wöber eruit te halen, Kluivert nu lekker beledigd, ineens is Cassierra wel goed genoeg, Younes.![]()
![]()
Keizer is voor minder ontslagen.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:46 schreef Tagliano het volgende:
Ah ik lees het alweer
KOPPEN ROLLEN EINZ!!@![]()
Dat sloeg, op dat moment, dan ook helemaal nergens op. Heel erg gezocht destijdsquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jij weet wat beters?quote:Op zondag 4 maart 2018 15:46 schreef Tagliano het volgende:
Ah ik lees het alweer
KOPPEN ROLLEN EINZ!!@hhhhh![]()
Doet het toch goed in Jong Ajax.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:46 schreef Heeinz het volgende:
Briljante wissels
Ja, gewoon die man zijn werk laten doenquote:
Maar het is ongeveer anderhalf a twee jaar hier mode om iedere trainer die een paar potjes niet presteert gelijk weg te moeten hebben. Zelfs BoszMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja, maar nog 25 min te spelen. Ik heb een beetje hoop..quote:Op zondag 4 maart 2018 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax sleept dit soort potjes zelden uit het vuur, dus ik zou niet teveel gaan hopen.![]()
Als in nooit.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax sleept dit soort potjes zelden uit het vuur, dus ik zou niet teveel gaan hopen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Speel dat soort situaties nou eens fatsoenlijk uit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan had Younes hem er net in moeten schieten.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:50 schreef coronatus het volgende:
[..]
Ja, maar nog 25 min te spelen. Ik heb een beetje hoop..Oh.![]()
Ik zou ook boos zijn als ik gewisseld werd voor Younes.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:50 schreef Dejannn het volgende:
Die blik van Kluivert vanaf de bank. Alsof ie Ronaldo is johEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zou boos zijn als ik zo droevig had gespeeld als Kluivertje vandaag.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou ook boos zijn als ik gewisseld werd voor Younes.Oh.![]()
Wel grappig om te zien dat als de plannen van de coach het raam uitzijn ze ineens kunnen voetballen.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2018 15:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, pech is de belangrijkste factor.
Oh.![]()
![]()
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Mja, wel met dit soort zaken tot gevolg.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:55 schreef TheJanitor het volgende:
Wel grappig om te zien dat als de plannen van de coach het raam uitzijn ze ineens kunnen voetballen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik hoop dat Ajax alle resterende wedstrijden verliest zodat er wat extra koppen gaan rollen. Wat een teringtyfes seizoen is dit weer.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als er clubs zijn met interesse voor hem.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien maar toch gewoon Hakim verkopen komende zomer.Oh.![]()
Echt kansloos hoe Ajax gewoon amper kansen kan creëren.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Leicester dacht ik. Maar goed of ze dat nu nog hebben...quote:Op zondag 4 maart 2018 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er clubs zijn met interesse voor hem.![]()
Hij is de meest overschatte voetballer in de Eredivisiequote:Op zondag 4 maart 2018 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er clubs zijn met interesse voor hem.![]()
Joh, met een beetje mazzel shined die op het wkquote:Op zondag 4 maart 2018 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien maar toch gewoon Hakim verkopen komende zomer.hhhhh![]()
Moet hijzelf überhaupt niet willenquote:Op zondag 4 maart 2018 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leicester dacht ik. Maar goed of ze dat nu nog hebben...Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daar zit hij binnen drie wedstrijden op de bank.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leicester dacht ik. Maar goed of ze dat nu nog hebben...Oh.![]()
Ziyech is wel echt onvoorstelbaar slecht voor Ajax.
Verkoop hem lekker voor 2,50 aan Vaduz en we hoeven zijn kutkop nooit meer te zien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Helaas.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, wel met dit soort zaken tot gevolg.![]()
Ziyech lijkt goed omdat er veel lukt. Staat wel tegenover dat er veel mislukt. Als je het vaak genoeg probeert dan lukt het wel eens. Die jongen zit bij Ajax aan de top van z'n kunnen![]()
Hij is een vreselijke opportunist ja, niet geschikt voor vloeiend combinatievoetbal.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:05 schreef Mr.Maul het volgende:
Ziyech lijkt goed omdat er veel lukt. Staat wel tegenover dat er veel mislukt. Als je het vaak genoeg probeert dan lukt het wel eens. Die jongen zit bij Ajax aan de top van z'n kunnenOh.![]()
50 mislukte passes in een wedstrijd. Nee sorry, dan doe je echt iets niet goed. Kan wel zijn dat je dan ook meeste risicovolle passes verstuurt maar je team moet dan wel 50 keer druk gaan zetten om de bal terug te krijgen. En dan hebben de anderen ook balverlies.. Dat kost zoveel energiequote:Op zondag 4 maart 2018 16:05 schreef Mr.Maul het volgende:
Ziyech lijkt goed omdat er veel lukt. Staat wel tegenover dat er veel mislukt. Als je het vaak genoeg probeert dan lukt het wel eens. Die jongen zit bij Ajax aan de top van z'n kunnen![]()
Het spel is weer armetierig vandaag, dat is een gegeven. En toch ben ik niet zo teleurgesteld als de meeste mensen hier in deze thread (nl?). Hoe komt dat? Omdat de eerste plek niet meer automatisch CL oplevert en alleen dat interessant is voor Ajax, niet een zoveelste kampioenschap in de mickey-mouse league. Ajax heeft nog altijd rond de tien kampioenschappen meer behaald dan PSV dus wat dat betreft hoeven we ons geen zorgen te maken. Overigens besef ik dat de voorronde voor de kampioen makkelijker is dan die voor de runner-up, maar als PSV van Osjek verliest en Ajax van Rosenborg dan vraag ik me af in hoeverre daar nog aan getild moet worden.
Met andere woorden, dit seizoen moet je gewoon rustig uitspelen en je al op volgend seizoen richten zodat je in de zomermaanden al meteen scherp en geconcentreerd en vooral fit aan de voorrondes kunt beginnen. Of dat CL of Europaleague is, maakt weinig uit. Belangrijkste is dat Ajax internationaal weer een goed seizoen draait. Dat kan met deze selectie, maar dan moet Ziyech óf een schietverbod krijgen óf vertrekken. En kunnen we verder niet Klaassen terughalen?![]()
quote:Op zondag 4 maart 2018 16:09 schreef AmaninFull het volgende:
Het spel is weer armetierig vandaag, dat is een gegeven. En toch ben ik niet zo teleurgesteld als de meeste mensen hier in deze thread (nl?). Hoe komt dat? Omdat de eerste plek niet meer automatisch CL oplevert en alleen dat interessant is voor Ajax, niet een zoveelste kampioenschap in de mickey-mouse league. Ajax heeft nog altijd rond de tien kampioenschappen meer behaald dan PSV dus wat dat betreft hoeven we ons geen zorgen te maken.
Met andere woorden, dit seizoen moet je gewoon rustig uitspelen en je al op volgend seizoen richten zodat je in de zomermaanden al meteen scherp en geconcentreerd en vooral fit aan de voorrondes kunt beginnen. Of dat CL of Europaleague is, maakt weinig uit. Belangrijkste is dat Ajax internationaal weer een goed seizoen draait. Dat kan met deze selectie, maar dan moet Ziyech óf een schietverbod krijgen óf vertrekken. En kunnen we verder niet Klaassen terughalen?Hilarische post. Prachtig.
![]()
En vooral wie er op moet rotten uit de Arena.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we alvast lijstjes produceren wie we moeten gaan kopen komende zomerEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 4 maart 2018 16:12 schreef onlogisch het volgende:
Kom op jongens. Beter wint Ajax dit nog even. Zodat de kampioenswedstrijd voor PSV tegen Ajax wordt![]()
![]()
![]()
Ziyech schiet over
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.![]()
- ledenraadquote:Op zondag 4 maart 2018 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En vooral wie er op moet rotten uit de Arena.
- bestuur
- raad van commissarissenRED ONS HENNIEGOD![]()
- Ziyechquote:Op zondag 4 maart 2018 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
- ledenraad
- bestuur
- raad van commissarissenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
- Veltmanquote:Op zondag 4 maart 2018 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
- ledenraad
- bestuur
- raad van commissarissen'Wish I was old and a little sentimental'
- Veltmanquote:Op zondag 4 maart 2018 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
- ledenraad
- bestuur
- raad van commissarissenAjacied.![]()
Volgens mij doen ze die jongen een groot plezier als hij er volgende week eens naast wordt gezetquote:It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Dat geldt voor meer spelers van Ajax. Punt is dat je er wel 11 op het veld moet hebben.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:14 schreef XDo het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze die jongen een groot plezier als hij er volgende week eens naast wordt gezet![]()
Talenten maar wat meer de kans geven.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer spelers van Ajax. Punt is dat je er wel 11 op het veld moet hebben.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Wat schat je Veltman nog hoog in.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Maar die gaat nooit weg. AJAX-DNA.
en van het niveau Groningen'Wish I was old and a little sentimental'
Ajax gaat nu ook de resterende wedstrijden schutteren, net als Feyenoord. AZ wordt de lachende derde(tweede) aan het eindAlthans, Feyenoord ook met een beker, dus alleen Ajax niet.
![]()
![]()
Ik ben nog bang dat je gelijk hebt ook man.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:19 schreef Vasion het volgende:
Ajax gaat nu ook de resterende wedstrijden schutteren, net als Feyenoord. AZ wordt de lachende derde(tweede) aan het eindAlthans, Feyenoord ook met een beker, dus alleen Ajax niet.
Godverdomme
Ajacied.![]()
Suárez, Vertonghen, Eriksen.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we alvast lijstjes produceren wie we moeten gaan kopen komende zomerOh.![]()
Ja Klaassen gaat het oplossenquote:Op zondag 4 maart 2018 16:09 schreef AmaninFull het volgende:
Het spel is weer armetierig vandaag, dat is een gegeven. En toch ben ik niet zo teleurgesteld als de meeste mensen hier in deze thread (nl?). Hoe komt dat? Omdat de eerste plek niet meer automatisch CL oplevert en alleen dat interessant is voor Ajax, niet een zoveelste kampioenschap in de mickey-mouse league. Ajax heeft nog altijd rond de tien kampioenschappen meer behaald dan PSV dus wat dat betreft hoeven we ons geen zorgen te maken. Overigens besef ik dat de voorronde voor de kampioen makkelijker is dan die voor de runner-up, maar als PSV van Osjek verliest en Ajax van Rosenborg dan vraag ik me af in hoeverre daar nog aan getild moet worden.
Met andere woorden, dit seizoen moet je gewoon rustig uitspelen en je al op volgend seizoen richten zodat je in de zomermaanden al meteen scherp en geconcentreerd en vooral fit aan de voorrondes kunt beginnen. Of dat CL of Europaleague is, maakt weinig uit. Belangrijkste is dat Ajax internationaal weer een goed seizoen draait. Dat kan met deze selectie, maar dan moet Ziyech óf een schietverbod krijgen óf vertrekken. En kunnen we verder niet Klaassen terughalen?
Oh.![]()
Bang dat PSV in eigen huis kampioen wordt , dat lijkt me duidelijk. Maar nu verplicht tot erehaag in PSV stadion
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hele club weg, doe uit dat licht.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
- ledenraad
- bestuur
- raad van commissarissenOh.![]()
Er moet gewoon een kop rollen!!!quote:Op zondag 4 maart 2018 16:21 schreef KingRadler het volgende:
Ten Hag kan je toch niet de schuld geven, het is het technisch beleid.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij zou prima bij een counterploeg passen denk ikquote:Op zondag 4 maart 2018 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is een vreselijke opportunist ja, niet geschikt voor vloeiend combinatievoetbal.![]()
Dit is de eerste keer dat ik kanker in een geschreven vorm ziequote:Op zondag 4 maart 2018 16:09 schreef AmaninFull het volgende:
Met andere woorden, dit seizoen moet je gewoon rustig uitspelen en je al op volgend seizoen richten zodat je in de zomermaanden al meteen scherp en geconcentreerd en vooral fit aan de voorrondes kunt beginnen. Of dat CL of Europaleague is, maakt weinig uit. Belangrijkste is dat Ajax internationaal weer een goed seizoen draait. Dat kan met deze selectie, maar dan moet Ziyech óf een schietverbod krijgen óf vertrekken. En kunnen we verder niet Klaassen terughalen?![]()
En dan te bedenken dat je vorige week nog dacht dat het verschil zou worden teruggebracht tot twee punten.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie Ajax eigenlijk niet meer kampioen worden![]()
Ik heb hem vorig jaar counters zien uitspelen bij Ajax, dat was niet best.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:22 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Hij zou prima bij een counterploeg passen denk ikOh.![]()
Het erge is nog dat hij denkt dat hij zelf geweldig is en z'n balverlies er niet toe doetquote:Op zondag 4 maart 2018 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
50 mislukte passes in een wedstrijd. Nee sorry, dan doe je echt iets niet goed. Kan wel zijn dat je dan ook meeste risicovolle passes verstuurt maar je team moet dan wel 50 keer druk gaan zetten om de bal terug te krijgen. En dan hebben de anderen ook balverlies.. Dat kost zoveel energie![]()
Eigen vermogen of liquide middelen?quote:Op zondag 4 maart 2018 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komende zomer over de 200 miljoen eigen vermogenals dat geen huldiging waard is
![]()
"PSV gaat ook nog wel punten verspelen, en dan moeten wij er staan"quote:Op zondag 4 maart 2018 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar de titel kan nog altijd
- Haggie, Velthond en Lassie volgende week vrijdag
(lol)Oh.![]()
Eigen vermogen, liquide middelen zijn iets van 46 miljoen.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eigen vermogen of liquide middelen?Oh.![]()
Het zou wel het beste bij zijn speelstijl passen imo. Of het succesvol is, is wat andersquote:Op zondag 4 maart 2018 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar counters zien uitspelen bij Ajax, dat was niet best.![]()
Op naar Altrechtgodenquote:Op zondag 4 maart 2018 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"PSV gaat ook nog wel punten verspelen, en dan moeten wij er staan"
(lol)RED ONS HENNIEGOD![]()
Ziyech moet lekker ergens vanaf de flank gaan spelen, beetje balletjes in de zestien draaien die 9 van de 10 keer niet aankomen.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:24 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Het zou wel het beste bij zijn speelstijl passen imo. Of het succesvol is, is wat andersOh.![]()
Ten Hag is echt een prutser, opeens is het veldspel gewoon kut. FC oogaids is terug.
[ Bericht 0% gewijzigd door marp0 op 04-03-2018 16:26:47 (Spelfout) ]As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Jij scheldt daar ook vaak mee, maar gek genoeg wordt je daar nooit op gecorrigeerdquote:Op zondag 4 maart 2018 16:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik kanker in een geschreven vorm zie![]()
![]()
Ze zitten toch in een proces?quote:Op zondag 4 maart 2018 16:24 schreef Cattivo het volgende:
Tja waarom komen ze ook met een amateur trainer...![]()
![]()
46 mil? Dat is best veel voor een voetbalclub vgm.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigen vermogen, liquide middelen zijn iets van 46 miljoen.![]()
Ik wil Veltman en Siem nooit meer in een Ajax-shirt zien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wordtquote:Op zondag 4 maart 2018 16:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij scheldt daar ook vaak mee, maar gek genoeg wordt je daar nooit op gecorrigeerd![]()
![]()
Ja, en dan hebben ze ook al 30 miljoen gebruikt om te investeren in het trainingscomplex.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
46 mil? Dat is best veel voor een voetbalclub vgm.Oh.![]()
Dit zei je ook al over Keizer.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik vrees dat het een soort Jan Wouters gaat worden.Oh.![]()
Nee, deze persoonlijke fouten waren bij Keizer ook gewoon gemaaktquote:Op zondag 4 maart 2018 16:26 schreef BobW het volgende:
Zouden we met Keizer nu meer punten gehad hebben?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ten eerste was dat niet in de vorm van schelden, ten tweede doe ik dat zelden/nooit dus ik weet niet waar je die onzin vandaan haaltquote:Op zondag 4 maart 2018 16:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij scheldt daar ook vaak mee, maar gek genoeg wordt je daar nooit op gecorrigeerd![]()
Daar hoorden ze engelen zingennnnnnnnquote:Op zondag 4 maart 2018 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik vrees dat het een soort Jan Wouters gaat worden.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat wordt in zijn algemeen over iedere trainer gezegd die twee weken geleden nog een prima wedstrijd afleverde maar daarna matig presteertquote:
De voetbalwereld af en toe
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ondertussen wel liquide middelen.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eigen vermogen of liquide middelen?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ziyech kan nu niet de schuld bij Keizer leggen omdat hij daar zogenaamd niet goed mee kon vindenquote:Op zondag 4 maart 2018 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, deze persoonlijke fouten waren bij Keizer ook gewoon gemaakt![]()
Zoals al is gebleken is trainer wisselen geen succes, duidelijk dat het probleem dieper ligt.quote:
Bestuur is sowieso 1, ook duidelijk dat technisch hart en training en scouting niet meer deugd, tijd daar de bezem eens door te gaan halen. En misschien eens stoppen met fragiele ballet spelers aan te schaffen en ook in fysiek te investeren. Met alleen balletje leuk rondtrappen schiet je niks op. Ook het beschouwen van de verdediging als een last resort, ipv iets solide waar je vanuit moet kunnen opbouwen en op kunnen vertrouwen, moet wat aan gebeuren. Ajax leid watjes op, wat in hedendaags topvoetbal niet meer kan. En er is genoeg ruimte tussen zwakke spelers die leuk kunnen ballen en rauwdouwers die alles omver schoppen maar niet kunnen voetballen.
Zolang daar niets aan veranderd zal Ajax altijd door het ijs gaan zakken zodra ze es een beetje onder druk staan. Ajax is geen Barcelona, en hebben gewoon niet de kwaliteit om onder alles vandaan te voetballen.![]()
Vraag me oprecht af wat de verdere plannen zijn.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben ze ook al 30 miljoen gebruikt om te investeren in het trainingscomplex.![]()
Stiekem denk ik van wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:26 schreef BobW het volgende:
Zouden we met Keizer nu meer punten gehad hebben?![]()
Ja t was echt geweldig :’).quote:Op zondag 4 maart 2018 16:25 schreef Newssworld het volgende:
Gelukkig wel heel mooi spel gezien, geen schijtbakkenvoetbal.![]()
Waar hangt je Feyenoord-shirtje?quote:Op zondag 4 maart 2018 16:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ten eerste was dat niet in de vorm van schelden, ten tweede doe ik dat zelden/nooit dus ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt![]()
![]()
Zooitje schulden aflossen zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 4 maart 2018 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af wat de verdere plannen zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Neres en Kluiver waren genot onder Keizer. Ajax had sowieso gewonnen van ADO thuis. Uit bij Utrecht en Vitesse is altijd puntverlies dus dat maakt weinig verschil.![]()
Meer aandelen van de ArenA in bezit krijgen en volgens mij beleggen ze nog een hoop in de hoop nog meer winst te maken. Zodat ze makkelijker dikke bedragen voor spelers neer kunnen leggenquote:Op zondag 4 maart 2018 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af wat de verdere plannen zijn.of dat ze de salarissen kunnen opkrikken.
Oh.![]()
Neres en Kluivert uit vorm, twee geblesseerde spitsen en een aanvoerder die alleen de baas is over zijn eigen veters...
Ten Hag neem ik alleen kwalijk dat ie Siem in de spits zetOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Beleggingen behoren tot je liquide middelen vaak welquote:Op zondag 4 maart 2018 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer aandelen van de ArenA in bezit krijgen en volgens mij beleggen ze nog een hoop in de hoop nog meer winst te maken. Zodat ze makkelijker dikke bedragen voor spelers neer kunnen leggenof dat ze de salarissen kunnen opkrikken.
Wacht het nou maar af.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar nu weet ik het bijna zeker
Allemaal Woutersjes hier en daarOh.![]()
Jammer boys. Het heeft niet zo mogen zijn.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Wat had 'ie dan moeten doen?quote:Op zondag 4 maart 2018 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Neres en Kluivert uit vorm, twee geblesseerde spitsen en een aanvoerder die alleen de baas is over zijn eigen veters...
Ten Hag neem ik alleen kwalijk dat ie Siem in de spits zet..
![]()
Is het al gespeeld dan?quote:Op zondag 4 maart 2018 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer boys. Het heeft niet zo mogen zijn.![]()
![]()
Heb er alleen iets over gelezen dat ze daar al wat geld in hebben gestopt, ben verder geen financieel expert dus weet niet goed hoe alles precies zitquote:Op zondag 4 maart 2018 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beleggingen behoren tot je liquide middelen vaak wel
Oh.![]()
Cassiera een kans geven, die is altijd een betere spits dan Siemquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
3-2 verloren toch? Of is het nog bezig?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Slecht geslapen, Lange? Zeg eens eerlijk?quote:Op zondag 4 maart 2018 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
3-2 verloren toch? Of is het nog bezig?![]()
![]()
Dat liep vorige week al voor geen meter, toen zag je al meer dreiging toen Cassiera erin kwamquote:Op zondag 4 maart 2018 16:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Achteraf gelul.. Siem prima om mee te beginnen in een wedstrijd waar het om draait..Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Iedereen vond het hier vooraf al kut dat Siem speelde ipv Cassierra.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Achteraf gelul.. Siem prima om mee te beginnen in een wedstrijd waar het om draait..Oh.![]()
dit roepen we nu ook al vier jaarquote:Op zondag 4 maart 2018 16:28 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Zoals al is gebleken is trainer wisselen geen succes, duidelijk dat het probleem dieper ligt.
Bestuur is sowieso 1, ook duidelijk dat technisch hart en training en scouting niet meer deugd, tijd daar de bezem eens door te gaan halen. En misschien eens stoppen met fragiele ballet spelers aan te schaffen en ook in fysiek te investeren. Met alleen balletje leuk rondtrappen schiet je niks op. Ook het beschouwen van de verdediging als een last resort, ipv iets solide waar je vanuit moet kunnen opbouwen en op kunnen vertrouwen, moet wat aan gebeuren. Ajax leid watjes op, wat in hedendaags topvoetbal niet meer kan. En er is genoeg ruimte tussen zwakke spelers die leuk kunnen ballen en rauwdouwers die alles omver schoppen maar niet kunnen voetballen.
Zolang daar niets aan veranderd zal Ajax altijd door het ijs gaan zakken zodra ze es een beetje onder druk staan. Ajax is geen Barcelona, en hebben gewoon niet de kwaliteit om onder alles vandaan te voetballen.![]()
HAHAHAHAHAHAHA!!''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi![]()
Ik zag nu ook niet veel verschil, twee kansen voor Cassiera.. En ze hebben allebei gescoord..quote:Op zondag 4 maart 2018 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat liep vorige week al voor geen meter, toen zag je al meer dreiging toen Cassiera erin kwam![]()
Je kan ook niet alles hebben hequote:Op zondag 4 maart 2018 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer boys. Het heeft niet zo mogen zijn.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
En vrije trappen nemen. Specialist is hetquote:Op zondag 4 maart 2018 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech moet lekker ergens vanaf de flank gaan spelen, beetje balletjes in de zestien draaien die 9 van de 10 keer niet aankomen.![]()
Blijf het zeggen dat de timing om Keizer te ontslaan achterlijk was. Eindelijk speelde Ajax weer degelijk sinds een aantal weken en dan zetten ze hem buitenquote:Op zondag 4 maart 2018 16:40 schreef Landgeld het volgende:
Lekker ten Hag
Wat een coach zeg. Vd Sar oprotten![]()
![]()
Niks achteraf gelul, Cassierra is altijd de betere optie om mee te begonnen tov De Jong en dat zou ik ook gezegd hebben als Siem een hattrick had gemaakt. Gelukkig hoeven we ons daar geen zorgen om te makenquote:Op zondag 4 maart 2018 16:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Achteraf gelul.. Siem prima om mee te beginnen in een wedstrijd waar het om draait..![]()
En als er op 30 meter een gaatje is altijd schieten, met zo'n traptechniek vliegen die er altijd in.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:41 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
En vrije trappen nemen. Specialist is hetOh.![]()
Klopt... dit dus.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blijf het zeggen dat de timing om Keizer te ontslaan achterlijk was. Eindelijk speelde Ajax weer degelijk sinds een aantal weken en dan zetten ze hem buiten
Marcel Keizer had Ajax eindelijk weer een beetje op de rit.
Tuurlijk verliezen ze tegen Twente, maar het spel begon beter te worden.Love is in the air!![]()
Morgen: Ten Hag, Overmars en van der Sar op straat. Rik van de Boog, Steven ten Have en John Jaakke gaan de club nu weer leiden.quote:Oh.![]()
hetzelfde Twente dat nu kansloos ieder wedstrijd voetbalt. Keizer heeft er ook niks van gebakken, had ook geen trainer mogen worden maar dat is weer onkunde van het bestuur.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:42 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Klopt... dit dus.
Marcel Keizer had Ajax eindelijk weer een beetje op de rit.
Tuurlijk verliezen ze tegen Twente, maar het spel begon beter te worden.![]()
*zucht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keizer heeft het prima gedaan vanaf eind November tot aan zijn ontslag geloof ik.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
hetzelfde Twente dat nu kansloos ieder wedstrijd voetbalt. Keizer heeft er ook niks van gebakken, had ook geen trainer mogen worden maar dat is weer onkunde van het bestuur.![]()
Overmars kan gewoon blijven.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:48 schreef KingRadler het volgende:
Dit is gewoon einde seizoen voor Overmars en Van der Sar![]()
Van der Sar zal wel vertrekken, ja.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:48 schreef KingRadler het volgende:
Dit is gewoon einde seizoen voor Overmars en Van der SarEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En als hij ooit dood gaat komt de volgende aidsvlek gewoon weer binnen.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:47 schreef StarGazer het volgende:
https://dematvanpantelic.(...)an-binnen-ajax-werd/
Die vent is echt pure aids he.Oh.![]()
De media zal daar ook wel een offensiefje tot voeren.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van der Sar zal wel vertrekken, ja.Oh.![]()
Het komt nooit meer goed.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als hij ooit dood gaat komt de volgende aidsvlek gewoon weer binnen.'Wish I was old and a little sentimental'
Doet me erg denken aan deze manquote:Op zondag 4 maart 2018 16:47 schreef StarGazer het volgende:
Die vent is echt pure aids he.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik had wel goede hoop laatst.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De media zal daar ook wel een offensiefje tot voeren.
Al dat nutteloze tuig zoals Bergkamp is opgerot. Er kan gericht en op tijd gewerkt worden aan een selectie. Er is geld zat om biedingen te weigeren.
En dan krijg je dit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er is tijd om iets te bouwen maar iedereen moet wel gelijk opdonderen?quote:Op zondag 4 maart 2018 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had wel goede hoop laatst.
Al dat nutteloze tuig zoals Bergkamp is opgerot. Er kan gericht en op tijd gewerkt worden aan een selectie. Er is geld zat om biedingen te weigeren.
En dan krijg je dit.
Interessant.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is hem ook gewoon.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doet me erg denken aan deze man
[ afbeelding ]'Wish I was old and a little sentimental'
Bij Ajax is het gewoon altijd paniek na een nederlaag, hoort erbij. Maar ik gooi het er vandaag op dat alle hoop op het kampioenschap gewoon al weg was.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is tijd om iets te bouwen maar iedereen moet wel gelijk opdonderen?
Interessant.Oh.![]()
Dat was vorige week al redelijk bij me weg, maar nu is het helemaal 0 jaquote:Op zondag 4 maart 2018 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax is het gewoon altijd paniek na een nederlaag, hoort erbij. Maar ik gooi het er vandaag op dat alle hoop op het kampioenschap gewoon al weg was.
Meer bij de spelers nuquote:Op zondag 4 maart 2018 17:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was vorige week al redelijk bij me weg, maar nu is het helemaal 0 ja
Bij mij was dat ook al weg, maar zie dat wel als verklaring vandaag.Oh.![]()
Oh zoquote:Op zondag 4 maart 2018 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer bij de spelers nu
Bij mij was dat ook al weg, maar zie dat wel als verklaring vandaag.
Kan het me iig na de 2-0 wel voorstellen ja. Daarna was het een soort alles of niks waarvan je nog wel eens vaker ziet dat het dan kort even beter gaat. Hopelijk is de druk er dan maar af zodat we nog ergens van kunnen genieten dit seizoenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hennie is een gelukkig man.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker achter de schermen alles wegwerken wat tegen hem is'Wish I was old and a little sentimental'
Ze moeten die tweede plaats maar vast zien te houden ja, anders moet je in de voorronde weer tegen Chlamydia Blotetietov, daar zit niemand op te wachten.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh zo
Kan het me iig na de 2-0 wel voorstellen ja. Daarna was het een soort alles of niks waarvan je nog wel eens vaker ziet dat het dan kort even beter gaat. Hopelijk is de druk er dan maar af zodat we nog ergens van kunnen genieten dit seizoenOh.![]()
Toch niet het levenquote:Op zondag 4 maart 2018 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als De Boer terug komt stop ik er helemaal meeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan skip ik de Eredivisie voortaan ja.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als De Boer terug komt stop ik er helemaal meeOh.![]()
Ik voel een soort berusting. Een zelfde berusting als die 4-0 nederlaag bij Sparta toen.'Wish I was old and a little sentimental'
Die hebben leuke kroegjes hoorquote:Op zondag 4 maart 2018 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten die tweede plaats maar vast zien te houden ja, anders moet je in de voorronde weer tegen Chlamydia Blotetietov, daar zit niemand op te wachten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toen was ik wel echt mad weet ik nogquote:Op zondag 4 maart 2018 17:06 schreef StarGazer het volgende:
Ik voel een soort berusting. Een zelfde berusting als die 4-0 nederlaag bij Sparta toen.
Oh.![]()
Dat was ik vooral na de 0-1 tegen Heerenveen.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was ik wel echt mad weet ik nog'Wish I was old and a little sentimental'
Dat zou stiekem wel aardig zijnquote:Op zondag 4 maart 2018 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof wij dat tripje maken, ouwe reus.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Elke maand een feestje op de toekomst met Ron Brandsteder als hoofdactquote:
Niks mis meeRED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker zijn zakken vullen. Het leven kan soms toch zo eenvoudig zijn.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke maand een feestje op de toekomst met Ron Brandsteder als hoofdact
Niks mis mee'Wish I was old and a little sentimental'
Die week ervoor verloren ze toen in Groningen volgens mij, toen was het al gespeeldquote:Op zondag 4 maart 2018 17:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat was ik vooral na de 0-1 tegen Heerenveen.
Oh.![]()
Ach dat er wat clubiconen ervoor moeten wijken/sterven maakt niet zoveel uit . Bordjesclub regelt het welquote:Op zondag 4 maart 2018 17:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lekker zijn zakken vullen. Het leven kan soms toch zo eenvoudig zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Oh ja, dat was de week ervoor. Helemaal euforisch omdat ze eerst in Nijmegen wonnen op basis van karakter, en na 2 weken was het verschil met AZ 9 puntenquote:Op zondag 4 maart 2018 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die week ervoor verloren ze toen in Groningen volgens mij, toen was het al gespeeld
'Wish I was old and a little sentimental'
Goddankquote:Op zondag 4 maart 2018 17:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat dit topic het niet aan kan zonder mij moet ik wel blijvenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hennie heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat hij onaantastbaar is geworden.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach dat er wat clubiconen ervoor moeten wijken/sterven maakt niet zoveel uit . Bordjesclub regelt het wel'Wish I was old and a little sentimental'
Hopelijk komt er geen middel waardoor die eeuwig kan leven want dan bestaat Ajax over 20 jaar niet meerquote:Op zondag 4 maart 2018 17:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hennie heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat hij onaantastbaar is geworden.RED ONS HENNIEGOD![]()
En toen speelden ze midweeks nog eens gelijk tegen Heracles-thuis ookquote:Op zondag 4 maart 2018 17:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh ja, dat was de week ervoor. Helemaal euforisch omdat ze eerst in Nijmegen wonnen op basis van karakter, en na 2 weken was het verschil met AZ 9 punten
Oh.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2018 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
Als jullie zo doorgaan dan gaat Feyenoord jullie nog voorbij straks.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ja, van Basten mad omdat de 3-2 onterecht werd afgekeurd.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen speelden ze midweeks nog eens gelijk tegen Heracles-thuis ook'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Ten Hag wil titel nog niet vergeten: 'Aan het einde wordt alles duidelijk'
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Jezelf tot ereleden uitroepen trouwensquote:Op zondag 4 maart 2018 16:47 schreef StarGazer het volgende:
Die vent is echt pure aids he.
Oh.![]()
Haha hij is gek geworden die gozer.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Keizer was zo slecht niet. Die ligt krom van het lachenEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Toch knap, 100+ miljoen op de bank en aasn alle kanten geholpen worden door scheidsrechters (ook vandaag weg) en toch weer geen titel voor Ajax 1...Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Het is wat allemaal.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:51 schreef yats het volgende:
Toch knap, 100+ miljoen op de bank en aasn alle kanten geholpen worden door scheidsrechters (ook vandaag weg) en toch weer geen titel voor Ajax 1...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat is dit bijzonder matig zeg, met een prima selectie gaan we gewoon 3de worden. Resultaat trainer Ten Hag![]()
![]()
Het is me wat knul.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:51 schreef yats het volgende:
Toch knap, 100+ miljoen op de bank en aasn alle kanten geholpen worden door scheidsrechters (ook vandaag weg) en toch weer geen titel voor Ajax 1...'Wish I was old and a little sentimental'
yatsgod zelfs bij een overwinning de eierdop op.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:51 schreef yats het volgende:
Toch knap, 100+ miljoen op de bank en aasn alle kanten geholpen worden door scheidsrechters (ook vandaag weg) en toch weer geen titel voor Ajax 1...Oh.![]()
Nee hoor, ik heb me prima vermaakt vandaag. Ik vraag me alleen af waar het elke keer fout gaat bij Ajax?quote:Op zondag 4 maart 2018 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
yatsgod zelfs bij een overwinning de eierdop op.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Van alle kanten geholpen.quote:Op zondag 4 maart 2018 17:51 schreef yats het volgende:
Toch knap, 100+ miljoen op de bank en aasn alle kanten geholpen worden door scheidsrechters (ook vandaag weg) en toch weer geen titel voor Ajax 1...![]()
![]()
Ze hadden er vandaag gewoon niet zoveel geloof meer in, dus waren ze ook niet meer zo fanatiek.quote:Op zondag 4 maart 2018 18:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb me prima vermaakt vandaag. Ik vraag me alleen af waar het elke keer fout gaat bij Ajax?Oh.![]()
Kunnen ze Ten Hag beter gewoon niet meer voor de camera laten verschijnen?twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 04-03-2018 om 17:17:52💬 | @vkwillemvissers krijgt een veeg uit de pan van Erik ten Hag:"Wat praat je nou raar?"#vitajahttps://t.co/KC6KscB5ZZ https://t.co/aO4yF0n4EB reageer retweet
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
HET IS ONDERDEEL VAN HET PROCESquote:Op zondag 4 maart 2018 18:29 schreef satecl het volgende:
Kunnen ze Ten Hag beter gewoon niet meer voor de camera laten verschijnen?twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 04-03-2018 om 17:17:52💬 | @vkwillemvissers krijgt een veeg uit de pan van Erik ten Hag:"Wat praat je nou raar?"#vitajahttps://t.co/KC6KscB5ZZ https://t.co/aO4yF0n4EB reageer retweet
![]()
Dat von jijquote:Op zondag 4 maart 2018 18:29 schreef satecl het volgende:
![]()
Als hij zulke onzin blijft uitkramen mag die van mij liever vandaag dan morgen opdonderenquote:Op zondag 4 maart 2018 18:29 schreef satecl het volgende:
![]()
Leedvermaak is ook vermaak.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Die zat duidelijk te hoog in de concentraatsiequote:
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Is Van de Sar al teruggetreden of doet hij dat maandag?When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Maandag is de persconferentiequote:Op zondag 4 maart 2018 18:38 schreef govie het volgende:
Is Van de Sar al teruggetreden of doet hij dat maandag?![]()
Frank Rijkaard is een mooie match voor ajax en rijkaard zelf.quote:Op zondag 4 maart 2018 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat doet Stijn Vreven tegenwoordig?
Owja NAC. Prima opvolger.When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 4 maart 2018 18:29 schreef satecl het volgende:
Wat een flapdrolVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom was Ten Hag ook alweer een topcoach in spé? Omdat hij een subtopper als FC Utrecht op een subtop plek heeft laten eindigen? Nou nou, het is wat. Ajax is duidelijk andere koek en hij bakt er dan ook niks van. En dat terwijl hij alle tijd heeft om het naar zijn hand te zetten (geen Europees voetbal, geen beker) en amper met blessures te kampen heeft. Als het nu al niet lukt om het naar z'n hand te zetten, waarom in de zomer dan wel? Wat een miskleun om hem aan te stellen als trainer. Bedankt Marc, heb je misschien nog een ander vriendje? Zal wel weer Frank de Boer worden
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: