SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Hun eerste 3 albums zijn echt goed (al heeft dat dubbelalbum net wat te veel irrelevant materiaal, zoals ongeveer elk dubbelalbum)
daarna echter
Nee, de rest gaat naar volgende weekquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
Moet de D. zo nog wat extra minuten trouwens?
Gewoon omdat het kanquote:
168 uurquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:19 schreef MielMonteur het volgende:
Wat is de speelduur van volgende week?
Dat weet ik pas als ik alles op een rijtje heb staanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:19 schreef MielMonteur het volgende:
Wat is de speelduur van volgende week?
Ik heb er mogelijk op gestemd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:19 schreef peaceman het volgende:
Van mijn voordrachtlijstje had ik overigens deze niet verwacht te horen. Blij verrast!
AC/DCquote:
Ik zag 'm staan en had 'm niet verwacht, dus moest er op stemmenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:19 schreef peaceman het volgende:
Van mijn voordrachtlijstje had ik overigens deze niet verwacht te horen. Blij verrast!
Vooraf gechecked of thuis pas achter gekomen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:21 schreef peaceman het volgende:
Bijna een LP van gekocht vandaag. Helaas zat er een LP in van Dennie Christiaan
Klopt, ik ben nog wel het meest verbaasd over Turn Turn Turnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook wel weer een wtf-staat-deze-er-niet-in? nummer
vooraf natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooraf gechecked of thuis pas achter gekomen?
afgelopen editie ons ontvallen, helaas.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook wel weer een wtf-staat-deze-er-niet-in? nummer
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:21 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:21 schreef peaceman het volgende:
Nog steeds slechts drie stemmen welquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt door de verlenging, anders was ie volgende week voorbij gekomen
had eigenlijk als allerlaatste gedraaid moeten worden volgende week.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt door de verlenging, anders was ie volgende week voorbij gekomen
spijkerbroek wel onthouden!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:22 schreef peaceman het volgende:
vast nog nooit verteld, maar dit was 1 van de drie liedjes op onze bruiloft.
quote:
Ik vind Bat out of hell het mooiste.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:25 schreef livelink het volgende:
Jaaa, deze van Meatloaf heb ik jarenlang vruchteloos op gestemd voor de top2000. En nu kwam ik hem tot mijn vreugde tegen in deze lijst. Dank je wel aan degene die hem heeft genomineerd
mwah het zou wat raar zijn om een liedje met maar 3 stemmen als laatste te draaienquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
had eigenlijk als allerlaatste gedraaid moeten worden volgende week.
Hoe laat verwacht je Symph ?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, onder het dikke winterdekbed met een extra dekentje over mijn voeten, nu wachten tot ik het weer warm krijg
nee hoor. vind ik nietquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah het zou wat raar zijn om een liedje met maar 3 stemmen als laatste te draaien
In het geval van Meat Loaf niet.quote:
ben het niet met je eens. dat album is prima.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het geval van Meat Loaf niet.
Gup is het met je eensquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het geval van Meat Loaf niet.
Gup doet er effe een beetje echte muziek tussen.quote:
Is het ook, maar wel heerlijke jeugdsentiment kitsch.quote:
ik vind bat out of hell en paradise by the dashboard light op zich nog wel vermakelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Is het ook, maar wel heerlijke jeugdsentiment kitsch.
Maar om nou nog een albumtrack van dat album in de lijst erbij te stemmen hoeft van mij ook niet
goede uitsmijter hoor en tot volgende weekquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:28 schreef D. het volgende:
Graag gedaan mensen
Bedankt voor het luisteren, en hopelijk tot volgende week
Two out of three en you took the words staan er ook al in dacht Ik?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind bat out of hell en paradise by the dashboard light op zich nog wel vermakelijk
Klopt, die vind ik allebei niks. En I would do anything for lof, natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Two out of three en you took the words staan er ook al in dacht Ik?
Eigenlijk wel, maar toen was ik de DJ nietquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Had dit nummer niet in een show van vorige week gemoeten?
Je maakt jezelf wel extra verdacht nu, Raf.quote:
After partyquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik blijf nog heel even luisteren
Nu ook nog?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ben bezig met het verzoekje![]()
Haha. Beetje random nu.
En nu niet meerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:38 schreef livelink het volgende:
Dit doet me een beetje aan Mash denken.
Ja, was leuk. Je bent wel gemist. En je hebt New Order gemist.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:42 schreef DJ11 het volgende:
Boel topics opgeschoten hier. Zo te zien is het een levendige avond geweest
Helaas was ik niet thuis. "True Faith", neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was leuk. Je bent wel gemist. En je hebt New Order gemist.
True Faith inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas was ik niet thuis. "True Faith", neem ik aan?
Hopelijk kan ik volgende week wel luisteren.
Nee, helaas. Voelde me vannacht en ook nu toch weer beroerd. Dus veel wakker gelegen en uiteindelijk maar opgestaan.quote:
balenquote:Op zondag 4 maart 2018 07:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helaas. Voelde me vannacht en ook nu toch weer beroerd. Dus veel wakker gelegen en uiteindelijk maar opgestaan.
Je hebt het overgebracht naar hier.quote:Op zondag 4 maart 2018 07:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helaas. Voelde me vannacht en ook nu toch weer beroerd. Dus veel wakker gelegen en uiteindelijk maar opgestaan.
Sorryquote:Op zondag 4 maart 2018 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt het overgebracht naar hier.
Zelfde symptomen vannacht en nu ook nog niet fit.
Dank je. Zal morgen wel weer over zijn.quote:
Balen. Beterschap!quote:Op zondag 4 maart 2018 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt het overgebracht naar hier.
Zelfde symptomen vannacht en nu ook nog niet fit.
Dank en proost!quote:Op zondag 4 maart 2018 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Je bent een beetje een laatbloeier, maar beterschap Melting!
Gisteravond in slaap gekukeld, dus niet veel meer van de muziek meegekregen.
Maar alsnog bedankt D...
En nu koffie...
Sterkte.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me aankleden en de kou trotseren. De training bij de voetbalschool gaat gewoon door.
Ik ga eens met Lennon overleggen of hij het goed vindt dat ik binnen ga zitten, of in ieder geval een gedeelte. Normaal blijven we buiten om te kijken.quote:
Gewoon doen. Ook al vind hij dat niet goed. Beetje aan jezelf denken mag best wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga eens met Lennon overleggen of hij het goed vindt dat ik binnen ga zitten, of in ieder geval een gedeelte. Normaal blijven we buiten om te kijken.
Zo koud is het niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga eens met Lennon overleggen of hij het goed vindt dat ik binnen ga zitten, of in ieder geval een gedeelte. Normaal blijven we buiten om te kijken.
Komt goed.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ook al vind hij dat niet goed. Beetje aan jezelf denken mag best wel.
Ik moest even mijn abo verlengen en jou op FB vermeldenquote:
Had het één met het ander te maken?quote:Op zondag 4 maart 2018 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest even mijn abo verlengen en jou op FB vermelden
Kost allebei een beetje tijdquote:
bovendien lang genoeg om even ontbijt klaar te maken.quote:
Ohohohooo, broodje kaas...quote:Op zondag 4 maart 2018 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
bovendien lang genoeg om even ontbijt klaar te maken.
Het valt inderdaad mee...quote:Op zondag 4 maart 2018 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo koud is het niet meer.
Warme choco met rum mee naar buiten nemen en brullen maar...
quote:Op zondag 4 maart 2018 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het valt inderdaad mee...
Ik luister ook trouwens.![]()
Keukengordijntjes zitten al in de wasmachinequote:Op zondag 4 maart 2018 10:05 schreef peaceman het volgende:
iedereen al een beetje wakker aan het worden?
Ja, net toch maar even de keuken schoongemaakt en ontsmet.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:05 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2018 10:05 schreef peaceman het volgende:
Ja waarom eigenlijk? Ik heb alle wasjes gisteren gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
Keukengordijntjes zitten al in de wasmachine
waarom doe ik dat eigenlijk op zondagochtend
Ook al zo actief op de zondag morgen.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, net toch maar even de keuken schoongemaakt en ontsmet.
Tja... ik kwam net in de keuken en dacht ik kan wel even die gordijntjes in de wasmachine gooienquote:Op zondag 4 maart 2018 10:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja waarom eigenlijk? Ik heb alle wasjes gisteren gedaan.
Moet alleen nog wat strijk doen, maar dat zal voor morgen worden, denk ik.
Welk gedeelte begrijp je niet van het woord rustdag?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
Tja... ik kwam net in de keuken en dacht ik kan wel even die gordijntjes in de wasmachine gooien
het is toch rustdag
Ik was niet, dat doet de machinequote:Op zondag 4 maart 2018 10:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk gedeelte begrijp je niet van het woord rustdag?
1 oorzaak: vrouwen!quote:Op zondag 4 maart 2018 10:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk gedeelte begrijp je niet van het woord rustdag?
quote:
die stem is idd wennen.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:18 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer, maar ik vind zijn stem niet zo fijn om te horen.
smaakt lekkerquote:
Ik ben zelfs blij dat ik niet aan het golfen benquote:Op zondag 4 maart 2018 10:36 schreef livelink het volgende:
En weer zo'n fijne. Je bent op dreef Peaceman
Deze vind ik wel minder dan 'Thuis ben'.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:36 schreef livelink het volgende:
En weer zo'n fijne. Je bent op dreef Peaceman
Dat is wel een heel groot complimentquote:Op zondag 4 maart 2018 10:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben zelfs blij dat ik niet aan het golfen ben
Thuis ben was verrassender.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze vind ik wel minder dan 'Thuis ben'.
en van 1 van hun mooiste albums.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Even een douche break gehad...
Dit is trouwens 1 van de beste songs van U2, vooral live...
liedje over rimpels in het gezichtquote:
geen dank!quote:Op zondag 4 maart 2018 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens...
Ik haak af qua meeluisteren, even een TV serie afkijken.
Dank Peace!
maar wel heel liefdevol. Zo zijn rimpels bijna leuk.quote:
Heel subtiel het woordje bijna erbij.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:58 schreef livelink het volgende:
[..]
maar wel heel liefdevol. Zo zijn rimpels bijna leuk.
Ik heb ze nog niet hoor mijn moeder had ze wel en ik vond dat best mooi!quote:Op zondag 4 maart 2018 10:58 schreef livelink het volgende:
[..]
maar wel heel liefdevol. Zo zijn rimpels bijna leuk.
quote:Op zondag 4 maart 2018 10:59 schreef livelink het volgende:
Admiral Freebee. Ik ben benieuwd of deze ook zo mooi is.
Was zij er zelf ook tevreden over?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet hoor mijn moeder had ze wel en ik vond dat best mooi!
Bij een ander is het mooier dan bij jezelf, lijkt me.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet hoor mijn moeder had ze wel en ik vond dat best mooi!
Toch geloof ik niet dat ik ooit dure anti-rimpel creme zou kopen. Ik kan mijn geld wel beter besteden.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij een ander is het mooier dan bij jezelf, lijkt me.
Ik geloof ook niet dat die echt werkt.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch geloof ik niet dat ik ooit dure anti-rimpel creme zou kopen. Ik kan mijn geld wel beter besteden.
Ik heb haar er nooit over horen klagen.quote:
Anders laat je alles even straktrekken zoals Marijke Helwegen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb haar er nooit over horen klagen.
En ik zou er zelf geen geld aan uitgeven, ik ben zoals ik ben
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Anders laat je alles even straktrekken zoals Marijke Helwegen.
alsof dat werktquote:Op zondag 4 maart 2018 11:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch geloof ik niet dat ik ooit dure anti-rimpel creme zou kopen. Ik kan mijn geld wel beter besteden.
Nee, maar als iets een complex voor je is, dan doe je rare dingen. Maar ik verwacht dus niet van mezelf dat ik in paniek schiet van rimpels.quote:
Het album Bat out of hell is weinig mis mee.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:10 schreef Melting het volgende:
Ik vind Meat Loaf eigenlijk wel zwaar overgewaardeerd.
Heb er nooit iets aan gevonden. Begrijp dan ook niet dat ze zo bekend zijn geworden.
ZWAAR overgewaardeerd ja?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:10 schreef Melting het volgende:
Heb er nooit iets aan gevonden. Begrijp dan ook niet dat ze zo bekend zijn geworden.
Behalve dat Paradise by the dashboardlight er op staat?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het album Bat out of hell is weinig mis mee.
Mogguhquote:
Zelfs niet met Paradise by the dashboard ligth?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:10 schreef Melting het volgende:
dat nummer is kapot gedraaid, maar slecht is het niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Behalve dat Paradise by the dashboardlight er op staat?
Ook zo'n ZWAAR overgewaardeerd nummer
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfs niet met Paradise by the dashboard ligth?
Los daarvan, maar ik begrijp wel dat je met zo'n nummer in één klap bekend bent.quote:
hij komt er nog wel achter dat triestere muziek gemiddeld gezien mooier is dan vrolijke muziek.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:14 schreef livelink het volgende:
Dit nummer mag ik niet meer draaien als mijn jongste erbij is. Hij wordt er somber en triest van.
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 4 maart 2018 11:14 schreef livelink het volgende:
Dit nummer mag ik niet meer draaien als mijn jongste erbij is. Hij wordt er somber en triest van.
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:14 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Behalve dat Paradise by the dashboardlight er op staat?
Ook zo'n ZWAAR overgewaardeerd nummer
was iets nieuws destijds, dus ja dat begrijp ik ook wel. En het is ook gewoon geen slecht nummer.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Los daarvan, maar ik begrijp wel dat je met zo'n nummer in één klap bekend bent.
Het is niet zozeer het verdrietige wat hem dwars zit. Het is de hele sfeer die het nummer uitstraalt geloof ik. Een beetje dreigend. Ik begrijp het wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij komt er nog wel achter dat triestere muziek gemiddeld gezien mooier is dan vrolijke muziek.
Moet ook gebeurenquote:
de wind vast ook wel?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is niet zozeer het verdrietige wat hem dwars zit. Het is de hele sfeer die het nummer uitstraalt geloof ik. Een beetje dreigend. Ik begrijp het wel.
Dagen dat ik je vergeet mag ik dan weer wel draaien
Leuk dat je er weer eens bentquote:
Toch wel?quote:
daar doet de commissie verder geen uitspraak overquote:
Dagen dat ik je vergeet, met het gejatte stukje van Elton John's Nikitaquote:Op zondag 4 maart 2018 11:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is niet zozeer het verdrietige wat hem dwars zit. Het is de hele sfeer die het nummer uitstraalt geloof ik. Een beetje dreigend. Ik begrijp het wel.
Dagen dat ik je vergeet mag ik dan weer wel draaien
Stuur die zon eens deze kant op. Ik heb het hardstikke koud.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:21 schreef MadMaster het volgende:
Van schaatsen naar warm lentezonnetje binnen 24 uur...
Het is hier 10 graden in het zonnetje...quote:Op zondag 4 maart 2018 11:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Stuur die zon eens deze kant op. Ik heb het hardstikke koud.
Ik wil ook wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Stuur die zon eens deze kant op. Ik heb het hardstikke koud.
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:24 schreef MadMaster het volgende:
Ontbijt: Gebakken mosselen met tartaar saus...
Doe maarquote:Op zondag 4 maart 2018 11:24 schreef MadMaster het volgende:
Ontbijt: Gebakken mosselen met tartaar saus...
nee, talking headsquote:
ik weet niet wat ik liever op mijn brood hebquote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik liever op mijn brood heb
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik liever op mijn brood heb
Dat is het hier niet. Ik heb ijskoude handen...quote:Op zondag 4 maart 2018 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier 10 graden in het zonnetje...
Ga dan ook binnen zitten met een warme chocolademelk.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het hier niet. Ik heb ijskoude handen...
Oh Diaan, we moeten eens kijken of er een datum geprikt kan worden voor de Efteling meetquote:Op zondag 4 maart 2018 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het hier niet. Ik heb ijskoude handen...
Het was niet eens zozeer van het buiten staan. Moest ook nog tanken en met de auto door de wasstraat.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga dan ook binnen zitten met een warme chocolademelk.
En dat moest op zondag?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was niet eens zozeer van het buiten staan. Moest ook nog tanken en met de auto door de wasstraat.
dat zal je wel vaker gehad hebben vandaagquote:
Klopt.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zal je wel vaker gehad hebben vandaag
Goed plan welquote:Op zondag 4 maart 2018 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
Oh Diaan, we moeten eens kijken of er een datum geprikt kan worden voor de Efteling meet
Zondag is bij mij vaak geen rustdag hoor, dan doe ik ook vaak de was en de boodschappen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:31 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat moest op zondag?
Jij begrijpt ook al het woordje rust in rustdag niet. Je lijkt just me wel.
Ja klopt!quote:Op zondag 4 maart 2018 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
Oh Diaan, we moeten eens kijken of er een datum geprikt kan worden voor de Efteling meet
Welke dag is dan jouw rustdag?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zondag is bij mij vaak geen rustdag hoor, dan doe ik ook vaak de was en de boodschappen.
woensdag denk ik.quote:
I know...quote:
Hier niet hoor. Max 2 a 3 graden nu. We hebben ook geen zonnetje, het is erg grijs.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel...
En ruim 11 graden nu:
[ afbeelding ]
Als moeder heb je nooit een rustdag.quote:
Leugens, fokkers komen niet buiten.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:36 schreef just me het volgende:
Dus.... we gotta get out of this place
straks maar naar buiten
Je hebt groot gelijk.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als moeder heb je nooit een rustdag.Maar ik pak vaak 's avonds de rust. Na het eten doe ik eigenlijk niets meer.
Dat is wel de rustigste dag voor mij. Maar dan doe ik ook de was, bedden verschonen, vaak wat boodschappen of even naar de stad. En dan werk ik 2 uurtjes thuis.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leugens, fokkers komen niet buiten.
Die verhalen van Diaan zitten ook alleen maar in d'r hoofd.
Lenzen uit doen en joggingbroek aan doen zijn ook activiteiten...quote:Op zondag 4 maart 2018 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als moeder heb je nooit een rustdag.Maar ik pak vaak 's avonds de rust. Na het eten doe ik eigenlijk niets meer.
Ja dat is waar, maar dat is meer voor mijn eigen gemak. Ow ik breng wel Lennon nog naar bed of ik zet thee.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lenzen uit doen en joggingbroek aan doen zijn ook activiteiten...
quote:Op zondag 4 maart 2018 11:41 schreef cafca het volgende:
Ben net even buiten geweest, de gevoelstemperatuur is zo'n 25 graden hoger dan vrijdag...
quote:
mooi he?!quote:Op zondag 4 maart 2018 11:40 schreef livelink het volgende:
Dit is wel de ultieme zondagmorgen muziek. Doet me een beetje denken aan Summertime
Dus dan is het nog steeds koudquote:Op zondag 4 maart 2018 11:41 schreef cafca het volgende:
Ben net even buiten geweest, de gevoelstemperatuur is zo'n 25 graden hoger dan vrijdag...
Ik vond het vrijdag niet eens zo heel koud. Ik vond het donderdag echt heel koud. Toen waaide het ook harder had ik het idee.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:41 schreef cafca het volgende:
Ik ga afsluiten. Tijd om te stomen en serieus op te warmen. Dank je wel Peaceman!quote:
Ik kan allebei de dagen en zet ze vast in mijn agendaquote:Op zondag 4 maart 2018 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
Dames en heren, just me en ik hebben even overleg gehad over data voor de Efteling meeting. Ivm voetbal en de voorkeur voor zaterdag komen we uit op 2 juni of 9 juni.
Kunnen degenen die meewillen dan?
dank voor het luisteren!quote:Op zondag 4 maart 2018 11:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga afsluiten. Tijd om te stomen en serieus op te warmen. Dank je wel Peaceman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |