SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Hun eerste 3 albums zijn echt goed (al heeft dat dubbelalbum net wat te veel irrelevant materiaal, zoals ongeveer elk dubbelalbum)
daarna echter
Nee, de rest gaat naar volgende weekquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
Moet de D. zo nog wat extra minuten trouwens?
Gewoon omdat het kanquote:
168 uurquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:19 schreef MielMonteur het volgende:
Wat is de speelduur van volgende week?
Dat weet ik pas als ik alles op een rijtje heb staanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:19 schreef MielMonteur het volgende:
Wat is de speelduur van volgende week?
Ik heb er mogelijk op gestemd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:19 schreef peaceman het volgende:
Van mijn voordrachtlijstje had ik overigens deze niet verwacht te horen. Blij verrast!
AC/DCquote:
Ik zag 'm staan en had 'm niet verwacht, dus moest er op stemmenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:19 schreef peaceman het volgende:
Van mijn voordrachtlijstje had ik overigens deze niet verwacht te horen. Blij verrast!
Vooraf gechecked of thuis pas achter gekomen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:21 schreef peaceman het volgende:
Bijna een LP van gekocht vandaag. Helaas zat er een LP in van Dennie Christiaan
Klopt, ik ben nog wel het meest verbaasd over Turn Turn Turnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook wel weer een wtf-staat-deze-er-niet-in? nummer
vooraf natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooraf gechecked of thuis pas achter gekomen?
afgelopen editie ons ontvallen, helaas.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook wel weer een wtf-staat-deze-er-niet-in? nummer
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:21 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:21 schreef peaceman het volgende:
Nog steeds slechts drie stemmen welquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt door de verlenging, anders was ie volgende week voorbij gekomen
had eigenlijk als allerlaatste gedraaid moeten worden volgende week.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt door de verlenging, anders was ie volgende week voorbij gekomen
spijkerbroek wel onthouden!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:22 schreef peaceman het volgende:
vast nog nooit verteld, maar dit was 1 van de drie liedjes op onze bruiloft.
quote:
Ik vind Bat out of hell het mooiste.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:25 schreef livelink het volgende:
Jaaa, deze van Meatloaf heb ik jarenlang vruchteloos op gestemd voor de top2000. En nu kwam ik hem tot mijn vreugde tegen in deze lijst. Dank je wel aan degene die hem heeft genomineerd
mwah het zou wat raar zijn om een liedje met maar 3 stemmen als laatste te draaienquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
had eigenlijk als allerlaatste gedraaid moeten worden volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |