Blom ook, dus dat heft elkaar weer op.quote:
Ik ben meer geïnteresseerd in de andere competities dan in de Eredivisie momenteelquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:10 schreef Caland het volgende:
@Stijn: het is vooral wachten totdat het seizoen is afgelopen. Kijk meer uit naar de partij van badder dan naar Feyenoord
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
badder moet op zijn muil geslagen worden
keihard
De user of bokser?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
keihard
de userquote:
De crimineel.quote:
Eens. Ik juich voor Gerges.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
keihard
Goed dat je je blinde vlek op tafel legt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik had echt verwacht dat Hendrix keihard door zou breken dit seizoen.
Valt toch wat tegen,hij is minder goed dan ik dacht.
Tot zover het foute voorspellingen bulletin van mijn kant
Juist vanavond doet ie het best prima.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:13 schreef Mansjester het volgende:
Die speler is echt overrated.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop dat je trollt. Wat een waardeloze speler is dat. Veruit de slechtste man van het veld momenteel.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Juist vanavond doet ie het best prima.
grootste lol van dit weekend xDquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag net een plaatje voorbijkomen waarop Busquets' passing 79 is in FIFA (LOL).
Kijk, dit zijn teksten voor een mod.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hopen dat jij een paar batsen op je bakkes krijgt, idioot.
Ik haal soms graag mijn gelijk,maar het is misschien nog wel belangrijker om foute voorspellingen te benadrukken. Alhoewel ik hier volgens mij geeneens succes van Hendrix had voorspeld:)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je je blinde vlek op tafel legt.
inderdaad hele goede tekstenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn teksten voor een mod.
In Nederland worden spitsen vaak vogelvrij verklaard.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:15 schreef BadderHaring het volgende:
Blom heeft echt een tyfushekel aan de Jong. Ik snap dat best, maar hij mag het wat minder duidelijk tonen.
Utrecht speelt best aardig hoor. Missen alleen kans op kans.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer in te schakelen zie ik
Alleen van sparta kan je genietenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:22 schreef PSVCL het volgende:
Hugo die denkt dat je kan genieten van eredivisie wedstrijden
Komt naar Ajax wanneer Ten Hag er uit vliegt aan het einde van dit seizoen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enge is natuurlijk dat Van den Brom onterecht de credits gaat krijgen voor het voetbal van AZ.
Eredivisiequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:22 schreef PSVCL het volgende:
Schijtbakkenvoetbal heeft ook z'n charme.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:22 schreef PSVCL het volgende:
wat schattig deze madheidquote:
5quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:26 schreef TehRocks het volgende:
Hoeveel kansen heeft Utrecht over de flank van Brenet gekregen?
Allemaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:26 schreef TehRocks het volgende:
Hoeveel kansen heeft Utrecht over de flank van Brenet gekregen?
Zodra Ajax weer een keer kampioen wordt, krijgen we vast te horen dat het weer de goede kant op gaat met het niveau in de Eredivisie.quote:
Je mag ook werken aan je Nederlands.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:29 schreef Kermit. het volgende:
Wat doen jullie in de pauze van de wedstrijd? Ik scheldt random users uit
Meestal ban ik dan wat users die random andere users uitscheldenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:29 schreef Kermit. het volgende:
pissenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:29 schreef Kermit. het volgende:
Feyenoord en Ajax bekoren mij aardig.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel mij welke clubs jou qua voetbal bekoren dit seizoen. Ik kom zelf op 3/4 clubs.
tijd voor een beneleaguequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel mij welke clubs jou qua voetbal bekoren dit seizoen. Ik kom zelf op 3/4 clubs.
Ik geniet ook van de clown fiësta's, het heeft iets aandoenlijks.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag niet gelukt?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal ban ik dan wat users die random andere users uitschelden
Alleen AZ, de rest is kut.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk toch liever voor het voetbal, ideeën en de uitvoering. PEC Zwolle, FC Utrecht en AZ weten regelmatig leuke wedstrijden op de mat te leggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik geniet ook van de clown fiësta's, het heeft iets aandoenlijks.
Lijkt me niet dan logisch dat je niet je handtekening gaat zetten in een boek waar je geen medewerking aan verleend hebt.quote:
vetzakquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik stop altijd zoveel eten in mn wraps dat ze niet meer dicht kunnen
Ik doelde ook vooral op die supporter.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me niet dan logisch dat je niet je handtekening gaat zetten in een boek waar je geen medewerking aan verleend hebt.
Het was ook een volwassen kerel die het vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |