Blom ook, dus dat heft elkaar weer op.quote:
Ik ben meer geïnteresseerd in de andere competities dan in de Eredivisie momenteelquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:10 schreef Caland het volgende:
@Stijn: het is vooral wachten totdat het seizoen is afgelopen. Kijk meer uit naar de partij van badder dan naar Feyenoord
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
badder moet op zijn muil geslagen worden
keihard
De user of bokser?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
keihard
de userquote:
De crimineel.quote:
Eens. Ik juich voor Gerges.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
keihard
Goed dat je je blinde vlek op tafel legt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik had echt verwacht dat Hendrix keihard door zou breken dit seizoen.
Valt toch wat tegen,hij is minder goed dan ik dacht.
Tot zover het foute voorspellingen bulletin van mijn kant
Juist vanavond doet ie het best prima.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:13 schreef Mansjester het volgende:
Die speler is echt overrated.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop dat je trollt. Wat een waardeloze speler is dat. Veruit de slechtste man van het veld momenteel.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Juist vanavond doet ie het best prima.
grootste lol van dit weekend xDquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag net een plaatje voorbijkomen waarop Busquets' passing 79 is in FIFA (LOL).
Kijk, dit zijn teksten voor een mod.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hopen dat jij een paar batsen op je bakkes krijgt, idioot.
Ik haal soms graag mijn gelijk,maar het is misschien nog wel belangrijker om foute voorspellingen te benadrukken. Alhoewel ik hier volgens mij geeneens succes van Hendrix had voorspeld:)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je je blinde vlek op tafel legt.
inderdaad hele goede tekstenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn teksten voor een mod.
In Nederland worden spitsen vaak vogelvrij verklaard.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:15 schreef BadderHaring het volgende:
Blom heeft echt een tyfushekel aan de Jong. Ik snap dat best, maar hij mag het wat minder duidelijk tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |