quote:
Ik heb de dlc in new game + uitgespeeld de 1ex.. was te doenquote:Op maandag 5 maart 2018 15:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
New Game Plus, maar dan schijnt de DLC een stuk moeilijker te zijn
Anders opnieuw beginnen.
Ik ben nu al bang voor mijn eerste uurtjes.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb de dlc in new game + uitgespeeld de 1ex.. was te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op maandag 5 maart 2018 20:31 schreef DKUp het volgende:
Er is een Spyro Demo gevonden in de Crash Insane Collection codeja maar niets doet t nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die code uit crash doet t idd in de nieuwe ook jaOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op maandag 5 maart 2018 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij hebt toch gesummoned bij Ludwig kan ik me herinneren?quote:Op maandag 5 maart 2018 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks positiefs over gehoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 10:07 schreef ShevaJB het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Playstation Now? Is dit wat? Ik wil weer eens beginnen met Red Dead Redemption.
Geen idee, het idee van streamen lijkt me ook niet ideaal. Ik speur het internet wel even af naar reacties.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks positiefs over gehoord.
Het is duur (15 euro per maand), schijnt niet altijd even vlekkeloos te werken, en ik zag dat je soms in de wacht kan komen te staan voor sommige games... maar dat is alleen maar van wat ik gelezen heb hoor... ik heb er zelf geen ervaring mee, dus misschien zijn de meeste problemen wel opgelost?
Geen last van, hier doet ie het gewoonquote:Op dinsdag 6 maart 2018 10:31 schreef StateOfMind het volgende:
In de Store geeft het PS Plus gedeelte een blauw scherm momenteel, de rest is gewoon benaderbaar.
Bijna
zekerquote:Op dinsdag 6 maart 2018 08:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Jij hebt toch gesummoned bij Ludwig kan ik me herinneren?
meestal rond 1230 staan ze er welquote:Op dinsdag 6 maart 2018 10:31 schreef StateOfMind het volgende:
In de Store geeft het PS Plus gedeelte een blauw scherm momenteel, de rest is gewoon benaderbaar.
Bijna
Oeh, die wil ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:53 schreef 2dope het volgende:
Geschikte couch co-op om met je chick te spelen Jimbo.
nicequote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:53 schreef 2dope het volgende:
Dat klinkt echt super vet. Instabuy.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:53 schreef 2dope het volgende:
Wel benieuwd naar de prijsquote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Dat klinkt echt super vet. Instabuy.
Ja, dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:04 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Eurootje of 20 max neem ik aan?
Ben er nu mee bezig. maanden nadat ik ik t uitgespeeld heb, dus was weer f finkomen.quote:Op maandag 5 maart 2018 14:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan kan je de normale editie van Horizon kopen voor ¤20,- en later voor ¤10,- misschien The Frozen Wilds kopen
Zonder de DLC is het al een fantastisch spel![]()
Ik heb de DLC niet eens gespeeld.
Volgens mij is die optie er niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zet ik rachet and clank op het Engels ? Zonder dat mijn hele Playstation naar Engels moet.
Matig moeten ze gewoon standaard erin hebben zitten nu moet mijn Playstation weer op zijn Engels.quote:
Nederlands menu in sommige games is wel fijner maar er moet gewoon in dat spel een optie zijn dat je kan switchen zonder dat je de taal van je console helemaal moet aanpassen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon je PS4 in het engels houden man.
Die nederlandse woorden vind ik altijd zo verschrikkelijk
'spel spelen' bijvoorbeeld of 'doorgaan'
Tja, ze zijn niet de enige... ik had van de week een app op m'n telefoon (volgens mij AccuWeather), die bij mij engels is, en bij m'n vriendin nederlands.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Matig moeten ze gewoon standaard erin hebben zitten nu moet mijn Playstation weer op zijn Engels.
Niet meer van deze tijd hoor.
Is die ook gratis? Toen ik de andere games aan m'n bibliotheek toevoegde kostte die nog 6,99 namelijk. :/quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:41 schreef Jimbo het volgende:
tevens bomberman clone op de ps4 in ps+ deze maand
Hier kinderen, waarvan de jongste nog niet zo bekwaam is in het engels. Daarbij zijn de meeste games zelf gewoon in het engels, dus ik vind het wel bestquote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon je PS4 in het engels houden man.
Die nederlandse woorden vind ik altijd zo verschrikkelijk
'spel spelen' bijvoorbeeld of 'doorgaan'
tja, ze spelen genoeg in het engels, en engelse tv series met ondertiteling is ook al populair. Maar af en toe gewoon dom kunnen focussen op het spel zonder steeds te hoeven vragen "wat moet ik nu doen?" is ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:12 schreef MMaRsu het volgende:
Kinderen leren juist beter engels als t allemaal in het engels staat is mijn idee. Zo leerde ik veel engels van engelse cartoons zoals Xmen, spiderman, batman tas, samurai pizza cats en dat soort spul.
Heb altijd het idee dat als kids alles in t nederlands gaan kijken dat ze dan minder goed engels leren.
Als nog nieuwe game maken ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:41 schreef Jimbo het volgende:
Beetje jammer, ben met bloodborne in NG++++, maar moet nu compleet opnieuw beginnen met alles, dus t is EN tyfus moeilijk en 't is alsof je de game opnieuw moet leren
Dit gaat een nachtmerrie met old hunters DLC worden
Persoonlijk vond ik BB een stuk leuker.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Bloodborne in de download staan. Heb destijds ds3 gespeeld en me erg mee vermaakt. Hopen dat dit net zo leuk is.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zet ik rachet and clank op het Engels ? Zonder dat mijn hele Playstation naar Engels moet.
Die teksten zijn juist geweldigquote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:58 schreef magikmichael het volgende:
[..]![]()
Bloodborne in het Engelsvreselijk die teksten.
Ja maar zou t leuk vinden om mn lvl 261 te kunnen houden in een iets makkelijkere settingquote:
puur genot weerquote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:51 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag aan The Lost Legacy begonnen, als ik die uit heb is Bloodborne aan de beurt.
Als ik het mij goed herinner was ik in NG+ bezig.
Geloof me BB is 10x beter dan DS3. En ik vond DS3 al geweldigquote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Bloodborne in de download staan. Heb destijds ds3 gespeeld en me erg mee vermaakt. Hopen dat dit net zo leuk is.
wacht maar tot bloodborne 2quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Geloof me BB is 10x beter dan DS3. En ik vond DS3 al geweldig
Cool, ook maar even besteldquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
De Ni No Kuni 2 Kings edition staat nu per ongeluk voor 60 euro op de site van Mediamarkt ipv 150. Net gekocht, ben benieuwd of ik hem voor die prijs ga krijgen.
[ afbeelding ]
https://www.mediamarkt.nl(...)edition-1556527.html
Was een typo haha. Ik bedoelde... Vreselijk die Nederlandse teksten overal zoals bleekbloed, melkmuil, jagersdroom en de ergste: verkregen bloedsporen. Het klinkt wel grappig maar past niet bij de rest van het spelquote:
... kan je bloodborne in het nederlands zetten?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:01 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Was een typo haha. Ik bedoelde... Vreselijk die Nederlandse teksten overal zoals bleekbloed, melkmuil, jagersdroom en de ergste: verkregen bloedsporen. Het klinkt wel grappig maar past niet bij de rest van het spel
omg dat klinkt epischquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:01 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Was een typo haha. Ik bedoelde... Vreselijk die Nederlandse teksten overal zoals bleekbloed, melkmuil, jagersdroom en de ergste: verkregen bloedsporen. Het klinkt wel grappig maar past niet bij de rest van het spel
Teh fuckquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:01 schreef magikmichael het volgende:
[..]
ik last constipatiequote:
Dat beweegt meestal niet nee.quote:
Op zich niet ongerelateerdquote:
Heb op PS3 wel GoW3 uitgespeeld met Nederlandse stemmen. Behoorlijk huillach-waardig, bij vlagen ook hilarisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:07 schreef magikmichael het volgende:
Dit dus. Zet je systeemtaal op Nederlands en geniet! Jammer dat het audiospoor niet nagesynchroniseerd is. Dat zou het af maken.
Holy shit!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Op zich niet ongerelateerd
[..]
Heb op PS3 wel GoW3 uitgespeeld met Nederlandse stemmen. Behoorlijk huillach-waardig, bij vlagen ook hilarisch.
EEN KRIJGER VERSTOPT ZICH NIET POSEIDON
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Heb op PS3 wel GoW3 uitgespeeld met Nederlandse stemmen. Behoorlijk huillach-waardig, bij vlagen ook hilarisch.
Prachtig! Ik hou er van! Uncharted in het Nederlands is ook episch.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
heuj jij hebt nu ook BBquote:
opnieuw beginnen dusquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:03 schreef StateOfMind het volgende:
Fuck, ik heb ooit de GOTY versie van Bloodborne gehad, met de dlc erbij dus.
Maar die heb ik toen verkocht.
Nu wil ik dus net Bloodborne van PS Plus starten, maar nu krijg ik de melding "Unable to locate Bloodborne: The Old Hunters DLC. This save data cannot be used until the DLC is downloaded again."
Ik heb na een rondje googlen de licentie hersteld (instellingen -> accountbeheer), maar dat hielp niet.
Bij Instellingen -> Opgeslagen applicatiedata -> Verwijderen zie ik wel Bloodborne SaveData staan.
Maar aangezien ik NG+ ben, ben ik bang dat als ik deze savedata verwijder, ik ook al mijn progressie kwijt ben.
Als die dlc in de aanbieding is, dan koop ik die wel, maar daar heb ik nu niks aan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:33 schreef Goudenvis het volgende:
Uncharted is ook lachen in Nederlandsals je dood gaat schreeuwt Sully GODVERDOMME NATE NEEEEE
wie?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:35 schreef DKUp het volgende:
Heavy Rain Genot met Carice van Houten, Frank Lammers, Ellen ten Damme, Egbert-Jan Weber, Peggy Vrijens, Derek de Lint en Frederik de Groot
Grounded: For the toughest of the hardcore. Supplies are next to non-existent. Listen Mode is disabled. All enemies do triple damage. The HUD is disabled. Enemy AI is extremely sharp; more so than survivor. Multiple mid-combat and mid-stealth checkpoints have been removed. Allies do not grant the player ammunition or health kits, except David. The revolver, however, does instantly kill enemies without armor, something which it does not do in easy.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:35 schreef DKUp het volgende:
Heavy Rain Genot met Carice van Houten, Frank Lammers, Ellen ten Damme, Egbert-Jan Weber, Peggy Vrijens, Derek de Lint en Frederik de Groot
Wat een topcastquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:35 schreef DKUp het volgende:
Toptip van de dag. Kwam het ook melden maar was natuurlijk te laatquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
De Ni No Kuni 2 Kings edition staat nu per ongeluk voor 60 euro op de site van Mediamarkt ipv 150. Net gekocht, ben benieuwd of ik hem voor die prijs ga krijgen.
[ afbeelding ]
https://www.mediamarkt.nl(...)edition-1556527.html
je bent niet goedquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toptip van de dag. Kwam het ook melden maar was natuurlijk te laat
[b]Oh, en Nederlandse taal heerst in games[/b]. BG&E was een topper en Uncharted is ook erg goed.
Ben de beste ooit.quote:
Heeft die ook een Battle Royale mode?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:49 schreef DKUp het volgende:
Gedownload, nu bezig met Ratchet and Clank....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |