Die teksten zijn juist geweldigquote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:58 schreef magikmichael het volgende:
[..]![]()
Bloodborne in het Engelsvreselijk die teksten.
Ja maar zou t leuk vinden om mn lvl 261 te kunnen houden in een iets makkelijkere settingquote:
puur genot weerquote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:51 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag aan The Lost Legacy begonnen, als ik die uit heb is Bloodborne aan de beurt.
Als ik het mij goed herinner was ik in NG+ bezig.
Geloof me BB is 10x beter dan DS3. En ik vond DS3 al geweldigquote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Bloodborne in de download staan. Heb destijds ds3 gespeeld en me erg mee vermaakt. Hopen dat dit net zo leuk is.
wacht maar tot bloodborne 2quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Geloof me BB is 10x beter dan DS3. En ik vond DS3 al geweldig
Cool, ook maar even besteldquote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
De Ni No Kuni 2 Kings edition staat nu per ongeluk voor 60 euro op de site van Mediamarkt ipv 150. Net gekocht, ben benieuwd of ik hem voor die prijs ga krijgen.
[ afbeelding ]
https://www.mediamarkt.nl(...)edition-1556527.html
Was een typo haha. Ik bedoelde... Vreselijk die Nederlandse teksten overal zoals bleekbloed, melkmuil, jagersdroom en de ergste: verkregen bloedsporen. Het klinkt wel grappig maar past niet bij de rest van het spelquote:
... kan je bloodborne in het nederlands zetten?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:01 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Was een typo haha. Ik bedoelde... Vreselijk die Nederlandse teksten overal zoals bleekbloed, melkmuil, jagersdroom en de ergste: verkregen bloedsporen. Het klinkt wel grappig maar past niet bij de rest van het spel
omg dat klinkt epischquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:01 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Was een typo haha. Ik bedoelde... Vreselijk die Nederlandse teksten overal zoals bleekbloed, melkmuil, jagersdroom en de ergste: verkregen bloedsporen. Het klinkt wel grappig maar past niet bij de rest van het spel
Teh fuckquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:01 schreef magikmichael het volgende:
[..]
ik last constipatiequote:
Dat beweegt meestal niet nee.quote:
Op zich niet ongerelateerdquote:
Heb op PS3 wel GoW3 uitgespeeld met Nederlandse stemmen. Behoorlijk huillach-waardig, bij vlagen ook hilarisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:07 schreef magikmichael het volgende:
Dit dus. Zet je systeemtaal op Nederlands en geniet! Jammer dat het audiospoor niet nagesynchroniseerd is. Dat zou het af maken.
Holy shit!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Op zich niet ongerelateerd
[..]
Heb op PS3 wel GoW3 uitgespeeld met Nederlandse stemmen. Behoorlijk huillach-waardig, bij vlagen ook hilarisch.
EEN KRIJGER VERSTOPT ZICH NIET POSEIDON
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |