SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 4 maart 2018 08:39 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet praktischer qua financiën en voogdij van kinderen als je getrouwd bent voor de wet?quote:
Haags heeft enkel ouderlijk gezag aan moeten vragen via de rechtbank. Althans, ik hoop dat ie dat gedaan heeft.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat niet praktischer qua financiën en voogdij van kinderen als je getrouwd bent voor de wet?
jazeker.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haags heeft enkel ouderlijk gezag aan moeten vragen. Althans, ik hoop dat ie dat gedaan heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 4 maart 2018 08:39 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op zondag 4 maart 2018 08:41 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd, sterkte met dit grote verlies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
gecondoleerd, sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gewoon bij de gemeente? Moet je echt een zaak beginnen?quote:Op zondag 4 maart 2018 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haags heeft enkel ouderlijk gezag aan moeten vragen via de rechtbank. Althans, ik hoop dat ie dat gedaan heeft.
Nee. Het is gewoon een aanvraag die je indient maar wel door een rechter bekrachtigd moet worden.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gewoon bij de gemeente? Moet je echt een zaak beginnen?
Ik moest e.a. opsturen naar de rechtbankquote:Op zondag 4 maart 2018 08:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gewoon bij de gemeente? Moet je echt een zaak beginnen?
Je hebt trouwjurken bij de Zeeman geloof ik. Letterlijk 40/45 euro.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:46 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwen.m’n trouwgeld zit in de megaoverkapping.
Aan de ene kant wel jammer, want wit staat me erg goed.
Ja klopt, die waren ook binnen een paar dagen uitverkocht.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt trouwjurken bij de Zeeman geloof ik. Letterlijk 40/45 euro.
We weten allemaal dat dit niet waar is Haags.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha, ik kijk nooit in haar telefoon.
Gecondoleerd Jojo. Heel veel sterkte!quote:
Wit is voor maagden.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:46 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwen.m’n trouwgeld zit in de megaoverkapping.
Aan de ene kant wel jammer, want wit staat me erg goed.
quote:Op zondag 4 maart 2018 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dit niet waar is Haags.
quote:Op zondag 4 maart 2018 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha, ik kijk nooit in haar telefoon.
Pics van Daan?quote:Op zondag 4 maart 2018 08:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wit is voor maagden.
Daar ga jij niet mee wegkomen met Daan als bruidsmeisje
Past wel bij jequote:Op zondag 4 maart 2018 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik luister op de vroege morgen naar het nieuwe album van Headhunterz.
Een beetje 13 in een dozijn.
Golddigger gespot.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Trouwen is financieel het beste geweest wat ik ooit had kunnen doen
Ik kietelde je moeder gisteravond nogquote:Op zondag 4 maart 2018 08:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch geen sneer man, beetje kietelen dit dat .
Naam ook? Of moet je als papa dan nog altijd naar het gemeentehuis..quote:Op zondag 4 maart 2018 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh, ouderlijk gezag aanvragen kan tegenwoordig ook via DigiD zie ik.
quote:Op zondag 4 maart 2018 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kietelde je moeder gisteravond nog
Dan ga je gewoon naar het gemeentehuis.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Naam ook? Of moet je als papa dan nog altijd naar het gemeentehuis..
quote:Op zondag 4 maart 2018 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon naar het gemeentehuis.
Ff er uit. Wel lekker ja.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon naar het gemeentehuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |