SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 4 maart 2018 08:39 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet praktischer qua financiën en voogdij van kinderen als je getrouwd bent voor de wet?quote:
Haags heeft enkel ouderlijk gezag aan moeten vragen via de rechtbank. Althans, ik hoop dat ie dat gedaan heeft.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat niet praktischer qua financiën en voogdij van kinderen als je getrouwd bent voor de wet?
jazeker.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haags heeft enkel ouderlijk gezag aan moeten vragen. Althans, ik hoop dat ie dat gedaan heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 4 maart 2018 08:39 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op zondag 4 maart 2018 08:41 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd, sterkte met dit grote verlies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
gecondoleerd, sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gewoon bij de gemeente? Moet je echt een zaak beginnen?quote:Op zondag 4 maart 2018 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haags heeft enkel ouderlijk gezag aan moeten vragen via de rechtbank. Althans, ik hoop dat ie dat gedaan heeft.
Nee. Het is gewoon een aanvraag die je indient maar wel door een rechter bekrachtigd moet worden.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gewoon bij de gemeente? Moet je echt een zaak beginnen?
Ik moest e.a. opsturen naar de rechtbankquote:Op zondag 4 maart 2018 08:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gewoon bij de gemeente? Moet je echt een zaak beginnen?
Je hebt trouwjurken bij de Zeeman geloof ik. Letterlijk 40/45 euro.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:46 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwen.m’n trouwgeld zit in de megaoverkapping.
Aan de ene kant wel jammer, want wit staat me erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |