Ik wacht even.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Trouwens opper ik heb nog een goed verhaal wacht even want is wel redelijk lang
Ok ik ging naar een biercafe in Middelburgquote:
Geen idee we waren gewoon vrolijk aan t kletsen over strade bianche en nu dit. Stond altijd achter die jongenquote:
Goed verhaal. Ze zouden die man op staande voet moeten ontslaan. Wel fijn dat je die A&G voor een lagere prijs hebt gekregen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok ik ging naar een biercafe in Middelburg
Ik bestelde een oud beersel oude geuze en mn vriendin zag een foto van durchesse de bourgogne. Zij zei dat ze die wou en de man zei dat is er niet maar ik heb wel iets wat er op lijkt
Dus hij komt terug met boon oude geuze en achel bruin![]()
Ik woedend dat ik geen oud beersel had. Gezeik dat ik dat niet zei. Weet toch Godverdomme wel of ik boon bestel. En achel bruin slaat ook nergens op
Maar goed
2e ronde stelden ze voor 1 of andere kut goose met passionfruit ipv durchesse
En het mooiste
Ik bestel 3F oude geuze bij de bar. Hij pakt 3F oude kriek. Ik zag 3F cuvee garmand staan dus zeg tegen hem nee het is die. Geeft ie m voor oude geuze prijs![]()
Wat een kuttent
Jij erft nu behalve mn fiets ook alles wat Stijn zou ervenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet ik ook weer waar ik sta.
Het was de baasquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed verhaal. Ze zouden die man op staande voet moeten ontslaan. Wel fijn dat je die A&G voor een lagere prijs hebt gekregen.
Ik ben materialistisch genoeg om het oud zeer te vergeten na deze toezeggingquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij erft nu behalve mn fiets ook alles wat Stijn zou erven
Misschien erger je je dan alleen maar aan de klandiziequote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou een cafe moeten openen als ik het zo hoor.
Ik voer dan een streng toegangsbeleid.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien erger je je dan alleen maar aan de klandizie
Hallo vriendquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben materialistisch genoeg om het oud zeer te vergeten na deze toezegging
He Knut!
Kom ik binnen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik voer dan een streng toegangsbeleid.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij wel, je vriendin moet voorlopig buiten blijven denk ik.
Ze begint wel warm te draaien voor 3fquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij wel, je vriendin moet voorlopig buiten blijven denk ik.
wie van wat?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
Stijn Vreven loopt voor een draaiende camera weg bij de Witte Chinees
Het kost soms even tijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze begint wel warm te draaien voor 3f
heb ik een beroerte of wtf staat hierquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De indiaan loopt weg bij tafeltennisgod de Witte Chinees
Hoe kan je Stijn Vreven nou niet kennen. Toch wel de meest gehate speler van de afgelopen 20 jaar en nog altijd een bosmongool als trainerquote:
Feyenoordgodquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je Stijn Vreven nou niet kennen. Toch wel de meest gehate speler van de afgelopen 20 jaar en nog altijd een bosmongool als trainer
Edit: Wat een topprestatie van Feyenoord weer
Doet die interviews jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Interview van Arno Vermeulen na NAC - Feyenoord.
Tja, dat doe je zelf.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dansvloertje gemurderd tot vieren.
Wat voor contacten? Business?quote:Op zondag 4 maart 2018 08:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Soms moet je ff murderen om die contacten warm te houden
Jij was toch getrouwd?quote:Op zondag 4 maart 2018 08:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Soms moet je ff murderen om die contacten warm te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |