Winterbbq is geweldig. Hert op de bbq en portsausje on the Side.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn schoonvader stelde gisteren voor binnenkort te bbqen. Kan best in de winter.
Ik denk dat Gerges in de tweede ronde al neer gaat. Die heeft zijn laatste 6 potten kansloos verloren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, zag je tegen Verhoeven ook al. Maar denk dat het wel iets spannender wordt
Leek?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hopen dat die weer eens iets van zijn oude klasse laat zien. Prachtige vechter. Het leek soms wel of die wat aggresie-issues had.
Enfin; Gerges heeft natuurlijk 0 kans.
In de totale context had hij niks kwaads in de zin denk ik. Maar als je er een stukje uit haalt lijkt het een hele rare uitspraak.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergens was het louter positief wat hij stelde.
Uhquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Echt tering smerig dat standaard eten daar,zo simpel
Lolwatquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Echt tering smerig dat standaard eten daar,zo simpel
Alsnog een vrij bizarre theorie natuurlijk maar mensen moeten nou weer niet gaan doen alsof hij homo's afvalt en wegzet als zieke, niet functionerende wezens.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:54 schreef opperkleurder het volgende:
Het was best koud om te flyeren vandaag.
pussy.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:07 schreef KingRoland het volgende:
ik wil nac - feyenoord both to score zetten, maar ik ga het niet doen
niet linksquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wind er geen doekjes om maat. Ik zeg waar het op staat
wa zei ie?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Sooooo die Italiaanse burgemeester net in het 8 uur journaal
Yolo.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit mag je hier niet zeggen Jojo.
Veel dingen met olijfolie gegeten?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoefde net niet te vegen na het poepen
Klopt. TT is ook al aangepast.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit mag je hier niet zeggen Jojo.
niet gekliktquote:
Wat een aapquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
De baardgroei van dat inmiddels voormalig FVD-lid blijft fascinerend.
Feiten mogen benoemd wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in een coulante bui maar deze post heb ik toch echt moeten aangeven.
Met zo'n uiterlijk? Echt wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze man kan dus echt geen bomen inklimmen.
Verraden door mn beste vriendquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijf weg, 3000 euro schuld en een stadionverbod?
Ik moet nog kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet genoten van de strade bianche?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |