SSD maakt wereld van verschil, zelfs met oudere laptops.Jammer dat het Apple is.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2014, en dat was mijn eigen Air.
Maar qua prestaties maakt het allemaal niet zoveel uit voor de meeste mensen, een i7 is zo snel dat je er bij de meeste dingen niets van merkt dat ie wat ouder is, tis een overkill processor. 8GB is ruim zat, en met een SSD staat ook op deze machines alles wat je aanklikt bijna meteen voor je neus.
Dan zet je er Windows opquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:13 schreef Docker_ het volgende:
[..]
SSD maakt wereld van verschil, zelfs met oudere laptops.Jammer dat het Apple is.
Ja dat geloof ik wel. Je hebt ze flink geupdatetquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar qua prestaties maakt het allemaal niet zoveel uit voor de meeste mensen, een i7 is zo snel dat je er bij de meeste dingen niets van merkt dat ie wat ouder is, tis een overkill processor. 8GB is ruim zat, en met een SSD staat ook op deze machines alles wat je aanklikt bijna meteen voor je neus.
Heb ik, maar dat levert geen moer opquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Je hebt ze flink geupdatet.
Als je eens wat hebt dat niet Apple is.
Echt hè.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Je hebt ze flink geupdatet.
Als je eens wat hebt dat niet Apple is.
Ohquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik, maar dat levert geen moer op.
Mijn Air uit 2013 is er wel een beetje klaar mee. Nu naar een vervangen aan het kijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een Air 2014quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Air uit 2013 is er wel een beetje klaar mee. Nu naar een vervangen aan het kijken.
Nieuwerwetse meuk. Ik ben gewoon een Air uit de 70's.quote:
Dan ga ik er wel op vooruit, maar denk dat ik pas.quote:
Oldskool aanslinger model.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuwerwetse meuk. Ik ben gewoon een Air uit de 70's.
Wij hebben er een stuk of 20 in het bedrijf, maar die klacht ken ik er niet overquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga ik er wel op vooruit, maar denk dat ik pas.
Het toetsenbord van de nieuwe Macbook Pro is wel iets dat me tegenstaat. Ik ben nogal vaak onderweg en hoor her en der dat er wat issues zijn als er stof tussen de toetsen komt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuwerwetse meuk. Ik ben gewoon een Air uit de 70's.
Ik zou je doen hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens "je bent zo leuk en tof en sexy en iedereen wil je" medelijden posts.
Nee, wel constant in onderhandeling, komt goed.
Ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |