Ja zeker! En welkom op FOK!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:54 schreef Martijnnnpp het volgende:
Eerste jaar op fok, blijft de gezelligheid gewoon doorgaan tot en met de finale?
Dat weten we eigenlijk niet. Het is hier na de bekendmaking van de Nederlandse inzending nog nooit gezellig geweestquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:54 schreef Martijnnnpp het volgende:
Eerste jaar op fok, blijft de gezelligheid gewoon doorgaan tot en met de finale?
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weten we eigenlijk niet. Het is hier na de bekendmaking van de Nederlandse inzending nog nooit gezellig geweest
Ik denk dat we een beetje hetzelfde kunnen verwachten als met OG3NE.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:55 schreef Nexum het volgende:
OG3NE >>> Waylon tho
Maar ja ik ben de enige die er zo over denkt gheheheheh sorry
Onder geen enkel beding ga ik naar Carlo's gezever luisteren. Het moet vriezen in de hel voordat ik het op ESF-gebied met die knakker eens ben. Gewoon Joling bij Jinek.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik langs 4 zap, maar ik heb helemaal geen zin in gezeik van Carlo.
Ik denk dat dit toch wel heel goed gaat scoren bij het publiek hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:57 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik denk dat we een beetje hetzelfde kunnen verwachten als met OG3NE.
Top 5 bij Jury
En iets beter bij televote tov OG3NE 10-15
Genoeg voor top 10 overall!
Oh nice! Hij kan altijd zo enthousiast maar ook wel kundig praten over het ESF.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Onder geen enkel beding ga ik naar Carlo's gezever luisteren. Het moet vriezen in de hel voordat ik het op ESF-gebied met die knakker eens ben. Gewoon Joling bij Jinek.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weten we eigenlijk niet. Het is hier na de bekendmaking van de Nederlandse inzending nog nooit gezellig geweest
Ik verwacht het ook. Maar het staat of valt ook met het totaalplaatje. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:57 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch wel heel goed gaat scoren bij het publiek hoor
We kunnen je anders wel helpen bij het vormen van een mening?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:59 schreef Nexum het volgende:
Ik weet het niet zo goed, ik WIL echt rooten voor Waylon en ik vind Outlaw In Em ook zeker een super lied maar idk.... ik weet gewoon niet zo goed wat ik er van moet vinden dat dit naar Lissabon gaat
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen je anders wel helpen bij het vormen van een mening?
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb voor het eerst geluisterd..
En ik ga het heel eerlijk zeggen, ik ben positief verrast. Ik zie dit de finale wel halen.
Als absolute niet-Waylon-liefhebber toch bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |