SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat was ook zo, geen probleem dus...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
Gokte dat je druk was met draaien
Klinkt nog heel fijn.
Nee, ik doe dit dagelijks wel een uurtje of zo...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:50 schreef livelink het volgende:
Moet je weer wat stoom afblazen MadMaster, dat je live mixt
Dan moet je veel mixes op de plank hebben liggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik doe dit dagelijks wel een uurtje of zo...
Remixen e.d. bedoel je, denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moet je veel mixes op de plank hebben liggen.
Ja, dat bedoel ik. En dat is inderdaad ook wat ik versta onder veelquote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Remixen e.d. bedoel je, denk ik.
Ik gok dat ik er zo'n kleine 10.000 heb...
Elke keer hetzelfde draaien is ook niet leuk.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. En dat is inderdaad ook wat ik versta onder veel
Zeg dat even tegen radiostations als 3FM en Sky Radioquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:03 schreef MadMaster het volgende:
Elke keer hetzelfde draaien is ook niet leuk.
Daarom draai ik daar ook niet...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen radiostations als 3FM en Sky Radio
Daar is 'ie ook voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:08 schreef Rafeiro het volgende:
Bah ik wordt weer wat rillerig.
De radiator maar wat hoger gezet.
Dames en heren met een kunstgebit: Kaken op elkaar!quote:
Die is al sinds vanmorgen 7.00 uur aan het zweten in de sportschool...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:15 schreef Rafeiro het volgende:
Waar is Melting eigenlijk? Al bij de Efteling aan het speuren waar de nieuwe achtbaan komt?
Dat is niet goed hoor...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is al sinds vanmorgen 7.00 uur aan het zweten in de sportschool...
Die is met een schop de grond waar de achtbaan komt aan het wegscheppen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:15 schreef Rafeiro het volgende:
Waar is Melting eigenlijk? Al bij de Efteling aan het speuren waar de nieuwe achtbaan komt?
In ruil voor Efteling stickers...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die is met een schop de grond waar de achtbaan komt aan het wegscheppen.
Geen probleem, dit is ook niet voor iedereen op elk moment geschikt...quote:PS: MM, ik ben andere dingen aan het doen/luisteren, dus ik tune ff niet in. My bad.
niet teveel vertragen en ook niet versnellen, lijkt me idd best lastig.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Het nadeel van die oude disco platen is dat ze geen seconde gelijk lopen qua beats/BPM.
De boel gelijk houden is soms bijna onmogelijk...
Dat valt op zich wel mee, maar het ritme was voor het tijdperk van de electronische drums/drumcomputers nooit 100% gelijk...quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
niet teveel vertragen en ook niet versnellen, lijkt me idd best lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |