Ah, vandaar dat ik niet enthousiast ben over 5. Ik heb een hekel aan Bon Jovi en Bed of Roses vind ik echt een kutnummer.quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:55 schreef Soren het volgende:
Hehe, eindelijk gevonden! Thanks but no thanks lijkt op Bed of Roses:
Inderdaad, de ingetogen stukken vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:46 schreef Greys het volgende:
Hierin in 5 zit een gedeelte fijn warm laag
Nee, of ik heb iets gemist.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:51 schreef Soof123 het volgende:
Dit staat op wiwi:
Presenter Matthijs commented that we will know the song tomorrow or maybe even tonight. Perhaps we should all keep an eye on social media. There just might be a clue as to Waylon’s choice.
Heeft Matthijs daar iets over gezegd?
Dat lijkt me een nogal vrije intepretatie, toch?quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:51 schreef Soof123 het volgende:
Dit staat op wiwi:
Presenter Matthijs commented that we will know the song tomorrow or maybe even tonight. Perhaps we should all keep an eye on social media. There just might be a clue as to Waylon’s choice.
Volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:51 schreef Soof123 het volgende:
Dit staat op wiwi:
Volgens mij gewoon live hoorquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:53 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik zie trouwens best veel mensen die zeggen dat waylon elke dag playbacked, maar volgensmij zingt hij gewoon live toch?
Hij zei wel iets van 'welk nummer het wordt horen we morgen' en toen imo half grappend erachter 'of misschien wel vanavond?'quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:51 schreef Soof123 het volgende:
Dit staat op wiwi:
Is live maar elke avond vind ik het grappig hoe die mic, in mijn ogen zo een onhandig ding, het zo mooi overbrengt. Ongeacht hoe dichtbij of ver hij zit. Of zingt hij met een klein microfoontje en is dat oude ding voor de show en sfeer?quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:53 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik zie trouwens best veel mensen die zeggen dat waylon elke dag playbacked, maar volgensmij zingt hij gewoon live toch?
Ja Matthijs zei dat inderdaad. Morgen of vanavond. Daarom luisterde ik al aandachtig tijdens DWDD, omdat ik hoopte dat Waylon besloten had het toch vanavond te zeggen, maar dat gebeurde nietquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:51 schreef Soof123 het volgende:
Dit staat op wiwi:
Live. Zaten in twee liedjes een klein momentje dat beter had gekund, vocaal. Dat hadden ze nooit op de band laten staan. En sommige stukken waren echt niet te playbacken, zeker die heel snelle woorden bij lied 4 niet, dat had je in close up meteen gezien.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:53 schreef Martijnnnpp het volgende:
of dat de titel iets met een planeet er in heeftquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:02 schreef Soof123 het volgende:
Wellicht dit keer dat het nummer met een <t> begint?
Is dat ook zo dattie morgen ook zingt? Dacht zelf alleen 't bekend maken vanquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Luister hem nu voor het eersg na DWDD.
Ja. Hoop wel dat dit het wordt.
Is toch ook slim op het als vijfde te doen. En dan op vrijdag BAM, tweede dag dat je het weer doet. Toch? Pakt mensen lekker in
Het is geen oud ding maar volgens mij een condensator microfoon. Google maar ff en dan op afbeeldingen, zoiets was het uit m'n hoofd toch?quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is live maar elke avond vind ik het grappig hoe die mic, in mijn ogen zo een onhandig ding, het zo mooi overbrengt. Ongeacht hoe dichtbij of ver hij zit. Of zingt hij met een klein microfoontje en is dat oude ding voor de show en sfeer?
Volgensmij gaat hij het ook nog zingenquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:13 schreef superrmama het volgende:
[..]
Is dat ook zo dattie morgen ook zingt? Dacht zelf alleen 't bekend maken van
Ik vind Bed of Roses ook een kutnummerquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik niet enthousiast ben over 5. Ik heb een hekel aan Bon Jovi en Bed of Roses vind ik echt een kutnummer.
Ja, meestal zijn nummers met flinke gitaren gewoon slecht of zanger zelf is kut. In ieder geval is er meestal wel iets mis mee inderdaad, maar Outlaw is prima en een kanshebber.quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:14 schreef Mariette02 het volgende:
[..]
Ik vind Bed of Roses ook een kutnummer![]()
Toch kan ik met 5 leven... Alhoewel ik dan altijd zal denken.. damn hoe goed zou Outlaw het hebben kunnen doen. Denk serieus dat het opvalt, je ziet zeer weinig een goede zanger met een goede uitstraling een rock/country nummer doen op ESC
Die uithalen op Outlaw zijn gewoon kippenvel. Dan doet hij me soms aan Chris Cornell denkenquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, meestal zijn nummers met flinke gitaren gewoon slecht of zanger zelf is kut. In ieder geval is er meestal wel iets mis mee inderdaad, maar Outlaw is prima en een kanshebber.
Ah thanks! Leuk om te weten.quote:Op donderdag 1 maart 2018 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen oud ding maar volgens mij een condensator microfoon. Google maar ff en dan op afbeeldingen, zoiets was het uit m'n hoofd toch?
Die zijn gevoeliger en die reageren al bij de kleinste trilling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |