Ik vind dit best commercieel en dicht bij hem zelf.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zou er niet te hard op rekenen. Om te beginnen is het nummer te lang, en alle opmerkingen vooraf (commercieel, dicht bij zichzelf) duiden toch op een ander nummer.
Waylon zal in al z'n eigenwijsheid vermoedelijk voor The World Can Wait gaan, en zich gesterkt voelen door het feit dat aanvankelijk niemand het in CATS zag zitten. Probleempje: CATS was echt een goed nummer, TWCW is dat echt niet.
Ah, verkeerd gelezen.quote:
Ging heel normaal, hij zij dat hij alles van zijn album zelf heeft geschreven en deze toevallig niet, dus dat hij zich gewoon had versproken, dat was het wel eigenlijkquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:05 schreef Greys het volgende:
Kwam het nog ter sprake van lied 4? Ging dat een beetje normaal of awkward? Sorry heb dat nog niet teruggezien als het erin zat.
Ja, meteen aan het begin. Redelijk normaal, al hoewel... "Ik was vergeten dat er 1 nummer bij zat dat door anderen geschreven was.".quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:05 schreef Greys het volgende:
Kwam het nog ter sprake van lied 4? Ging dat een beetje normaal of awkward? Sorry heb dat nog niet teruggezien als het erin zat.
Dat.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh, geloof ik niet echt eigenlijk. Denk zelf dat de reden was dat ie die er tussen heeft gedaan dat iedereen kon horen dat het album heel afwisselend is en niet 9 countryballads en één rocknummer.
Ja. Geparafraseerd: Kwam er eigenlijk over dat niet helemaal goed gezegd had inderdaad, en dat het enige liedje was dat niet van eigen hand kwam. Verder vond ie "de commotie" nogal overtrokken.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:05 schreef Greys het volgende:
Je denkt echt dat je tegen iemand als Youp kunt zeggen 'doe ons een lol en jubel lyrisch over lied 5'? Dat doet hij echt niet als ie dat niet echt vindtquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:05 schreef superrmama het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoelt hoor, maar kwam toch allemaal iets te nep over hier😊
EN DAT VINDEN WIJ NIET RAAR, MAAR HEEL VERSTANDIG.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond de reacties er ook net te dicht op liggen. Maar het kan dat iedereen gewoon enthousiast was.
Doet er ook niet toe.
Wel dat niemand drie wilt
Ik denk meer dat Youp nog helemaal niets had gehoord, behalve vandaag dus Liedje 5, en zich er daarom verder niet over uitliet.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je tegen iemand als Youp kunt zeggen 'doe ons een lol en jubel lyrisch over lied 5'? Dat doet hij echt niet als ie dat niet echt vindt
Of hij moet zich al heel z'n leven compleet anders voordoen dan ie is. Kan ook.
Nou iddquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
EN DAT VINDEN WIJ NIET RAAR, MAAR HEEL VERSTANDIG.
Welk nummer is nu jou nummer 1?quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:10 schreef Greys het volgende:
Dankjewel voor de posts over hoe het ging! Het blijft dom maar fijn dat het meeviel. Vond hem vlak voor en na het lied en dat verhaaltje daarna over dat ie toch wel let op hoe het voelt als ie het voor het eerst live voor publiek speelt ontspannen en blij overkomen dus hoopte al dat dat in het begin mee was gevallen. Thanks nogmaals!
Het rijmt op haar nickname.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:10 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Welk nummer is nu jou nummer 1?
Publiek juichte ook wel heel enthousiast bij 5, had niet het idee dat dat ook evt opgelegd was want dan zou dat zometeen al op Twitter staan als ze dat moesten. Dus denk wel dat dit lied in die studio iig heel goed overkwam.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond de reacties er ook net te dicht op liggen. Maar het kan dat iedereen gewoon enthousiast was.
Doet er ook niet toe.
Wel dat niemand drie wilt
Iedereen doet veel zeiken, maar toch de populairste in mijn 5 uploadsquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:12 schreef Fascination het volgende:
Snap nog steeds die extreme haat naar nummer 3 niet.
Nee. rijmt op... twee.quote:
Ik schiet nu elke minuut tussen 2 en 5. De ene minuut vind ik 5 de allerbeste (maar ik ben een mega sucker voor walsjes, Amar Pelos Dois was er ook eentje, al is TBNT een 6/8e, ik hou van het fijne deingevoel dat walsjes me geven).quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:10 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Welk nummer is nu jou nummer 1?
Ben jij TheVoice4ever?quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:15 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Ja bij een engelse titel denk ik ook in engels cijfers
Dat gaat te ver idd 😂quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je tegen iemand als Youp kunt zeggen 'doe ons een lol en jubel lyrisch over lied 5'? Dat doet hij echt niet als ie dat niet echt vindt
Of hij moet zich al heel z'n leven compleet anders voordoen dan ie is. Kan ook.
en wordt morgen nog zenuwslopender.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:17 schreef superrmama het volgende:
[..]
Dat gaat te ver idd 😂
Valt ook gewoon niet mee- voor mij dan- om een mening te geven tussen alle jubelende Waylon fans. Vooral die ene
Forum of niet, niet de behoefte om andermans plezier te verpesten. Was al zo'n zenuwsopende dag voor de liefhebbers vandaag 😳
Waarom wordt ik vergeleken met iemand, wat heb ik verkeerd gedaan :pquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:18 schreef libranl het volgende:
[..]
Die vraag had ik ookal na wat is nou jou nr 1?
Nee hoor niets ik kreeg gewoon bepaalde vibes dat is alles verder niets aan de hand dus laten we het er niet meer over hebben :pquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:19 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Waarom wordt ik vergeleken met iemand, wat heb ik verkeerd gedaan :p
Dat bedoelde ik dan weer nietquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
en wordt morgen nog zenuwslopender.
CATS is zeker wel een goed nummer. Toen ik de studioversie had gehad wist ik dat het goedkwam.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd tegendraads. Nummer 5 kun je ook prima commercieel noemen. Refrein ligt erg gemakkelijk in het gehoor. En CATS was echt geen goed nummer, het werd alleen briljant gebracht daar op het podium.
twitter:henk69 twitterde op donderdag 01-03-2018 om 20:14:59@JamaiLoman @waylonline En het zijn nu juist de mensen 'zonder verstand van muziek' die tijdens het songfestival stemmen. En toch was daar het prachtige nummer van Portugal. reageer retweet
twitter:JamaiLoman twitterde op donderdag 01-03-2018 om 20:53:21@henk69 @waylonline De eerste keer in 100 jaar! Dus laten we niet te snel vertrouwen op het stemmend publiek... reageer retweet
twitter:Debbelepebbele twitterde op donderdag 01-03-2018 om 20:56:31@JamaiLoman @henk69 @waylonline Dat mensen op jou stemden viel binnen die 100 jaar
reageer retweet
Maar. Andere avonden werd het publiek nooit iets gevraagd. Liedje klaar, einde tot morgen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Publiek juichte ook wel heel enthousiast bij 5, had niet het idee dat dat ook evt opgelegd was want dan zou dat zometeen al op Twitter staan als ze dat moesten. Dus denk wel dat dit lied in die studio iig heel goed overkwam.
En idd echt heel heerlijk van lied 3.
Alleen zei hij daarvoor of daarna dat ie stronteigenwijs is? Want dan zou ie dus ook nog uitgerekend daarvoor toch kunnen gaan![]()
Naast Invoeren (bij het plaatsen van een bericht) staat rechts een smiley. Als je daar op klikt verschijnen de smileys. Bedoel je dat?quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:29 schreef Momazie het volgende:
Ik wil allemaal van die leuke emoticons sturen, maar ik kan niet vinden wat ik moet typen daarvoor. Iemand die een lijst heeft? Of mij kan helpen?
Waarschijnlijk zit ze op mobiel, daar staan ze niet.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:31 schreef libranl het volgende:
[..]
Naast Invoeren (bij het plaatsen van een bericht) staat rechts een smiley. Als je daar op klikt verschijnen de smileys. Bedoel je dat?
Zit je mobiel of niet? Bij mij staan de smikies mobiel allemaal als plaatje onder m'n invoerscherm en hoef ik ze maar aan te klikken. Sommigen weet ik uit m'n hoofd. Ik zal zo een screenshot maken waar je in je instellingen kunt aanpassen dat je ze ook aanklik ziet!quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:29 schreef Momazie het volgende:
Ik wil allemaal van die leuke emoticons sturen, maar ik kan niet vinden wat ik moet typen daarvoor. Iemand die een lijst heeft? Of mij kan helpen?
Op mijn laptop heb ik ze inmiddels gevonden. Ik keek er gewoon overheenquote:Op donderdag 1 maart 2018 21:31 schreef libranl het volgende:
[..]
Naast Invoeren (bij het plaatsen van een bericht) staat rechts een smiley. Als je daar op klikt verschijnen de smileys. Bedoel je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |