quote:Het Songfestival-nummer is gekozen!
Op zaterdag 3 maart wordt bekendgemaakt met welk nummer Waylon in mei afreist naar Lissabon voor het Eurovisie Songfestival.
De keuze van het nummer is gemaakt door de teams van Waylon en AVROTROS. De officiële bekendmaking van het Songfestival-nummer gepland staat op zaterdag 3 maart. Meer informatie hierover volgt binnenkort.
quote:Waylon is vanaf vrijdag 23 februari vijf dagen te gast bij het NPO1 programma De Wereld Draait Door. In vijf uitzendingen zingt hij een nieuw lied, waaronder het lied waarmee hij naar Lissabon af zal reizen. Wanneer Waylon de Nederlandse inzending in die week zal zingen zal niet bekend gemaakt worden.
Na een week zal bekend gemaakt worden welk lied de zanger (in samenspraak met de selectiecommissie) heeft gekozen. Er kan dus niet door het Nederlandse publiek gestemd worden op de liedjes.
4 beter dan die ene.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk niet, maar als ik het dus goed begrijp zijn er nu twéé nummers veel beter dan TWCW. Wordt dus nog erger als die het wordt.
Ja oke, maar in ieder geval twee waar de meerderheid heel enthousiast over is.quote:
OMGquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:50 schreef croissantlechat het volgende:
Het staat nog niet vast![]()
![]()
ik ben in shock
Oh dat had ik wel verwacht.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:50 schreef croissantlechat het volgende:
Het staat nog niet vast![]()
![]()
ik ben in shock
Ik hoop zo zo zo dat we morgen echt een goeie 'uitslag' krijgen.quote:
De kranten en hun grote duimquote:
Die is er nu net even niet dacht ik.quote:
En het bewijs daarvan staat nu op beeldquote:
Die kan niet kijken vanavond maar ik hou haar via whatsapp op de hoogte en hoop dat ze iets snapt van m'n berichtjesquote:
Dat is ongetwijfeld hysterie!quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kan niet kijken vanavond maar ik hou haar via whatsapp op de hoogte en hoop dat ze iets snapt van m'n berichtjes
Dan is hij een poephoofd en baal ik maar moet ik ook wel een beetje lachen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:53 schreef marcodej het volgende:
Het is ook wel een held als hij nu gewoon voor 3 gaat.
Hij heeft allang gekozen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ohhhh ik denk dat ‘ie nummer drie gewoon niet mág doen van de Avrotros. Lui aan tafel waren duidelijk geïnstrueerd, want ZO goed was het nou ook weer niet.
Welke lulhannes begon nou over ‘wat passend is op het Songfestival’? Die moet oprotten
Dat we dit nog mee mogen maken.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:54 schreef Old_Pal het volgende:
Ok Ok Ok ...
Ik heb hem vanavond in de DWDD gezien en gehoord en als erkend Waylon-hater moet ik helaas toegeven dat ik dit nummer van hem heel erg goed vond. Zijn performance was briljant. Ik snap er niks van.
dat ik dit nog mag meemakenquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:54 schreef Old_Pal het volgende:
Ok Ok Ok ...
Ik heb hem vanavond in de DWDD gezien en gehoord en als erkend Waylon-hater moet ik helaas toegeven dat ik dit nummer van hem heel erg goed vond. Zijn performance was briljant. Ik snap er niks van.
Die grijze oude man. Maar dat lijkt me bepaald niet de gemiddelde televoter.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ohhhh ik denk dat ‘ie nummer drie gewoon niet mág doen van de Avrotros. Lui aan tafel waren duidelijk geïnstrueerd, want ZO goed was het nou ook weer niet.
Welke lulhannes begon nou over ‘wat passend is op het Songfestival’? Die moet oprotten
idd.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan is hij een poephoofd en baal ik maar moet ik ook wel een beetje lachen.
Het blijft altijd een gok. Het is maar net waar Europa op dat moment zin in heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:55 schreef Majkool het volgende:
Outlaw nog steeds beste by far, altijd dat analyseren over wat in de smaak zou vallen 'in europa' of welke genres niet zouden kunnen:')
Tja hier kraait men ook dat we moeten winnen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja kan wel zijn, maar uiteindelijk is Avrotros de baas. Op een paar fossielen bij de kranten na was niemand blij met drie.quote:
quote:
Ik heb deze post ook even doorgeappt naar Greys als ultiem bewijs hoe goed nummer 5 is.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:54 schreef Old_Pal het volgende:
Ok Ok Ok ...
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:54 schreef Old_Pal het volgende:
Ok Ok Ok ...
Lied alleen is helaas niet altijd voldoende. Je moet ook een beetje ''geluk'' hebben dat het genre wat je kiest op dat moment het genre is waar Europa op gaat stemmen.quote:
Ja, dit leent zich prima voor een mooie act van d'n Pannecouckequote:Op donderdag 1 maart 2018 19:55 schreef MaLo het volgende:
TBNT (liedje 5 dus) vond ik echt een goede energie, een fijne vibe hebben. Hier kun je ook op het podium echt wat mee volgens mij.
En weer met gitaar.
Als die weer zoiets neerzet als met Trijntje hou ik mn hart vastquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit leent zich prima voor een mooie act van d'n Pannecoucke
Die weet niet wat ze leest.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb deze post ook even doorgeappt naar Greys als ultiem bewijs hoe goed nummer 5 is.
App haar even dat hij al heeft verklapt dat het TWCW wordtquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kan niet kijken vanavond maar ik hou haar via whatsapp op de hoogte en hoop dat ze iets snapt van m'n berichtjes
Niveautje Pierre Carnter was datquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die grijze oude man. Maar dat lijkt me bepaald niet de gemiddelde televoter.
Dat komt niet meer geloofwaardig over na al het gejubel.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
App haar even dat hij al heeft verklapt dat het TWCW wordt
Hij heeft allang gekozen. Laat je niks wijs maken. Het is een grote promo tour hequote:Op donderdag 1 maart 2018 19:57 schreef Escrotterdam het volgende:
En dat hij nog kan switchen is slim van hem .. Hij peilt misschien ook wel de reacties internationaal ... oh even kijken hoe deze ontvangen
is
Ik wil dat ook, gewoon iets sturen waar we trots op kunnen zijn. Of we dan laatste worden, maakt dan niks uit. En dus niet zoals we het nu doen, Jengeltrijn sturen, het allemaal kut vinden en als Europa het met ons eens is janken dat het allemaal vriendjespolitiek isquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja hier kraait men ook dat we moeten winnen.
Ik wil elk jaar een geweldig lied. That's all.
Dus als hij drie kiest, man oh manquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:57 schreef Escrotterdam het volgende:
En dat hij nog kan switchen is slim van hem .. Hij peilt misschien ook wel de reacties internationaal ... oh even kijken hoe deze ontvangen
is
Dat zelfs zij dit tweeten zegt ook wel wat, toch?twitter:songfestival twitterde op donderdag 01-03-2018 om 19:58:03In de studio van @dwdd zijn ze het er over eens, dit wordt de inzending van @waylonline voor het Eurovisie #Songfestival. Bekijk hier 1 minuut van het optreden: https://t.co/ByrUXbxJhk #esc18 reageer retweet
Daar valt toch niet mee te werken, een zwangere schele parachute. Kan je die man echt niet verwijten.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als die weer zoiets neerzet als met Trijntje hou ik mn hart vast
Dat nummer is irritant zoveel herhaling herhaling herhaling in dat liedjequote:Op donderdag 1 maart 2018 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus als hij drie kiest, man oh man
Mwa gelul. Ook zijn fout.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar valt toch niet mee te werken, een zwangere schele parachute. Kan je die man echt niet verwijten.
Dachten we met Oekraine ook 2 jaar geleden koekoekquote:Op donderdag 1 maart 2018 20:00 schreef Kyran het volgende:
Nou, na alle reacties hier had ik iets moois verwacht, maar dit gaat toch nooit winnen joh.
Ik vind het niet alleen beter dan 3, maar ook stukken beter dan 1 en 4. Dit lag bij mij enorm goed in het gehoor.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:59 schreef marcodej het volgende:
Ik ben nummer 5 nu alweer vergeten eigenlijk.
Zijn we niet te euforisch met zn allen, pure opluchting omdat het beter is dan nummer 3?
Wel. Dit gaat wel winnen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:00 schreef Kyran het volgende:
Nou, na alle reacties hier had ik iets moois verwacht, maar dit gaat toch nooit winnen joh.
Jup. Trein #2 why why ai ai aiquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat nummer is irritant zoveel herhaling herhaling herhaling in dat liedje
Oh ik niet hoor, ik had Oekraine toen hoog staan.quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dachten we met Oekraine ook 2 jaar geleden koekoek
Yesquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:59 schreef Martijnnnpp het volgende:
Wat een opluchting dat er nog een nummer is waar ik heel blij mee zou zijn, de kansen op een goede inzending zijn weer vergroot
Ik zou 4 of 5 sturen denk ikquote:Op donderdag 1 maart 2018 20:01 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk moet hij het tweede stukje nog wat kleiner houden.
“We zien wel waar het schip strandt...”quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:00 schreef Kyran het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |