Het wordt zo wel steeds aantrekkelijker om lid te worden van D66quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
Hebben de D66-ovj's die worden aangestuurd het partijkartel het maar weer mooi geflikt.
En het klootjesvolk, zoals TS, maar krijsen en schreeuwen. Boosmenschgenot.
Dit. Als ze hier mensen zo hard kan laten schuimbekken moet het wel een goede minister zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:04 schreef richolio het volgende:
Over drie jaar stem ik OllongrenWat een heldin
Vooral doen, lopen de echt linkse partijen lekker leeg.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het wordt zo wel steeds aantrekkelijker om lid te worden van D66
Van wie ben jij een kloon? Je bent net 1 dag lid van fok!quote:
Gesnaptquote:Op donderdag 1 maart 2018 15:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon? Je bent net 1 dag lid van fok!
Nog een deuger.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De boze burger wordt bedrogen en misleid door Kajsa die puur de politiek is ingegaan om de burger te pesten.quote:
Om daarna weer in de slachtofferrol te kunnen duiken over hoe het kartel elkaar de hand boven het hoofd houdt.quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:56 schreef 2thmx het volgende:
Denk dat Baudet & Hiddebaas wel gaan kiezen voor een artikel 12-procedure.
Dit was toch al bij voorbaat kansloos. Iedereen met een beetje gezond verstand kon toch al aanvoelen dat Olongren niets lasterlijks had gezegd?quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De boze burger wordt bedrogen en misleid door Kajsa die puur de politiek is ingegaan om de burger te pesten.
Buiten de patriottistische, door het buitenland gesponsorde, partijen als PVV en FvD is toch alles links?quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Vooral doen, lopen de echt linkse partijen lekker leeg.
Nee, maar alt right ziet in iedere sneer van een partij die niet alt right is een complot.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dit was toch al bij voorbaat kansloos. Iedereen met een beetje gezond verstand kon toch al aanvoelen dat Olongren niets lasterlijks had gezegd?
Geen vragen stellen Braindead, dat wekt een beetje de suggestie dat je hier ambivalent in staat. Gewoon ouderwets ranten.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Het OM bepaalt dus welke publieke debatten deugen en mogen en welke niet deugen en verboden zijn. Is het dan niet verstandig om onze kieswet te veranderen en burgers de keuze te geven om op welk lid van het OM ze willen stemmen?
Basically dat ja.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar alt right ziet in iedere sneer van een partij die niet alt right is een complot.
Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat een bewindslied misschien wat neutraler zou moeten zijn, meer niet.
Onzin. Er is wél sprake van smaad en wél sprake van laster, maar er wordt niet vervolgd omdat het OM tot op de bot politiek is en alleen 'foute' politici zoals Wilders aanpakken, terwijl Ollongren hier kei- en keiharde haat kan lopen te verspreiden en Baudet kan demoniseren zonder dat haar een strobreed in de weg wordt gelegd.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:13 schreef Stranger het volgende:
Er is dus geen sprake geweest van smaad en laster. En dus wordt er niet vervolgd. Lijkt me duidelijk.
Ze heeft hem en zijn partij blijkbaar wel woorden in de mond gelegd. Dus dat behoeft meer onderbouwing. Naast laster is er ook nog smaad en dat dat zou oplossen in het publieke debat mag ook wel wat nader onderbouwd worden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dit was toch al bij voorbaat kansloos. Iedereen met een beetje gezond verstand kon toch al aanvoelen dat Olongren niets lasterlijks had gezegd?
Ze verspreidde haar smaad en laster buiten de Tweede Kamer. Dat was de grootste reden voor vervolging van Wilders: Dat hij zijn partijprogramma uitdroeg buiten de Tweede Kamer. Maar nu het om een D66'er gaat ligt het volgens het OM opeens heel anders.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:13 schreef Stranger het volgende:
Er is dus geen sprake geweest van smaad en laster. En dus wordt er niet vervolgd. Lijkt me duidelijk.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze verspreidde haar smaad en laster buiten de Tweede Kamer. Dat was de grootste reden voor vervolging van Wilders: Dat hij zijn partijprogramma uitdroeg buiten de Tweede Kamer. Maar nu het om een D66'er gaat ligt het volgens het OM opeens heel anders.
Volgens mij wou het OM Wilders bij de eerste zaak ook niet vervolgen, maar werd daar via zo'n artikel-12-procedure toe gedwongen. Waarna vrijspraak volgde.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze verspreidde haar smaad en laster buiten de Tweede Kamer. Dat was de grootste reden voor vervolging van Wilders: Dat hij zijn partijprogramma uitdroeg buiten de Tweede Kamer. Maar nu het om een D66'er gaat ligt het volgens het OM opeens heel anders.
Hitler en Pechtold.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je wie er ook zijn partijprogramma uitdroeg buiten het Parlementsgebouw?
Verdienmodel, makker. Verdienmodel.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:23 schreef DustPuppy het volgende:
Calimero moet maar een artikel 12 procedure beginnen dan.
Kan de rechter haar vervolgens ook vrij pleiten, hebben we een bult tijd en geld verspild maar is het voor iedereen wel weer duidelijk in ieder geval.
Of....of....we verspillen geen geld aan kansloze shit? Is dat misschien een idee?
Bedoel je hier 'vingers in de pap'?quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:21 schreef GobSmacked- het volgende:
Tja, bevindt zich in adellijke kringen en heeft een man die nogal wat krenten in de pap heeft.
Totaal geen verrassing natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:22 schreef Braindead2000 het volgende:
We zijn toch hard op weg een politiestaat te worden dankzij D66. Ik hou niet van halve maatregelen. Laten we dan meteen de kieswet veranderen en burgers in politiebureaus laten stemmen welk OM-lid hun voorkeur hebben dit land te commanderen.
Pechtgodquote:Wie zwijgt, stemt toe. Wie opstaat, bouwt mee. Stop het populisme. Steun het optimisme. Sta op voor je idealen. Denk mee. Doe mee. Bouw mee.
Bedankt voor de link.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:30 schreef Chewie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
https://wordlid.d66.nl/
[..]
Pechtgod![]()
![]()
Over wie heb je het?quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:21 schreef GobSmacked- het volgende:
Tja, bevindt zich in adellijke kringen en heeft een man die nogal wat krenten in de pap heeft.
Totaal geen verrassing natuurlijk.
Ik kon bij niemand in dit verhaal de zin 'heeft een man' thuisbrengen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:35 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Mevrouw O.
Wie denk jij waar ik het over heb? Wilders?
Ik weet eigenlijk niet of haar partner Irene wel met man aangesproken wil worden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:35 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Mevrouw O.
Wie denk jij waar ik het over heb? Wilders?
Ik denk dat dit een hele ontdekking gaat worden voor GobSmacked-.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik kon bij niemand in dit verhaal de zin 'heeft een man' thuisbrengen.
Oh nee klopt zij is getrouwd met een vrouw. Ze is lesbisch.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik kon bij niemand in dit verhaal de zin 'heeft een man' thuisbrengen.
Ik heb het over die kloonquote:
Baconbus. Domme troll, gewoon negeren.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kijk eens, van zo post kunnen we nog wat opstekenquote:Op donderdag 1 maart 2018 15:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Het OM bepaalt dus welke publieke debatten deugen en mogen en welke niet deugen en verboden zijn. Is het dan niet verstandig om onze kieswet te veranderen en burgers de keuze te geven om op welk lid van het OM ze willen stemmen?
DUIVEL 666quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:03 schreef Ludachrist het volgende:
Het dekselse D66-OM slaat weer toe.
Tevens popcorn pakken voor Braindead-rants.
Scherpe analyse weer inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2018 18:45 schreef Edensnator het volgende:
De nieuwe Snijtafel over Baudet is ook weer geweldig moet ik zeggen. Ik ben echt fan van Kasper C. Jansen![]()
Als je dit goed vindt ben je niet tot enige scherpte in staat. Een of ander heel dom Nederlandstalig liedje fileren kunnen ze nog wel enigzins, maar dit onderwerp kunnen ze niet aan.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:45 schreef Edensnator het volgende:
De nieuwe Snijtafel over Baudet is ook weer geweldig moet ik zeggen. Ik ben echt fan van Kasper C. Jansen![]()
qftquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je dit goed vindt ben je niet tot enige scherpte in staat. Een of ander heel dom Nederlandstalig liedje fileren kunnen ze nog wel enigzins, maar dit onderwerp kunnen ze niet aan.
Het is nogal droog en daarom saai, maar wat klopt er niet dan?quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je dit goed vindt ben je niet tot enige scherpte in staat. Een of ander heel dom Nederlandstalig liedje fileren kunnen ze nog wel enigzins, maar dit onderwerp kunnen ze niet aan.
Te veel om op te noemen, te meer die al eerder voorbij kwam deze week en ik hem toen bijna half heb afgeluisterd. Ik zou bijna zeggen 'luister zelf nog een keer goed' maar dat heeft natuurlijk niet zoveel zin.quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is nogal droog en daarom saai, maar wat klopt er niet dan?
quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen, te meer die al eerder voorbij kwam deze week en ik hem toen bijna half heb afgeluisterd. Ik zou bijna zeggen 'luister zelf nog een keer goed' maar dat heeft natuurlijk niet zoveel zin.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Ik kan me ook niet voorstellen dat je hiervoor openstaat, of het helemaal hebt gekeken.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:04 schreef Oostwoud het volgende:
Alsof de diepstaat een van haar eigen mensen zou aanpakken.Nota bene een van de Haberimkaste van de Annunaki-Nephilim hybrides van de Zesde Ster.
Dit doorzetten maakt het toch alleen maar pijnlijker voor Baudet/FvD?quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:42 schreef Ludachrist het volgende:
Inmiddels 12-sv procedure aangevraagd, dus we gaan er nogmaals naar kijken.
Ik verwacht er ook dit keer niet veel van.
Jezelf makkelijk af laten schepen door het OM staat ook niet erg overtuigend voor een advocaat en 's lands belangrijkste intellectueel die overtuigd zijn van de strafbaarheid van dergelijke uitlatingen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dit doorzetten maakt het toch alleen maar pijnlijker voor Baudet/FvD?
Kijk m fakenews verspreiden.quote:Op donderdag 1 maart 2018 16:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Baconbus. Domme troll, gewoon negeren.
Nu maar hopen dat ze hun sponsor de belastingbetaler ook nog even bedanken.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oftewel, dit was een goedkope PR-stunt van FvD.
Ik gaf al aan dat ik het maar half had afgeluisterd. Ik sta zeker open voor het fileren van wat dan ook, maar dan moet je wel scherp zijn en die trage hersens stellen mijn geduld op de proef.quote:Op donderdag 1 maart 2018 21:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Ik kan me ook niet voorstellen dat je hiervoor openstaat, of het helemaal hebt gekeken.
Het gaat aan het begin al meteen fout. Eerst prijst hij Jinek voor het gebruik van desinformatie naast fakenews. Want het zou een betere term zijn voor precies hetzelfde, dus geen overlap in betekenis of het een ruimer dan het ander, nee hetzelfde, zonder ondebouwing. Vervolgens gaat hij vertellen wat desinformatie aan de hand van een Amerikaanse studie om juridisch grip te krijgen op het begrip fake news, met een handig visueel overzichtje wat verder het begrip fake news ook niet erg helder afgrenst. Waarom je een poging er juridisch grip op te krijgen zou aannemen als de allesbepalende definitie ontgaat mij ook, omdat die gemaakt is om er juridisch iets mee te doen. Hier zoeken ze immers begrip van de materie, tevergeefs.quote:Er is niets wat niet klopt aan die analyse
Hiermee doe je Kasper Jansen toch enorm te kort. Ik denk niet dat je je oordeel - en helemaal niet zo gechargeerd - moet vellen over het (misschien wel) minst goede filmpje wat hij gemaakt heeft. Zo heel veel mensen zijn er niet die doorgaans zeer treffende kritieken kunnen leveren. En nee: niet alleen op dommige liedjes.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 19:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Een of ander heel dom Nederlandstalig liedje fileren kunnen ze nog wel enigzins, maar dit onderwerp kunnen ze niet aan.
[...]
Kritisch lezen en luisteren, het is niet iedereen gegeven. Ook twee domme jongens die denken dat ze slim zijn niet, maar donder dan op met een vlog dat dat pretendeert. Ik vind het een prachtig idee om heel geduldig te analyseren wat mensen nou eigenlijk zeggen, maar je moet het wel kunnen. En ook willen, daar ontbrak het ook nog aan.
Ik ga niet aan een dood paard trekken. Ik zie alleen maar een goed idee voor een vlogkanaal, geen kritisch vermogen of scherpte. Dan is het niet zo dat ze na inhoudelijke kritiek wel ineens iets aan een snijtafel te zoeken hebben. Het zou wel leuk zijn als een andere YT-er de snijtafel eens op de snijtafel zou leggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:54 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Hiermee doe je Kasper Jansen toch enorm te kort. Ik denk niet dat je je oordeel - en helemaal niet zo gechargeerd - moet vellen over het (misschien wel) minst goede filmpje wat hij gemaakt heeft. Zo heel veel mensen zijn er niet die doorgaans zeer treffende kritieken kunnen leveren. En nee: niet alleen op dommige liedjes.
Edit: misschien is het aardig om je punten onder het Youtube-filmpje te plaatsen. Hij is nooit te beroerd om te reageren op inhoudelijke kritiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |