quote:Het Songfestival-nummer is gekozen!
Op zaterdag 3 maart wordt bekendgemaakt met welk nummer Waylon in mei afreist naar Lissabon voor het Eurovisie Songfestival.
De keuze van het nummer is gemaakt door de teams van Waylon en AVROTROS. De officiële bekendmaking van het Songfestival-nummer gepland staat op zaterdag 3 maart. Meer informatie hierover volgt binnenkort.
quote:Waylon is vanaf vrijdag 23 februari vijf dagen te gast bij het NPO1 programma De Wereld Draait Door. In vijf uitzendingen zingt hij een nieuw lied, waaronder het lied waarmee hij naar Lissabon af zal reizen. Wanneer Waylon de Nederlandse inzending in die week zal zingen zal niet bekend gemaakt worden.
Na een week zal bekend gemaakt worden welk lied de zanger (in samenspraak met de selectiecommissie) heeft gekozen. Er kan dus niet door het Nederlandse publiek gestemd worden op de liedjes.
Ja precies.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die staat bij mij op twee en zou ik na de eerste teleurstelling heel goed mee kunnen leven
quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:34 schreef Kyran het volgende:
Fuck me, sinds wanneer ben ik een fanboy geworden ... even ballen terugzoeken.
Die jongen heeft zijn lijstje ondersteboven ingeleverd?quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:27 schreef messi124 het volgende:
Top 4
1. The World Can Wait
2. That’s How She Goes
3. Back Together
4. Outlaw in ‘Em
AD.....
Was dat op Twitter? Ik heb net mijn wachtwoord van stal gehaaldquote:Op woensdag 28 februari 2018 20:32 schreef Greys het volgende:
Echt zoveel mogelijk mensen even stemmen ajb op die songfestival poll
Nee, een Roxette gevoel is beter, dus Lied 3.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:37 schreef MaLo het volgende:
Liedje 4 geeft mij een Beegees-gevoel. Ben er nog niet uit of dat positief is :’)
Same here. Het lukt me alleen nog niet heel erg goed...quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:36 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik denk oprecht dat ik me mentaal vast moet gaan voorbereiden om nummer 3
Liedje over de 10 jaar jongere chick waar hij sinds 3 maanden mee heeft, tsja., Mannen zijn simpelquote:Op woensdag 28 februari 2018 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
Maar ik kan érgens gewoon ook niet geloven dat Waylon, nu hij eindelijk de regie zelf in handen heeft en alles mag laten horen wat hij in huis heeft,
Precies dit!quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:43 schreef TheArt het volgende:
Oh wat hoop ik dat die AD-gast straks tijdens het ESF gi-gan-tisch afgaat. Dat The World Can Wait ook de daadwerkelijke keuze van Waylon wordt en dat het lied enorm flopt óf dat Waylon voor Outlaw In Em kiest en dat het lied in de top-5 gaat eindigen
MaLo for presidentquote:Op woensdag 28 februari 2018 20:44 schreef MaLo het volgende:
Outlaw is het enige nummer van deze 4 dat mij vanaf het begin tot het einde boeit...
Done.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:32 schreef Greys het volgende:
Echt zoveel mogelijk mensen even stemmen ajb op die songfestival poll
Make esf great againquote:
https://twitter.com/songfestivalNL/status/968921259294814209?s=19quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat op Twitter? Ik heb net mijn wachtwoord van stal gehaald
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
https://twitter.com/songfestivalNL/status/968921259294814209?s=19
Yep..quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk dat dit nog wel een groter dingetje gaat worden dan Weelderig Waardeloos destijds, vooral omdat Outlaw in Em ook internationaal zo goed aanslaat.
Als Waylon voor iets anders kiest en faalt, dan zal hij altijd te horen blijven krijgen: 'had je nou maar...'. Ik zou het me zelf dan ook serieus altijd af blijven vragen.
Het album komt ook niet meteen vrijdag of zaterdag uit maar pas 13 april. Dus ik denk dat het echt nog niet beschikbaar is. Zonde!quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:50 schreef Peter het volgende:
Heeft Waylon nu expres geen liedjes al downloadable gezet zodat men hem niet kan verwijten niet voor de populairste te gaan?
Ja dat is dan even dikke pech voor de buitenlandse forumfans hoor. Er zijn landen die het over weken uitspreiden, de keuze. Zij met haar drie liedjes waar steeds weken tussen zitten etc. Elk land doet het gewoon op z'n eigen manier.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:52 schreef Unites het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat het nut van deze liedjesparade is. Online leidt hij tot irritatie onder de buitenlandse fans, omdat Waylon hierdoor zo veel aandacht krijgt op blogs en fora.
Eens met dit lijstje.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:36 schreef TheVulture het volgende:
1. Outlaw in EM
2. That's How she Goes
3. Back Together
4. The World Can Wait
Op een ander internationaal forum waar ik regelmatig post gaat de voorkeur trouwens wel uit naar That's How She Goes
Precies dit. Het mag niet en het kan niet gebeuren dat hij deze kans vergooit.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk dat dit nog wel een groter dingetje gaat worden dan Weelderig Waardeloos destijds, vooral omdat Outlaw in Em ook internationaal zo goed aanslaat.
Als Waylon voor iets anders kiest en faalt, dan zal hij altijd te horen blijven krijgen: 'had je nou maar...'. Ik zou het me zelf dan ook serieus altijd af blijven vragen.
Das dus het volk dat Kimberley naar huis stuurt, aldus Anouk.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:55 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik snap oprecht niet dat er echt mensen zijn die nummer 3 het beste vinden en denken dat die het best gaat scoren, dat kan toch gewoon niet?
Who gives a f..k? Dan lezen die fans de berichten toch niet?quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:52 schreef Unites het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat het nut van deze liedjesparade is. Online leidt hij tot irritatie onder de buitenlandse fans, omdat Waylon hierdoor zo veel aandacht krijgt op blogs en fora.
Hahaha heerlijkquote:Op woensdag 28 februari 2018 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Done.
Speciaal een Twitter account voor aangemaakt.![]()
Lied 4 is aardig aan het stijgen in die poll trouwens.
https://twitter.com/songfestivalNL/status/968921259294814209?s=19quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:10 schreef Escrotterdam het volgende:
Waar moeten we stemmen op Twitter ?
Echt? Ik heb echt mijn best moeten doen om Twcw 2 keer in zijn geheel te luisteren... Dit nummer wekt bij mij de minste emotie op van allevier.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:09 schreef Escrotterdam het volgende:
Ik denk ook dat nummer drie het gaat worden.
En hoe vaker ik hem luister hoe beter ik hem vind worden.
Of het de finale gaat halen betwijfel ik
Samequote:Op woensdag 28 februari 2018 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt? Ik heb echt mijn best moeten doen om Twcw 2 keer in zijn geheel te luisteren... Dit nummer wekt bij mij de minste emotie op van allevier.
Oh daar was ik al geweest🤣quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
https://twitter.com/songfestivalNL/status/968921259294814209?s=19
Ja, mij ook. Geeft wel aan dat het dus in mei ook vrij kansloos is. Tis geen stemmentrekker.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:16 schreef Greys het volgende:
Nul stemmen voor Lied 1 verbaast me dan wel echt.
00%Back Togetherquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:16 schreef libranl het volgende:
Ik heb geen Twitter...Wat is de tussenstand?
Denk dat veel mensen dat nummer alweer zijn vergeten.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:16 schreef Greys het volgende:
Nul stemmen voor Lied 1 verbaast me dan wel echt.
Ik vind nummer vier het beste he.. maar ik zou kunnen begrijpen als hij voor drie gaat.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt? Ik heb echt mijn best moeten doen om Twcw 2 keer in zijn geheel te luisteren... Dit nummer wekt bij mij de minste emotie op van allevier.
Ja verbaast me oprecht want dat is naast Outlaw de enige waarvan ik nu nog steedsnweet hoe het gingquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:18 schreef messi124 het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen dat nummer alweer zijn vergeten.
Bedanktquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
00%Back Together
60%Outlaw In Em
09%The World Can Wait
31%That’s How She Goes
Ja tis allemaal zoooo niksig (behalve Outlaw dan).. en dat zou dan straks moeten blijven hangen tussen 25 andere nummers.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:18 schreef Fascination het volgende:
That's how she goes net geluisterd. Begon veelbelovend, maar ontpopte zich al snel tot een nietszeggend nummer. Waylon, waarom laat je nummers schrijven niet aan iemand anders over.
Laten we hopen dat we morgen ook weer verrast gaan worden!quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
Als het Outlaw wordt, kan ik in ieder geval heel trots zijn op onze inzending en sowieso tevreden zijn, want dan hebben we risico genomen en zijn met een uitgesproken lied daarheen gegaan en hebben niet half werk afgeleverd.
Ik zou dan serieus echt enorm trots op de Nederlandse inzending zijn, zelfs al zouden we laatste worden.
Maar met elk van de andere drie nummers tot nu toe zou ik echt bijna de neiging hebben om een ander land te supporten. Ik zou er dan ook gewoon extra van balen, omdat ik het Waylon zo gun na dat gedoe met Ilse om eindelijk eens een inzending te maken waar hij helemaal achterstaat. Maarja, als hij dan middelmatige drek komt en de finale niet haalt, heeft hij het ook gewoon aan zichzelf te danken en kan ik het moeilijk erg voor hem gaan vinden.
Oké, nou dat komt wel goed dan.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Outlaw stond net nog op 64% en She Goes lager.. die stijgt best hard.
Dit. Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
Als het Outlaw wordt, kan ik in ieder geval heel trots zijn op onze inzending en sowieso tevreden zijn, want dan hebben we risico genomen en zijn met een uitgesproken lied daarheen gegaan en hebben niet half werk afgeleverd.
Ik zou dan serieus echt enorm trots op de Nederlandse inzending zijn, zelfs al zouden we laatste worden.
Maar met elk van de andere drie nummers tot nu toe zou ik echt bijna de neiging hebben om een ander land te supporten. Ik zou er dan ook gewoon extra van balen, omdat ik het Waylon zo gun na dat gedoe met Ilse om eindelijk eens een inzending te maken waar hij helemaal achterstaat. Maarja, als hij dan middelmatige drek komt en de finale niet haalt, heeft hij het ook gewoon aan zichzelf te danken en kan ik het moeilijk erg voor hem gaan vinden.
En er zitten hele goede stukken tekst inquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:26 schreef Fascination het volgende:
Het is nou niet dat Outlaw zo briljant is. Het is gewoon luid, daardoor lijkt het wat.
Niet mee eensquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:26 schreef Fascination het volgende:
Het is nou niet dat Outlaw zo briljant is. Het is gewoon luid, daardoor lijkt het wat.
Haha ja, kan iemand even een gelijkend nummer in elkaar flansen en de boel aanklagenquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:26 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
kan iemand plagiaat ontdekken bij nummer 3
Alsof hij die nummers in z'n eentje heeft geschreven...quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:18 schreef Fascination het volgende:
That's how she goes net geluisterd. Begon veelbelovend, maar ontpopte zich al snel tot een nietszeggend nummer. Waylon, waarom laat je nummers schrijven niet aan iemand anders over.
Ik word gewoon chagrijnig als ik dat eerste nummer hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:30 schreef messi124 het volgende:
Niet zo heel moeilijk welke het moet worden als je dit ziet.
Lijkt mij een reden om toch voor dat liedje te gaan, Outlaw bedoel ik.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
Op Escunited, waar het halve Nederland-topic gevuld is met Waylon-haters, wil ook iedereen Outlaw in Em. Zelfs mensen die niet van country houden, vinden het een geweldig nummer en denken dat het gegarandeerd top 10 is.
Op Musicmeter waar we al jaren continu het ESF moeten verdedigen tegenover de muziekpuristen, zitten die zelfde puristen nu ook gewoon te roepen dat het zo'n goed nummer is.Echt, ik wist niet wat ik zag.
Outlaw in Em slaat overal als een bom in. Iedereen vind het helemaal te gek, zelfs mensen waarvan je het niet zou verwachten.
Maar het zal wel 3 worden, want hij wil 'dicht bij zichzelf blijven' en de Biebster vind het zo mooi.
Exactquote:Op woensdag 28 februari 2018 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
Oh. Ik vind 'm tof weer.Finalewaardig weer, ik denk ook wel top 10 mits goede staging. Lekker gitaarrifje zit er ook in. Wel echt 90's/80's pop/rock-achtig, hou ik van.
![]()
1. Outlaw
2. That's how she goes
3. Back together
4. Dat andere gedrocht.
En uiteindelijk zijn alle 4 de liedjes goed genoeg voor de finale, dus dat maak ook weer niet zo veel uit. Met Outlaw kun je voor de top 3 gaan, en How she goes top 10 ofzo. Kwalitatief is een van de betere NSF's zegmaar.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Exact![]()
Dat mensen nu nog bezig zijn met lied 3jongens, die zijn we allang weer vergeten toch?? Dat wordt 'm echt niet. Het is lied 2 of lied 4 (en eventueel lied 5). Maar de rest schrijf ik af. Waylon gaat voor de winst. Pannecoucke en Waylon gaan weer magie creëren.
Komt helemaal goed.
Dat is fijn.... Beetje als enige outlaw nog buiten?quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, net ff een half uurtje gewandeld en jullie gaan het misschien niet geloven, maar het is nog best wel fris buiten.
Ik ga mee met je positiviteit, het wordt niet TWCW.quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Exact![]()
Dat mensen nu nog bezig zijn met lied 3jongens, die zijn we allang weer vergeten toch?? Dat wordt 'm echt niet. Het is lied 2 of lied 4 (en eventueel lied 5). Maar de rest schrijf ik af. Waylon gaat voor de winst. Pannecoucke en Waylon gaan weer magie creëren.
Komt helemaal goed.
Dat viel wel mee. Blijft een stad, is altijd wel volk buiten.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is fijn.... Beetje als enige outlaw nog buiten?
Ik zie toch veel Outlaw fans, maar met there She goes kan ik ook leven hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:21 schreef Greys het volgende:
Op z'n FB willen ze nu weer nummer 4![]()
Ben het nummer van vanavond nu al vergeten. Weet alleen nog dat het klonk alsof het einde niet af was.
Zie OPquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ik die van vanavond ergens terugluisteren?
Thanks!quote:
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/382731quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ik die van vanavond ergens terugluisteren?
Kan me nu ook alleen het rare eind herinneren hahaquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:21 schreef Greys het volgende:
Op z'n FB willen ze nu weer nummer 4![]()
Ben het nummer van vanavond nu al vergeten. Weet alleen nog dat het klonk alsof het einde niet af was.
Hij gaat toch zijn fans niet teleurstellen?quote:
Ik zou willen dat ie nog ging wisselen maar denk echt dat ie het al lang weet en toen niet wist wat z'n fans zeiden uiteraard en dat ie dan dus gewoon z'n fans gaat teleurstellen ja als ie 3 had gekozen vooraf.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:30 schreef ato het volgende:
[..]
Hij gaat toch zijn fans niet teleurstellen?
Nee ik geloof niet dat TWCW het wordt.
Week heeft nog nooit zo lang geduurd.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat geen artiest dit zo nog aanpakt, ik krijg er knallende koppijn van
Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant... Alleen al deze week geeft meer ESF kriebels dan het héle Trijntje jaar.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Haha leukquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mijn moeder vindt alleen nr 1 wel wat hebben.
Ze heeft de afgelopen jaren bij het ESF wel altijd het winnende nummer in haar eigen lijstjes bovenaan gehad.
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant... Alleen al deze week geeft meer ESF kriebels dan het héle Trijntje jaar.
Met een goeie keuze is het het waard geweest en lachen we er in het weekend omquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Maar is het dan na twee keer luisteren beter geworden? Ik dacht dat je schreef dat je het (4) niks vond of dat het je niks deed.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha leuk
Lied 1 groeit ook echt bij me.
Moet zeggen dat ik alleen Lied 3 echt niks vind, de rest allemaal wel prima songs. Lekker afwisselend ook voor op het album. Zou ook vier zeker niet skippen tijdens album luisteren. Lekker liedje (net nog even geluisterd) maar daarbij zou hij denk ik wel echt gewoon aanwezige backings gebruiken op het ESF. Die zijn daarin best wel aanwezigDus denk niet dat die het wordt. Maar zeker geen rotnummer.
Toen het live op tv was was ik nogal afgeleid door iets dat er doorheen gebeurde maar vooral het intro vond ik echt héél nietszeggend. Luister dat nog even terug als je wilt, het begin, tis net of dat te zacht stond ofzo of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is het dan na twee keer luisteren beter geworden? Ik dacht dat je schreef dat je het niks vond of dat het je niks deed.
Ik ben wel benieuwd naar dat album nu. Ouder werk vond ik veel minder. Wel leuk!
Met linkje in de tekst naar Instagram en Bibi's naam vetgedrukt.quote:Meanwhile, many people believe that yesterday’s entry “The World Can Wait” is the entry. Promotionally, it would not be a surprise since both Waylon’s upcoming album and Dutch tour share the same name. The song is just over three minutes long and was received well by both fans and media. AD has already guessed that it’s indeed the entry and De Telegraaf has written that it is the best song to date.
It is believed that “The World Can Wait” was inspired by the burn-out of his girlfriend and YouTuber Bibi Breijman, who attended the performance in the De Wereld Draait Door studio last night. Waylon previously posted a picture with his girl on his Instagram in December with the quote “The world can wait my love”.
Nee ik hoor dat niet (zit nu wel mobiel, ik weet niet of dat iets uitmaakt.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen het live op tv was was ik nogal afgeleid door iets dat er doorheen gebeurde maar vooral het intro vond ik echt héél nietszeggend. Luister dat nog even terug als je wilt, het begin, tis net of dat te zacht stond ofzo of ligt dat aan mij?
Toen ik net terugkeek vond ik het (de?) intro nog net zo nietszeggend maar vond ik het daarna wel lekkerder. Lekker genoeg om in de auto niet over te slaan zeg maar.
Maar bij intro van Outlaw dacht ik na twee akkoorden meteen 'oh hallo wat krijgen we hier' en was ik meer geboeid om te blijven luisteren.
En leuk dat zelfs jij (niet rot bedoeld, integendeel) zelfs wel benieuwd bent naar het album!
Ik gok op een tranentrekker. En nu echt zo mooi dat we willen dat hij dat kiest.quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:47 schreef Martijnnnpp het volgende:
Hoop dat we morgen nog een keer echt verrast gaan worden.
Tis echt bizar.quote:
Ik vind het al heel leuk dat er überhaupt iets van je smaak tussen zitquote:Op woensdag 28 februari 2018 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik hoor dat niet (zit nu wel mobiel, ik weet niet of dat iets uitmaakt.
Ja, ik denk dat hij nu echt qua genres maakt wat ik leuk vind. Wicked Ways vond ik bv niks en dat is puur het genre. En de typische Waylon stem waar je hem aan herkent, in sommige nummers hoor je dat zo veel. Nu herken ik hem ook meteen maar gedoseerd.
Maar het is vast met mensen geschreven die echt naar mijn smaak zijn. Die van vandaag vind ik muzikaal echt lekker, zelfs als niemand zou zingen. Meteen vanaf het begin. Eerste keer dat ik iets wil terugluisteren.
Publiceert wiwi vaker onnozele dingen of zegt dat wel wat?quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:00 schreef Greys het volgende:
Zelfs in het artikel dat dus over het lied van vandaag gaat, gaat het bij Wiwi dus meer over het lied van gisteren en over Bibi.
FFS, zijn we in Bananasplit beland jongens? Waar is de camera?
Pardon?quote:Op woensdag 28 februari 2018 22:55 schreef Greys het volgende:
Oh jee..
Wiwi geeft Bibi iig al alle aandacht.
[..]
Met linkje in de tekst naar Instagram en Bibi's naam vetgedrukt.
...
???quote:received well by both fans and media.
Serieus, als Frans Bauer hier straks met camera mijn kamer in komt stappen vliegt hij meteen (met camera) door het raam weer naar buiten.quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:00 schreef Greys het volgende:
Zelfs in het artikel dat dus over het lied van vandaag gaat, gaat het bij Wiwi dus meer over het lied van gisteren en over Bibi.
FFS, zijn we in Bananasplit beland jongens? Waar is de camera?
Hm, die staan juist bekend om echt wel hun eigen mening en uitzoekwerk. Daarom verbaast me dit echt.quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Publiceert wiwi vaker onnozele dingen of zegt dat wel wat?
Die kopieren gewoon NL kranten. Op zich wel logisch.
Wat jammerquote:Op woensdag 28 februari 2018 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, die staan juist bekend om echt wel hun eigen mening en uitzoekwerk. Daarom verbaast me dit echt.
"Mensen die er verstand van hebben" volgens Matthijs.quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Straks zegt hij dat het niet de liefde voor Bieb is maar dat lied 3 echt echt echt gewoon zijn beste werk is.
Wie komen er aan tafel zitten als hij het bekend gaat maken?
"mensen die er verstand van hebben." Volgens Matthijs.quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wie komen er aan tafel zitten als hij het bekend gaat maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |