quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
"jammer, het zat er niet in vanavond"quote:Op woensdag 28 februari 2018 19:59 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd naar analyse van Jan van Halst
al 3x gewisseld, dus helaas. al kun je ook gewoon met 9 man gaan spelen, boeit toch geen ene kut meer.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:03 schreef DrMarten het volgende:
Nou, haal er nog maar wat mensen af om te sparen voor de volgende partij. Dit gaat nergens over.
Gewoon vragen om af te fluiten en met gierende banden weer naar huis.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al 3x gewisseld, dus helaas. al kun je ook gewoon met 9 man gaan spelen, boeit toch geen ene kut meer.
Hier ook. Ben er goed klaar mee. Als er zondag weer wordt verloren mogen er koppen rollen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben echt zo focking pissig! het hele seizoen probeer je hoop te houden, te denken dat het wel (een keer) goed gaat komen.
dan begin je tegen Utrecht redelijk oké, denk je dat daar wat uit valt af te leiden. maar dan zorgt Verbeek er rustig voor dat je wederom een paar trappen na krijgt, door hier in Alkmaar weer de beproefde 5-3-2 te gebruiken om er zeker van te zijn dat niemand kosten hoeft te maken voor de reis naar Rotterdam eind april.
tsja, wie moet Van Halst ontslaan dan? de RVC die eigenlijk ook weinig verstand van voetbal hebben en die ook al het hele seizoen gewoon toekijken zonder wat te doen?quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier ook. Ben er goed klaar mee. Als er zondag weer wordt verloren mogen er koppen rollen.
Dat Van Halst nog steeds in functie is sowieso belachelijk.
Groningen is ook niet in beste vorm, maar een Mahi loopt al onze 5 verdedigers 90 minuten lang met z'n ogen dicht voorbij.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Degradatie lijkt me wel een feit eigenlijk, zondag win je nooit van Groningen met deze gasten.
Dat had ik na Sparta thuis al verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:33 schreef trein2000 het volgende:
Zondag de dag van de waarheid. Als er niet gewonnen wordt breekt de pleuris uit.
Als je kijkt hoeveel goals we nu tegen krijgen kan je er beter 6 neerzetten inderdaad.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:28 schreef Ties02 het volgende:
Je gaat toch niet serieus met vijf debielen achterin tegen Groningen starten
Dit wordt al een hele tijd geroepen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:33 schreef trein2000 het volgende:
Zondag de dag van de waarheid. Als er niet gewonnen wordt breekt de pleuris uit.
Eerst zondag de kraker tegen Groningen afwachtenquote:Op woensdag 28 februari 2018 23:12 schreef yats het volgende:
Dat was het seeizoen dan...
Hoe denken jullie nu over Verbeek?
Ik heb na 75 minuten weggezapt. Heb ik nog nooit gedaan. Maar het is werkelijk niet om aan te gluren. Kutverbeek. Ik geef hem nog 1 kans. En wel zondag, wanneer er gewonen móét worden.quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:06 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben behoorlijk mad
Niet om het resultaat, AZ is gewoon de best voetballende ploeg van de Eredivisie. Maar over de spelopvatting, tactiek, veldbezetting, kutverdedigers en hork Gertjan.
Mazzel dat het een uitwedstrijd is.quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
uitwedstrijd tegen ADO zonder (uit)publiek als straf voor vuurwerk etc. tijdens Roda uit.
Hebben jullie een straf voor vuurwerk? Dat is hetzelfde als Ajax dat een straf krijgt voor anti-semitisme...quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
uitwedstrijd tegen ADO zonder (uit)publiek als straf voor vuurwerk etc. tijdens Roda uit.
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6799411#138550quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Wacht eens even? Dus ik als inwoner van Den Haag mag ook niet naar deze topper omdat ik een seizoenkaart heb bij een andere club dan deze twee clubs?quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:30 schreef tcr het volgende:
[..]
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6799411#138550
Oh no:
* Personen met een stadionverbod mogen niet deelnemen aan de actie
* Geen toegang voor supporters van de tegenstander of mensen met een (Seizoen) Club Card van een andere club
Ik snap het wel. Maar als jij een beetje normaal doet is er geen haan die er naar kraait. Zelfde als bij uitwedstrijden oo de thuisvakken zitten.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:43 schreef yats het volgende:
[..]
Wacht eens even? Dus ik als inwoner van Den Haag mag ook niet naar deze topper omdat ik een seizoenkaart heb bij een andere club dan deze twee clubs?
quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben jullie een straf voor vuurwerk? Dat is hetzelfde als Ajax dat een straf krijgt voor anti-semitisme...
Jullie blijven er vrij rustig onder in vergelijking met toen met Schreuder en Hake.quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eerst zondag de kraker tegen Groningen afwachten
Als hij dan weer 5-3-2 start ben ik er wel klaar mee
Ben helemaal murw geslagen door de afgelopen jaren van wanbeleidquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie blijven er vrij rustig onder in vergelijking met toen met Schreuder en Hake.
Ik snap het ook wel, maar ik blijf het vooral krom vinden hoe we in dit land met voetbal en voetbalfans om gaan. Het zou als normale fan toch gewoon mogelijk moeten zijn om willekeurig welke wedstrijd dan ook te bezoeken...quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar als jij een beetje normaal doet is er geen haan die er naar kraait. Zelfde als bij uitwedstrijden oo de thuisvakken zitten.
twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 02-03-2018 om 12:51:56Twente gaat t zondag anders aanpakken. Hoe? ,,We gaan t ei morgen leggen", aldus Verbeek. reageer retweet
SPANNENDquote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:53 schreef ReMcOrE het volgende:
twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 02-03-2018 om 12:51:56Twente gaat t zondag anders aanpakken. Hoe? ,,We gaan t ei morgen leggen", aldus Verbeek. reageer retweet
Is het in de praktijk toch ook? Ik kom regelmatig elders, of op een thuisvak. Nooit problemen, gewoon normaal doen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar ik blijf het vooral krom vinden hoe we in dit land met voetbal en voetbalfans om gaan. Het zou als normale fan toch gewoon mogelijk moeten zijn om willekeurig welke wedstrijd dan ook te bezoeken...
Hopelijk heeft 'ie EINDELIJK het licht gezien waardoor we nooit meer 5-3-2 gaan spelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:53 schreef ReMcOrE het volgende:
wie weet, wie weetquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopelijk heeft 'ie EINDELIJK het licht gezien waardoor we nooit meer 5-3-2 gaan spelen.
6-2-2quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopelijk heeft 'ie EINDELIJK het licht gezien waardoor we nooit meer 5-3-2 gaan spelen.
5-5-0, want onze spitsen kunnen er toch geen kut van.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
6-3-1
En dan bij hoog en laag beweren dat het een aanvallende opstelling is.
Worden niet benut, totaal geen aanvoer of mensen voorin bij een uitbraakquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
5-5-0, want onze spitsen kunnen er toch geen kut van.
Vind het best debiel dat het dan pas is ipv de eerstkomende wedstrijd, zodat Twente zich er op voor kan bereiden. Waarop?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer dat jullie geen supporters mee mogen nemen naar ADO uit.
Volgens mij is Boere alleen goed wanneer hij in een 4-4-2 systeem speelt met aanvoer vanaf de zijkanten, en wanneer er een sterke balvaste spits naast hem staat.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Worden niet benut, totaal geen aanvoer of mensen voorin bij een uitbraak
Al is Boere ook geen vaardige spits inderdaad
Heb er in ieder geval al 2 gekocht in het familievak nu het nog vrije verkoop is.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer dat jullie geen supporters mee mogen nemen naar ADO uit.
Dat is zelfs voor Nederlandse begrippen een walgelijk saai stadionquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:01 schreef Ties02 het volgende:
Het Cars Jeans stadion wil je niet missen ik dat lijstje inderdaad
Johquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:45 schreef Elan het volgende:
Verbeek is nou niet bepaald de redder gebleken lol
Dat Groningen stelt echt geen kloten voor, als je daar van verliest (wat ik niet verwacht) moet je je echt zorgen gaan makenquote:Op zondag 4 maart 2018 00:33 schreef trein2000 het volgende:
Do or die tegen grun. Maar ik ben er bang voor...
Grunn gaat met ons spelen en met 0-3 winnen, let maar op.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:53 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat Groningen stelt echt geen kloten voor, als je daar van verliest (wat ik niet verwacht) moet je je echt zorgen gaan maken
Volgens mij wel altijd voor Groningen een belangrijke wedstrijd tegen Twente, maar ze zitten zelf gelukkig in een vorm crisis.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grunn gaat met ons spelen en met 0-3 winnen, let maar op.
BakiorciugluGodquote:Op zondag 4 maart 2018 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar zijn goddomme deze tijden gebleven?
Kufogodquote:
Sergio Zijler is beschikbaar.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar zijn goddomme deze tijden gebleven?
wij stellen dit seizoen ook geen kloten voorquote:Op zondag 4 maart 2018 00:53 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat Groningen stelt echt geen kloten voor, als je daar van verliest (wat ik niet verwacht) moet je je echt zorgen gaan maken
dat dusquote:Op zondag 4 maart 2018 16:13 schreef ReMcOrE het volgende:
alsof de druk nog niet groot / hoog genoeg was, Sparta staat voor en gaat Roda en Twente bij deze stand met 1 punt voorbij...
Tja.quote:Op zondag 4 maart 2018 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
100% kans om lekker vroeg op voorsprong te komen, maar Boere verprutst hem zonder enige moeite
Neuh.quote:Op zondag 4 maart 2018 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Heracles uit
Willem II thuis
VVV Venlo uit
Feyenoord thuis
ADO Den Haag uit
PEC Zwolle thuis
Vitesse uit
NAC Breda thuis
zeg het maar, gaan we hiermee NAC en Willem II nog achterhalen?
Gastquote:Op zondag 4 maart 2018 18:46 schreef Maastoren het volgende:
Feyenoord thuis winnen jullie sowieso. Veel strijd en het publiek erachter.
klopt, daar maken we ook nog "kans" opquote:Op zondag 4 maart 2018 20:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zorg eerst maar es dat je geen 18e wordt
Je krijgt ze beide nog thuis? 6 punten dus, anders verdien je het ook gewoon niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Heracles uit
Willem II thuis
VVV Venlo uit
Feyenoord thuis
ADO Den Haag uit
PEC Zwolle thuis
Vitesse uit
NAC Breda thuis
zeg het maar, gaan we hiermee NAC en Willem II nog achterhalen?
Winnen van dit NAC? dan moet er nog heel wat veranderen.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je krijgt ze beide nog thuis? 6 punten dus, anders verdien je het ook gewoon niet.
Als Assaidi het op zijn heupen krijgt moet het wel lukken.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Winnen van dit NAC? dan moet er nog heel wat veranderen.
Als als als... Als Assaidi z'n dag heeft, als Maher ff lekker kan gaan, als Jensen ineens vollebak kan gaan... Twente hangt tegenwoordig aan elkaar van alsen. Vroegâh hadden we zekerheden als N'Kufo, Theo, Perez, Ruiz, Janko, Luukinho. Tegenwoordig is het hopen op een bevlieging van een speler en elke keer raken we teleurgesteld, dat is de harde realiteit en ik zie ons de nacompetitie niet ontlopen.quote:Op maandag 5 maart 2018 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Assaidi het op zijn heupen krijgt moet het wel lukken.
Ik als pure voetballiefhebber zou het ook zonde vinden als Twente zou degraderen, de enige die daar van zouden genieten is de media...quote:Op maandag 5 maart 2018 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als als als... Als Assaidi z'n dag heeft, als Maher ff lekker kan gaan, als Jensen ineens vollebak kan gaan... Twente hangt tegenwoordig aan elkaar van alsen. Vroegâh hadden we zekerheden als N'Kufo, Theo, Perez, Ruiz, Janko, Luukinho. Tegenwoordig is het hopen op een bevlieging van een speler en elke keer raken we teleurgesteld, dat is de harde realiteit en ik zie ons de nacompetitie niet ontlopen.
We kunnen zelfs 18e eindigen en roemloos naar de JL afdalen, waar we waarschijnlijk niet eens direct kampioen worden (zoals in 1983/84), maar lucky moeten zijn om weer naar de eredivisie te gaan. Het zijn pikzwarte dagen voor TwentesupportersEn dan te denken dat het elftal van 1982/83 veel completer en uitgebalanceerder was dan het huidige. Het is om te janken.
De keeper is uiterst middelmatig, de verdediging is van links naar rechts uiterst kut, het middenveld wil wel maar kan slechts soms en we hebben geen (goeie) spits(en). Ga er maar aan staan, goddomme
Jullie hebben El Hamdaoui toch nog? Of is die niet fit. Toch zie ik nog wel voldoende kwalitatief goede spelers die een Sparta en Roda bijvoorbeeld hebben, maar goed hieruit blijkt maar weer hoe erg een negatieve spiraal werktquote:Op maandag 5 maart 2018 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als als als... Als Assaidi z'n dag heeft, als Maher ff lekker kan gaan, als Jensen ineens vollebak kan gaan... Twente hangt tegenwoordig aan elkaar van alsen. Vroegâh hadden we zekerheden als N'Kufo, Theo, Perez, Ruiz, Janko, Luukinho. Tegenwoordig is het hopen op een bevlieging van een speler en elke keer raken we teleurgesteld, dat is de harde realiteit en ik zie ons de nacompetitie niet ontlopen.
We kunnen zelfs 18e eindigen en roemloos naar de JL afdalen, waar we waarschijnlijk niet eens direct kampioen worden (zoals in 1983/84), maar lucky moeten zijn om weer naar de eredivisie te gaan. Het zijn pikzwarte dagen voor TwentesupportersEn dan te denken dat het elftal van 1982/83 veel completer en uitgebalanceerder was dan het huidige. Het is om te janken.
De keeper is uiterst middelmatig, de verdediging is van links naar rechts uiterst kut, het middenveld wil wel maar kan slechts soms en we hebben geen (goeie) spits(en). Ga er maar aan staan, goddomme
Ja ik zit ook wel in dubio, omdat Twente nog wel een club is die een stabiele subtopper kan worden op termijn (met bijbehorende Europese prestaties) maar aan de andere kant zou degradatie ook wel een soort gerechtigheid zijn. Alhoewel die fouten natuurlijk zijn gemaakt door Munsterman e.d. en je de supporters daar eigenlijk niet voor moet straffen.quote:Op maandag 5 maart 2018 01:42 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik als pure voetballiefhebber zou het ook zonde vinden als Twente zou degraderen, de enige die daar van zouden genieten is de media...
gezien onze matige competitie kunnen we gewoon niet zonder Twente met hun toch wel grote achterban.
Denk dat jullie komende weken toch wel een paar keer 3 punten gaan halen tegen de concurrenten, jullie hebben wel de spelers om dat wel te kunnen doen lijkt mij
El Ham is tot nu toe maar 50% fit geweest ofzo, en in die wedstrijden was het ook maar mwa.quote:Op maandag 5 maart 2018 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben El Hamdaoui toch nog? Of is die niet fit. Toch zie ik nog wel voldoende kwalitatief goede spelers die een Sparta en Roda bijvoorbeeld hebben, maar goed hieruit blijkt maar weer hoe erg een negatieve spiraal werkt
[..]
Ja ik zit ook wel in dubio, omdat Twente nog wel een club is die een stabiele subtopper kan worden op termijn (met bijbehorende Europese prestaties) maar aan de andere kant zou degradatie ook wel een soort gerechtigheid zijn. Alhoewel die fouten natuurlijk zijn gemaakt door Munsterman e.d. en je de supporters daar eigenlijk niet voor moet straffen.
Muah ik denk wel dat Munsterman dit niet tof vindt, had altijd wel het idee dat hij het beste voor had met Twente. Maar gewoon domme beslissingen gemaakt om aan de top te blijvenquote:Op maandag 5 maart 2018 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
El Ham is tot nu toe maar 50% fit geweest ofzo, en in die wedstrijden was het ook maar mwa.
De enigen die nu gestraft zouden moeten worden zijn Munsterman en Van der Laan, maar die boeit het vast geen fuck, want de monneten zijn binnen, net als toen Munsternan Wegener naar de "top" hielp en daarna volledig afbrak.
Snap de mensen ook niet die blijven brullen dat het kampioenschap gekocht is, terwijl het pas in 2011 fout ging, toen Twente op de laatste speeldag de tweede titel op rij verspeelde in Amsterdam. Ome Joop ging er al vanuit dat Twente weer kampioen zou worden en pleurde op voorhand al de CL-gelden enzo op de balans, dat was heel domquote:Op maandag 5 maart 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik denk wel dat Munsterman dit niet tof vindt, had altijd wel het idee dat hij het beste voor had met Twente. Maar gewoon domme beslissingen gemaakt om aan de top te blijven
Twente haalde al wel eerder allemaal rare aankopen zoals Akram en nog een paar van die gare Scandinaviërs.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snap de mensen ook niet die blijven brullen dat het kampioenschap gekocht is, terwijl het pas in 2011 fout ging, toen Twente op de laatste speeldag de tweede titel op rij verspeelde in Amsterdam. Ome Joop ging er al vanuit dat Twente weer kampioen zou worden en pleurde op voorhand al de CL-gelden enzo op de balans, dat was heel domVervolgens wat rare aankopen en paniekaankopen en Twente zakte als een pudding in elkaar.
De Beckham van het Oostenquote:Op maandag 5 maart 2018 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente haalde al wel eerder allemaal rare aankopen zoals Akram en nog een paar van die gare Scandinaviërs.
Maar vooral die constructie met Doyen Group deed jullie toch de das om? Maar wel dom dat hij al op die CL-gelden goktedat is waar PSV en Ajax ook jarenlang een te dure huishouding om hadden (al deden die langer mee in de top dus wat logischer nog om op te gokken)
Zo'n vleugelspeler was dat, Bäjrami oid? Weet die precieze naam niet, maar dat was ook na jullie kampioenschap dat er al meteen heel veel spelers werden gekocht om aan de top te blijven die er eigenlijk allemaal maar bar weinig van konden.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De Beckham van het OostenKerel bakte er echt geen flikker van idd, verder nog een spits of middenvelder van Qarabagh, wat ook helemaal nergens op sloeg. De Scandinaviërs weet ik zo snel niet, maar er werd idd behoorlijk wat prut gekocht.
Doyen was idd de doodsteek, sindsdien is het een en al drama bij Twente.
Bajrami was wel aardig, maar niet meer dan dat. En ja, er werd vooral kwantiteit ingekocht, ik noem een Daniel Fernandes die een contract voor 4,5 jaar ipv 4,5 maand kreegquote:Op maandag 5 maart 2018 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n vleugelspeler was dat, Bäjrami oid? Weet die precieze naam niet, maar dat was ook na jullie kampioenschap dat er al meteen heel veel spelers werden gekocht om aan de top te blijven die er eigenlijk allemaal maar bar weinig van konden.
Jullie hadden ook geen geweldige jeugdopleiding op dat moment toch, waardoor jullie wel je selectie moesten vullen met aankopenquote:Op maandag 5 maart 2018 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bajrami was wel aardig, maar niet meer dan dat. En ja, er werd vooral kwantiteit ingekocht, ik noem een Daniel Fernandes die een contract voor 4,5 jaar ipv 4,5 maand kreeg
Zulke lui was ik weer heel snel vergeten, net als die andere knul, Kasper Kusk.quote:
Yupquote:
Daar hebben bij Feyenoord een behoorlijk lange tijd over gedaan om dat weer op orde te brengen. Succes.quote:
Van de 70-75 spelers zou ik er buiten het eerste misschien 5 kunnen noemen, verder heb ik echt geen ideequote:Op maandag 5 maart 2018 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar hebben bij Feyenoord een behoorlijk lange tijd over gedaan om dat weer op orde te brengen. Succes.
Aanwinst? Vierde club van Nederland ditdat.quote:Op maandag 5 maart 2018 23:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Echt een aanwinst voor de eredivisie hoor.
Hoort er echt in te blijven.
Qua wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aanwinst? Vierde club van Nederland ditdat.
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
En positie op de ranglijst aller tijden.
Ahh oké.quote:
Misschien beter schriftelijk afdoen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
morgenavond dus geen Vuckic (geschorst) en geen Assaidi (geblesseerd), Holla en El Hamdaoui wel fit en beschikbaar.
Hmm, zonder Assaidi zat er eerder al meer voetbal in, maar minder "briljante" acties. Kww.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien beter schriftelijk afdoen.
Gewoon Bajrami. Er is toen met geld gesmeten inderdaad. Wat het eerste jaar nog wel gedekt werd en in 2011/12 ook nog enigszins uit kon. Daarna heeft McClaren nog eens een karrevracht matige spelers binnengehaald voor een enorm loon en dat was de doodsteek. Die Doyen-deal was meer een symptoom dan daadwerkelijk kern van het probleem.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n vleugelspeler was dat, Bäjrami oid? Weet die precieze naam niet, maar dat was ook na jullie kampioenschap dat er al meteen heel veel spelers werden gekocht om aan de top te blijven die er eigenlijk allemaal maar bar weinig van konden.
man van het volkquote:Op vrijdag 9 maart 2018 17:57 schreef Ties02 het volgende:
De voorzitter van de KNVB ziet ons graag degraderenlekker is dat
Als voorzitter van Heracles prima, maar in deze functie moet je gewoon neutraal zijn en zeker niet dit soort teksten bezigen:quote:
Sjaak Swart is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 18:03 schreef Caland het volgende:
Het lijkt me sowieso erg raar om een traan te laten als een andere club degradeert.
Jupiler league overleven jullie niet. Aldus jullie eigen beleidsbepalers toen ze die strafmaatregelen van de KNVB wilden ontlopen. Was dat afgelopen zomer? Het lijkt alweer zolang geleden.quote:
lolquote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Opwachten die juffertjes. Vooral die klootzak van van Halst. Pak hem maar eens bij zijn vestje, want hij doet maar en strijkt een leuke bonus op voor wanbeleid. Verbeek aangenomen, heeft echt geholpen. Hake moest weg, omdat hij geen stijgende lijn in het spel zag onder Hake. En nu? Zie jij een stijgende lijn in de 16 wedstrijden onder Verbeek?
Juist. Dus wie maakt duidelijk dat het tijd is om op te rotten? De RvC slaapt en doet het niet, dan wij maar signaal afgeven.
Schiet ze maar dood. Deze jochies zijn ons shirt niet waard. Zometeen live de Twente shirts uittrekken. Smeerlappenquote:
Die kan ik me ook nog herinnerenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:26 schreef PSVCL het volgende:
Van Halst: Twente wil groter worden dan PSV
7 april 2010 RvN
In het Algemeen Dagblad gaat Jan van Halst in op de ambities van FC Twente. Qua achterban denkt de club aan de derde plaats achter Ajax en Feyenoord. "Er zijn allerlei rapporten over waar de top van Twente ligt. Zes jaar geleden hoorden we nog dat we blij mochten zijn met 12.000 toeschouwers, moet je kijken waar we nou staan. De 'supportersgrens' schuift op, naar Emmen, Zwolle en Winterswijk. Feyenoord en Ajax zullen wij qua verzorgingsgebied nooit kunnen evenaren. Maar wat PSV heeft bereikt, moet ons ook lukken. Wij roepen nergens weerstand op. Qua achterban kunnen wij misschien wel uitgroeien tot de derde club van Nederland."
![]()
![]()
![]()
![]()
Eh ja, even iets van 8 jaar geleden oprakelen toen Twente nog een fantastische club was. Heel logisch.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:26 schreef PSVCL het volgende:
Van Halst: Twente wil groter worden dan PSV
7 april 2010 RvN
In het Algemeen Dagblad gaat Jan van Halst in op de ambities van FC Twente. Qua achterban denkt de club aan de derde plaats achter Ajax en Feyenoord. "Er zijn allerlei rapporten over waar de top van Twente ligt. Zes jaar geleden hoorden we nog dat we blij mochten zijn met 12.000 toeschouwers, moet je kijken waar we nou staan. De 'supportersgrens' schuift op, naar Emmen, Zwolle en Winterswijk. Feyenoord en Ajax zullen wij qua verzorgingsgebied nooit kunnen evenaren. Maar wat PSV heeft bereikt, moet ons ook lukken. Wij roepen nergens weerstand op. Qua achterban kunnen wij misschien wel uitgroeien tot de derde club van Nederland."
![]()
![]()
![]()
![]()
Twente is nooit een fantastische club geweest.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eh ja, even iets van 8 jaar geleden oprakelen toen Twente nog een fantastische club was. Heel logisch.
Is dit serieus? Zo ja, moet die man zich kapot schamen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:45 schreef Ties02 het volgende:
Verbeek morgen lekker bij foxie de degradatiekraker analyseren![]()
Echt lachwekkend
Fantastische club hahaquote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eh ja, even iets van 8 jaar geleden oprakelen toen Twente nog een fantastische club was. Heel logisch.
Sparta winnen, laat dat Roda lekker de pleuris krijgenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:19 schreef FL_Freak het volgende:
Hopen dat Roda - Sparta gelijkspel wordt.
Het gekut begon in 2011, pik. Daarvoor was Twente een leuke subtopper en rond die jaren eindigden we volgens mij 4e, 2e, 2e, 1e en 2e. Da's toch goddomme fantastisch voor een provincieclub?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Fantastische club haha
Lekker de regels aan je laars lappen.Genot
Zegt een Vitessesupporter. Ok.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Twente is nooit een fantastische club geweest.
Dat is voor een club als Twente natuurlijk fantastisch, zal geen mens ontkennen. De manier waarop dat gerealiseerd is, heeft FC Twente weinig vrienden opgeleverd.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het gekut begon in 2011, pik. Daarvoor was Twente een leuke subtopper en rond die jaren eindigden we volgens mij 4e, 2e, 2e, 1e en 2e. Da's toch goddomme fantastisch voor een provincieclub?
[..]
Zegt een Vitessesupporter. Ok.
En vervolgens beseffen ze zich niet dat de club dankzij een fout van de KNVB nog steeds bestaat .quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is voor een club als Twente natuurlijk fantastisch, zal geen mens ontkennen. De manier waarop dat gerealiseerd is, heeft FC Twente weinig vrienden opgeleverd.
Nogmaals, het gezeik begon NA het kampioenschap, dikke ;iquote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is voor een club als Twente natuurlijk fantastisch, zal geen mens ontkennen. De manier waarop dat gerealiseerd is, heeft FC Twente weinig vrienden opgeleverd.
Ooh. Maar dan nog.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nogmaals, het gezeik begon NA het kampioenschap, dikke ;i
Uhm nee, in 2004 bijna failliet en vervolgens een top3 waardige selectie kopen. Daar ging het al mis. Zover ik weet stond er niet ineens een geldboom in bloei maar legde men earn-out deals vast met investeerders, wat in feite illegaal is. Snap best dat je juicht op zo’n moment maar eerlijk is anders he...quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het gekut begon in 2011, pik. Daarvoor was Twente een leuke subtopper en rond die jaren eindigden we volgens mij 4e, 2e, 2e, 1e en 2e. Da's toch goddomme fantastisch voor een provincieclub?
Ik zeg niet dat Vitesse een fantastische club is. Verre van zelfs. Ik scheld hier regelmatig op die lamme zakken van spelers en die idiote trainer. Eigenlijk is het gewoon een k@tclub, maar het is wel de mooiste k@tclub die er is. En bovenal, het is mijn k@tclub...quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Zegt een Vitessesupporter. Ok.
Zijn status is wel keihard aan hwt afbrokkelen. Ook als analist lacht iedereen hem uit. Kneus eersteklas, Twente verdient beter.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die Verbeek is wel de grootste oetlul die ooit voor de groep stond, erger nog dan Ten Donkelaar, Van 't Schip en VandereyckenHij vond het goed dat Lely op Pröpper stond, hij vond Hooiveld een goeie wissel die goed speelde. Flikker toch op man, mafkees.
De gemeente hielp Twente overleven, daarna ging Ome Joop slim te werk zonder investeerders, iig voor zover wij weten. Of hij deed het wel maar wist het fantastisch te verbergen. Tussen 2004 en 2009 was de selectie echt niet extreem goed hoor, het waren wat leuke spelers die aan het voetballen raakten onder de leidende hand van Fredje Rutten. Ook werd er toen gehuurd. En we hadden Kufo alquote:Op zaterdag 10 maart 2018 08:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Uhm nee, in 2004 bijna failliet en vervolgens een top3 waardige selectie kopen. Daar ging het al mis. Zover ik weet stond er niet ineens een geldboom in bloei maar legde men earn-out deals vast met investeerders, wat in feite illegaal is. Snap best dat je juicht op zo’n moment maar eerlijk is anders he...
Ook een prestatie op zich. Twente in de JL en niemand die het wat zou boeien.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:15 schreef T3hTommay het volgende:
Vooral "wij roepen nergens weerstand op" heeft de tand des tijds niet echt doorstaan hè.
Als ze consequent zouden zijn zouden ze bij een degradatie per direct het faillissement uitroepenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jupiler league overleven jullie niet. Aldus jullie eigen beleidsbepalers toen ze die strafmaatregelen van de KNVB wilden ontlopen. Was dat afgelopen zomer? Het lijkt alweer zolang geleden.
Ik denk dat dat vooral een pressiemiddel was in de hele procedure.. één jaar overleef je waarschijnlijk wel. Alles winnen en meteen weer terug. Maar dat zie ik met deze ploeg niet echt gebeuren.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jupiler league overleven jullie niet. Aldus jullie eigen beleidsbepalers toen ze die strafmaatregelen van de KNVB wilden ontlopen. Was dat afgelopen zomer? Het lijkt alweer zolang geleden.
In de juupliek betekent een juupliek budget. Oftewel driekwart kantoorpersoneel eruit, draconische kosten structurering, speler uitverkoop en geen serieuze speler die bij een juupliek club wil tekenen. En daarbij genomen dat de meeste spelers een contractontbinding clausule in het contract hebben bij degradatie.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 12:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral een pressiemiddel was in de hele procedure.. één jaar overleef je waarschijnlijk wel. Alles winnen en meteen weer terug. Maar dat zie ik met deze ploeg niet echt gebeuren.
NAC en Willem II dan op 9 en 8 punten voor, al verandert dat weinig aan de situatie dat nacompetitie al een zekerheidje was...quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:12 schreef Ties02 het volgende:
NAC 2-0 voor
Willem II 1-0 voor
Zometeen Roda - Sparta
Dit komt niet meer goed boys
Dat zei ik destijds ook, dat het vooral een pressiemiddel was (en ik was van mening dat de KNVB en de rechter daar niet voor moesten zwichten).quote:Op zaterdag 10 maart 2018 12:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral een pressiemiddel was in de hele procedure.. één jaar overleef je waarschijnlijk wel. Alles winnen en meteen weer terug. Maar dat zie ik met deze ploeg niet echt gebeuren.
not dunquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zei ik destijds ook, dat het vooral een pressiemiddel was (en ik was van mening dat de KNVB en de rechter daar niet voor moesten zwichten).
Maar dat was echt not done om te zeggen.
Niet getreurd, die nacompetitie ga je echt met speels gemak overleven.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:06 schreef Ties02 het volgende:
Willem II wint gewoon met 5-0 van PSV![]()
Dat zijn weer 0 punten volgende week
Ik ga de nacompetitie vast noteren in de agenda
Sow koekoekquote:Op zondag 11 maart 2018 05:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet getreurd, die nacompetitie ga je echt met speels gemak overleven.
Buiten dat ik het ergens wel terecht vind dat Twente zich momenteel in dergelijk vaarwater bevind gaan jullie op termijn echt wel weer de subtop bestormen. Je koopt er nu wellicht niks voor en men is waarschijnlijk nu zwaar pessimistisch in het Twentse. Maar als Joop over één ding gelijk had dan is het wel dat Twente dit soort dingen uiteindelijk ook wel weer overleeft.
Komt wel goed, Tiesje. En anders helpen wij jullie wel een handje, schijnen we dit seizoen wel vaker te doen bij nacompetitiekandidaten.
Ik zou zeggen sla hem op want heel veel positiever ga ik niet meer zijn over Twente. Joe!
Tegen uitgerekend De Graafschap eruit in de nacompetitiequote:Op zondag 11 maart 2018 08:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gaan jullie direct degraderen of denken jullie het pas af te gaan leggen in de play-offs ?
We vliegen er direct uit.quote:Op zondag 11 maart 2018 08:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gaan jullie direct degraderen of denken jullie het pas af te gaan leggen in de play-offs ?
Tegen Willem 2 protest wmb! Jan, Oprotten.quote:Op zondag 11 maart 2018 22:56 schreef Ties02 het volgende:
https://www.tubantia.nl/f(...)lub-enquot~ae8a5654/
Sow
Wat een kuttopicquote:Op zondag 11 maart 2018 23:51 schreef Elan het volgende:
Ties? Jouw posts daar
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
Ja was iddquote:Op maandag 12 maart 2018 00:02 schreef Elan het volgende:
Onlogisch dacht dat Feyenoord de UEFA cup in 2003 had gewonnen.
En dit was mod.
Jazeker die had ik zelfs geopendquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een grote verschil. Terwijl de Kuip gewoon VOL zit tegen RKC of Ajax.. Is het bij Twente totaal anders terwijl het 2 jaar geleden wel vol zat. Gisteren ook vol lege happen, het lijkt dat ze meer resultaat supporters hebben. Groot verschil met Feyenoord.
Ik zag hem net weer ja. Anti-visionair ben ik toch, potverdikkeme.quote:
Dat is alleen niet de volledige quote. Hij zei ook nog even tussen neus en lippen door dat het soms wel goed is als clubs degraderen. DAT was tegen het zere been.quote:Op maandag 12 maart 2018 12:43 schreef Elan het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)tredens-verbeek.html
[ afbeelding ]
Kinderachtig goffetomme.
Heb het fragment ook gezien.quote:Op maandag 12 maart 2018 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is alleen niet de volledige quote. Hij zei ook nog even tussen neus en lippen door dat het soms wel goed is als clubs degraderen. DAT was tegen het zere been.
quote:
Hoe kun je nu voor meerdere Nederlandse clubs zijn?quote:Op maandag 12 maart 2018 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja was idd
Jojoortje WAS ook mod en die was eerst voor PSV, dan Twente en nu Ajax
Ik heb het fragment niet gezien, maar dit artikel gelezen, en men reageerde in het artikel dus alsof Verbeek het over Twente heeft gezegd en een vergelijking met Hannover trok, dat ook onderaan bungelt: https://www.twentefans.nl(...)vol-in-hun-rode-hartquote:Op maandag 12 maart 2018 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb het fragment ook gezien.
Maar dat ging over Hannover en niet over Twente, dus waarom tegen het zere been?
Dat deed hij nergensquote:Op maandag 12 maart 2018 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het fragment niet gezien, maar dit artikel gelezen, en men reageerde in het artikel dus alsof Verbeek het over Twente heeft gezegd en een vergelijking met Hannover trok, dat ook onderaan bungelt: https://www.twentefans.nl(...)vol-in-hun-rode-hart
O en Hannover staat keurig twaalfde, die bungelen niet onderaan hoorquote:''Als dit soort clubs degraderen weet je wie 1 en 2 worden in de tweede bundesliga. Ik vind dat het soms wel eens goed is dat een club degradeert'', zei Verbeek. ''Dat zie je aan een club als Hannover ook, die hebben toch een doorstart gemaakt. Je raakt bij degradatie een heleboel spelers kwijt waar je eigenlijk wel vanaf wil. En dat lukt niet als je erin blijft, dan lopen de contracten door.''
FC Twente
Presentator Jan Joost van Gangelen vroeg zich hierna af of Verbeek daarmee ook suggereerde op een eventuele degradatie van FC Twente. ''Nee, we hebben het toch over Duitse competitie? Bij Twente zijn niet zulke dure spelers als bij HSV. Dat valt wel mee, er zijn veel transfervrije spelers gehaald'', reageerde Verbeek.
''Maar in Nederland is het natuurlijk net zo, dat als je er een janboel van gemaakt hebt en je wilt schoon schip maken: dat lukt eigenlijk alleen maar als je vanaf nul kan starten."
quote:Op maandag 12 maart 2018 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja was idd
Jojoortje WAS ook mod en die was eerst voor PSV, dan Twente en nu Ajax
quote:Op maandag 12 maart 2018 12:58 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe kun je nu voor meerdere Nederlandse clubs zijn?
Lees dat ook steeds, maar waaruit blijkt dan dat zij voor meerdere clubs zou zijn.... quotes willen we zien!!!quote:
@davyquote:Op maandag 12 maart 2018 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees dat ook steeds, maar waaruit blijkt dan dat zij voor meerdere clubs zou zijn.... quotes willen we zien!!!
Euh ja?quote:
Kut, ik keek naar HSV ipv Hannoverquote:Op maandag 12 maart 2018 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat deed hij nergensJan Jood trok die vergelijking waarvan Verbeek zich direct distantieerde.
[..]
O en Hannover staat keurig twaalfde, die bungelen niet onderaan hoor
Makkiequote:
We noteren het even.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MakkieNaast FC Twente volg ik Mansfield Town en Stranraer, de eerste dankzij Football Manager, de tweede dankzij de vriendschappelijke band met Twente (en ook FM).
quote:
Links en rechts wel iets over te vinden op https://www.twenteinsite.nl/quote:Op maandag 12 maart 2018 14:23 schreef Maastoren het volgende:
Iemand het artikel dat iedereen op de werkvloer Verbeek zat is? Want premium.
Bedankt.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Links en rechts wel iets over te vinden op https://www.twenteinsite.nl/
Lees incognito, werkt perfect voor die Premium artikelen van Tubantia...quote:Op maandag 12 maart 2018 14:23 schreef Maastoren het volgende:
Iemand het artikel dat iedereen op de werkvloer Verbeek zat is? Want premium.
Werkt inderdaad!quote:Op maandag 12 maart 2018 14:40 schreef tcr het volgende:
[..]
Lees incognito, werkt perfect voor die Premium artikelen van Tubantia...
En ze staan altijd in de papieren versie van de TubantiaGodquote:Op maandag 12 maart 2018 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Premiumartikelen zijn sowieso dikke onzin.
Je vergeet het moment toen PSV kampioen werd in 2007, jeweet wel toen ajax het misliepquote:Op maandag 12 maart 2018 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Euh ja?
Ik schijn 1 keer een sarcastische opmerking te hebben gemaakt ofzo over PSV.En ik heb 1 keer zitten juichen toen Alex scoorde in de wedstrijd tegen Arsenal. Nou, tel die twee quotes bij elkaar op en BOEM. Ik ben een PSV supporter. De tering zeg.
Ja dat was vast toen idd. Iemand was aan het trollen en toen zei ik: Hoezo? Ben voor PSV altijd al geweest.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet het moment toen PSV kampioen werd in 2007, jeweet wel toen ajax het misliep
Of heb je die berichten verwijderd toen je mod was?
Wel jammer dit, wees een vent en ben eerlijk en kom uit voor je foutquote:Op maandag 12 maart 2018 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat was vast toen idd. Iemand was aan het trollen en toen zei ik: Hoezo? Ben voor PSV altijd al geweest.
Ofzo.
#neverforget blijkbaar.
Dit zinnetje lijkt dan wel weer over Twente te gaan.quote:Op maandag 12 maart 2018 13:58 schreef Elan het volgende:
''Maar in Nederland is het natuurlijk net zo, dat als je er een janboel van gemaakt hebt en je wilt schoon schip maken: dat lukt eigenlijk alleen maar als je vanaf nul kan starten."
quote:Op maandag 12 maart 2018 16:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel jammer dit, wees een vent en ben eerlijk en kom uit voor je fout
Uhu, vooral door het woordje janboelquote:Op maandag 12 maart 2018 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit zinnetje lijkt dan wel weer over Twente te gaan.
quote:Op maandag 12 maart 2018 16:38 schreef trein2000 het volgende:
Vanavond crisisoverleg van de rvc en directie.
Bedankt Hansquote:Op maandag 12 maart 2018 14:13 schreef Ties02 het volgende:
Vanavond spoedvergadering RvC met directie en afgevaardigden van supportersverenigingen..
Lampje, Neus en Duitser...quote:
Mehehehehehe.twitter:FrankWielaard twitterde op maandag 12-03-2018 om 17:54:50Van Halst en Verbeek niet meer op tv als analisten dit seizoen, meldt FC Twente. reageer retweet
JAAAAAA LEK BOVENquote:Op maandag 12 maart 2018 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Mehehehehehe.twitter:FrankWielaard twitterde op maandag 12-03-2018 om 17:54:50Van Halst en Verbeek niet meer op tv als analisten dit seizoen, meldt FC Twente. reageer retweet
Haha vHalst ook nogquote:Op maandag 12 maart 2018 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Halst, vind je het gek. Die heeft een blik aan spelers opengetrokken in de zomer waarvan geen een rendeert (misschien overdrijf ik wat). Verbeek is ook gewoon terecht want als coach hoor je niet in the heat of the season te gaan analyseren. Het doet me weer denken aan Maaskant die vorig seizoen opeens aanschoof om te analyseren bij de Jupiler League terwijl GAE in degradatienood zat.quote:
niet gelezenquote:Op maandag 12 maart 2018 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Halst, vind je het gek. Die heeft een blik aan spelers opengetrokken in de zomer waarvan geen een rendeert (misschien overdrijf ik wat). Verbeek is ook gewoon terecht want als coach hoor je niet in the heat of the season te gaan analyseren. Het doet me weer denken aan Maaskant die vorig seizoen opeens aanschoof om te analyseren bij de Jupiler League terwijl GAE in degradatienood zat.
Twente wordt gewoon omgeven door amateuristische mensen die compleet geen besef hebben van wat topsport naar buiten uitstraalt. Een deel van de fans overigens ook niet met dat pillengedoe op Vak P. Het is al jaren niets anders dan lijken uit de kast en puinhopen die aandikken bij Twente.
Je kan dan als een wesp gestoken doen over een uitspraak van Jantje Smit, wat in principe gerechtvaardigd is, maar ondertussen blijft Twente voor de hele buitenwereld een treurboel. Doe alsjeblieft niet vreemd of boos als mensen het gerechtvaardigd zouden vinden als deze comedy train de Jupiler League indendert, had al veel eerder moeten gebeuren maar het wordt met de week treuriger dan het al was.
Por favorquote:Op maandag 12 maart 2018 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik het in het Spaans vertalen?
Wel op YouTube zetten hè? Of eh Tubantia.nl.quote:Op maandag 12 maart 2018 18:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt he
Als dit het resultaat is van het spoedberaad dan spring ik zo in het Twentekanaal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steenkoolspaans.
Ik bedoelde het ook meer als beeldvorming naar buiten toe. Ik generaliseer niet elke Twente-fan, maar je weet dat de mensen met een vooroordeel of korte hersendraadjes wel zo redeneren.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2018 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ik begrijp het gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steenkoolspaans.
Bedankt maat, mijn spaans blijft zo op niveau
Of: ze hadden mogelijke ophef onderschat óf ze gingen er vanuit dat Verbeek het wel om zou draaien en met deze damage geen rekening was gehouden. Kan ook beiden (lol).quote:Op maandag 12 maart 2018 18:21 schreef Elan het volgende:
Maar nu mag Verbeek dus niet meer op tv verschijnen. Men wist toch van te voren dat hij regelmatig als analist dan wel in praatprogramma's verscheen?
Had je beter van te voren afspraken over kunnen maken, of nu niet over zeiken.
Ik vermoed dat laatste . Twente had ook wel leuke aankopen.quote:Op maandag 12 maart 2018 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of: ze hadden mogelijke ophef onderschat óf ze gingen er vanuit dat Verbeek het wel om zou draaien en met deze damage geen rekening was gehouden. Kan ook beiden (lol).
Alleen zijn ze nog niet bij 0 aanbelandquote:Op maandag 12 maart 2018 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit zinnetje lijkt dan wel weer over Twente te gaan.
Assaidi en El Hamdaoui is wel pech dat ze blessures hadden, maar die transferzomer vol troep blijft staan. De spelers die er nu nog steeds staan bij blessures van die twee stellen teleur of krijgen mokerslagen te verwerken door die onzin met Joske Hooiveld.quote:Op maandag 12 maart 2018 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat laatste . Twente had ook wel leuke aankopen.
Zo'n Maher El Hamdaoui en Assaidi zouden samen toch voor voldoende aanvallende impulsen moeten kunnen zorgen om die club er tenminste in te houden.
Ben ik met je eens, supporters waren ook tevreden met Hake.quote:Op maandag 12 maart 2018 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Assaidi en El Hamdaoui is wel pech dat ze blessures hadden, maar die transferzomer vol troep blijft staan. De spelers die er nu nog steeds staan bij blessures van die twee stellen teleur of krijgen mokerslagen te verwerken door die onzin met Joske Hooiveld.
Daarbij zag ik vandaag nog iemand terechte kritiek hebben op het feit dat onder Hake Twente veel beter georganiseerd was dan onder Verbeek. Lulletjes lampenkatoen als Bijen en Van der Lely hebben onder Hake prima dingen laten zien terwijl het er nu onder Verbeek veel slechter uitziet.
Van Halst hoort eigenlijk allang opgestapt te zijn en nooit meer aan een baan toe te komen.
Dat er uberhaupt nog clubs zijn die in zijn act trappenquote:Op maandag 12 maart 2018 18:49 schreef Sked het volgende:
Verbeek is na dit seizoen wel klaar als trainer. Niemand die er nog op zit te wachten vermoed ik.
quote:Op maandag 12 maart 2018 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
En geen noemenswaardige trainer die op Twente zit te wachten vermoed ik. Eerder werd Hake al weggepest door de supporters, die allen aan collectieve grootheidswaanzin lijden. Met deze incompetente directie en spelersgroep gaat geen enkele trainer hoge ogen gooien.quote:Op maandag 12 maart 2018 18:49 schreef Sked het volgende:
Verbeek is na dit seizoen wel klaar als trainer. Niemand die er nog op zit te wachten vermoed ik.
Hake had weer zijn eigen gebreken hoor. Kreeg de boel met name niet fit en er kwam aanvallend ook weinig uit.quote:Op maandag 12 maart 2018 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, supporters waren ook tevreden met Hake.
Mocht het zover komen hoeft Van Halst zich niet meer te vertonen in de Grolsch Veste.
Van Halst moet gewoon opflikkeren, en rap. Verbeek ook meenemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 08:21 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens Van Halst is het JL-scenario ook doorgerekend en zouden we daar ook moeten kunnen overleven, ligt een "plan" voor klaar...
Zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 08:21 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens Van Halst is het JL-scenario ook doorgerekend en zouden we daar ook moeten kunnen overleven, ligt een "plan" voor klaar...
Bron?quote:Op dinsdag 13 maart 2018 09:13 schreef Ties02 het volgende:
Jan van Staa komt volgend jaar terug naar de scouting
Ja!quote:Op zondag 10 september 2017 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een Verbeek zou die jongens kapotwerken op de trainingen zodat ze de hele wedstrijd gas kunnen blijven geven.
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 09:13 schreef Ties02 het volgende:
Jan van Staa komt volgend jaar terug naar de scouting
quote:
Klopt. Jammer dat ze er verder geen ene tyfus van kunnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 10:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]Na een paar weken onder Verbeek zag je dat de jochies meer energie hadden. Onder Hake waren ze in de 70e helemaal kapot, paar weken later kon er in de 90e nog een sprintje uit.
Inderdaad, vooral Ter Avest, BIjen en Lely zijn vele malen slechter geworden. Kan ook aan de 5-3-2 liggen waar ze na een maand of 4 nog steeds geen drol van snapten.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 10:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. Jammer dat ze er verder geen ene tyfus van kunnen.
Hadden we een van die twee leu nou maar aan kunnen trekken jaquote:Op dinsdag 13 maart 2018 10:53 schreef Ties02 het volgende:
Je mist ook gewoon een sterkhouder achterin a la Douglas of Uvini. Daar trekt de rest zich aan op. Zelfs een type Wisgerhof zou helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |