Worden niet benut, totaal geen aanvoer of mensen voorin bij een uitbraakquote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
5-5-0, want onze spitsen kunnen er toch geen kut van.
Vind het best debiel dat het dan pas is ipv de eerstkomende wedstrijd, zodat Twente zich er op voor kan bereiden. Waarop?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer dat jullie geen supporters mee mogen nemen naar ADO uit.
Volgens mij is Boere alleen goed wanneer hij in een 4-4-2 systeem speelt met aanvoer vanaf de zijkanten, en wanneer er een sterke balvaste spits naast hem staat.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Worden niet benut, totaal geen aanvoer of mensen voorin bij een uitbraak
Al is Boere ook geen vaardige spits inderdaad
Heb er in ieder geval al 2 gekocht in het familievak nu het nog vrije verkoop is.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer dat jullie geen supporters mee mogen nemen naar ADO uit.
Dat is zelfs voor Nederlandse begrippen een walgelijk saai stadionquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:01 schreef Ties02 het volgende:
Het Cars Jeans stadion wil je niet missen ik dat lijstje inderdaad
Johquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:45 schreef Elan het volgende:
Verbeek is nou niet bepaald de redder gebleken lol
Dat Groningen stelt echt geen kloten voor, als je daar van verliest (wat ik niet verwacht) moet je je echt zorgen gaan makenquote:Op zondag 4 maart 2018 00:33 schreef trein2000 het volgende:
Do or die tegen grun. Maar ik ben er bang voor...
Grunn gaat met ons spelen en met 0-3 winnen, let maar op.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:53 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat Groningen stelt echt geen kloten voor, als je daar van verliest (wat ik niet verwacht) moet je je echt zorgen gaan maken
Volgens mij wel altijd voor Groningen een belangrijke wedstrijd tegen Twente, maar ze zitten zelf gelukkig in een vorm crisis.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grunn gaat met ons spelen en met 0-3 winnen, let maar op.
BakiorciugluGodquote:Op zondag 4 maart 2018 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar zijn goddomme deze tijden gebleven?
Kufogodquote:
Sergio Zijler is beschikbaar.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar zijn goddomme deze tijden gebleven?
wij stellen dit seizoen ook geen kloten voorquote:Op zondag 4 maart 2018 00:53 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat Groningen stelt echt geen kloten voor, als je daar van verliest (wat ik niet verwacht) moet je je echt zorgen gaan maken
dat dusquote:Op zondag 4 maart 2018 16:13 schreef ReMcOrE het volgende:
alsof de druk nog niet groot / hoog genoeg was, Sparta staat voor en gaat Roda en Twente bij deze stand met 1 punt voorbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |