quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
"jammer, het zat er niet in vanavond"quote:Op woensdag 28 februari 2018 19:59 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd naar analyse van Jan van Halst
al 3x gewisseld, dus helaas. al kun je ook gewoon met 9 man gaan spelen, boeit toch geen ene kut meer.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:03 schreef DrMarten het volgende:
Nou, haal er nog maar wat mensen af om te sparen voor de volgende partij. Dit gaat nergens over.
Gewoon vragen om af te fluiten en met gierende banden weer naar huis.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al 3x gewisseld, dus helaas. al kun je ook gewoon met 9 man gaan spelen, boeit toch geen ene kut meer.
Hier ook. Ben er goed klaar mee. Als er zondag weer wordt verloren mogen er koppen rollen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben echt zo focking pissig! het hele seizoen probeer je hoop te houden, te denken dat het wel (een keer) goed gaat komen.
dan begin je tegen Utrecht redelijk oké, denk je dat daar wat uit valt af te leiden. maar dan zorgt Verbeek er rustig voor dat je wederom een paar trappen na krijgt, door hier in Alkmaar weer de beproefde 5-3-2 te gebruiken om er zeker van te zijn dat niemand kosten hoeft te maken voor de reis naar Rotterdam eind april.
tsja, wie moet Van Halst ontslaan dan? de RVC die eigenlijk ook weinig verstand van voetbal hebben en die ook al het hele seizoen gewoon toekijken zonder wat te doen?quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier ook. Ben er goed klaar mee. Als er zondag weer wordt verloren mogen er koppen rollen.
Dat Van Halst nog steeds in functie is sowieso belachelijk.
Groningen is ook niet in beste vorm, maar een Mahi loopt al onze 5 verdedigers 90 minuten lang met z'n ogen dicht voorbij.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Degradatie lijkt me wel een feit eigenlijk, zondag win je nooit van Groningen met deze gasten.
Dat had ik na Sparta thuis al verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:33 schreef trein2000 het volgende:
Zondag de dag van de waarheid. Als er niet gewonnen wordt breekt de pleuris uit.
Als je kijkt hoeveel goals we nu tegen krijgen kan je er beter 6 neerzetten inderdaad.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:28 schreef Ties02 het volgende:
Je gaat toch niet serieus met vijf debielen achterin tegen Groningen starten
Dit wordt al een hele tijd geroepen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 20:33 schreef trein2000 het volgende:
Zondag de dag van de waarheid. Als er niet gewonnen wordt breekt de pleuris uit.
Eerst zondag de kraker tegen Groningen afwachtenquote:Op woensdag 28 februari 2018 23:12 schreef yats het volgende:
Dat was het seeizoen dan...
Hoe denken jullie nu over Verbeek?
Ik heb na 75 minuten weggezapt. Heb ik nog nooit gedaan. Maar het is werkelijk niet om aan te gluren. Kutverbeek. Ik geef hem nog 1 kans. En wel zondag, wanneer er gewonen móét worden.quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:06 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben behoorlijk mad
Niet om het resultaat, AZ is gewoon de best voetballende ploeg van de Eredivisie. Maar over de spelopvatting, tactiek, veldbezetting, kutverdedigers en hork Gertjan.
Mazzel dat het een uitwedstrijd is.quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
uitwedstrijd tegen ADO zonder (uit)publiek als straf voor vuurwerk etc. tijdens Roda uit.
Hebben jullie een straf voor vuurwerk? Dat is hetzelfde als Ajax dat een straf krijgt voor anti-semitisme...quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
uitwedstrijd tegen ADO zonder (uit)publiek als straf voor vuurwerk etc. tijdens Roda uit.
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6799411#138550quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Wacht eens even? Dus ik als inwoner van Den Haag mag ook niet naar deze topper omdat ik een seizoenkaart heb bij een andere club dan deze twee clubs?quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:30 schreef tcr het volgende:
[..]
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6799411#138550
Oh no:
* Personen met een stadionverbod mogen niet deelnemen aan de actie
* Geen toegang voor supporters van de tegenstander of mensen met een (Seizoen) Club Card van een andere club
Ik snap het wel. Maar als jij een beetje normaal doet is er geen haan die er naar kraait. Zelfde als bij uitwedstrijden oo de thuisvakken zitten.quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:43 schreef yats het volgende:
[..]
Wacht eens even? Dus ik als inwoner van Den Haag mag ook niet naar deze topper omdat ik een seizoenkaart heb bij een andere club dan deze twee clubs?
quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben jullie een straf voor vuurwerk? Dat is hetzelfde als Ajax dat een straf krijgt voor anti-semitisme...
Jullie blijven er vrij rustig onder in vergelijking met toen met Schreuder en Hake.quote:Op woensdag 28 februari 2018 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eerst zondag de kraker tegen Groningen afwachten
Als hij dan weer 5-3-2 start ben ik er wel klaar mee
Ben helemaal murw geslagen door de afgelopen jaren van wanbeleidquote:Op donderdag 1 maart 2018 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie blijven er vrij rustig onder in vergelijking met toen met Schreuder en Hake.
Ik snap het ook wel, maar ik blijf het vooral krom vinden hoe we in dit land met voetbal en voetbalfans om gaan. Het zou als normale fan toch gewoon mogelijk moeten zijn om willekeurig welke wedstrijd dan ook te bezoeken...quote:Op donderdag 1 maart 2018 15:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar als jij een beetje normaal doet is er geen haan die er naar kraait. Zelfde als bij uitwedstrijden oo de thuisvakken zitten.
twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 02-03-2018 om 12:51:56Twente gaat t zondag anders aanpakken. Hoe? ,,We gaan t ei morgen leggen", aldus Verbeek. reageer retweet
SPANNENDquote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:53 schreef ReMcOrE het volgende:
twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 02-03-2018 om 12:51:56Twente gaat t zondag anders aanpakken. Hoe? ,,We gaan t ei morgen leggen", aldus Verbeek. reageer retweet
Is het in de praktijk toch ook? Ik kom regelmatig elders, of op een thuisvak. Nooit problemen, gewoon normaal doen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar ik blijf het vooral krom vinden hoe we in dit land met voetbal en voetbalfans om gaan. Het zou als normale fan toch gewoon mogelijk moeten zijn om willekeurig welke wedstrijd dan ook te bezoeken...
Hopelijk heeft 'ie EINDELIJK het licht gezien waardoor we nooit meer 5-3-2 gaan spelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 12:53 schreef ReMcOrE het volgende:
wie weet, wie weetquote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopelijk heeft 'ie EINDELIJK het licht gezien waardoor we nooit meer 5-3-2 gaan spelen.
6-2-2quote:Op vrijdag 2 maart 2018 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopelijk heeft 'ie EINDELIJK het licht gezien waardoor we nooit meer 5-3-2 gaan spelen.
5-5-0, want onze spitsen kunnen er toch geen kut van.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
6-3-1
En dan bij hoog en laag beweren dat het een aanvallende opstelling is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |