quote:Op woensdag 28 februari 2018 00:43 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Volstaat Utrecht niet voor die doeleinden?
Utrecht is ook best prijzig. In vergelijking met Lelystad en Almere.quote:Op woensdag 28 februari 2018 00:43 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Volstaat Utrecht niet voor die doeleinden?
Wel een betere prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op woensdag 28 februari 2018 07:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Utrecht is ook best prijzig. In vergelijking met Lelystad en Almere.
Amsterdam heeft nog een betere prijs-kwaliteit verhouding dan Almere.quote:Op woensdag 28 februari 2018 08:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel een betere prijs-kwaliteit verhouding.
De koude lucht komt wel uit die richting. Tegen de tijd dat ie hier aankomt is de lucht al wat warmer idd.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen met die "Siberische kou".
De actuele temperatuur in Siberië is ook gewoon -32. Deze kou is dus niet Siberisch.
De lucht komt uit Siberië.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
De actuele temperatuur in Siberië is ook gewoon -32. Deze kou is dus niet Siberisch.
Ja maar 90% van hun media is sensatie-diarree. Dus ja.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Bij de buren aan de andere kant van de Noordzee spreken ze over "The beast from the east" als ze het over deze koude wind hebben.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat -30 heel anders aanvoelt dan wat we nu hebben in Nederland maar het is natuurlijk wel ongebruikelijk voor Nederland om deze temperaturen te hebben tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Prima vol te houden imho. Mits niet te vochtig.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat -30 heel anders aanvoelt dan wat we nu hebben in Nederland maar het is natuurlijk wel ongebruikelijk voor Nederland om deze temperaturen te hebben tegenwoordig.
Heb je wel eens flink gewandeld bij die temperaturen?quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Prima vol te houden imho. Mits niet te vochtig.
Min 30 is qua gevoelstemperatuur dan ook min 50.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat -30 heel anders aanvoelt dan wat we nu hebben in Nederland maar het is natuurlijk wel ongebruikelijk voor Nederland om deze temperaturen te hebben tegenwoordig.
Jep, in Fins Lapland op sneeuwschoenen. Lekker in het bos en uit de wind. 's nachts -30 en noorderlicht.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je wel eens flink gewandeld bij die temperaturen?
Gaan je longen dan niet protesteren bij het telkens inademen van zulke koude lucht?quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jep, in Fins Lapland op sneeuwschoenen. Lekker in het bos en uit de wind. 's nachts -30 en noorderlicht.
ja maar vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke humor wel weer.
Man, man, man... je zou je toch kapotschamen?quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is dan lijsttrekker.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige waar bolle Annabel aan trekt zijn de deurtjes van de automatiekquote:
Bedoelt ze allemaal eigenlijk heel anders.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de eerste reactie wel een indicatie geeft van wat er waarschijnlijk gaat volgen. "Hunnie hebben ook nog een soort relatie met Rusland."quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Benieuwd hoe het Rusland-topic gaat landen in NWS. Altijd lastig immers om nabestaanden af te zeiken, zelfs in dat subforum.
De eerste Ruslandtrol en ontkenner heeft zich al weer gemeld.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Benieuwd hoe het Rusland-topic gaat landen in NWS. Altijd lastig immers om nabestaanden af te zeiken, zelfs in dat subforum.
Ik gok zo dat de liefde voor de GBL (en zijn ambtsgenoot) en de afkeer van alles wat ook maar ruikt naar de EU voor de gevoelens van de nabestaanden komt.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Van de FvD, natuurlijk, daar durven ze tenminste te zeggen waar het op staat, tegen het partijkartel enzo.quote:
Mensen met kleine piemeltjes lopen achter mensen aan die hard roepen een hele grote piemel te hebben in de hoop dat hun kleine piemeltje dan gaat groeien. Dat is mijn theorie iig.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De eerste Ruslandtrol en ontkenner heeft zich al weer gemeld.
Je vraagt je toch af wat de motieven van zo iemand zijn om overal het Poetinevangelie te willen verspreiden.
Wat een kop weer.twitter:Else4Weekblad twitterde op woensdag 28-02-2018 om 10:33:49Miljoenen aan Nederlands belastinggeld gingen naar seksfeesten Oxfam in Haïtihttps://t.co/avVbHBKl67 https://t.co/8ifNTFZHlZ reageer retweet
Geeft maar weer eens mooi aan wat voor humorloze journalisten er bij Geenstijl rondlopen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
En weer had ik teveel vertrouwen in de buurtjes...quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste reactie wel een indicatie geeft van wat er waarschijnlijk gaat volgen. "Hunnie hebben ook nog een soort relatie met Rusland."
Elsevier gonna Elsevier.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wat een kop weer.twitter:Else4Weekblad twitterde op woensdag 28-02-2018 om 10:33:49Miljoenen aan Nederlands belastinggeld gingen naar seksfeesten Oxfam in Haïtihttps://t.co/avVbHBKl67 https://t.co/8ifNTFZHlZ reageer retweet
Nou idd, als een blad in de laatste 20 jaar een val heeft gemaakt van fatsoenlijk naar pauper dan is het Elsevier wel, nog erger dan het AD.quote:
Wel een briljante still trouwens, met die mondhoek net een beetje omhoog van "Huh?quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Van de FvD, natuurlijk, daar durven ze tenminste te zeggen waar het op staat, tegen het partijkartel enzo.
Heel veel Nederlanders vinden Hans Teeuwen anders behoorlijk grappigquote:Op woensdag 28 februari 2018 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, man, man... je zou je toch kapotschamen?
Ik kan me zelfs niet voorstellen dat je dat soort opmerkingen als "humor" maakt.
Erger dan het AD? Moeilijk voor te stellen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou idd, als een blad in de laatste 20 jaar een val heeft gemaakt van fatsoenlijk naar pauper dan is het Elsevier wel, nog erger dan het AD.
Ja, AD is van redelijk naar Telegraaf-niveau afgedaald, Elsevier is van fatsoenlijk naar Telegraaf-niveau afgedaald.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Erger dan het AD? Moeilijk voor te stellen.
Mahmoud Ahmadinejad fungeert als haar ghostwriter.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk dat hij met een bezoekje aan Rusland kiezers terug gaat halen, het niveauverschil met FvD blijft groot.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:14 schreef Volkorenbrood het volgende:
Maar goed, Geerts wanhoopspoging om media-aandacht te genereren lijkt geslaagd. Benieuwd of ie wat zetels terug kan afsnoepen van FvD.
We weten inmiddels dat in die hoek van kiezers negatieve aandacht ook lucratief is.
Bijzondere manier om Den Haag te schrijven.quote:Op woensdag 28 februari 2018 00:58 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Utrecht, mooiste stad van het land.
Het komt niet bijster geloofwaardig over als je ongeveer je hele imago hebt opgebouwd rond het kwetsen en belachelijk maken van anderen en dan als een blad aan een boom kantelt zodra dat je politiek goed uit komt.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:24 schreef Gohf046 het volgende:
Van Nanninga is overigens bekent dat ze kwetst om een punt te maken en zwarte humor heeft. Sinds ze lijsttrekker van het FvD is heeft ze ook duidelijk gemaakt dat daar een streep onder kan en is ze een stuk milder geworden.
Dat niet iedereen even gecharmeerd is van Nanninga snap ik best, maar ze heeft wel maanden lang een vluchteling in huis genomen.
https://www.volkskrant.nl(...)er-in-huis~a4507619/
Achterbaks?quote:
achterbaks bijv.naamw.quote:
Waarom is het stiekem?quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
achterbaks bijv.naamw.
Uitspraak: [ɑxtərˈbɑks] onopgemerkt, niet eerlijk
Voorbeeld: `een achterbakse vent`
Synoniemen: stiekem, onbetrouwbaar
Omdat Nanninga vluchtelingen belachelijk maakt, vreselijke dingen toewenst, zegt dat ze niet opgevangen moeten worden maar dat zonder dat in de openbaarheid te brengen wel zelf doet.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom is het stiekem?
Je neemt een vluchteling in huis en hebt het vervolgens over dobbernegers, ik zie daar geen stiekeme handeling in.
Volgens mij kun je huisgenoten best belachelijk maken zonder hypocriet te zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat Nanninga vluchtelingen belachelijk maakt, vreselijke dingen toewenst, zegt dat ze niet opgevangen moeten worden maar dat zonder dat in de openbaarheid te brengen wel zelf doet.
Zie het niet, dus geen POL.quote:
Stiekem (zonder het te melden) het ene doen en publiekelijk het tegenovergestelde verkondigen vind ik achterbaks. Zeker als je het zo'n centraal thema maakt in je opgebouwde publieke identiteit. Het woord hypocriet liet ik niet vallen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij kun je huisgenoten best belachelijk maken zonder hypocriet te zijn.
Dat heet een geslaagd huwelijk.
Vind het niet zo'n sterk argument. Je moet wel een hele stretch maken wil je alle politieke uitspraken op individueel niveau toepassen.
Ik verkondig vaak het ene politiek en doe het andere als privé-persoon.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stiekem (zonder het te melden) het ene doen en publiekelijk het tegenovergestelde verkondigen vind ik achterbaks. Zeker als je het zo'n centraal thema maakt in je opgebouwde publieke identiteit. Het woord hypocriet liet ik niet vallen.
Ik had in anticipatie van deze reactie, de mijne al gewijzigd.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verkondig vaak het ene politiek en doe het andere als privé-persoon.
Gewoon omdat ik van mening ben dat het collectief andere verantwoordelijkheden kent dan het individu.
Wel leuk dan dat ze nu niet meer over dobber negers spreekt maar over hoe leuk Mein Kampf is en dat ze na 6 pagina's al joden begon te haten. Dat spreekt toch wel een persoonlijke vooruitgang uit.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:24 schreef Gohf046 het volgende:
Van Nanninga is overigens bekent dat ze kwetst om een punt te maken en zwarte humor heeft. Sinds ze lijsttrekker van het FvD is heeft ze ook duidelijk gemaakt dat daar een streep onder kan en is ze een stuk milder geworden.
Dat niet iedereen even gecharmeerd is van Nanninga snap ik best, maar ze heeft wel maanden lang een vluchteling in huis genomen.
https://www.volkskrant.nl(...)er-in-huis~a4507619/
Goeie vraag, bij Geertje kwam er ook steeds een overtreffende trap.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel leuk dan dat ze nu niet meer over dobber negers spreekt maar over hoe leuk Mein Kampf is en dat ze na 6 pagina's al joden begon te haten. Dat spreekt toch wel een persoonlijke vooruitgang uit.
Is er trouwens een dieptepunt wat het FvD nog niet bereikt heeft? Whats next, zwaaien met een nazi vlag, als 'satire' uiteraard.
Je beseft dat dat een grap van Hans Teeuwen is ?quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel leuk dan dat ze nu niet meer over dobber negers spreekt maar over hoe leuk Mein Kampf is en dat ze na 6 pagina's al joden begon te haten. Dat spreekt toch wel een persoonlijke vooruitgang uit.
Is er trouwens een dieptepunt wat het FvD nog niet bereikt heeft? Whats next, zwaaien met een nazi vlag? 'Satirisch' bedoeld, natuurlijk.
Ik ben niet volkomen op de hoogte van het verzameld werk van Martin Bosma maar volgens mij zijn we al een tijdje bij die stap aanbeland.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goeie vraag, bij Geertje kwam er ook steeds een overtreffende trap.
Ik verwacht dat ze hier nog een keer de Boeren gaan verdedigen. En het slavernijverleden als een blessing in disguise voor de voormalige Oost-Afrikaanse bevolking bestempelen.
Je refereert hiermee aan de gebrekkige taalbeheersing van Baudet die tot uiting kwam in het debat omtrent het aftreden van Zijlstra toch?quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik gok zo dat de liefde voor de GBL (en zijn ambtsgenoot)
Goed gezien.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:48 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Je refereert hiermee aan de gebrekkige taalbeheersing van Baudet die tot uiting kwam in het debat omtrent het aftreden van Zijlstra toch?
Ik vind het trouwens wel behoorlijk lachwekkend als het weer eens over "de slavernij" gaat en bijv. het aandeel van NL erin. Natuurlijk valt dat niet goed te praten, maar waarom hoor je al die mensen niet over de moderne slavernij in het Midden-Oosten? Niet interessant genoeg ?quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze hier nog een keer de Boeren gaan verdedigen. En het slavernijverleden als een blessing in disguise voor de voormalige Oost-Afrikaanse bevolking bestempelen.
Zonde, prachtige lectuur. Vooral de schijnelite van de valsemunters.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet volkomen op de hoogte van het verzameld werk van Martin Bosma maar volgens mij zijn we al een tijdje bij die stap aanbeland.
Uiteraard niet, want dat doen niet-blanke mannen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:51 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel behoorlijk lachwekkend als het weer eens over "de slavernij" gaat en bijv. het aandeel van NL erin. Natuurlijk valt dat niet goed te praten, maar waarom hoor je al die mensen niet over de moderne slavernij in het Midden-Oosten? Niet interessant genoeg ?
Veel mensen die een kleine overheid bepleiten zijn niet tegen liefdadigheid maar tegen het opleggen van liefdadigheid door overheden. Er is sprake van grote weerstand tegen ACA in evangelische kringen maar dat is niet omdat ze vinden dat die personen het zelf maar uit moeten zoeken.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij kun je huisgenoten best belachelijk maken zonder hypocriet te zijn.
Dat heet een geslaagd huwelijk.
Vind het niet zo'n sterk argument. Je moet wel een hele stretch maken wil je alle politieke uitspraken op individueel niveau toepassen. Veel 'small government'-types passen zelf nogal veel liefdadigheid toe.
Stel je voor dat je je druk maakt over één ding zonder je druk te maken over alle andere dingen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:51 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel behoorlijk lachwekkend als het weer eens over "de slavernij" gaat en bijv. het aandeel van NL erin. Natuurlijk valt dat niet goed te praten, maar waarom hoor je al die mensen niet over de moderne slavernij in het Midden-Oosten? Niet interessant genoeg ?
Niemand die zich daarover schuldig voelt, dus je schiet er zo weinig mee op om op dat knopje te drukken.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:51 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
En dat het geen probleem is dat Europeanen in de achtertuin van Bosjesmannen kwamen wonen. Want die hadden immers toch ruimte genoeg. Andersom, Afrikaen die bij ons in de achtertuin komen wonen is natuurlijk een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar het is wel veel actueler, daar valt nog wat aan te doen. Het verleden niet.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niemand die zich daarover schuldig voelt, dus je schiet er zo weinig mee op om op dat knopje te drukken.
Onze P_T is die mening ook toegedaanquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet volkomen op de hoogte van het verzameld werk van Martin Bosma maar volgens mij zijn we al een tijdje bij die stap aanbeland.
Ook wel cherry-picking genaamd. Niet dat het erg is, ik snap ook wel dat je een blanke man in een Westerse samenleving tegen een andere meetlat legt dan een oekie-toekie inboorling.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je voor dat je je druk maakt over één ding zonder je druk te maken over alle andere dingen.
Ik maak me daarom ook altijd over alle problemen in gelijke mate druk op elk moment. Zo voorkom je elke aantijging van selectiviteit.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook wel cherry-picking genaamd. Niet dat het erg is, ik snap ook wel dat je een blanke man in een Westerse samenleving tegen een andere meetlat legt dan een oekie-toekie inboorling.
Als wij naar Afrika verhuizen mag dat alleen als we scholen bouwen, waterputten slaan, met fotogenieke knuffelkindjes op de foto gaan of dieren verzorgen in een safari-park. Alle andere manieren van levensonderhoud, zoals gasleidingen aanleggen, diamanten verzamelen, witteboordenwerk, is het onderdrukken en neokolonisaliseren van de Afrikanen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dat het geen probleem is dat Europeanen in de achtertuin van Bosjesmannen kwamen wonen. Want die hadden immers toch ruimte genoeg. Andersom, Afrikaen die bij ons in de achtertuin komen wonen is natuurlijk een heel ander verhaal.
Alsof het iemand wat boeit. Inspelen op schuldgevoel > opkomen voor wat arme sloebers.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:54 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Maar het is wel veel actueler, daar valt nog wat aan te doen. Het verleden niet.
Gewoon niet druk maken over iets.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maak me daarom ook altijd over alle problemen in gelijke mate druk op elk moment. Zo voorkom je elke aantijging van selectiviteit.
Precies, cherry-picking ios helemaal niet erg als het gaat om "goede doelen". Je kunt mensen die vegetarisch eten omwille van de vervuiling wel vertellen dat ze hypocriet zijn omdat ze ondertussen wel de plasticsoep in de oceaan voort laten bestaan en dus helemaal niet zo milieuvriendelijk zijn, maar per saldo draagt de vegetariër wel aan een betere leefomgeving bij en de "ja maar je bent hypocriet als je het ene wel doet en het andere niet"-roeper helemaal niks.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook wel cherry-picking genaamd. Niet dat het erg is, ik snap ook wel dat je een blanke man in een Westerse samenleving tegen een andere meetlat legt dan een oekie-toekie inboorling.
Cherry-picking is goed zolang je weet dat je het doet. Een beetje hetzelfde als met generalisaties. Bakken met onderzoek die niet gedaan zouden kunnen worden zonder generalisaties of cherry-picking. Waar je mee moet oppassen is als je cherry-picking wil gaan veralgemeniseren of wanneer je generalisaties gaat toepassen op individuen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, cherry-picking ios helemaal niet erg als het gaat om "goede doelen". Je kunt mensen die vegetarisch eten omwille van de vervuiling wel vertellen dat ze hypocriet zijn omdat ze ondertussen wel de plasticsoep in de oceaan voort laten bestaan en dus helemaal niet zo milieuvriendelijk zijn, maar per saldo draagt de vegetariër wel aan een betere leefomgeving bij en de "ja maar je bent hypocriet als je het ene wel doet en het andere niet"-roeper helemaal niks.
Cherry-picking heeft een heel negatieve lading. Het kan heel productief zijn. Je kunt niet alles willen verbeteren, dus beter kiest iedereen één focus uit.
Laten we in godsnaam niet zo nihilistisch doen door te zeggen "ja, maar omdat het ene onrecht bestaat ga ik ook niks doen aan het andere, dat zou immers hypocriet zijn".
Waarom zou ik dat willen doen? Ten eerste klopt niet elke vegetariër zich op zijn borst, en wat zou je willen bereiken door te zeggen dat iemand toch nog CO2-uitstoot veroorzaakt door te vliegen? Wat verwacht je dan? "Oh, dan begin ik ook wel weer met vlees eten, want nu ben ik blijkbaar hypocriet?" Of verwacht je dan dat iemand niet meer gaat vliegen?quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:06 schreef GSbrder het volgende:
Om het voorbeeld van vegetariers te nemen, ik vind het prima als je individuen wel verantwoordelijk houdt aan aspecten waar ze een actieve bijdrage aan leveren, maar niet verantwoordelijk voor passieve milieuproblemen. Je kunt een vegetarier die zichzelf op de borst klopt vanwege de mindere CO2-uitstoot als gevolg van uitgespaard koeien- en varkensvlees wel op de carbon footprint van z'n vliegvakanties wijzen, maar je hoeft niet te zeggen dat de fietspaden waar hij op fietst hun pigment te danken hebben aan miljoenen vermorzelde luizen.
Ze is nu FvD dus goedpraten en wegkijken, he? Zo gaat dat bij niet-deug mensen tenslottequote:Op woensdag 28 februari 2018 13:12 schreef Leandra het volgende:
Het goedpraten van zulke totaal achterlijke posts van Nanninga ook hè.... echt![]()
Zeg dan gewoon dat het totaal achterlijk was, maar nee hoor, ze deed het bewust om te kwetsen, maar nu niet meer.
Nee, toen ze nog door GS betaald werd was aandachtshoeren met totaal achterlijke opmerkingen kennelijk de manier om aandacht te genereren, maar nu ze de politiek in wil kan ze dat niet meer doen.
Alsof ze die opmerkingen heeft gemaakt toen ze een onwetend pubertje was, zelfs dat infantiele nichtje van Robin Linschoten komt geloofwaardiger over.
Het spreekt haar doelgroep ook gewoon aan, dat gedrag, vrees ik.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:12 schreef Leandra het volgende:
Het goedpraten van zulke totaal achterlijke posts van Nanninga ook hè.... echt![]()
Zeg dan gewoon dat het totaal achterlijk was, maar nee hoor, ze deed het bewust om te kwetsen, maar nu niet meer.
Nee, toen ze nog door GS betaald werd was aandachtshoeren met totaal achterlijke opmerkingen kennelijk de manier om aandacht te genereren, maar nu ze de politiek in wil kan ze dat niet meer doen.
Alsof ze die opmerkingen heeft gemaakt toen ze een onwetend pubertje was, zelfs dat infantiele nichtje van Robin Linschoten komt geloofwaardiger over.
BREAKING: comedian wordt aan andere standaard gelegd dan politicusquote:Op woensdag 28 februari 2018 13:35 schreef Gohf046 het volgende:
Als Hans Teeuwen een grap maakt lachen mensen erom. Als Nanninga diezelfde grap tweet kan dat natuurlijk echt niet.
Is Hans Teeuwen ook ergens lijsttrekker van FvD? Of überhaupt opiniemaker?quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:35 schreef Gohf046 het volgende:
Als Hans Teeuwen een grap maakt lachen mensen erom. Als Nanninga diezelfde grap tweet kan dat natuurlijk echt niet.
BREAKING : Nanninga was toen nog geen politicus.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
BREAKING: comedian wordt aan andere standaard gelegd dan politicus
Sowieso heeft Teeuwen zich nooit in het publieke debat gemend. Met uitzondering van de moord op Theo van Gogh destijds, ook wel een dingetje. Teeuwen is geen aandachtshoer.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
BREAKING: comedian wordt aan andere standaard gelegd dan politicus
Ik geloof dat de kritiek op Nanninga wel enigszins is toegenomen sinds ze besloten heeft volksvertegenwoordiger te worden. Daarvoor kreeg ze aandacht omdat ze schokkende dingen roept. Zoals overigens Teeuwen ook krijgt.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:37 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
BREAKING : Nanninga was toen nog geen politicus.
En nogmaals; is Hans Teeuwen ergens in de running?quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:37 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
BREAKING : Nanninga was toen nog geen politicus.
Wie weet.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
En nogmaals; is Hans Teeuwen ergens in de running?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |