SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Falafalquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet toch wel iets op te verzinnen zijn zou je denken. Herken het wel van falafel dat valt ook makkelijk uit elkaar.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:38 schreef Homijn het volgende:
We hadden al een vage rookworst en nu dus ook vega rookworst
ja en redelijk gezond.quote:
pleur zelf opquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
pleurt eens effe gauw op met die Vega zooi
En als je gedroogde kikkererwten gebruikt is de kans dat het uit elkaar valt ook niet zo groot.quote:
je kan er ook op schijtenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:41 schreef devzero het volgende:
[..]
En als je gedroogde kikkererwten gebruikt is de kans dat het uit elkaar valt ook niet zo groot.
Maar niet voor een vegan lijkt mijquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar meestal is een yoghurt/mayonnaise sausje lekkerder.
Er is vegan mayonnaisequote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:43 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Maar niet voor een vegan lijkt mij
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in maart gun ik de overwinning aan mezelf
haags_kwartaaltjequote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in maart gun ik de overwinning aan mezelf
Ik heb nooit vegan mayonaise gemaakt, maar de versie met eigeel. Je kunt natuurlijk zelf de kwaliteit van de ingrediënten bepalen, bv scharreleieren of goede olijfolie. Maar ja, alles met mate.quote:
Vegans eten niets met dierlijke ingrediënten maar dat wist je vast alquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nooit vegan mayonaise gemaakt, maar de versie met eigeel. Je kunt natuurlijk zelf de kwaliteit van de ingrediënten bepalen, bv scharreleieren of goede olijfolie. Maar ja, alles met mate.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nooit vegan mayonaise gemaakt, maar de versie met eigeel. Je kunt natuurlijk zelf de kwaliteit van de ingrediënten bepalen, bv scharreleieren of goede olijfolie. Maar ja, alles met mate.
Maak dan het juiste stukje boldquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:54 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Vegans eten niets met dierlijke ingrediënten maar dat wist je vast al
Foutje, daar las ik overheenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Maak dan het juiste stukje bold
Ik kom die naam weleens tegen, maar zegt me verder weinig.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
gekke fokkers met hun vogeltjesdans,
zag trouwens gisteren een topic van hem die best grappig was.
ja met zijn ruzie met baaj nog wat, wtfquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
gekke fokkers met hun vogeltjesdans,
zag trouwens gisteren een topic van hem die best grappig was.
maakt grappig bedoelde niet grappige topics op klbquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kom die naam weleens tegen, maar zegt me verder weinig.
dat is een goeie opstellingquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kom die naam weleens tegen, maar zegt me verder weinig.
allemaalquote:
?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:11 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Hoe houd je het vol gozer, heel de dag door
Baajguardian was hier vroeger FA ofzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja met zijn ruzie met baaj nog wat, wtf
en al die mensen die hem adoreren wtf
hahahaha dat is wel droogquote:
dan word je maar lid van Kpdquote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder fotoos kunnen we daar niet over oordelen
echt wtfquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Baajguardian was hier vroeger FA ofzo.
quote:
Ik wordt gek van al die groepenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:17 schreef Dexter1 het volgende:
Is er ook een whatsappgroep voor Fokkers?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]![]()
supergoed behalve irritante koppijn
Maar mn zoon heeft diploma A gehaald
(na 2 jaar zwemmen dus supertrots)![]()
feliquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]![]()
In elk geval mod,quote:
Ja waren er sws. Geen idee of ze nog bestaanquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:17 schreef Dexter1 het volgende:
Is er ook een whatsappgroep voor Fokkers?
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]![]()
Geen idee. 42 misschien?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:19 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die 450 heel de tijd
450 is echt fantastischquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:19 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die 450 heel de tijd
nee gelukkig met iets geruster hart buiten spelenquote:
je wat?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:20 schreef tailfox het volgende:
Mijn discord bevat aardig wat FOK!ers.
nou hij kan met kleding aanzwemmen en onder water zwemmen enzquote:
Dat is bij Pieterburenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Bij A moet je toch al door een hoepel heen zwemmen?
B met kleding ofzo
nee met A ook kleding aan maar dan korte mouwen maar hij heeft met lange mouwen en broek afegzwommenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
B met kleding ofzo
A ook met kleding volgens mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
B met kleding ofzo
of van de tros muziekfeesten op het pleinquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook nog de schuld van de Rabobank zijn.
Netjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
nee met A ook kleding aan maar dan korte mouwen maar hij heeft met lange mouwen en broek afegzwommen
nouwja... Niet persequote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
https://discord.gg/rEBDyk mocht je behoefte hebben aan meer tailfox
Nee, het is altijd de schuld van de Rabobank.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
of van de tros muziekfeesten op het plein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies, meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
infeite is het zelfde als de tailssc
Zal er zelf ook eens meer in posten.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
precies, meer dan genoeg.
ja ergensquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zal er zelf ook eens meer in posten.
Waar is die eigenlijk
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:31 schreef tailfox het volgende:
ONZ / [tailsc #3] Braddie heeft nu de TT aangepast. found it
eerste twee reacties op die pagina zijn al irritante trolls en ik zie braddie in de tt ik sla over.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:31 schreef tailfox het volgende:
ONZ / [tailsc #3] Braddie heeft nu de TT aangepast. found it
Haags pasten de TT niet aanquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eerste twee reacties op die pagina zijn al irritante trolls en ik zie braddie in de tt ik sla over.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
die braddie hype snap ik net zo min als die Vogeltjesdans hype.
haagse hype snap ik dan wel weer.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
haagse hype snap ik dan wel weer.
Ja, maar met een speen erin hield je tenminste je muil weerquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:51 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik ben door mijn moeder heel vaak opgepakt toen ik jonger dan 2 jaar oud was
en zeker ook vaak op je hoofd laten stuiteren,quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:51 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik ben door mijn moeder heel vaak opgepakt toen ik jonger dan 2 jaar oud was
Nou ik was geen huilkind, hield gewoon van aandachtquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar met een speen erin hield je tenminste je muil weer
Je bedoelt de 5de reactie?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eerste twee reacties op die pagina zijn al irritante trolls en ik zie braddie in de tt ik sla over.
Kan je je voorstellen wat ik bereikt had als het niet het geval zou zijn. Zou ik nog verder op jou voorliggenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en zeker ook vaak op je hoofd laten stuiteren,
Ik zag The Nightfullshit en Rozevla.quote:
In dit topic? Ik heb vandaag niet eens gereageerd tot nu manquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag The Nightfullshit en Rozevla.
Ja nou ja goede poging met je spatie tussen dronken en schap, moet net omgekeerdquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:54 schreef tailfox het volgende:
Opgepakt worden voor openbaardronken schap zonder alcohol of drugs
Oeps excusesquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja nou ja goede poging met je spatie tussen dronken en schap, moet net omgekeerd
https://www.etsy.com/nl/market/penis_warmerquote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
Geen last van in mijn zolderkamer
handigquote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/nl/market/penis_warmer
Denk je? verwacht dat iedereen nee gaat stemmen die erop stemt. maar dat niet genoeg isquote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
Verwacht wel een dikke Nee voor sleepwet
Of de drempel wordt behaald weet ik niet neequote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Denk je? verwacht dat iedereen nee gaat stemmen die erop stemt. maar dat niet genoeg is
Ja dat geeft mij echt te denken over D66, o.a.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:16 schreef aloa het volgende:
Ook zo lachwekkend dat ze het referendum afschaffen![]()
Niet dat het ooit iets heeft betekend...maar toch
D66 wilde een bindend ipv adviserend referendum. Maar nu is er geen alternatief...quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat geeft mij echt te denken over D66, o.a.
Ja dat zou de motivatie zijn... Ik weet het niet...quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
D66 wilde een bindend ipv adviserend referendum. Maar nu is er geen alternatief...
Vandaag is de Bouwman DWDD episode.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal nare mensen in de politiek.
Zit in de lesquote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok, haal maar van het vuur dan. Tafel al gedekt?
truequote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:14 schreef tailfox het volgende:
Weg sleepwet.
Wet moet gewoon aangepast worden.
Ik heb het gezien bij die Waylon heb ik het uitgezet schandalige promotie weer.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vandaag is de Bouwman DWDD episode.
Nu kijk ik wel minder uit leedvermaak.quote:
Mijn leven is leedvermaakquote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu kijk ik wel minder uit leedvermaak.
jij had toch een youtube kanaal ?quote:
Een youtube kanaal, en een spelletjes kanaal en waarschijnlijk ook een live-chat op xhamster.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij had toch een youtube kanaal ?
en een stream op chaturbatequote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Een youtube kanaal, en een spelletjes kanaal en waarschijnlijk ook een live-chat op xhamster.
Ja meerdere zelfs.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij had toch een youtube kanaal ?
Welk spel was dat?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:03 schreef devzero het volgende:
En de videcam van zijn zoon?
NWS / Man (54) benaderde 190 meisjes met voorstellen webcamseks
Hoef je geen openerquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Stop dan ook eens met bierflesje openen met je voorhuid
Mijn voorhuid doet geen pijn, mijn piemel welquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Stop dan ook eens met bierflesje openen met je voorhuid
Misschien moet je eens niet je hele harem in één avond afwerken.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn voorhuid doet geen pijn, mijn piemel wel
even googlen.quote:
Tja het is wel heel aantrekkelijk om dat wel te doen als je er toch bentquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet je hele harem in één avond afwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |